Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 18:27

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

541 napisal/-a:
LJ363 napisal/-a:A bo zdaj končno še kak vlak čez Bohinjko, ali bo razstava mašin po postajah na Primorki?
Če se dnevno zvozi več kot 60 vlakov lokomotive ravno niso na razstavi. :lol: Vprašaj @urednika, če mu še kaj ropota okoli Borovnice.
Saj ne pravim, da se nič ne dela, ampak ko se vlaki ustavljajo pred Borovnico, se verjetno ne rabi dodatnih mašin, ampak zvozit te do cilja in čim prej z drugim vlakom nazaj po nov vlak. :?: Je pa spet problem, če v Borovnici čaka vlak proti Hodošu, ker je tam premalo dizlov. Ampak glede na količino postaj na elektrificiranem delu poti (in elektro mašin bi moralo biti viška), bi bilo treba pospešeno praznit Borovnico, da je prostor za uvoz in premik mašin na drugo stran. Dizli pa se tudi nimajo kaj za ustavljat med Sežano(/Kozino) in Borovnico.

Ampak najbolj smešno pri vsem tem pa je to, da je na Bohinjki prostor za vlake, ki morajo čakat, da se prebijejo do Borovnice (in potem do Ljubljane, pa še do Jesenic), medtem ko eni "primerki" (ki žal niso na forumu, da bi jih lahko direktno vprašal kaj razmišljajo) še vedno tiščijo glavo v pesek in trdijo, da nimamo nobene obvozne poti. :lol:
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a trocken »

Tista praznina se nekam pozno vrača po Bohinjki navzgor, konkretno na Grahovem križa potnika ob pol desetih. Bil sem siguren, da lokomotiva naredi ponoči še kakšno furo do Borovnice in nazaj. Sedaj ko pravite, da pelje samo do Sežane in nazaj me pa zanima da ni vzrok poznega povratka - prisilen nočni počitek postajnega osebja na postajah, ???!!! :shock: :shock: (recite, da mislim napačno, prosim)
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Igor T »

541 napisal/-a: Če se dnevno zvozi več kot 60 vlakov lokomotive ravno niso na razstavi. :lol: Vprašaj @urednika, če mu še kaj ropota okoli Borovnice.
Mislim, da je zadnje dni malo bolj mir, al sem pa cele dneve na šihut ... Al sem se pa že navadu ...
Se je pa dir. Slo železnic opravičil zaradi hrupa - očitno bere te vrstice - http://www.borovnica.si/?m=not&a=show&id=551" onclick="window.open(this.href);return false;

Vozni red 644 - predvsem nočni - poznam kar na pamet. Ena okrog polnoči pa okrog 2h ... sej veste vstaneš, :twisted: greš "cesarja obiskat", pa spet za dve urci ...

Bi morali pa prebrat komentarje ostalih - tud tistih, ki so zraven železnice. Neki cajta raje ne govorte, da vozte vlak ...
Mogoče še neki, kar je dons priletelo na moj mail ...
glede hrupa tirnih vozil obstaja TSI Vozni park - hrup. Vendar je treba vedet, da imajo vsa naša dizelska tirna vozila - lokomotive že obratovalno dovoljenje, oz. so vozila že zdavnaj prej, preden je začel veljati ta TSI. In vsak TSI začne veljati od tistega datuma naprej, ko je v njem predpisano, nikakor pa ne more posegat za nazaj. Velja za tirna vozila z novim obratovalnim dovoljenjem in za vozila, v katerih so bile izvedene večje rekonstrukcije, nadgradnje,..., za kar je potrebno dobit dodatno obratovalno dovoljenje. D - lok 664 vozi na relaciji LJ - DI že od leta 1985 in za njihovo obratovanje danes glede tega ni ovir. Lahko pa določene lokalne oblasti sprožijo kakšne dodatne zahtevke in pobude, kar pa ne more zaustavit voženj teh vozil.

Lep pozdrav,

Vedno sem se spraševal kako bi bilo če bi parne lokomotive še vozile po Borovniškem viaduktu ... zdej vem ...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Igor T »

P.S.: Pa ne posploševat - nekateri vlaki so prav prijazno tiho ... drugi pač ne ...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 18:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ne boste dobil ograj.Kriv si pa ti in taki v Coklariji kot si ti.Pa ste bli na dobri poti dokler niste razjezili napačnih ljudi.Drugič ko hočeš kaj imeti,se nauči diplomacije.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

urednik napisal/-a:
glede hrupa tirnih vozil obstaja TSI Vozni park - hrup. Vendar je treba vedet, da imajo vsa naša dizelska tirna vozila - lokomotive že obratovalno dovoljenje, oz. so vozila že zdavnaj prej, preden je začel veljati ta TSI. In vsak TSI začne veljati od tistega datuma naprej, ko je v njem predpisano, nikakor pa ne more posegat za nazaj. Velja za tirna vozila z novim obratovalnim dovoljenjem in za vozila, v katerih so bile izvedene večje rekonstrukcije, nadgradnje,..., za kar je potrebno dobit dodatno obratovalno dovoljenje. D - lok 664 vozi na relaciji LJ - DI že od leta 1985 in za njihovo obratovanje danes glede tega ni ovir. Lahko pa določene lokalne oblasti sprožijo kakšne dodatne zahtevke in pobude, kar pa ne more zaustavit voženj teh vozil.
Lep pozdrav,
:thumbupl :thumbupl :thumbupl točno tako in nič drugače!
urednik napisal/-a:
Vedno sem se spraševal kako bi bilo če bi parne lokomotive še vozile po Borovniškem viaduktu ... zdej vem ...
Bilo bi preprosto fantastično. In tišje kot pri Reganu :D :D :D
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a draganm »

trocken napisal/-a:Tista praznina se nekam pozno vrača po Bohinjki navzgor, konkretno na Grahovem križa potnika ob pol desetih. Bil sem siguren, da lokomotiva naredi ponoči še kakšno furo do Borovnice in nazaj. Sedaj ko pravite, da pelje samo do Sežane in nazaj me pa zanima da ni vzrok poznega povratka - prisilen nočni počitek postajnega osebja na postajah, ???!!! :shock: :shock: (recite, da mislim napačno, prosim)
#-o
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Timy »

#Tista praznina se nekam pozno vrača po Bohinjki navzgor, konkretno na Grahovem križa potnika ob pol desetih. Bil sem siguren, da lokomotiva naredi ponoči še kakšno furo do Borovnice in nazaj. Sedaj ko pravite, da pelje samo do Sežane in nazaj me pa zanima da ni vzrok poznega povratka - prisilen nočni počitek postajnega osebja na postajah, ???!!! :shock: :shock: (recite, da mislim napačno, prosim)#

Če bi bila volja, bi lahko vlak odpeljal iz Grahovega že na križ vlaka 4203 (postaji Podbrdo in Bled Jezero nezasedeni) in bi vlak 4211 križal na Jesenicah, ne pa da čaka na to križanje v Grahovem. V tem primeru bi vlak 4211 imel (mogoče) največ pet minut izhodne zamude, ki pa jo zlahka nadoknadi že do Podbrda. Ker pa vodimo promet kot bi imeli slona v trgovini s porcelanom (beri brez jajc), pa ni čudno, da se obvozu po goriški progi, če je po nekem čudežu že dopuščen, uporabniki sami takoj izognejo. Koliko vlakov pa bi lahko zvozili v nočnem času, ko je proga prazna, pa ni tako težko izračunati.
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 19:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a primožflori »

trocken napisal/-a:Tista praznina se nekam pozno vrača po Bohinjki navzgor, konkretno na Grahovem križa potnika ob pol desetih. Bil sem siguren, da lokomotiva naredi ponoči še kakšno furo do Borovnice in nazaj. Sedaj ko pravite, da pelje samo do Sežane in nazaj me pa zanima da ni vzrok poznega povratka - prisilen nočni počitek postajnega osebja na postajah, ???!!! :shock: :shock: (recite, da mislim napačno, prosim)
Na Grahovo je prišel ob 6.50,nakar je križal potnika z Jesenic,potem je čakal prehitenje avtovlaka,potnika iz Nove Gorice na Jesenice ter križanje avtovlaka in potnika z Jesenic ter tako iz Grahovega odpelju ob 9.30 uri.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Timy napisal/-a: Če bi bila volja, bi lahko vlak odpeljal iz Grahovega že na križ vlaka 4203 (postaji Podbrdo in Bled Jezero nezasedeni) in bi vlak 4211 križal na Jesenicah, ne pa da čaka na to križanje v Grahovem. V tem primeru bi vlak 4211 imel (mogoče) največ pet minut izhodne zamude, ki pa jo zlahka nadoknadi že do Podbrda. Ker pa vodimo promet kot bi imeli slona v trgovini s porcelanom (beri brez jajc), pa ni čudno, da se obvozu po goriški progi, če je po nekem čudežu že dopuščen, uporabniki sami takoj izognejo. Koliko vlakov pa bi lahko zvozili v nočnem času, ko je proga prazna, pa ni tako težko izračunati.
:shock: :shock: Potniški vlak bo imel zamudo zaradi tovornega? Si nor? Če to prebere @mateja, bo skočila iz kože in te z valjarjem napodila!
Sarkazem seveda, normalno bi bilo da bi se tako naredilo kot si napisal, ne pa da nesrečni strojevodja čaka na dnu Baške grape, sredi ničesar, doooolge 3 ure :( za brezzveze. Ampak tako pač je pri nas :roll: #-o
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mateja »

TGV Lyria napisal/-a:Potniški vlak bo imel zamudo zaradi tovornega? Si nor? Če to prebere @mateja, bo skočila iz kože in te z valjarjem napodila!
O meni imaš čisto zgrešeno mnenje.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mateja napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Potniški vlak bo imel zamudo zaradi tovornega? Si nor? Če to prebere @mateja, bo skočila iz kože in te z valjarjem napodila!
O meni imaš čisto zgrešeno mnenje.
:D :D :D malo heca mora bit :D mislim da se strinjaš da je to z RCA-jem spet nek presežek...
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mateja »

Ko berem to o ždenju na Grahovem, se držim za glavo.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

To je vse res.Če se z Bohinke z tovornim ne spraviš v zelo zgodnjh jutranji urah si pečen.Sploh pa še če je vlak dolg še kja čez 500m lahko računaš ,da boš imel brado kot kralj Matjaž trikrat ovito okoli stola.Drug dejavnik in začetek je pa v Kopru od koder je par urna izhodna zamuda,ki te pa potem dotolče na Bohinjki.
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Timy »

Muzejski vlak, ki je za SŽ krasna promocija, dobičke pa pobira nekdo drug, lahko brez problemov zabija potniške vlake 20 minut in več (601, 4291). Da bi bila pa zaradi tovornega vlaka povzročena zamuda potniškega, pa čeprav majhna...
Vendar da se razumemo, ni to napaka prometnikov, temveč tistega ki to odreja iz nekoliko odmaknjene Postojne.
Sem prepričan, da če bi bili postaji Nova Gorica in Jesenice še vedno "razporedni postaji" kot je to bilo nekoč, bi se nekatere stvari odvijale drugače. Tak pa daleč od oči, daleč od srca.
Odgovori