Ali pa ne smejo. Sej veš.. Javne tajne.Nurmi napisal/-a:Me žalosti,da so tako predvidljivi.Bi vas pa rad pohvalil,za izjemno delo.Javnost veliko stvari ne ve.Novinarji pa nimajo volje raziskovati.
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jih do Welsa že vozijo slovenski strojevodje?_Borsig_ napisal/-a:
Pa RoLa od Adriakombi vozi ta teden po obvozu preko Lj in Jesenic do Welsa kot vlak 42486 (14:45 iz Mb) ter 42488 (22:05 iz Mb).
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kako pa se to izvede v praksi? Nastop je v Borovnici? Se organizira prevoz iz Maribora ali kako?038 napisal/-a:Drzi. Zaenkrat pokrivamo dva regana.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
:=)TERMINATOR napisal/-a: Pa kaj vam je ludje? Vprašajte enega, ki ima pred bajto agregat. Mu začnite nakaldati o neodvisnosti, manjših stroških in opazujte odziv. Ne boste potrebovali nobenih študij, itd...
Sploh pa zgornji dve sliki tihožitja, prikazujeta stanje prehoda na dizelsko vleko. Se sreča, da je zadnja čisti impresionizem, sicer žalostni pogled na prazne perone, uničen javni prevoz, vendar malda lepotička vzbuja upanje
LP
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
desiro napisal/-a:Jih do Welsa že vozijo slovenski strojevodje?_Borsig_ napisal/-a:Pa RoLa od Adriakombi vozi ta teden po obvozu preko Lj in Jesenic do Welsa kot vlak 42486 (14:45 iz Mb) ter 42488 (22:05 iz Mb).
In s katerimi lokomotivami?
Saj jih od Špilja dalje tudi ne!
Gre za vlak Adria Kombi ne Adria Transport !
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
finalna vožnja je bila super izpeljana, sledil pa je odstop...Nurmi napisal/-a: sem prov pozabil povdariti,ker vodite vse kronologije in ste na tekočem z vsem in zbirate podatke. odtvoritev proge Se-Lj smo krstili GORIŠKI strojevodje z lok. 664-118 jst bom pozabu,da se ne bodo naši otroci nekega dne kregali na forumu.Naj bo zapisano.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kšn odstop?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Delavci Primorja Instalacij so na cesti (glej članek RTVSLO) Dober, strokoven kader, potreben sorazmerno majhnega priučevanja. Brez keša in z znanjem. Take anomalije se lahko zgodijo samo pri nas.napajalc napisal/-a:Tako naj povem :zigc0601 napisal/-a:Kaj lahko iz tega sklepamo da boste vse porezali in začnemo na novo? Se iz tega članka da slutiti tudi pripravo na 25 kV izmenično?napajalc napisal/-a:Ufff, kwa dogaja tu gori ...komaj sem se utegnil oglasit, ker neprestano režemo ( mi in cigani ) poškodovano vozno mrežo ... sem pa bil na sestanku kjer je ugotovljeno naslednje ...nimam cajta za razlago preberte si :
http://www.zurnal24.si/posodobitev-po-s ... nek-223734" onclick="window.open(this.href);return false;
Kot ste zasledili v medijih je bila prvotna ocena škode med 15 in 20 Mio€. Že takoj ob prvem pogledu na obseg poškodovane VM je bilo očitno, da bo ta bistveno večja ( med 50 in 60 Mio€)...pravkar se zelo hitro bližamo tej številki. Dejstvo je, da je na delih kjer je bila vozna mreža obnovljena na nosilnih segmentih zdržala bistveno bolj kot tista starejša ( stara 80 let ). Prav tako se je nosilna vrv trgala pri polkomenzirani izvedbi še posebej tam kjer je iz leta 1934.
Betonski drogovi so se podirali kot domine - primer slabe prakse za v bodoče.
Delni zaključek :
-potrebno bilo osnovati delovno skupino za izvedbo sanacije,
- potrebno bi bilo izdelati projektno nalogo, ( predlog so mostne konstrukcije na postajah - te so nedotakljive za takšne primere ),
- potrebno je začeti z izdelavo temeljev za drogove VM kjer je potrebno le - te zamenjati ( vsak dan, ko se tega ne dela je izgubljen dan ),
- potrebno je razširiti delovne ekipe, da jih strokovno podučimo - vse manj je strokovnega kadra na SŽ,ju ( vabljeni tisti , ki hoče priti ),
Za vse to je bil danes moj sodelavec v ''hiši duhov'', - domov je prišel razočaran, ker že sluti, da se v ozadju pripravljajo hijene z cedečimi slinami po napovedanimi miljoni...
Glede 25kV pa ....zdaj je šansa, da se namesti tovrstno opremo ...mah kot sem rekel - lobiji delajo isto tako kot prej taikuni, in tovrstne strokovne zadeve ne zanimajo nikogar - takoj ti pokažejo vrata in postavijo na realna tla ter povedo od kje si doma.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zelo dobro razmišljanje @trocken z Prim. Inst. smo že sodelovali na ''Modernizaciji Koprške proge'', pridni fantje so in učljivi ( železnica je drugi svet glede na civilni ). Mislim pa, da se bo zopet iskalo notranje rezerve ( ki jih ni več oziroma k nam noče nihče priti iz sistema SŽ) ....ker pa to ne bo šlo se bomo poslužili pogodbenikov, ki bodo s seboj pripeljali Italijane, Avstrijce ...etc... jara kača se nadajuje.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Z našimi živami, slišal sem da je 16 Mariborskih strojevodji naredilo izpit za avstrijske signale in izpit za žive, ter da bodo vozili Rolo do Welsa. Naj bi šlo za strojevodje sž._Borsig_ napisal/-a:desiro napisal/-a:Jih do Welsa že vozijo slovenski strojevodje?_Borsig_ napisal/-a:Pa RoLa od Adriakombi vozi ta teden po obvozu preko Lj in Jesenic do Welsa kot vlak 42486 (14:45 iz Mb) ter 42488 (22:05 iz Mb).
In s katerimi lokomotivami?
Saj jih od Špilja dalje tudi ne!
Gre za vlak Adria Kombi ne Adria Transport !
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...na Jesenicah se pri Roli menja naša lok z ÖBB lok in obratno.... ...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj bo počasi. Še pred dvema tednoma ne bi bilo mogoče, da bi Štajerci vozili v Sežano.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Upam, da bo vsaj ta podvig uspel, bi bil že čas (pa držim pesti tudi za 25kV) Ne verjamem pa, da so mostni nosilci čisto imuni ni take preobremenitve. Verjetno je tudi malo odvisno od predimenzioniranosti? A mogoče kdo kaj ve, kako je bilo na Hrvaškem, oni imajo te mostovne nosilce pa tudi oni so imeli vsaj malo žledu v tej rundi?napajalc napisal/-a:...
- potrebno bi bilo izdelati projektno nalogo, ( predlog so mostne konstrukcije na postajah - te so nedotakljive za takšne primere ),...
Goran
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nastopi v Borovnici in organiziran prevoz iz MB.541 napisal/-a: Nastop je v Borovnici? Se organizira prevoz iz Maribora ali kako?
To kar si napisal pa ni res. 16 strojevodij pokriva dva regana v Borovnici, ostalo pa je tudi na piravih temeljih.desiro napisal/-a:Z našimi živami, slišal sem da je 16 Mariborskih strojevodji naredilo izpit za avstrijske signale in izpit za žive, ter da bodo vozili Rolo do Welsa. Naj bi šlo za strojevodje sž.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zdej, ko je Primorka potegnila 1/2 inventarskega stanja reganov, pa po Štajerskem vse stoji...