Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Nepoznavalec tehničnih detajlov, vsekakor, kar se pa organizacije tiče, pa boli glava, kamorkoli pogledaš. In ja, s spremembami je treba začet tam zgoraj, pri vrhu. Tako da tokrat ni letelo na izvajalce, ki jih je pa glede na trenutno hitrost obnove, nekajkrat premalo. Se pravi se v celi Evropi ne najde enega sposobnega podjetja za postavitev vozne mreže?
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mateja »

milchy napisal/-a:
mateja napisal/-a:
Za piko na i pa obstaja še ena proga, ponoči popolnoma prazna in do Jesenic tudi krajša. Ja, vemo, da je uboga in vemo, da ne zmore vsega, vseeno pa nekaj zmore. Tja kaj preusmerit pa ne, ne in ne …
a galama od Mosta na Soči do Podbrda je pa lahko ponoči, al kako ?
Soški koridor ni bil problem. In si ne delam utvar, da bi sedaj lahko vozilo ne vem kakšno blazno število vlakov.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

napajalc napisal/-a: sam se čudim razliki med delom RCA strojevodje ,Adria in SŽ...ma sem previdno tiho,ker sigurno nekaj ne vem da je to tako.
Prva in pomembna razlika je v plači,od tu naprej tudi vse ostalo.
napajalc napisal/-a: ker bo promet z dizel vleko'' požrl'' ves prispevek delavcev k varčevanju..
Tovorni promet je v rekordnih dobičkih tudi z dizel vleko.Infrastruktura je problem države in ne SŽ. Pa sej ste tako hoteli.Prevozniki tolčejo dobičke in še odškodnino bodo dobili.Ste hoteli Evropo,zdaj boste dobili polno neoliberalno porcijo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a bojan »

napajalc napisal/-a:
LJ363 napisal/-a: Avstrijci, raje se ne primerjat z njimi, ker dvomim da bi oni dve leti delali "izvlečni tir" dolžine 1,2km. Da ne omenjam proge od Pragerskega do Hodoša, kjer lahko vidiš naključno natresene stebre za elektrifikacijo, z elektrovleko pa ne prideš niti do Kidričevega.
Glede na to, da vas je komaj zadosti za sprotno vzdrževanje, res ne vidim problema če se najame še koga drugega. Ker tega ne zna naredit noben razen naši? Ker noben drug ni kvaliteten? Ker se kvalitetno lahko naredi samo skrajno počasi? Pri normalnih pogodbah je jasno določeno kako mora biti narejeno, in če ni, se stvar ne plača ali pa se dela odbitke.
Morda pa se bo zdaj lahko rešil še problem potniškega prometa, ker bo dovolj prostih tras ponoči, se lahko takrat zvozi še vse potniške vlake. Saj bodo imeli le malo zamude, glavno da so izpolnjene kvote?
Da , mogoče imaš celo prav, ampak se gre primerjat v vseh pogledih...Avstrijskim sindikatom ni potrebno groziti z stavko tako kot našim,ki jo napovedujejo zaradi zavlačevanja z sanacijo in ker bo promet z dizel vleko'' požrl'' ves prispevek delavcev k varčevanju...to ,da so drogovi razmetani po progi Pragersko - Hodoš elektrovleke pa ni in ni je samo eden izmed rezultatov naše nesposobne prevsem pa nestrokovne ADMINISTRACIJE . Nepoznavalec (kot pa si verjetno ti) , pa ves gnev zlije na kao nesposobne izvajalce...kar seveda ne gre zameriti, tudi, sam se čudim razliki med delom RCA strojevodje ,Adria in SŽ...ma sem previdno tiho,ker sigurno nekaj ne vem da je to tako.
Imamo pa izkušnje z Italijani in Avstrijci glede del na VM...brez skrbi.
Za sprotno vzdrževanje pa so zajebali sistem 10 let nazaj, ko so prenehali zaposlovati na VM
..in mi kao stari mački nimamo več komu pokazat stroke...za kar pa ne potrebuješ samo enega leta prekse ampak BISSSTVENO več.
Švicarji, na primer, imajo kompletno vzdrževanje VM outsourcano...
LPB
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Nurmi napisal/-a:Tovorni promet je v rekordnih dobičkih tudi z dizel vleko.Infrastruktura je problem države in ne SŽ. Pa sej ste tako hoteli.Prevozniki tolčejo dobičke in še odškodnino bodo dobili.Ste hoteli Evropo,zdaj boste dobili polno neoliberalno porcijo.
Tistih milijon in pol dodatnih stroškov mesečno, zaradi dizelske vleke, je po moje bolj larifari, pač zato, da bodo lahko uveljavljali odškodnino. Naj kdo specificira, kakšni stroški bi to bili, verjetno je ravno narobe, interes, da bi progo ponovno elektrificirali sploh več ne obstaja. Pa še lokomotive z Goriškega konca so potegnili na glavno progo, da se jim tako ni treba več ukvarjati z Bohinjko, ki je razen nekaj potniških vlakov brez prometa.
preglednik
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

LJ363 napisal/-a:Nepoznavalec tehničnih detajlov, vsekakor kar se pa organizacije tiče, pa boli glava, kamorkoli pogledaš. In ja, s spremembami je treba začet tam zgoraj, pri vrhu. Tako da tokrat ni letelo na izvajalce, ki jih je pa glede na trenutno hitrost obnove, nekajkrat premalo. Se pravi se v celi Evropi ne najde enega sposobnega podjetja za postavitev vozne mreže?
Organizacije del so praviloma izdelane glede na: tok fin.sredstev, tehnologijo dela ( tukaj so recimo Avstrijci - Swietelsky v Kopru totalno zmrznili kajti niso navajeni delati takšnih obnov postaj za ritjo pa da jim stojijo prevozniki,ki bi radi vozili-to vem da je tako-oboje pač ne gre...razen na odprti progi)..Načeloma delavci in tehnična sredstva niti niso tak problem..problem so druge ovire na katere bi naletel bilokateri izvajalec...Zadnjega stavka pa sploh ne bom komentiral sorry
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

napajalc napisal/-a:... tehnologijo dela ( tukaj so recimo Avstrijci - Swietelsky v Kopru totalno zmrznili kajti niso navajeni delati takšnih obnov postaj ...
Saj to je pa en izmed glavnih razlogov za naše trenutno stanje: pri vsaki malenkosti si moramo izmisliti unikatne postopke da jih noben na svetu ne šteka. in si s tem sami sebi dokažemo, da je stanje kot je edino možno. Cel svet obnavlja svoje železnice in železniške objekte, ampak noben pa ne zna tega delati pri nas :?:

Če bi naročniki naročili re-elektirfikacijo tako, da je predpisan (naključen) vrstni red postavljanja stebrov in odsekov za obešanje žic, bi se vsi normalni izvajalci grabili za glave med tem ko bi bežali stran, kakšen žalhta-d.o.o. pa se vedno najde, potem pa ob sodelovanju nadzornih in predstavnikov investitorja nekaj skup zmaši, potem pa hitro pobaše denar in zbeži stran preden se pokaže prva napaka...
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Za začetek bi lahko pospravili vozno mrežo do konca. :roll:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a senitel »

Tako dela Balfour Beatty od katerega si ŽGP&co "sposojajo" reference, da potem samo oni ustrezajo razpisnim pogojem :lol: .

Povezava na video

Povezava na video

S takim vlakcem pa v GB, ko čez noč progo zaprejo naredijo 1km-1,5km, menda je maja v akciji na progi Manchester- London, mislim pa da samo postavlja temelje in stebre zaenkrat.

Povezava na video

Nurmi napisal/-a:Za začetek bi lahko pospravili vozno mrežo do konca. :roll:
To lahko delajo samo firme s petimi certifikati in referenco pospravljanja vozne mreže na odseku večjem od 50km v zadnjih petih letih :lol:

@napajalc
Glede na to, da si v tem poslu me res zanima koliko časa traja elek. 1km proge iz nič oz. če so temelji za stebre že pripravljeni. Za elek. Hodoš- Pragersko naj bi bila dela končana v 23 mesecih(vsaj po razpisu)...
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

mkx napisal/-a:

