Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če se strojevodja ne bo mogel odločiti, se tudi progovni prometnik ne bo, torej bodo vlaki stali do pregleda proge s strani pristojnih delavcev SGD ali EE. Ko bo to postala praksa, adijo rekordi na primorski progi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nisem železničar, vendar sem mislil, da če je strojevodja edini na terenu, sta v končni fazi odločitev in presoja njegova. Vse komunikacije s centralami naj bi bile zgolj za pomoč in uskaljevanje. Podobno kot na morju - kapitan odloča.cokla napisal/-a:Sicer pa imaš prav. Je vsaj definirano čigava je odgovornost. Le, da ne bojo navodila v stilu; daj poglej kaj se da naredit...draganm napisal/-a:Po kom bi se pa ti ravnal cokla , kaj bi mogu strojnega poklicat pa njegova navodila čakat...točno tako prometnik oz.progovni prometnik mu po posredoval navodila po tel oz. RDZ, ki jih bo dobil od EE službe.Sej ne piše kdaj bo dobil ta navodila.cokla napisal/-a:Strojevodja se ravna po navodilih prometnika ali progovnega prometnika? Ki je več kilometrov stran? Pa že...
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kje pa, edina primerjava s kapitanom je plača, nobene druge podobnosti ni, kaj šele prevzemanje odgovornosti, razen če je za to predvideno dodatno plačilopreglednik napisal/-a:Podobno kot na morju - kapitan odloča.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Problem nastane, ker se vlak (če sploh) ustavi kar precej naprej od mesta kjer nekaj sega v prosti profil. Potem pa javi (progovnemu) prometniku, da je približno v nekem kilometru nekaj kar bi eventualno lahko ogrožalo vožnjo vlakov in s tem je zadeva za strojevodjo zaključena. Informacija je največkrat tako splošna in nedorečena, da za ugotovitev dejanskega stanja dopušča le eno možnost in sicer, da se na progo pošlje pristojne vzdrževalce infrastrukture, kjer pa je odzivni čas odvisen od tega kdo je dežuren in kako dostopno je mesto ogleda. In to kljub temu, da je Prometni pravilnik glede takih primerov jasen:
157. člen
(vožnja vlaka na progi)
(1) Osebje, ki se nahaja na čelnem vozilu, mora med vožnjo paziti na signalne znake glavnih signalov ter signalnih znakov osebja postaj in službenih mest in ravnati v skladu s signalnimi znaki. Med morebitnim postankom na progi daje potrebne odredbe strojevodja. V tem času vlakospremno osebje ne sme zapuščati dodeljenih vagonov.
(2) Če je vlak ustavljen zaradi nevarnega mesta na progi in na tem mestu ni pristojnega vzdrževalca upravljavca, o tem, ali nevarno mesto prevozi ali ne, odloči strojevodja.
(3) Kadar se vlak ustavi pred glavnim signalom, ker mu to odreja signalni znak 'Stoj', se mora strojevodja najpozneje po preteku treh (3) minut pozanimati po telekomunikacijskih sredstvih o razlogih za ustavitev vlaka in koliko časa bo predvidoma stal pred glavnim signalom.
(4) Če pri vožnji vlaka mimo glavnega signala ali mimo signalne oznake 'Mesto avtostop naprave' avtostop naprava ustavi vlak, mora strojevodja o ustavitvi vlaka zaradi aktiviranja avtostop naprave obvestiti progovnega prometnika oziroma prometnika krajevno vodene postaje in od njega dobiti dovoljenje za vožnjo s pogoji za nadaljnjo vožnjo.
(5) O izrednosti med vožnjo vlaka mora strojevodja obvestiti prometnika oziroma progovnega prometnika in tudi pisno pooblaščenega delavca svoje organizacijske enote.
157. člen
(vožnja vlaka na progi)
(1) Osebje, ki se nahaja na čelnem vozilu, mora med vožnjo paziti na signalne znake glavnih signalov ter signalnih znakov osebja postaj in službenih mest in ravnati v skladu s signalnimi znaki. Med morebitnim postankom na progi daje potrebne odredbe strojevodja. V tem času vlakospremno osebje ne sme zapuščati dodeljenih vagonov.
(2) Če je vlak ustavljen zaradi nevarnega mesta na progi in na tem mestu ni pristojnega vzdrževalca upravljavca, o tem, ali nevarno mesto prevozi ali ne, odloči strojevodja.
(3) Kadar se vlak ustavi pred glavnim signalom, ker mu to odreja signalni znak 'Stoj', se mora strojevodja najpozneje po preteku treh (3) minut pozanimati po telekomunikacijskih sredstvih o razlogih za ustavitev vlaka in koliko časa bo predvidoma stal pred glavnim signalom.
(4) Če pri vožnji vlaka mimo glavnega signala ali mimo signalne oznake 'Mesto avtostop naprave' avtostop naprava ustavi vlak, mora strojevodja o ustavitvi vlaka zaradi aktiviranja avtostop naprave obvestiti progovnega prometnika oziroma prometnika krajevno vodene postaje in od njega dobiti dovoljenje za vožnjo s pogoji za nadaljnjo vožnjo.
