Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tovorni promet podira rekorde, ker Luka Koper podpira rekorde. Mogoče bi bile te številke še večje, če bi vozna mreža stala ali pa tudi ne, ker imajo ostali operaterji z menjavanjem lokomotiv verjetno več težav kot SŽ.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tuji sploh nimajo težav!!!!!!!!!!!!!!ledeni napisal/-a:Tovorni promet podira rekorde, ker Luka Koper podpira rekorde. Mogoče bi bile te številke še večje, če bi vozna mreža stala ali pa tudi ne, ker imajo ostali operaterji z menjavanjem lokomotiv verjetno več težav kot SŽ.
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Letos ko bo končana poglobitev bo teh rekordov še več, če bo zdržal tir.ledeni napisal/-a:Tovorni promet podira rekorde, ker Luka Koper podpira rekorde. Mogoče bi bile te številke še večje, če bi vozna mreža stala ali pa tudi ne, ker imajo ostali operaterji z menjavanjem lokomotiv verjetno več težav kot SŽ.
TeuPredstavniki Maerska so k nam pripravljeni pošiljati tudi ladje s kapaciteto več kot 8.500 TEU, pogoj za to pa je poglobitev plovnih kanalov. Že sedaj pa Maersk Line vzdržuje direktni servis med Koprom in Daljnim vzhodom z ladjami nosilnosti do 6.500 TEU.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
....ej, fizika zahteva svoje in se je ne da NIČ nategnt, čist nič.... ....pejd računat intervale na podlagi dejanskih hitrosti vlakov, pa boš uvidel, kolk je še lufta....pa še dvajset potniških uguraj vmes, k' že glih obvladaš......pa letno še ene tri dvomesečne zapore enega od progovnih tirov mimogrede upoštevaj...LJ363 napisal/-a:Obstoječa proga omogoča še veliko več, kot pa je trenutno izkoriščena, razen med Divačo in Koprom, pa tudi tu bi lahko šlo kaj več skozi. To da potniški promet onemogoča tovornega so pa tudi ene buče.
...tri regane na Bohinjko, pa gremo gore...dole.... ...kajne, @Nurmi, pa prometnike iz postle ven....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tko nekako smo računali.Mogoče bo zdaj tudi njihovemu sindikatu oz. obema sindikatoma vžgalo.Da brez vlakov ni službe in da spati jih ne bo gledal nobeden.Niti ni fer do svojih kolegov v Zasavju pa še kje.V Anhovem je APR končan.Projekt za potni prehod v Grahovem je tudi pri koncu..... Mogoče se bo Bohinjska Trnjulčica zbudila iz spanja,ko jo bo poljubila kruta realnost.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
..da ne bo narobe razumljeno: prekinitev v prometni službi je miniminimalno plačana in ne gre v fond ur.... ...vzpostavitev prometa na Bohinjki čez celo noč znese cca 30 delovnih ur na noč več.... ...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zdej, ko je v Anhovem APR končan, kakšna izboljšava je to, če gledamo varnost
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
S fiziko bo res težka, ampak organizacija je pa še precej švoh. Če je občasno med dvema vlakoma uro luknje, bi se dalo tudi še kakšnega potnika uštukat.holding napisal/-a:....ej, fizika zahteva svoje in se je ne da NIČ nategnt, čist nič.... ....pejd računat intervale na podlagi dejanskih hitrosti vlakov, pa boš uvidel, kolk je še lufta....pa še dvajset potniških uguraj vmes, k' že glih obvladaš...
Najdražja varianta je, če vlaki stojijo. Morda pa bi se splačalo plačat nekaj več, pa naredit remont kot je treba, ne pa da se nekaj paca in stran meče denar, naslednje leto pa isto sranje. Rahlo neresno vse skupaj.holding napisal/-a:...pa letno še ene tri dvomesečne zapore enega od progovnih tirov mimogrede upoštevaj...
Podpiram 100%, če se pa komu ne da, je pa na zavodu 100k+ kandidatov, se bo že našlo koga, ki se mu bo dalo.holding napisal/-a:...tri regane na Bohinjko, pa gremo gore...dole.... ...kajne, @Nurmi, pa prometnike iz postle ven....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...fizika, matr, fizika.... ...od Borovnice do Verda je 12 km, regan vleče polno pocijo na tamkajšnjem vzponu dobrih 20 km/h...., pa speljava v Borovnici....pa če je povprečje vseh vlakov (lahkih in težkih) 30km/h, to pomeni 25 minut za EN vlak...1440 minut (24 ur) deljeno s 25 = 57....teoretično!!! X 0,75 = 43 vlakov/dan.....praktično...
...trenutno laufa v obe smeri skupaj tudi prek 90 vlakov/dan....!!...
...trenutno laufa v obe smeri skupaj tudi prek 90 vlakov/dan....!!...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...prometnikom se že da, brez skrbi.... ....ampak, mor'mo šparat, vsako noč tolk in tolk delovnih ur....ki jih ni treba plačat prometnikom, ampak jih "naženejo v postlo"...LJ363 napisal/-a:holding napisal/-a:Podpiram 100%, če se pa komu ne da, je pa na zavodu 100k+ kandidatov, se bo že našlo koga, ki se mu bo dalo.holding napisal/-a:...tri regane na Bohinjko, pa gremo gore...dole.... ...kajne, @Nurmi, pa prometnike iz postle ven....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
....nobena....!!..Urban91 napisal/-a:Zdej, ko je v Anhovem APR končan, kakšna izboljšava je to, če gledamo varnost
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kako so pa potem tole zvozili (Verd)?
smer Borovnica 14:52
smer Borovnica 15:04
smer Logatec 15:15
smer Borovnica 15:18
smer Logatec 15:32
smer Logatec 15:47
smer Borovnica 14:52
smer Borovnica 15:04
smer Logatec 15:15
smer Borovnica 15:18
smer Logatec 15:32
smer Logatec 15:47
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Delodajalec ti mora zagotoviti redni fond ur.V kolikor to ne znese,ti (podari) ure iz prekinitve.In ti grejo v redne ure. čitaj kolektivno in še kaj.holding napisal/-a:..da ne bo narobe razumljeno: prekinitev v prometni službi je miniminimalno plačana in ne gre v fond ur.... ...vzpostavitev prometa na Bohinjki čez celo noč znese cca 30 delovnih ur na noč več.... ...
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Izboljšava ni nobena.Je samo tisto kar sem napovedal.Naslednja faza od prekinitev.UKINITEV!holding napisal/-a:....nobena....!!..Urban91 napisal/-a:Zdej, ko je v Anhovem APR končan, kakšna izboljšava je to, če gledamo varnost
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kaj je APR? (Morda nekaj podobnega kot ERTMS level3?)
preglednik