Če bi naročniki naročili re-elektirfikacijo tako, da je predpisan (naključen) vrstni red postavljanja stebrov in odsekov za obešanje žic, bi se vsi normalni izvajalci grabili za glave med tem ko bi bežali stran, kakšen žalhta-d.o.o. pa se vedno najde, potem pa ob sodelovanju nadzornih in predstavnikov investitorja nekaj skup zmaši, potem pa hitro pobaše denar in zbeži stran preden se pokaže prva napaka...
Sicer ne vem naj misliš s tem naključnim postavljanjem stebrov.Stebre se verjetno ja postavlja po projektu ne?In za ta montažna dela je bil razpis....za dobavo bakra in montažna dela vlečenja vodnikov je bil drugi razpis, katerega odpiranje ponudb še poteka in so favorriti neki Italijani...in če tega posla ne dobijo-gre firma u q...,tako kot so delavci BB že eno leto doma saj nimajo dovolj dela. Tisto o žlahti pa mislim, da drži predvsem v kakšnih drugih službah na SŽ...ne bi o tem...vse piše v Financah in drugih medijih.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Nurmi napisal/-a:
napajalc napisal/-a: sam se čudim razliki med delom RCA strojevodje ,Adria in SŽ...ma sem previdno tiho,ker sigurno nekaj ne vem da je to tako.
Prva in pomembna razlika je v plači,od tu naprej tudi vse ostalo.
napajalc napisal/-a: ker bo promet z dizel vleko'' požrl'' ves prispevek delavcev k varčevanju..
Tovorni promet je v rekordnih dobičkih tudi z dizel vleko.Infrastruktura je problem države in ne SŽ. Pa sej ste tako hoteli.Prevozniki tolčejo dobičke in še odškodnino bodo dobili.Ste hoteli Evropo,zdaj boste dobili polno neoliberalno porcijo.
Te razlike-v plači, občutimo vsi zaposleni na SŽ ju glede na delavce kateri delajo za tuje firme, vendar to ne bi smel biti vzrok za različno opravljanje enakega dela...ali pač?
Ja ni čudno , da tolčejo takšne dobičke ker vozijo po takšni inf.skoraj (berem par postovv nazaj ) zastonj. V inf. pa je dolžna vlagati država katero vsi qurcamo kako nič ne naredi za to...država pa smo mi vsi. :wink:
Zadnjič spremenil napajalc, dne 13.07.2014, 10:18, skupaj popravljeno 1 krat.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Nurmi napisal/-a:Za začetek bi lahko pospravili vozno mrežo do konca. :roll:
To namesto nas -bolj ali manj uspešno delajo zunanji nepogodbeniki ,katera dejanja gremo v nočnem času vedno preverit z drezino na relaciji Prestranek-Borovnica, da gredo lahko vlaki z nepoškodovanimi avtomobili v ali iz Kopra.
Zadnjič spremenil napajalc, dne 13.07.2014, 10:20, skupaj popravljeno 1 krat.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Senitel napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Za začetek bi lahko pospravili vozno mrežo do konca. :roll:
To lahko delajo samo firme s petimi certifikati in referenco pospravljanja vozne mreže na odseku večjem od 50km v zadnjih petih letih :lol:

@napajalc
Glede na to, da si v tem poslu me res zanima koliko časa traja elek. 1km proge iz nič oz. če so temelji za stebre že pripravljeni. Za elek. Hodoš- Pragersko naj bi bila dela končana v 23 mesecih(vsaj po razpisu)...
To je to- takšne certifikate in izkušnje-referenca pa imajo samo TUJE firme in te bodo tudi delale mi pa samo opazovali.
Te izračune-čas gradnje 1km vm smo že izdelali vendar ga ne bom izdal, ker je lahko nevarna informacija če jo dobi konkurenca...se pa ujema z časom (in je celo krajši) ki smo ga pridobili iz terminkih planov konkurenčnih firm po svetu.
Lahko pa izračunaš sam: postavitev enega droga - 20 min., sestava nosilne konstrukcije VV na parametre polig.-do 40..min., vlečenje vodnikov za 320 mm2 - komplet 1 km-4ure, vlečenje zaščitne vrvi kompet-1 km 2,5 ure, vlečenje napajalnega voda 1km 5 ur.
Drogov je potrebno postaviti (odvisno od konf.terena) 30 kom.
Seveda tukaj ni upoštevan čas priprav...
Zadnjič spremenil napajalc, dne 13.07.2014, 10:12, skupaj popravljeno 3 krat.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

bojan napisal/-a:Švicarji, na primer, imajo kompletno vzdrževanje VM outsourcano...
EU določa, da je potrebno po letu 2016 tudi dela tipa 'vzdrževanje',dati na razpis.To pomeni, da obstaja možnost, da nam bo vzdrževanje VM, SV in tirov opravljal Italijan, Hrvat, Mađar aliAvstrijec...in obratno...tako to je v EU
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Saj to je tudi smiselno. Pri nas so SŽ kolhoz, država in infrastruktura ločene le na papirju. V praksi pa ti logika pove, da je to vse en šmorn, katerega lastnik je v vsakem primeru država, ki jo zastopa vsakokratna vlada. EU pa hoče imeti infrastrukturo povsem ločeno od prevoznikov, kar pa se lahko v praksi očitno doseže le tako, da sta lastnika obeh podsistemov različna, sicer prihaja do takšnih mahinacij in premetavanja denarja z enega računa na tretji in tako naprej. Posledično se sredstva uporabljajo nepregledno, neodgovorno in očitno tudi nenamensko. Ti problemi se sicer pojavljajo tudi drugod, zato pa želi EU temu enkrat narediti konec.
Odgovori