Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če si pogledal gornji prispevek, si že dobil odgovor na 1/2 vprašanja....druga polovica pa: tiri so dovolj dolgi le za rudo,premog,gorivo....vse ostalo štrli preko. Ampak ni toliko pomembno saj vlaki samo menjajo lokomotive in gasa dalje.mkx napisal/-a:Kje se trenutno menja lokomotive na Primorskem koncu, v Pivki? So tam postajni tiri dovolj dolgi?
Pa še slikca dobrega primera obračanja, ko prometnik-ca dobro ve, kako se prometu streže...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Uf, tole pa je pogled!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Fantje vi sam vozte tovor, če ga imate. Jaz vas 100% podpiram, ker vem, da če bo dosti tovora se morda nekoč obetajo lepši časi tudi za potniški promet z novejšimi železnicami. Se splača potrpet kljub temu da živim v bližini tega odseka in slišim hrumenje.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
suha napisal/-a:Fantje vi sam vozte tovor, če ga imate. Jaz vas 100% podpiram, ker vem, da če bo dosti tovora se morda nekoč obetajo lepši časi tudi za potniški promet z novejšimi železnicami. Se splača potrpet kljub temu da živim v bližini tega odseka in slišim hrumenje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Prevoz tovora in prevoz potnikov nimata kaj dosti skupnega, razen tirov. Tudi prevoznika sta ločeni firmi znotraj holdinga. Ena od njih živi od položaja na trgu in prevoznin, druga pa od državnega proračuna. Zahteve glede infrastrukture pa niso nujno povsem enake, recimo glede osnih obremenitev, dolžine postaj, moči napajalnih postaj, oziroma sploh potrebe po elektrifikaciji, dolžine medsignalnih razdalj na APB in predvsem Vmax.Fantje vi sam vozte tovor, če ga imate. Jaz vas 100% podpiram, ker vem, da če bo dosti tovora se morda nekoč obetajo lepši časi tudi za potniški promet z novejšimi železnicami. Se splača potrpet kljub temu da živim v bližini tega odseka in slišim hrumenje.
Kar je za tovorni vlak hitro za potniškega danes ni več sprejemljivo......
Proge za visoke hitrosti (LGV) proge so v vseh naprednih državah ločene od prog za mešan promet, edina nesrečnica je Nemčija, ki šele v zadnejm času gradi LGV proge, prej so pa naredili totalni kiks. Seveda pa proge za Vmax = 200-220 km/h niso proge LGV.
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Združenje Railteam ima ločnico pri minimalni hitrosti 230 km/h, od tam naprej naj bi se vlak štel za hitrega.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
trocken, kar trdiš je čista resnica, toda vse Francoske linije LGV so za hitrosti >= 300 km/h (2036 km), teh 230 km na uro je pa očevidno pod vplivom Nemčije, ki ima okoli 1100 km prog s hitrostjo 230-280 km/h in piškavih 273 km prog za Vmax=300 km/h.
Še Italijani imajo 475 km prog za Vmax=300 km/h, da ne govorimo o € bolniku Španiji, cca 2000 km za V=300 km/h. Če ne bi bila veljavna gornja definicija ppotem bi Nemci izpadli kot eni €-reveži. Je že tako, da se pač standardi prilagajajo revežem......
Za podrobnosti pa poglejte v spisek
LPL
Še Italijani imajo 475 km prog za Vmax=300 km/h, da ne govorimo o € bolniku Španiji, cca 2000 km za V=300 km/h. Če ne bi bila veljavna gornja definicija ppotem bi Nemci izpadli kot eni €-reveži. Je že tako, da se pač standardi prilagajajo revežem......
Za podrobnosti pa poglejte v spisek
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Vodijo Kitajci - tako po dolžini prog, kot po max. hitrostih. Včasih tako opevani Japonci niti niso najboljši na tem področju. Na sploh Azija lepo prehiteva Evropo, da o Ameriki niti ne zgubljamo besed.
V Evropi pa prednjačijo Francija, Benelux, Španija pa tudi Italija. V Sloveniji ...mislim da nas bo LGV kar obšel, časi tako velikih investicij v infrastrukturo so mimo..
V Evropi pa prednjačijo Francija, Benelux, Španija pa tudi Italija. V Sloveniji ...mislim da nas bo LGV kar obšel, časi tako velikih investicij v infrastrukturo so mimo..
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
preglednik, sem zasledil, da so Kitajci hitrosti svojih vlakov nekoliko znižali zaradi previsokih stroškov energije.
LPL
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Bo držalo, menda tudi zaradi nesreče, ki se je zgodila kmalu po začetku obratovanja.
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Pridnost ”per se” mogoče, delavcem ni kaj očitat. Toda s takim tempom, bodo prišli do Borovnice nekje leta 2018, kar me spominja na Nemško propagando na Italijanski fronti v 2. svetovni vojni, kjer se je fronta silovito hitro premikala: ”Nasvidenje na Švicarski meji leta 1954”. Vsekakor bo pa videl Hodoš 3kVDC mnogo prej......
LPL
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
kako pa je kaj s zdravjem Reganov?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Na željo Phila objavljam povezavo na njegovo spletno stran, kjer je objavil posnetke svojih railfanovskih užitkov z dizelkoridorja
http://www.loco-photos.net/index?/categ ... 5_slovenia
http://www.loco-photos.net/index?/categ ... 5_slovenia