Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ta najboljfrišno...
-po 13.30 uri se odpre odsek Jesenice-OBB.
-OBB občasno odpre tudi odsek Šentilj-Graz, predvsem za prevoz železove rude za Linz.
-FS začasno blokiral ves tovor preko Opčin.
LP
-po 13.30 uri se odpre odsek Jesenice-OBB.
-OBB občasno odpre tudi odsek Šentilj-Graz, predvsem za prevoz železove rude za Linz.
-FS začasno blokiral ves tovor preko Opčin.
LP
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Mogoče bi pa gradnja Tankstelle za lokomotive v Sežani bila cenejša, kot pa popravilo in vzdrževanje elektrifikacije.zbowe napisal/-a:Sežana nottankstelle
V primeru gradnje pa bi lahko tudi brezplačno uporabili moj žerjav.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kaj pa je razlog blokad na FSju? Se spet malce zapirajo?Classix napisal/-a:Ta najboljfrišno...
-po 13.30 uri se odpre odsek Jesenice-OBB.
-OBB občasno odpre tudi odsek Šentilj-Graz, predvsem za prevoz železove rude za Linz.
-FS začasno blokiral ves tovor preko Opčin.
LP
Goran
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nočem ugibati, a verjetno gre za težave pri odvozu. Gre pa za začasno blokado in v uri, dveh se situacija lahko spremeni.Gorchi napisal/-a:Kaj pa je razlog blokad na FSju? Se spet malce zapirajo?Classix napisal/-a:Ta najboljfrišno...
-po 13.30 uri se odpre odsek Jesenice-OBB.
-OBB občasno odpre tudi odsek Šentilj-Graz, predvsem za prevoz železove rude za Linz.
-FS začasno blokiral ves tovor preko Opčin.
LP
LP
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Najverjetneje boste rekli da utrujam, vendar moram vprašat:
Glede na to da je vozna mreža praktično uničena ali bi bilo smotrno pri izvedbi nove mreže izvesti priprave na 25 kV izmenično? Ali je možno in koliko višji strošek bi bil? Glede na to da to izvajamo proti Hodošu...?
Katere komponente pa so drugačne? jaz vem za izolatorje,...?
Se pa bojim da bodo zaradi hitenja pri vzostavitvi elektrifikacije in ker verjetno stroške krije večinsko zavarovalnica šli v minimalna popravila in izvedli obstoječi sistem.
Če bi ob večjih remontih šli v pripravo na 25 kV izmenično bi imeli v cca 15 letih progo Koper-Hodoš pripravljeno (če izvedemo 2. tir do Divače, popravimo posledice žleda, saniramo od Zidanega Mostu naprej, potem pa ostanejo razmeroma kratki odseki.) -->samo sanjam....
Glede na to da je vozna mreža praktično uničena ali bi bilo smotrno pri izvedbi nove mreže izvesti priprave na 25 kV izmenično? Ali je možno in koliko višji strošek bi bil? Glede na to da to izvajamo proti Hodošu...?
Katere komponente pa so drugačne? jaz vem za izolatorje,...?
Se pa bojim da bodo zaradi hitenja pri vzostavitvi elektrifikacije in ker verjetno stroške krije večinsko zavarovalnica šli v minimalna popravila in izvedli obstoječi sistem.
Če bi ob večjih remontih šli v pripravo na 25 kV izmenično bi imeli v cca 15 letih progo Koper-Hodoš pripravljeno (če izvedemo 2. tir do Divače, popravimo posledice žleda, saniramo od Zidanega Mostu naprej, potem pa ostanejo razmeroma kratki odseki.) -->samo sanjam....
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Proga proti Červinjanu nasičena, Trbiž sprejema delno zaradi težav v Avstriji, Lokomotion zgubu eno mašino ki je vlekla čez BrennerGorchi napisal/-a:Kaj pa je razlog blokad na FSju? Se spet malce zapirajo?Classix napisal/-a:Ta najboljfrišno...
-po 13.30 uri se odpre odsek Jesenice-OBB.
-OBB občasno odpre tudi odsek Šentilj-Graz, predvsem za prevoz železove rude za Linz.
-FS začasno blokiral ves tovor preko Opčin.
LP
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
zigc0601 Vprašanje je na mestu in ni butasto.Lahko boš dobil edino kak butast odgovor.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
In kaj bi imeli od tega? Kup stroškov brez smisla in brez učinka. Ne vem zakaj tako forsiranje prehoda na 25kV, ko pa je naše napajanje povsem solidno in ga uporablja vsaj tretjina Evrope...zigc0601 napisal/-a:Najverjetneje boste rekli da utrujam, vendar moram vprašat:
Glede na to da je vozna mreža praktično uničena ali bi bilo smotrno pri izvedbi nove mreže izvesti priprave na 25 kV izmenično? Ali je možno in koliko višji strošek bi bil? Glede na to da to izvajamo proti Hodošu...?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Razlika je velika.
Prednosti enofaznega sistema 25 kV, 50 Hz:
-priklop ENP na trifazno omrežje brez uporabe statičnih pretvornikov,
-manjše število ENP,
-večje razdalje med ENP,
-enostavnejša izvedba ENP,
-manjši obremenitveni toki,
-manjši padci napetosti,
-manjši preseki vodnikov voznega omrežja,
-manjša gostota toka v voznem omrežju,
-vračanje energije v omrežje pri električnem zaviranju,
-ni blodečih povratnih tokov po zemlji.
Toliko jih vem iz glave me bo pa še kdo dopolnil, ker nisem štromar po poklicu. Sem pa bral raziskavo elektroinštituta Milana Vidmarja v Ljubljani. Pameten gospodar sploh nima kaj razmišljat.25kV je investicija v prihodnost.
Prednosti enofaznega sistema 25 kV, 50 Hz:
-priklop ENP na trifazno omrežje brez uporabe statičnih pretvornikov,
-manjše število ENP,
-večje razdalje med ENP,
-enostavnejša izvedba ENP,
-manjši obremenitveni toki,
-manjši padci napetosti,
-manjši preseki vodnikov voznega omrežja,
-manjša gostota toka v voznem omrežju,
-vračanje energije v omrežje pri električnem zaviranju,
-ni blodečih povratnih tokov po zemlji.
Toliko jih vem iz glave me bo pa še kdo dopolnil, ker nisem štromar po poklicu. Sem pa bral raziskavo elektroinštituta Milana Vidmarja v Ljubljani. Pameten gospodar sploh nima kaj razmišljat.25kV je investicija v prihodnost.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
To že drži. Ampak ali se investicija izplača? V kolikor bi se, verjamem, da bi večina držav, ki imajo to napajanje, že odločila za spremembo. Ker pa temu ni tako, pa...
Hkrati z elektrifikacijo bi bilo potrebno kompletno zamenjati obstoječi vozni park, kar pomeni izločitev vseh potniških EMG in večine še vedno odličnih električnih lokomotiv. Ves ta vozni park (z izjemo gomulk) je popolnoma primeren še vsaj za 10 let službovanja na naših tirih. Zamenjava pa bi pomenila dodatne (povsem nepotrebne!) stroške.
Hkrati z elektrifikacijo bi bilo potrebno kompletno zamenjati obstoječi vozni park, kar pomeni izločitev vseh potniških EMG in večine še vedno odličnih električnih lokomotiv. Ves ta vozni park (z izjemo gomulk) je popolnoma primeren še vsaj za 10 let službovanja na naših tirih. Zamenjava pa bi pomenila dodatne (povsem nepotrebne!) stroške.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
zigc0601 je pisal PREDPRIPRAVA za 25kv. Čez noč to ne gre.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nurmi napisal/-a:zigc0601 je pisal PREDPRIPRAVA za 25kv. Čez noč to ne gre.
Hrvatom je ratalo....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Hrvatom je to ratalo vse prej kot čez noč. Na odseku ZG - Moravice so napetost spremenili že dolga leta nazaj, za odsek Šapjane - Moravice pa so to planirali že zelo zelo dolgo. Imeli pa so tudi razlog da so to storili: odsek je bil izoliran od ostale Hrvaške, na njemu pa prastar in izrabljen vozni park... 2 gomulki, kup zastarelih "žutk", vse to je postalo drago za vzdrževanje. Žutke so crkavale ena za drugo, če se ne motim jih je bilo na koncu samo še 5 aktivnih, veliko vlakov so vlekli dizli...cokla napisal/-a:Hrvatom je ratalo....Nurmi napisal/-a:zigc0601 je pisal PREDPRIPRAVA za 25kv. Čez noč to ne gre.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Veliko vlakov ŠE sedaj vozijo dizli....in nihče ni rekel, da jim je uspelo čez noč. Jim je pa uspelo....In tudi po menjavi mreže je bilo vse napajano z 3kV....to je predpriprava o kateri govori @ Nurmi...TGV Lyria napisal/-a:Hrvatom je to ratalo vse prej kot čez noč. Na odseku ZG - Moravice so napetost spremenili že dolga leta nazaj, za odsek Šapjane - Moravice pa so to planirali že zelo zelo dolgo. Imeli pa so tudi razlog da so to storili: odsek je bil izoliran od ostale Hrvaške, na njemu pa prastar in izrabljen vozni park... 2 gomulki, kup zastarelih "žutk", vse to je postalo drago za vzdrževanje. Žutke so crkavale ena za drugo, če se ne motim jih je bilo na koncu samo še 5 aktivnih, veliko vlakov so vlekli dizli...cokla napisal/-a:Hrvatom je ratalo....Nurmi napisal/-a:zigc0601 je pisal PREDPRIPRAVA za 25kv. Čez noč to ne gre.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
No vsaj jeseniški mejni prehod je odprt, se bo sedaj malo lažje zadihalo. A tako opevana proga v italiji pa ne sfolga teh par obvoznih vlakov ali kako?Classix napisal/-a:Ta najboljfrišno...
-po 13.30 uri se odpre odsek Jesenice-OBB.
-OBB občasno odpre tudi odsek Šentilj-Graz, predvsem za prevoz železove rude za Linz.
-FS začasno blokiral ves tovor preko Opčin.
LP