Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 25.02.2014, 20:28

SandiP napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:... :thumbupr protezo vzamem vsako jutro na nočni omarci,očala pa pozabim. :lol:

Haha! Še špegle dej v glaž... 8-)

Evo super.Pa protezo v copat. :D
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11422
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 25.02.2014, 20:36

Sam, da ne boš potem imel očal namesto zob...in zob namesto Ray Ban - k.... :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3392
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 26.02.2014, 6:56

Tole je eden od hrčkov v Pifki. Slikal sem ga v pondeljek
Slika
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 26.02.2014, 12:59

Končno da vidim še -051 na slikah :) Doslej sem gledal samo slike -056 :D
Goran
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a 541 » 26.02.2014, 13:45

Kateri naši lokomotivi je HŽ2062 najbolj podobna? Kakšna je recimo maksimalna obremenitev Borovnica - Logatec za HŽ2062?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3503
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a mkx » 26.02.2014, 14:09

541 napisal/-a:Kateri naši lokomotivi je HŽ2062 najbolj podobna? Kakšna je recimo maksimalna obremenitev Borovnica - Logatec za HŽ2062?

HŽ 2062 je bivši 664-0xx ... motor je pri obeh podserijah 664 identičen, glede ostalega pa je 2062 nekje vmes med 661 in našim 664. Vlečne karakteristike ima najbrž precej podobne našim Reganom. HŽ 2062 nima EDZ in je (predvsem zaradi tega) dobra 2 metra krajši kot naši 664.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 26.02.2014, 15:07

664-1xx je po načrtih in tehnološko povsem svojstvena lokomotiva. GT-50 frem,tedaj z najnovejše Lightweight Flexicoil podvozje,povsem novim sistemom modulov.... 2062 je veliko bolj 661 kot pa 664-1xx.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a nik » 26.02.2014, 17:46

2062 je ex664-000 pa tako ima i isti motor (645, za razliku od 567 kod 661 lokomotive) a razlika je u nepostojanju ED-kočnice i E-grijanja (koje je tek naknadno ugrađeno) pa je zato nešto lakša (oko 100t) i kraća.
Neznam koja je Vmax kod 664-100 (odnosno koji je prijenosni omjer) ali kod 2062 je 124km/h.
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a nik » 26.02.2014, 17:53

Nurmi napisal/-a:664-1xx je po načrtih in tehnološko povsem svojstvena lokomotiva. GT-50 frem,tedaj z najnovejše Lightweight Flexicoil podvozje,povsem novim sistemom modulov.... 2062 je veliko bolj 661 kot pa 664-1xx.

Ja ne vidim, niti mi je poznata, ikakvu razliku između postolja...
http://www.buritonwheelbarrow.net/Slove ... 2011-L.jpg
http://www.railpictures.net/images/d1/3 ... 066061.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/5936/6 ... 236619.jpg
Na trećoj slici je exHŽ.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1248
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 26.02.2014, 19:11

mkx napisal/-a:
541 napisal/-a:Kateri naši lokomotivi je HŽ2062 najbolj podobna? Kakšna je recimo maksimalna obremenitev Borovnica - Logatec za HŽ2062?

HŽ 2062 je bivši 664-0xx ... motor je pri obeh podserijah 664 identičen, glede ostalega pa je 2062 nekje vmes med 661 in našim 664. Vlečne karakteristike ima najbrž precej podobne našim Reganom. HŽ 2062 nima EDZ in je (predvsem zaradi tega) dobra 2 metra krajši kot naši 664.


2062-051 (Ex 664-005) , 2062-056 (Ex 664-014) :)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a nik » 26.02.2014, 19:22

Šteta da u Sloveniju nisu iznajmljene HŽ 2063; to su već 'prave' lokomotive koje težinom i snagom skoro odgovaraju 'Brižiti'.
Bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi se pokazale (a bilo bi 'domorocima' uz prugu 'zanimljivo' i čuti njihov motor sa turbinom)...
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 686
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a 038 » 26.02.2014, 20:29

To bi si želel tudi poskusit peljat, pa mislim da še marsikdo. :)
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Igor T » 26.02.2014, 20:52

Jest pa vem zakaj ne rabte pavze ....

Do sedaj je še vsak, ki sem ga vidu pelat Regana tod mimo imel noge na pultu, fris pa na šipi... Al je spal ne vem, eden je celo pomahal ...

Itak kaj pa češ počet pri brzini 20km/h po klancu gor .. no baje dosežete celo 35 ,,,

Mal hudomušno napisano, pa brez zamere, sam bi spal, ker baje je v kabini taka tišina da mi noben ne verjame ...

Tema seje pa razživela da ni kaj ...
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Igor T » 26.02.2014, 21:13

Pa še tole..

Odločil smo se SPODKOPAT progo ... evo dokaz:

Slika

Slika
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1243
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a desiro » 26.02.2014, 21:21

urednik napisal/-a:Pa še tole..

Odločil smo se SPODKOPAT progo ... evo dokaz:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 9432_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6692_n.jpg


A se ti zavedaš da gre v temu primeru za goržnjo, tudi v primeru da je tole šala (ki jo seveda nekako ne razumem).
V primeru da tole ni šala pa gre za ogrožanje varnosti in sabotažo posebnih vrst javnega prometa.

Malo v razmislek, ne vem kdo bo bolj nasrkal, SŽ ker z glasnimi dizli "moti" tvoj spanec ali ti ki bi kar progo spodkopal?

:roll: :roll: #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov