Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1858
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.06.2014, 8:59

mateja napisal/-a:Zakaj Slovenci na vse gledamo samo z vidika, kako se česa ne da? Zakaj ne razmišljamo, kaj se da?

Če so lahko postaje ukinili oz. jim skrajšali delovnik, jih lahko tudi nazaj uvedejo oz. podaljšajo urnik. Zakaj pa ne? Aja, ne, ne bo šlo, to je SŽ, kjer šefi še vedno vztrajno trdijo, da nikakršen obvoz za primorsko progo ne obstaja. Seveda je obstoječi obvoz ubog, če pa z Bohinjko delajo tako kot s pretepeno žensko. Mož pretepe ženo, da ta komaj preživi, potem ji pa očita, da je polomljena in grda.

Z regani prebivalci na Bohinjki nimajo težav. Ponoči je vse prazno, pa tudi delovnik kakšne postaje čez dan se lahko podaljša. Za začetek.


:thumbupr

Potem pa tej šefi pridejo na izlet z muzejskim vlakom, se slinijo cel dan okrog muzejca in Bohinjke, za mimogrede ukradejo dve od treh aktivnih ICS garnitur...
Čez dva dni pa zjebejo redni muzejski vlak s šlampasto napako, zaradi katere znova ne bo nihče odgovarjal. Saj človek ne ve, ali je to zgolj napaka ali namerno uničevanje.
Z regani pa imajo težave tako ali tako samo Borovničani. Pa še to ne vsi, nekateri na njih delajo in jih spoštujejo. Pritožujejo se samo tisti, ki imajo "polne riti".
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.06.2014, 13:28

.....Pritožujejo se samo tisti, ki imajo "polne riti"......


Polna rit gor, polna rit dol, vendar se v XXI stoletju pričakuje nek pozitiven odnos do okolja. Tako pa vsi govore o ekološki železnici, toda pri 110 dB hrupa ni govora o ekologiji ampak o uničevanju zdravja okoliškega prebivalstva, ki je v veliki meri fasalo železnico skozi naselje šele po II. SV.

LPL

PS.: Bo že tako, da se znajo pritoževati v glavnem tisti, ki imajo polne riti, ostali z manj polnimi pa morajo svoj odnos do okolja šele zgraditi.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4564
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 10.06.2014, 13:46

Da malo prekinem @ljubiteljeve nebuloze, z nekaj dejstvi:

(Re)elektrifikacija v Prestranku se bliža koncu; po zadnjih govoricah naj bi bil dan D v ponedeljek
Slika


Ločišče na A strani, do kjer bo trenutno urejen štrom
Slika
LEP DAN
Igor
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a space » 10.06.2014, 14:21

TGV Lyria napisal/-a:
mateja napisal/-a:Zakaj Slovenci na vse gledamo samo z vidika, kako se česa ne da? Zakaj ne razmišljamo, kaj se da?

Če so lahko postaje ukinili oz. jim skrajšali delovnik, jih lahko tudi nazaj uvedejo oz. podaljšajo urnik. Zakaj pa ne? Aja, ne, ne bo šlo, to je SŽ, kjer šefi še vedno vztrajno trdijo, da nikakršen obvoz za primorsko progo ne obstaja. Seveda je obstoječi obvoz ubog, če pa z Bohinjko delajo tako kot s pretepeno žensko. Mož pretepe ženo, da ta komaj preživi, potem ji pa očita, da je polomljena in grda.

Z regani prebivalci na Bohinjki nimajo težav. Ponoči je vse prazno, pa tudi delovnik kakšne postaje čez dan se lahko podaljša. Za začetek.


:thumbupr

Potem pa tej šefi pridejo na izlet z muzejskim vlakom, se slinijo cel dan okrog muzejca in Bohinjke, za mimogrede ukradejo dve od treh aktivnih ICS garnitur...
Čez dva dni pa zjebejo redni muzejski vlak s šlampasto napako, zaradi katere znova ne bo nihče odgovarjal. Saj človek ne ve, ali je to zgolj napaka ali namerno uničevanje.
Z regani pa imajo težave tako ali tako samo Borovničani. Pa še to ne vsi, nekateri na njih delajo in jih spoštujejo. Pritožujejo se samo tisti, ki imajo "polne riti".



Prevoz in njihovo slinjenje je tak plačala država .IC Pohorje bi jim dali, pa 30 +stopinj ne pa ICS
Upam da bo SŽ imele kaj od tega :D
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6498
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 10.06.2014, 15:01

Ko bo Prestranek zrihtan, sledi Postojna? Kaj pa iz notranjosti proti Primorski, se kaj dogaja al je vse obtičalo v Borovnici?
Goran
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3545
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a mkx » 10.06.2014, 15:27

Po svoje je logično, da se žice popravljajo od Primorske proti notranjosti, saj se tak odoseže največji efekt. Dokler Pivka ni bila prevozna z elektrovleko, se je delalo ogromno dodatnih dizelskih kilometrov (in bi se delali tudi če Divača ne bi bila čisto razkopana; Pivka-Divača je 25 km): 34 km do Sežane oziroma 37 do Kozine. Tudi v smeri proti Ilirski Bistrici (kolikor je bilo prometa v tisti smeri). Pivka to v veliki meri izboljša, je pa malo tesna za vse operacije, ki se jih tam sedaj opravlja. Zato je Prestranek dosti boljši in s popravilom približno 6 km VM pridemo do udobne postaje za menjavo lokomotiv, tako kot je Borovnica na vzhodnem koncu.

Za naprej pa ... od Prestranka do Postojne (naslednja dovolj velika postaja) je nekih 6 km in torej s popravilom 6 km spet pridemo do "udobne" postaje. Z druge strani pa je od Borovnice do Logatca približno 21 km. Ali je v Logatcu dovolj velika postaja za selitev renutnih Borovniških operacij (dovolj tirov, ki so dovolj dolgi)?
Potem pa ostane še odsek med Logatcem in Postojno (ali pa obratno :wink: ), ki je dolg okoli 26 km.
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4564
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 10.06.2014, 16:52

Logatec nikakor ni primerna postaja za menjavo, saj na A strani ni mogoča povezava iz prvih dveh tirov in proge D50 na drugo stran, oziroma na progo L50.
Po moje je zadnja pametna postaja za menjavo Rakek.
Iz Borovnice gor pa ni pričakovati popravila; v kakšni izvedbi se bo vrnila elektrika, pa lahko zaenkrat le ugibamo :(
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3403
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 11.06.2014, 6:29

V Prestranku bo/je pod štromom 6 tirov, kar je v primerjavi s Pivko dva več, pa tudi dolžine so zadovoljive.
Podobno bo v Postojni, vsaj 6 tirov, če ne še kakšen več.
Rakek ima 4 koristne tire z ustrezno dolžino in trapezne zveze, pa tudi tisti blesavi Npr v območju postaje, ki bo ob menjavi vleke skoraj vedno zaprt.
Logatec je pa poleg Verda predzadnja žalost od postaje do Borovnice. Nima trapezov, ima pa postajni Npr!. Menjava vleke bo pod posebnimi pogoji sicer mogoča, ampak ne za vse vlake. Se zna zgoditi, da se bo vleka menjavala tako v Logatcu, kot tudi na Rakeku. Seveda, je potem potreebno z ustreznim osebjem zasesti obe postaji, to je pa že drugo poglavje....

Konec meseca junija začne voziti še potniški vlak za Reko (dva para)....
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Mirče » 11.06.2014, 8:10

V Postojni bodo elektrificirali le 3 in 4,Rakek je predviden za selitev iz Prestranka.Plan imajo do zime do Logatca ma bo trda .
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3403
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 11.06.2014, 8:33

Mirče napisal/-a:V Postojni bodo elektrificirali le 3 in 4,Rakek je predviden za selitev iz Prestranka.Plan imajo do zime do Logatca ma bo trda .

Miran, to razumem v smislu, da so vsi tiri v PO brez vozne mreže, na Rakeku pa je več ali manj nepoškodovana in z elektrifikacijo prevoznih tirov v PO bi pač prej sanirali najnujnejše do Rakeka.
Ampak tale bo pa dolga Prestranek-Rakek tole je okoli 20 km.... upam, da ne bo trajalo 20 tednov.... :roll:
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 11.06.2014, 10:48

Regan 664 napisal/-a:Ampak tale bo pa dolga Prestranek-Rakek tole je okoli 20 km.... upam, da ne bo trajalo 20 tednov.... :roll:

Jaz upam, da ne bo trajalo 20 mesecev. :roll:
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6498
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 11.06.2014, 11:32

Vprašanje za štromarje, mogoče malce brca v temo ampak vseeno. Če se dela vozni vod od Borovnice naprej (ali pa v kontra smeri, od zadnje postaje pod napajanjem), ali se spušča tok po voznem vodu takrat, ko se na mreži ne dela (ponoči, prazniki)? Vprašam v smislu preventive zaradi kraj bakra v teh mesecih... Smiselno bi bilo?
Goran
Uporabniški avatar
Jernej
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 16.09.2008, 8:35

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Jernej » 11.06.2014, 13:19

Znate morda kdaj je predvideno, da bodo vlaki spet vozili med Sežano in Ljubljano ?
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a trance0 » 11.06.2014, 14:14

Ni predvidenega roka. Enkrat v prihodnosti, upamo vsi, da čim prej.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1495
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a preglednik » 11.06.2014, 16:29

ja, ja, prihodnost je še zmeraj prišla... :old
preglednik

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov