Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 839
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Tomy » 02.03.2014, 19:35

No, kakor koli s temi 4 x Boovnica - Divača - Borovnica, sem morda kaj narobe slišal :oops: , ali pa sem vas hotel pohvaliti... :wink:

Vsekakor pa mi je Igor razložil, zakaj skoraj na vsaki postaji nekaj čaka za nadaljevanje poti.

Lep večer
Tomaž
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a holding » 02.03.2014, 19:50

mkx napisal/-a:Glede števila vlakov v enem šihtu: od Borovnice do Sežane je nekih 92 km, od Borovnice do Kozine pa 95 km. Če se pri vsakem obratu računa samo 10 minut za manipulacije (razpenjanje in spenjanje), to pomeni povprečno hitrost okoli 33 km/h za dva para vlakov v turnusu. Kar je čisto dosegljivo tudi s težjimi tovornimi vlaki....

...malo morgen.....v Borovnici ustavit, odpeti, iti naokrog, na vlak, zapeti, naredit skrajšano, prevzet dokumente in odpeljat....20 minut, če gre "po luft" in si sam ti na postaji.... :shock: ...tako pa vozijo tudi drugi, pa čakaš prostost tu, pa čakaš tam, pa uvoz ta, pa premik une lok, itd....

...podobno je pri vožnji vlaka.... :D ...speljati v Borovnici in se ustaviti v Sežani.....dva ali trije vlaki na dan....ostali pa postanek tukaj (odjava), postanek tam (križanje).....
....potem se pa teorija podre.....
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3503
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a mkx » 02.03.2014, 21:45

holding napisal/-a:
mkx napisal/-a:Glede števila vlakov v enem šihtu: od Borovnice do Sežane je nekih 92 km, od Borovnice do Kozine pa 95 km. Če se pri vsakem obratu računa samo 10 minut za manipulacije (razpenjanje in spenjanje), to pomeni povprečno hitrost okoli 33 km/h za dva para vlakov v turnusu. Kar je čisto dosegljivo tudi s težjimi tovornimi vlaki....

...malo morgen.....v Borovnici ustavit, odpeti, iti naokrog, na vlak, zapeti, naredit skrajšano, prevzet dokumente in odpeljat....20 minut, če gre "po luft" in si sam ti na postaji.... :shock: ...tako pa vozijo tudi drugi, pa čakaš prostost tu, pa čakaš tam, pa uvoz ta, pa premik une lok, itd....

...podobno je pri vožnji vlaka.... :D ...speljati v Borovnici in se ustaviti v Sežani.....dva ali trije vlaki na dan....ostali pa postanek tukaj (odjava), postanek tam (križanje).....
....potem se pa teorija podre.....

No saj ... jaz sem z opisom resnično najbolj optimalnega dogajanja (poudarek v zgornjem citatu je moj) pokazal, da je 4 pare vlakov v enem turnusu na tej relaciji nemogoče prepeljati. Je pa res, da z izjemo najbolj neugodnih vlakov med kotaljenjem (v mojem prispevku sem pozabil poudariti, da je tistih 33 km/h povprečna hitrost med samo vožnjo) večinoma dosegajo vsaj malo višje povprečne hitrosti in se s tem pridobi malce rezerve v času. Tako da dva para vlakov znotraj enega turnusa (z malo sreče) vsekakor gre.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 02.03.2014, 21:56

Dvakrat v Borovnico ti ne gine.Zdaj ali so to Opčine-Borovnica,Sežana-Borovnica,Kozina-Borovnica je vseeno.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1447
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a preglednik » 06.03.2014, 19:52

Koliko Goriških strojevodij vozi trenutno po Notranjski progi? Hodite v službo v Sežano? Kaj pa ostali, bolj oddaljeni iz Štajerske, se vozijo na šiht v Borovnico?
Lokomotive verjetno krožijo neodvisno od tega kdo jih vozi (Goriške, Štajerske)? Na TV je bila ravnokar informacija o 80 prepeljanih vlakih dnevno. To verjetno pomeni 40 parov. Je to zgornja meja, ali so še rezerve?
preglednik
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a holding » 09.03.2014, 16:09

igor72 napisal/-a:
Tomy napisal/-a:Morda spet butasto vprašanje: berem, da se skoraj rekordi podirajo, da zvozite tudi po 4x na dan Borovnica-Divača-Borovnica v enem šihtu. Ampak imam občutek, več zvozite, več vlakov čaka po celi Sloveniji. Kje je sedaj ozko grlo? Morda Divača-Koper?

Lep dan
Tomaž


4x na DAN ja, nikakor pa to ni v enem šihtu, saj traja največ 12 ur.
Odsek je Borovnica-Sežana/Kozina, nikdar Divača.
Neki dan sem ulovil, da smo v enem dnevu, na odseku Borovnica-Pivka peljali 80 vlakov; praviloma jih je vsaki dan za/iz Kopra 60, ostalih 20, Opčine/Gorica.
Se pravi, da od normalnega povprečja na primorki manjka 5parov/dan za Koper in še toliko proti Sežani.
Prej so ti vlaki stali v Postojni, Prestranku, Pivki, Divači, Rodiku, Kozini, Črnotičah, Hrastovljah, Rižani in Sežani. Sedaj ne stojijo nikjer od teh omenjenih postaj zato se je čakalnica preselila bliže točki A :wink:

...povprečno se uporablja cca 15 dizlov (regan, herkules, španka) prevoznikov ŠŽ, RCA(S), ADT, HŽ.....to pomeni v povprečju cca 5-6 vlakov (3 gor, 3 dol) na en dizel na dan (24 ur).....
...pri tem je treba upoštevati tudi čas za opremo z nafto, servisiranje (zavornjaki, itd...), doprege (Borovnica - Logatec) in še kaj.... :D ...


...
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a bubaiva363 » 10.03.2014, 1:38

Pozdrav svima,interesuje me razvoj popravke vozne mreže,ima li ko neku fotku?
Hvala
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11422
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 10.03.2014, 6:30

bubaiva363 napisal/-a:Pozdrav svima,interesuje me razvoj popravke vozne mreže,ima li ko neku fotku?
Hvala


Ne radi se ništa...još.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4543
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 10.03.2014, 9:47

V Pivki se pojavlja material za obnovo
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a bubaiva363 » 10.03.2014, 19:57

Hvala!
Hteo sam da predložim da se napravi analiza na kojim mestima je mreža bila najslabija,u zavisnosti od vetrovitosti položaja,zaklonjenosti od vetra,gde je,jednom rečju,bilo lakše taloženje leda i da li je bilo moguće na tim mestima delovati toplotom,iz nekih ručnih gorionika,naravno sa isključenom strujom?
Mislim da je sam led bio prisutan i postepeno se povećavao kako se topio pa mrznuo,ali nije nastao odmah,a mesta gde ga je bilo najviše i najviše opterećene tačke bi trebalo ubuduće obeležiti i u nekoj sledećoj,ne daj Bože,ovakovoj zimi,ledenoj kiši,delovati na vreme i otapati led.
Predlog,molim nemojte me osudjivati!
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a draganm » 10.03.2014, 21:25

bubaiva363 napisal/-a:Hvala!
Hteo sam da predložim da se napravi analiza na kojim mestima je mreža bila najslabija,u zavisnosti od vetrovitosti položaja,zaklonjenosti od vetra,gde je,jednom rečju,bilo lakše taloženje leda i da li je bilo moguće na tim mestima delovati toplotom,iz nekih ručnih gorionika,naravno sa isključenom strujom?
Mislim da je sam led bio prisutan i postepeno se povećavao kako se topio pa mrznuo,ali nije nastao odmah,a mesta gde ga je bilo najviše i najviše opterećene tačke bi trebalo ubuduće obeležiti i u nekoj sledećoj,ne daj Bože,ovakovoj zimi,ledenoj kiši,delovati na vreme i otapati led.
Predlog,molim nemojte me osudjivati!


#-o nečemo te osudjivat ali nemoj take predloge dajat više.
Morali bi tudi drevje odtalit,nisi tega doživel očitno in ne veš kako je bilo.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.03.2014, 10:50

igor72 napisal/-a:V Pivki se pojavlja material za obnovo
Slika


Tudi že montirajo.Smo premikali Pivko,je bil tam možakar s kravato.Je komentiral,da delajo bedarije in da jih ni nič izučilo.Konzole čez dva tira tako kot je bilo.In da bo spet lomilo ker to da ni za take rizične kraje kjer se redno pojavlja žled in za našo vozno mrežo.
Zadnjič spremenil Nurmi, dne 11.03.2014, 11:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3392
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 11.03.2014, 11:24

Pivka je v teku, tako da bo postaja menjave prometa kmalu Prestranek.

Točno tako, ko se bo žled v takem obsegu ponovil bo spet enako, kot je bilo.
Na postaja bi morali biti portali za VM, tako kot imajo to Hrvatje.

Pa še nekaj, če ne bomo posekali dreves v 40m pasu na obeh straneh proge na kritičnih odsekih, se bo zgodovina spet ponovila.
Na odprti progi so namreč ravno drevesa naredila največjo škodo VM.

Kje je šele potem zahteva, da bi šli na 25 kV... ipd... če še osnovnih stvari ne zmoremo narediti tako, kot se šika.

Pa še nekaj, kar se tiče Pot prometza na Primorki: 2 para pot.vlakov dnevno bi lahko speljali, da bi pokrili jutranjo in popoldansko konico, če bi bila le volja za to. Če nismo zmožni prepeljat še teh 4 vlakov, pa raje zaprimo vseskupaj.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a 541 » 11.03.2014, 12:50

Regan 664 napisal/-a:Pa še nekaj, kar se tiče Pot prometza na Primorki: 2 para pot.vlakov dnevno bi lahko speljali, da bi pokrili jutranjo in popoldansko konico, če bi bila le volja za to. Če nismo zmožni prepeljat še teh 4 vlakov, pa raje zaprimo vseskupaj.


A se ti je tečno z avtobusom vozit? :wink: Mah po mojem bi v teh razmerah bile samo dodatne ovire za tovorni promet (prehitenja (samo poglej vozne čase težkih tovornih vlakov Borovnica - Verd - Logatec), varovanje potnikov zaradi nivojskih dostopov na perone), proti koncu tedna poglej v ISUP "prometarsko" predavizo vlakov za Sežano in Borovnico. 4 strani vlakov ... :shock:
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Tono » 11.03.2014, 14:33

Glede na videno zadnjo nedeljo bi bil promet potniških vlakov en sam problem.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost