Saj ne pravim, da se nič ne dela, ampak ko se vlaki ustavljajo pred Borovnico, se verjetno ne rabi dodatnih mašin, ampak zvozit te do cilja in čim prej z drugim vlakom nazaj po nov vlak. Je pa spet problem, če v Borovnici čaka vlak proti Hodošu, ker je tam premalo dizlov. Ampak glede na količino postaj na elektrificiranem delu poti (in elektro mašin bi moralo biti viška), bi bilo treba pospešeno praznit Borovnico, da je prostor za uvoz in premik mašin na drugo stran. Dizli pa se tudi nimajo kaj za ustavljat med Sežano(/Kozino) in Borovnico.541 napisal/-a:Če se dnevno zvozi več kot 60 vlakov lokomotive ravno niso na razstavi. Vprašaj @urednika, če mu še kaj ropota okoli Borovnice.LJ363 napisal/-a:A bo zdaj končno še kak vlak čez Bohinjko, ali bo razstava mašin po postajah na Primorki?
Ampak najbolj smešno pri vsem tem pa je to, da je na Bohinjki prostor za vlake, ki morajo čakat, da se prebijejo do Borovnice (in potem do Ljubljane, pa še do Jesenic), medtem ko eni "primerki" (ki žal niso na forumu, da bi jih lahko direktno vprašal kaj razmišljajo) še vedno tiščijo glavo v pesek in trdijo, da nimamo nobene obvozne poti.