(5) O izrednosti med vožnjo vlaka mora strojevodja obvestiti prometnika oziroma progovnega prometnika in tudi pisno pooblaščenega delavca svoje organizacijske enote.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Timy napisal/-a:Problem nastane, ker se vlak (če sploh) ustavi kar precej naprej od mesta kjer nekaj sega v prosti profil. Potem pa javi (progovnemu) prometniku, da je približno v nekem kilometru nekaj kar bi eventualno lahko ogrožalo vožnjo vlakov in s tem je zadeva za strojevodjo zaključena. Informacija je največkrat tako splošna in nedorečena, da za ugotovitev dejanskega stanja dopušča le eno možnost in sicer, da se na progo pošlje pristojne vzdrževalce infrastrukture, kjer pa je odzivni čas odvisen od tega kdo je dežuren in kako dostopno je mesto ogleda. In to kljub temu, da je Prometni pravilnik glede takih primerov jasen:
157. člen
(vožnja vlaka na progi)
(1) Osebje, ki se nahaja na čelnem vozilu, mora med vožnjo paziti na signalne znake glavnih signalov ter signalnih znakov osebja postaj in službenih mest in ravnati v skladu s signalnimi znaki. Med morebitnim postankom na progi daje potrebne odredbe strojevodja. V tem času vlakospremno osebje ne sme zapuščati dodeljenih vagonov.
(2) Če je vlak ustavljen zaradi nevarnega mesta na progi in na tem mestu ni pristojnega vzdrževalca upravljavca, o tem, ali nevarno mesto prevozi ali ne, odloči strojevodja.
(3) Kadar se vlak ustavi pred glavnim signalom, ker mu to odreja signalni znak 'Stoj', se mora strojevodja najpozneje po preteku treh (3) minut pozanimati po telekomunikacijskih sredstvih o razlogih za ustavitev vlaka in koliko časa bo predvidoma stal pred glavnim signalom.
(4) Če pri vožnji vlaka mimo glavnega signala ali mimo signalne oznake 'Mesto avtostop naprave' avtostop naprava ustavi vlak, mora strojevodja o ustavitvi vlaka zaradi aktiviranja avtostop naprave obvestiti progovnega prometnika oziroma prometnika krajevno vodene postaje in od njega dobiti dovoljenje za vožnjo s pogoji za nadaljnjo vožnjo.
(5) O izrednosti med vožnjo vlaka mora strojevodja obvestiti prometnika oziroma progovnega prometnika in tudi pisno pooblaščenega delavca svoje organizacijske enote.
Nič več...strojevodja ni pooblaščen, da lahko odredi vožnjo čez, na primer, počeno tirnico. Stoji se tako dolgo, dokler ne pride pooblaščena oseba.
Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
No ja, saj mogoče je pa tako prav. Vsak naj opravi delo za katerega je usposobljen in plačan, ker strojevodja res ne more prevzemati odgovornost tako za stanje proge kot za vožnjo preko nedelujočih SV naprav. Če npr. na železnicah v Avstriji odpove kretnica se promet ustavi, dokler je pristojna gradbena ali SV služba ne usposobi. Pri nas pa hop po strojevodji pa v roke motalico in ambulantno ključavnico pa še krivdo za zamudo in Bog ne daj še kakšen v zvezi s to raboto nastali izredni dogodek.
Bomo videli!
Bomo videli!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kar se "motanja" kretnic tiče ni sprememb...še vedno "mota" strojevodja; zaenkrat.Timy napisal/-a:No ja, saj mogoče je pa tako prav. Vsak naj opravi delo za katerega je usposobljen in plačan, ker strojevodja res ne more prevzemati odgovornost tako za stanje proge kot za vožnjo preko nedelujočih SV naprav. Če npr. na železnicah v Avstriji odpove kretnica se promet ustavi, dokler je pristojna gradbena ali SV služba ne usposobi. Pri nas pa hop po strojevodji pa v roke motalico in ambulantno ključavnico pa še krivdo za zamudo in Bog ne daj še kakšen v zvezi s to raboto nastali izredni dogodek.
Bomo videli!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zakaj pa???cokla napisal/-a:Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ker ni druga kot za bruhat....stjepan napisal/-a:Zakaj pa???cokla napisal/-a:Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Aleš, preberi si (marsikateri) tvoj komentar ... in ti ni treba vsakega komentirat, če že nočeš videti smeška ...cokla napisal/-a:Ker ni druga kot za bruhat....stjepan napisal/-a:Zakaj pa???cokla napisal/-a:Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če bi bil smeško postavljen na sredini stavka bi ga razumel...tako pa sem ga videl.stjepan napisal/-a: Aleš, preberi si (marsikateri) tvoj komentar ... in ti ni treba vsakega komentirat, če že nočeš videti smeška ...
Ne bom več. Že marsikdaj sem se opekel....bo treba razmislit o odhodu.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Se kaj ve koliko jim še manjka da se vzpostavi električna vleka na poškodovanem delu proge?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
leto...morda dvesuha napisal/-a:Se kaj ve koliko jim še manjka da se vzpostavi električna vleka na poškodovanem delu proge?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
igor72 napisal/-a:leto...morda dvesuha napisal/-a:Se kaj ve koliko jim še manjka da se vzpostavi električna vleka na poškodovanem delu proge?
Prej tri....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Mogoče ju3 že do Pivke (s primorske in Bistriške strani)