Evo super.Pa protezo v copat.SandiP napisal/-a:Haha! Še špegle dej v glaž...Nurmi napisal/-a:... protezo vzamem vsako jutro na nočni omarci,očala pa pozabim.
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Sam, da ne boš potem imel očal namesto zob...in zob namesto Ray Ban - k....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tole je eden od hrčkov v Pifki. Slikal sem ga v pondeljek
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Končno da vidim še -051 na slikah Doslej sem gledal samo slike -056
Goran
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kateri naši lokomotivi je HŽ2062 najbolj podobna? Kakšna je recimo maksimalna obremenitev Borovnica - Logatec za HŽ2062?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
HŽ 2062 je bivši 664-0xx ... motor je pri obeh podserijah 664 identičen, glede ostalega pa je 2062 nekje vmes med 661 in našim 664. Vlečne karakteristike ima najbrž precej podobne našim Reganom. HŽ 2062 nima EDZ in je (predvsem zaradi tega) dobra 2 metra krajši kot naši 664.541 napisal/-a:Kateri naši lokomotivi je HŽ2062 najbolj podobna? Kakšna je recimo maksimalna obremenitev Borovnica - Logatec za HŽ2062?
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
664-1xx je po načrtih in tehnološko povsem svojstvena lokomotiva. GT-50 frem,tedaj z najnovejše Lightweight Flexicoil podvozje,povsem novim sistemom modulov.... 2062 je veliko bolj 661 kot pa 664-1xx.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
2062 je ex664-000 pa tako ima i isti motor (645, za razliku od 567 kod 661 lokomotive) a razlika je u nepostojanju ED-kočnice i E-grijanja (koje je tek naknadno ugrađeno) pa je zato nešto lakša (oko 100t) i kraća.
Neznam koja je Vmax kod 664-100 (odnosno koji je prijenosni omjer) ali kod 2062 je 124km/h.
Neznam koja je Vmax kod 664-100 (odnosno koji je prijenosni omjer) ali kod 2062 je 124km/h.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ja ne vidim, niti mi je poznata, ikakvu razliku između postolja...Nurmi napisal/-a:664-1xx je po načrtih in tehnološko povsem svojstvena lokomotiva. GT-50 frem,tedaj z najnovejše Lightweight Flexicoil podvozje,povsem novim sistemom modulov.... 2062 je veliko bolj 661 kot pa 664-1xx.
http://www.buritonwheelbarrow.net/Slove ... 2011-L.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.railpictures.net/images/d1/3 ... 066061.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img30.imageshack.us/img30/5936/6 ... 236619.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Na trećoj slici je exHŽ.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
2062-051 (Ex 664-005) , 2062-056 (Ex 664-014)mkx napisal/-a:HŽ 2062 je bivši 664-0xx ... motor je pri obeh podserijah 664 identičen, glede ostalega pa je 2062 nekje vmes med 661 in našim 664. Vlečne karakteristike ima najbrž precej podobne našim Reganom. HŽ 2062 nima EDZ in je (predvsem zaradi tega) dobra 2 metra krajši kot naši 664.541 napisal/-a:Kateri naši lokomotivi je HŽ2062 najbolj podobna? Kakšna je recimo maksimalna obremenitev Borovnica - Logatec za HŽ2062?
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Šteta da u Sloveniju nisu iznajmljene HŽ 2063; to su već 'prave' lokomotive koje težinom i snagom skoro odgovaraju 'Brižiti'.
Bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi se pokazale (a bilo bi 'domorocima' uz prugu 'zanimljivo' i čuti njihov motor sa turbinom)...
Bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi se pokazale (a bilo bi 'domorocima' uz prugu 'zanimljivo' i čuti njihov motor sa turbinom)...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
To bi si želel tudi poskusit peljat, pa mislim da še marsikdo.
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jest pa vem zakaj ne rabte pavze ....
Do sedaj je še vsak, ki sem ga vidu pelat Regana tod mimo imel noge na pultu, fris pa na šipi... Al je spal ne vem, eden je celo pomahal ...
Itak kaj pa češ počet pri brzini 20km/h po klancu gor .. no baje dosežete celo 35 ,,,
Mal hudomušno napisano, pa brez zamere, sam bi spal, ker baje je v kabini taka tišina da mi noben ne verjame ...
Tema seje pa razživela da ni kaj ...
Do sedaj je še vsak, ki sem ga vidu pelat Regana tod mimo imel noge na pultu, fris pa na šipi... Al je spal ne vem, eden je celo pomahal ...
Itak kaj pa češ počet pri brzini 20km/h po klancu gor .. no baje dosežete celo 35 ,,,
Mal hudomušno napisano, pa brez zamere, sam bi spal, ker baje je v kabini taka tišina da mi noben ne verjame ...
Tema seje pa razživela da ni kaj ...
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Pa še tole..
Odločil smo se SPODKOPAT progo ... evo dokaz:
Odločil smo se SPODKOPAT progo ... evo dokaz:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
A se ti zavedaš da gre v temu primeru za goržnjo, tudi v primeru da je tole šala (ki jo seveda nekako ne razumem).urednik napisal/-a:Pa še tole..
Odločil smo se SPODKOPAT progo ... evo dokaz:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 9432_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6692_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
V primeru da tole ni šala pa gre za ogrožanje varnosti in sabotažo posebnih vrst javnega prometa.
Malo v razmislek, ne vem kdo bo bolj nasrkal, SŽ ker z glasnimi dizli "moti" tvoj spanec ali ti ki bi kar progo spodkopal?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER