Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
loparček
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 11.02.2011, 0:47

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a loparček » 21.02.2014, 22:34

TGV Lyria napisal/-a:
Timy napisal/-a:Če bi bila volja, bi lahko vlak odpeljal iz Grahovega že na križ vlaka 4203 (postaji Podbrdo in Bled Jezero nezasedeni) in bi vlak 4211 križal na Jesenicah, ne pa da čaka na to križanje v Grahovem. V tem primeru bi vlak 4211 imel (mogoče) največ pet minut izhodne zamude, ki pa jo zlahka nadoknadi že do Podbrda. Ker pa vodimo promet kot bi imeli slona v trgovini s porcelanom (beri brez jajc), pa ni čudno, da se obvozu po goriški progi, če je po nekem čudežu že dopuščen, uporabniki sami takoj izognejo. Koliko vlakov pa bi lahko zvozili v nočnem času, ko je proga prazna, pa ni tako težko izračunati.


:shock: :shock: Potniški vlak bo imel zamudo zaradi tovornega? Si nor? Če to prebere @mateja, bo skočila iz kože in te z valjarjem napodila!
Sarkazem seveda, normalno bi bilo da bi se tako naredilo kot si napisal, ne pa da nesrečni strojevodja čaka na dnu Baške grape, sredi ničesar, doooolge 3 ure :( za brezzveze. Ampak tako pač je pri nas :roll: #-o

V tem primeru je nekdo zrel za suspenz. Na glavni progi se potniški promet nadomešča z avtobusi, tukaj pa se zaradi petih minut zamude potniškega vlaka zadržuje obvozni vlak za tri ure. Me zanima, če je vrisana naročena trasa v grafikonu predvidevala tak postanek in zakaj nobeden z ničemer ni mrdnil, da bi to norost preprečil.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1468
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a preglednik » 22.02.2014, 9:44

Po moje je bilo tako, da sta se lokalni prometnik in strojevodja dogovorila za tri ure dodatnega počitka. Strojevodja (RCA) pa mu bo naslednjič s pomočjo kolegov, iz Celovca nekaj "ta pravega kafeta" prinesel. :D
preglednik
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 22.02.2014, 10:53

Gledam iz mašine in se samo še smejim.Kaj vse dela za prometnika zadnje čase.Jao majkooooo!!! #-o
Prav vseeno je,če ima RCA 700 meterski vlak.Kontra mu hodijo samo potniški ali pa avtovlak,kar je vse kratko.Če ne znajo skrižat enega s preseženo dolžino in enega kratkega.Pole naj odložijo kapo in se vrnejo delat za sprevodnike,skladiščnike,...... Šparajo kretnike "kao",se otepajo križanj,...Čakajo da spizdijo domov na kosilo,pa še v trgovino,pa po otroke v vrtec,....Čuda tega se da med službo na Bohinjki,če se pravilno organiziraš in pustiš enega Rozmana v vukojebini.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a 541 » 22.02.2014, 10:56

urednik napisal/-a:
Mislim, da je zadnje dni malo bolj mir, al sem pa cele dneve na šihut ... Al sem se pa že navadu ...


Navadil si se. Saj sem ti napisal, da se boš. Vlakov je od tega tedna naprej več kot prej, ker je tudi lokomotiv več na tistem koncu.
loparček
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 11.02.2011, 0:47

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a loparček » 22.02.2014, 10:58

preglednik napisal/-a:Po moje je bilo tako, da sta se lokalni prometnik in strojevodja dogovorila za tri ure dodatnega počitka. Strojevodja (RCA) pa mu bo naslednjič s pomočjo kolegov, iz Celovca nekaj "ta pravega kafeta" prinesel. :D

[color=#FF0000]
Lokalni (lokal?) prometnik? Teorija je iz trte zvita. Res je do Brišarja hud vzpon, vendar je tam v teh jutranjih urah še zaprto. :berr2
loparček
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 11.02.2011, 0:47

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a loparček » 22.02.2014, 11:07

Nurmi napisal/-a:Gledam iz mašine in se samo še smejim.Kaj vse dela za prometnika zadnje čase.Jao majkooooo!!! #-o
Prav vseeno je,če ima RCA 700 meterski vlak.Kontra mu hodijo samo potniški ali pa avtovlak,kar je vse kratko.Če ne znajo skrižat enega s preseženo dolžino in enega kratkega.Pole naj odložijo kapo in se vrnejo delat za sprevodnike,skladiščnike,...... Šparajo kretnike "kao",se otepajo križanj,...Čakajo da spizdijo domov na kosilo,pa še v trgovino,pa po otroke v vrtec,....Čuda tega se da med službo na Bohinjki,če se pravilno organiziraš in pustiš enega Rozmana v vukojebini.

117.čl. Promet zamujenih vlakov....Točka 5.... Kdaj se je zadnjič preverjalo znanje?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1468
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a preglednik » 22.02.2014, 12:37

Vseeno: Kaj res ni mogoče vkomponirati 2 para voznorednih tovornih vlakov podnevi in še kakšnega več ponoči, po Goriški progi. Saj so se v zgodovini na njej redno dogajali obvozi z ene ali druge strani, če samo omenim obdobje po 75, ko se skoraj celoten promet s Pontebane preusmeril sem, pa Soški koridor itd.. Res je, da so bile postaje malo bolj zasedene. Je možno, da je v ozadju tudi kakšna politika namernega blokiranja te povezave ali je govora samo o nerodnostih in pišmeuhovskem odnosu.
preglednik
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1258
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 22.02.2014, 13:08

IC 246/247 "Citadella" je spet vozi vlak ampak za Fiat 813/814-1xx iz Mb do Hodoš in nazaj, še vedno nima nič dizel lokomotiva #-o

lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 22.02.2014, 13:11

RitterVonGhega napisal/-a:IC 246/247 "Citadella" je spet vozi vlak ampak za Fiat 813/814-1xx iz Mb do Hodoš in nazaj, še vedno nima nič dizel lokomotiva #-o

lp,miro


#-o upam da ne tisti moderniziran... vsaj 711 bi dali...

preglednik napisal/-a:Je možno, da je v ozadju tudi kakšna politika namernega blokiranja te povezave ali je govora samo o nerodnostih in pišmeuhovskem odnosu.


Vse je mogoče...
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a kondukter » 22.02.2014, 14:59

Nurmi napisal/-a:Gledam iz mašine in se samo še smejim.Kaj vse dela za prometnika zadnje čase.Jao majkooooo!!! #-o
Prav vseeno je,če ima RCA 700 meterski vlak.Kontra mu hodijo samo potniški ali pa avtovlak,kar je vse kratko.Če ne znajo skrižat enega s preseženo dolžino in enega kratkega.Pole naj odložijo kapo in se vrnejo delat za sprevodnike,skladiščnike,...... Šparajo kretnike "kao",se otepajo križanj,...Čakajo da spizdijo domov na kosilo,pa še v trgovino,pa po otroke v vrtec,....Čuda tega se da med službo na Bohinjki,če se pravilno organiziraš in pustiš enega Rozmana v vukojebini.


Kako to misliš, da naj gredo nazaj za sprevodnike? A smo vsi sprevodniki res tako nizko izobraženi in sposobni? =D> =D> =D>
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 22.02.2014, 15:24

loparček napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Gledam iz mašine in se samo še smejim.Kaj vse dela za prometnika zadnje čase.Jao majkooooo!!! #-o
Prav vseeno je,če ima RCA 700 meterski vlak.Kontra mu hodijo samo potniški ali pa avtovlak,kar je vse kratko.Če ne znajo skrižat enega s preseženo dolžino in enega kratkega.Pole naj odložijo kapo in se vrnejo delat za sprevodnike,skladiščnike,...... Šparajo kretnike "kao",se otepajo križanj,...Čakajo da spizdijo domov na kosilo,pa še v trgovino,pa po otroke v vrtec,....Čuda tega se da med službo na Bohinjki,če se pravilno organiziraš in pustiš enega Rozmana v vukojebini.

117.čl. Promet zamujenih vlakov....Točka 5.... Kdaj se je zadnjič preverjalo znanje?


Moje znanje je brezhibno,kot član prometno tehnične komisije pa sem v predpisih vsak dan.Mene ne rabi nobeden na forumu učit predpisov. Promet zamujenih vlakov je 110. člen. Tko da na preverjanje znanja se napotite v vodenju prometa. :m2 Zaželjeno! Če si se pa hotel zapenjat na 111.člen se pa zapenjate samo,ko vam tako paše.
Medtem ko napajalci delajo neumorno in neprekinjeno,prekinjeni so vsi dopusti,vleka je na nadurah,RCA dela na polno,vi glumite gljive.Jebete enega jadnika,ki je vozil že celo noč in ga držite v enem kurčevem Grahovu ,ker je en prometnik pozabu jajca doma na nočni omarici.V takem primeru se je zmeri poklicalo starejšega v Postojno.In če mu je prometnik znal razložit se je tak vlak stisnilo skozi.Če se mu pa jebe in je po liniji najmanjšega odpora je pa tko kakor je.

kondukter napisal/-a:Kako to misliš, da naj gredo nazaj za sprevodnike? A smo vsi sprevodniki res tako nizko izobraženi in sposobni?


Nobeden ni rekel tega.Samo če obvladate grickanje kart in delo s potniki,še ne pomeni da ste dobri prometniki.Zakaj ne bi ostali super sprevodniki,namesto da so za en kurac prometniki.

Malo več spoštovanja do rdeče kape in tega poklica od vseh tistih ki ste na prelahek način prišli tja zaradi nasilne reorganizacije.Malo manj arogance od tistih,ki iz Bohinjske proge niste probali prometniškega kruha vaših kolegov kje drugje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 839
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Tomy » 22.02.2014, 17:05

Nurmi napisal/-a:Čakajo da spizdijo domov na kosilo,pa še v trgovino,pa po otroke v vrtec,....Čuda tega se da med službo na Bohinjki,če se pravilno organiziraš in pustiš enega Rozmana v vukojebini.

In tak ima še vedno službo? #-o Sicer neumno/naivno vprašanje.... :oops:

Lep dan
Tomaž
loparček
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 11.02.2011, 0:47

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a loparček » 22.02.2014, 18:45

Ma Nurmi? Dopovedujem ti, da podobno razmišljava. Oba se jeziva na iste svari. Prometnik brez jajc! Nekoč davno me je prometni inšpektor podučil, da je prometnik (takrat vlakovni odpravnik) odgovoren in usposobljen hitro presojati in reševati zaplete z zamudami, okvarami in drugimi nepredvidljivimi dogodki. …V duhu pravilnikov… Če bi vse teklo, kot je načrtovano, bi se z rdečo kapo in loparčkom pred vlak hodila kazat tudi stara mama.
Po pravilniku:…V primeru zamud vlakov, imajo prednost vlaki višjega ranga. V soglasju s prometno operativo se sme dati prednost tudi vlaku nižjega ranga, če se s tem lahko izogne njegovi večji zamudi. Pri vlakih enakega ranga ima prednost tisti vlak, ki bi zaradi povečane zamude povzročil zamudo vlaku, ki čaka na zvezo, oziroma tisti vlak, ki ima pred sabo daljšo pot do svoje končne postaje. Zamude vlakov je treba zmanjševati tudi s krajšanjem postankov na postajah…………….
Torej je popolnoma jasno, da je bil hud kiks. V praksi do pet minut zabijanja vlakov niti nismo vznemirjali prometne operative, smo prometniki kar sami presodili, da bo šlo. Tukaj pa en sam vlak več in takoj problem zaradi petih minut. Stara mama brez jajc! Če pomislim na delo operative in prometnikov na zabiti postojnski progi…
Rang vlaka? Ko se zaradi vode v predoru odpove avtovlak, ni nobenih solz. Sedaj, tem času bi morali imeti večji rang ravno vlaki RCA na bohinjski progi, saj zmanjšujejo gnečo na glavni progi. V nočnem času bi ne imeli težav niti s »kilometrskimi« vlaki, saj ni več prazne potniške garniture in dveh parov avtovlakov. SŽ z regani še nekaj časa ne bo. Bo pa problem, ko bodo. Bojim se, da nabiralni vlak ne bo imel več kaj voziti, še tista hlodovina bo šla na cesto. ………………
Ko se stanje na postojnski progi normalizira, bi bilo zelo pametno, da se vam goriškim strojevodjem SŽ in Luka Koper oddolžijo z nekaj rednimi vlaki po bohinjski progi. Tako bi bili v kondiciji vsi, proga, lokomotive, osebje, promet z jajci v pravem pomenu. Lp.
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Timy » 22.02.2014, 19:02

Glede na poznavanje situacije na bohinjski progi, sem kar precej prepričan, da je prometnik klical starejšega dispečerja v Postojno, le ta pa je odločil da RCA čaka v Grahovem. Tdrdim, da bi morali večje pristojnosti glede vodenja in organizacije prometa dobiti bivši razporedni postaji, saj postojnskim dispečerjem niti ne moremo zameriti, ker se v tem kaosu nimajo časa ukvarjati z enim in edinim izrednim vlakom na realciji Nova Gorica - Jesenice.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 22.02.2014, 19:23

Če oni nimajo časa, pa naj prepustijo delo komu drugemu... :roll:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov