Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Timy »

Če se strojevodja ne bo mogel odločiti, se tudi progovni prometnik ne bo, torej bodo vlaki stali do pregleda proge s strani pristojnih delavcev SGD ali EE. Ko bo to postala praksa, adijo rekordi na primorski progi.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a preglednik »

cokla napisal/-a:
draganm napisal/-a:
cokla napisal/-a:Strojevodja se ravna po navodilih prometnika ali progovnega prometnika? Ki je več kilometrov stran? Pa že...
Po kom bi se pa ti ravnal cokla , kaj bi mogu strojnega poklicat pa njegova navodila čakat...točno tako prometnik oz.progovni prometnik mu po posredoval navodila po tel oz. RDZ, ki jih bo dobil od EE službe.Sej ne piše kdaj bo dobil ta navodila.
Sicer pa imaš prav. Je vsaj definirano čigava je odgovornost. Le, da ne bojo navodila v stilu; daj poglej kaj se da naredit... :wink:
Nisem železničar, vendar sem mislil, da če je strojevodja edini na terenu, sta v končni fazi odločitev in presoja njegova. Vse komunikacije s centralami naj bi bile zgolj za pomoč in uskaljevanje. Podobno kot na morju - kapitan odloča.
preglednik
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a stjepan »

preglednik napisal/-a:Podobno kot na morju - kapitan odloča.
Kje pa, edina primerjava s kapitanom je plača, nobene druge podobnosti ni, kaj šele prevzemanje odgovornosti, razen če je za to predvideno dodatno plačilo :mrgreen:
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Timy »

Problem nastane, ker se vlak (če sploh) ustavi kar precej naprej od mesta kjer nekaj sega v prosti profil. Potem pa javi (progovnemu) prometniku, da je približno v nekem kilometru nekaj kar bi eventualno lahko ogrožalo vožnjo vlakov in s tem je zadeva za strojevodjo zaključena. Informacija je največkrat tako splošna in nedorečena, da za ugotovitev dejanskega stanja dopušča le eno možnost in sicer, da se na progo pošlje pristojne vzdrževalce infrastrukture, kjer pa je odzivni čas odvisen od tega kdo je dežuren in kako dostopno je mesto ogleda. In to kljub temu, da je Prometni pravilnik glede takih primerov jasen:

157. člen

(vožnja vlaka na progi)

(1) Osebje, ki se nahaja na čelnem vozilu, mora med vožnjo paziti na signalne znake glavnih signalov ter signalnih znakov osebja postaj in službenih mest in ravnati v skladu s signalnimi znaki. Med morebitnim postankom na progi daje potrebne odredbe strojevodja. V tem času vlakospremno osebje ne sme zapuščati dodeljenih vagonov.

(2) Če je vlak ustavljen zaradi nevarnega mesta na progi in na tem mestu ni pristojnega vzdrževalca upravljavca, o tem, ali nevarno mesto prevozi ali ne, odloči strojevodja.

(3) Kadar se vlak ustavi pred glavnim signalom, ker mu to odreja signalni znak 'Stoj', se mora strojevodja najpozneje po preteku treh (3) minut pozanimati po telekomunikacijskih sredstvih o razlogih za ustavitev vlaka in koliko časa bo predvidoma stal pred glavnim signalom.

(4) Če pri vožnji vlaka mimo glavnega signala ali mimo signalne oznake 'Mesto avtostop naprave' avtostop naprava ustavi vlak, mora strojevodja o ustavitvi vlaka zaradi aktiviranja avtostop naprave obvestiti progovnega prometnika oziroma prometnika krajevno vodene postaje in od njega dobiti dovoljenje za vožnjo s pogoji za nadaljnjo vožnjo.

(5) O izrednosti med vožnjo vlaka mora strojevodja obvestiti prometnika oziroma progovnega prometnika in tudi pisno pooblaščenega delavca svoje organizacijske enote.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

Timy napisal/-a:Problem nastane, ker se vlak (če sploh) ustavi kar precej naprej od mesta kjer nekaj sega v prosti profil. Potem pa javi (progovnemu) prometniku, da je približno v nekem kilometru nekaj kar bi eventualno lahko ogrožalo vožnjo vlakov in s tem je zadeva za strojevodjo zaključena. Informacija je največkrat tako splošna in nedorečena, da za ugotovitev dejanskega stanja dopušča le eno možnost in sicer, da se na progo pošlje pristojne vzdrževalce infrastrukture, kjer pa je odzivni čas odvisen od tega kdo je dežuren in kako dostopno je mesto ogleda. In to kljub temu, da je Prometni pravilnik glede takih primerov jasen:

157. člen

(vožnja vlaka na progi)

(1) Osebje, ki se nahaja na čelnem vozilu, mora med vožnjo paziti na signalne znake glavnih signalov ter signalnih znakov osebja postaj in službenih mest in ravnati v skladu s signalnimi znaki. Med morebitnim postankom na progi daje potrebne odredbe strojevodja. V tem času vlakospremno osebje ne sme zapuščati dodeljenih vagonov.

(2) Če je vlak ustavljen zaradi nevarnega mesta na progi in na tem mestu ni pristojnega vzdrževalca upravljavca, o tem, ali nevarno mesto prevozi ali ne, odloči strojevodja.

(3) Kadar se vlak ustavi pred glavnim signalom, ker mu to odreja signalni znak 'Stoj', se mora strojevodja najpozneje po preteku treh (3) minut pozanimati po telekomunikacijskih sredstvih o razlogih za ustavitev vlaka in koliko časa bo predvidoma stal pred glavnim signalom.

(4) Če pri vožnji vlaka mimo glavnega signala ali mimo signalne oznake 'Mesto avtostop naprave' avtostop naprava ustavi vlak, mora strojevodja o ustavitvi vlaka zaradi aktiviranja avtostop naprave obvestiti progovnega prometnika oziroma prometnika krajevno vodene postaje in od njega dobiti dovoljenje za vožnjo s pogoji za nadaljnjo vožnjo.

(5) O izrednosti med vožnjo vlaka mora strojevodja obvestiti prometnika oziroma progovnega prometnika in tudi pisno pooblaščenega delavca svoje organizacijske enote.

Nič več...strojevodja ni pooblaščen, da lahko odredi vožnjo čez, na primer, počeno tirnico. Stoji se tako dolgo, dokler ne pride pooblaščena oseba.

Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Timy »

No ja, saj mogoče je pa tako prav. Vsak naj opravi delo za katerega je usposobljen in plačan, ker strojevodja res ne more prevzemati odgovornost tako za stanje proge kot za vožnjo preko nedelujočih SV naprav. Če npr. na železnicah v Avstriji odpove kretnica se promet ustavi, dokler je pristojna gradbena ali SV služba ne usposobi. Pri nas pa hop po strojevodji pa v roke motalico in ambulantno ključavnico pa še krivdo za zamudo in Bog ne daj še kakšen v zvezi s to raboto nastali izredni dogodek.

Bomo videli!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

Timy napisal/-a:No ja, saj mogoče je pa tako prav. Vsak naj opravi delo za katerega je usposobljen in plačan, ker strojevodja res ne more prevzemati odgovornost tako za stanje proge kot za vožnjo preko nedelujočih SV naprav. Če npr. na železnicah v Avstriji odpove kretnica se promet ustavi, dokler je pristojna gradbena ali SV služba ne usposobi. Pri nas pa hop po strojevodji pa v roke motalico in ambulantno ključavnico pa še krivdo za zamudo in Bog ne daj še kakšen v zvezi s to raboto nastali izredni dogodek.

Bomo videli!
Kar se "motanja" kretnic tiče ni sprememb...še vedno "mota" strojevodja; zaenkrat.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a stjepan »

cokla napisal/-a:Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Zakaj pa???
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

stjepan napisal/-a:
cokla napisal/-a:Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Zakaj pa???
Ker ni druga kot za bruhat....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a stjepan »

cokla napisal/-a:
stjepan napisal/-a:
cokla napisal/-a:Pero....o tvoji izjavi pa lahko le - bruham.
Zakaj pa???
Ker ni druga kot za bruhat....
Aleš, preberi si (marsikateri) tvoj komentar ... in ti ni treba vsakega komentirat, če že nočeš videti smeška ... #-o
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

stjepan napisal/-a: Aleš, preberi si (marsikateri) tvoj komentar ... in ti ni treba vsakega komentirat, če že nočeš videti smeška ... #-o
:thumbupr Če bi bil smeško postavljen na sredini stavka bi ga razumel...tako pa sem ga videl.

Ne bom več. Že marsikdaj sem se opekel....bo treba razmislit o odhodu. :oops:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a suha »

Se kaj ve koliko jim še manjka da se vzpostavi električna vleka na poškodovanem delu proge?
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

suha napisal/-a:Se kaj ve koliko jim še manjka da se vzpostavi električna vleka na poškodovanem delu proge?
leto...morda dve
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:
suha napisal/-a:Se kaj ve koliko jim še manjka da se vzpostavi električna vleka na poškodovanem delu proge?
leto...morda dve


Prej tri....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mogoče ju3 že do Pivke (s primorske in Bistriške strani) [-o<
Odgovori