Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
EU ima svojo računico.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj ni štos v tem, da bi to delali Italijani, Hrvati, Madžari... Zakaj to ne bi delalo več manjših domačih podjetij z znanjem in licenco. Vsako na svojem geografskem področju. To je način, ki ga imajo Švicarji že leta.napajalc napisal/-a:EU določa, da je potrebno po letu 2016 tudi dela tipa 'vzdrževanje',dati na razpis.To pomeni, da obstaja možnost, da nam bo vzdrževanje VM, SV in tirov opravljal Italijan, Hrvat, Mađar aliAvstrijec...in obratno...tako to je v EUbojan napisal/-a:Švicarji, na primer, imajo kompletno vzdrževanje VM outsourcano...
LPB
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj ravno to sem hotel povedati da bo na vzdrževanju delal nekdo,ki bo izbran na razpisu...upravljalec bo pa še vedno infrastruktura...bojan napisal/-a:Saj ni štos v tem, da bi to delali Italijani, Hrvati, Madžari... Zakaj to ne bi delalo več manjših domačih podjetij z znanjem in licenco. Vsako na svojem geografskem področju. To je način, ki ga imajo Švicarji že leta.napajalc napisal/-a:EU določa, da je potrebno po letu 2016 tudi dela tipa 'vzdrževanje',dati na razpis.To pomeni, da obstaja možnost, da nam bo vzdrževanje VM, SV in tirov opravljal Italijan, Hrvat, Mađar aliAvstrijec...in obratno...tako to je v EUbojan napisal/-a:Švicarji, na primer, imajo kompletno vzdrževanje VM outsourcano...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
U zagrebačkom željezničkom čvoru zadnjih mjeseci portale gornjeg voda farbaju Bosanci sa svojim vozilima...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
SŽ kolhoz je podoben Telekomu iz začetka 90-ih, ko še ni bilo konkurence. Vendar je TS za razliko od SŽ vsaj od začetka nudil nek nivo storitev, ki se je z leti izboljševal in je bil vedno med boljšimi v Evropi. SŽ pa grejo drugo pot, od nekdaj so med najslabšimi v Evropi, iz dneva v dan nudijo slabši servis, dolgoročni cilj lastnika pa je propad sistema. Škoda.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
trance0 napisal/-a:...Vendar je TS za razliko od SŽ vsaj od začetka nudil nek nivo storitev, ki se je z leti izboljševal in je bil vedno med boljšimi v Evropi.
Saj se hecaš? Vsak, ki je imel šanso je šel stran od njega. Med boljšimi v evropi pa ja, če daš primerjavo jug pa jugovzhod.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Telekom? Če ti kaj crkne, se imaš možnost sploh s kom pogovarjati. Sem bil na primer stranka Simobila, pa sem šel nazaj k Mobitelu oz. Telekomu. S Stacionarno telefonijo in internetom je isto.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ne verjamem, da je bilo temu tako prva leta po razpadu Jugoslavije. Bili so tudi časi, ko smo v Sloveniji imeli zelo točne vlake, vsaj še za časa JŽ...trance0 napisal/-a:SŽ pa grejo drugo pot, od nekdaj so med najslabšimi v Evropi, iz dneva v dan nudijo slabši servis, dolgoročni cilj lastnika pa je propad sistema. Škoda.
Res pa je, da so se po odcepitvi vse sile preusmerile v gradnjo avtocest in se je vanje zmetalo neznano koliko denarja, železnice pa so pustili životariti, zato je stanje kakršno na našo veliko žalost je. K upadu (mednarodnega) prometa pa je žal tudi botrovala vojna v ostalih državah bivše Jugoslavije.
Letalski promet je tu precej neodvisen in je lahko sam sebe rihtal, Aerodrom Ljubljana tudi dokler niso ugotovili, da je zlata jama denarja. Če bi ga pustili pri miru, bi imeli že Terminal 2 pa še kaj...
Goran
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
SŽ so tema od podjetja enako, kot je cela država en navaden Mordor. Med SŽ in TS(=TK+Mobitel+SiOL) sploh ni primerjave. TS je po tehnologiji, robustnosti in zanesljivosti omrežja med boljšimi v Evropi in svetu. Tako je že 20 let.
SŽ kolhoz je pa ena driska od sistema, ki že 20 let samo nazaduje, nima nobene perspektive, nobenega cilja, trend je globoko navzdol v prepad z gasom do podna.
Kakovost železniškega potniškega prevoza v naši državi je nula od nule, po vseh kriterijih. Danes so vlaki manj zanesljivi od LPP mestnih avtobusov, tam so zamude bistveno manjše in redkejše. Pa je LPP ena katastrofa od javnega prometa, vseeno danes za razred višje od SŽ. Groza kaj je država ob podpori škodljivcev znotraj SŽ kolhoza naredila iz železnic pri nas. Navadna ciganija vse skupaj.
SŽ kolhoz je pa ena driska od sistema, ki že 20 let samo nazaduje, nima nobene perspektive, nobenega cilja, trend je globoko navzdol v prepad z gasom do podna.
Kakovost železniškega potniškega prevoza v naši državi je nula od nule, po vseh kriterijih. Danes so vlaki manj zanesljivi od LPP mestnih avtobusov, tam so zamude bistveno manjše in redkejše. Pa je LPP ena katastrofa od javnega prometa, vseeno danes za razred višje od SŽ. Groza kaj je država ob podpori škodljivcev znotraj SŽ kolhoza naredila iz železnic pri nas. Navadna ciganija vse skupaj.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kakorkoli TS me je pa še marsikoga totalno razočaral, zato nikoli več nazaj.
Ne vem, govoriš o hruškah v realnosti pa so jabolka. Če bi bilo to res potem leta 2010 država nebi reševala SŽ pred bankrotom, mar ne? Oziroma ne upa, ker bo socialna bomba. Potniški promet bo delal tisti minimum od minimuma, dokler ne bo država ustanovila regije in bo lokalni potniški promet v domeni regij. SŽ pa bodo samo še povezovalne vlake med regijami imele. Tovorni promet bo pač živel dokler bodo uporabnine poceni. Če se bodo enačile z sosedi potem vprašanje, če bodo naročniki še imeli potrpljenje s progami, ki verjetno niti eu standardov ne dosegajo.trance0 napisal/-a:dolgoročni cilj lastnika pa je propad sistema. Škoda.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Pusti hruške in jabolka, oba veva kakšno je stanje stvari.
Regij v Sloveniji ne bo, niti niso potrebne, če pa že, pa največ dve. In nič ne bojo regije vplivale na kakovost izvajanja potniškega prometa pri nas, ne se slepiti. Železnice so pri nas že vsaj četrt stoletja pod evropskim nivojem. Potniški promet pa ne dosega niti minimalnih jugoslovanskih standardov kakovosti iz leta 1990. Regije nimajo nobene veze pri tem, za vse sta kriva SŽ kolhoz in njegov lastnik.
Regij v Sloveniji ne bo, niti niso potrebne, če pa že, pa največ dve. In nič ne bojo regije vplivale na kakovost izvajanja potniškega prometa pri nas, ne se slepiti. Železnice so pri nas že vsaj četrt stoletja pod evropskim nivojem. Potniški promet pa ne dosega niti minimalnih jugoslovanskih standardov kakovosti iz leta 1990. Regije nimajo nobene veze pri tem, za vse sta kriva SŽ kolhoz in njegov lastnik.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Bravotrance0 napisal/-a: Regij v Sloveniji ne bo, niti niso potrebne, če pa že, pa največ dve.
Zato pa smo tam, kjer smo. Torej bodo o regionalnih zadevah odločal tisti, ki še "regije" povohal niso.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Slovenija je dovolj velika za dve, morda tri regije. Če bo zaradi njih železnica kaj boljša, takoj podpišem.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Da niste malo teme falili?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Preusmerjam spet na pravi tir:
Danes je bil v OŠ Borovnica, kar malo v naglici sklican sestanek z predstavniki Slovesnkih železnic, delegacijo ministrstva za infrastrukturo, izvajalci omrežja GSM-R ter občani.
Pogovor je tekel seveda o dveh ključnih temah naše doline: Sanaciji proge po žledolomu ter o postavitvi oddajnikov za vodenje železniškega prometa (sistem GSM-R).
Naj na kratko le povzamem:
- Na dan gre čez našo dolino cca 100 vlakov, za katere potrebujejo 12 do 15 diesel lokomotiv. Za nakup novih lokomotiv je dobavni rok dve leti, stane pa okvirno 5mio€, za najem pa je potrebno čakati nekaj mesecev (3-6), a v Evropi trenutno ni prostih diesel lokomotiv, ki bi jih lahko najeli.
Trenutno si na našem odseku "služi" kruh 5 glasnih lokomotiv tipa Regan, za konec tedna pa se jim pridružijo še tri.
Kmalu bosta v Slovenijo prispeli še dve novejši lokomotivi.
- Sanacija proge je ocenjena na 40-50mio€. Sredstva so s sklepom vlade zagotovljena v proračunu za leto 2014 in 2015.
V letošnjem letu naj bi sanirali progo do Logatca. V prvi polovici leta 2015 pa še preostanek proge do Borovnice. Na žalost se bo s skrajšanjem proge "upokojilo" le 2 lokomotivi tipa Regan, tako da bo hrup ostal tudi še v letu 2015.
- Piski lokomotiv so določeni po pravilniku. Vozniki imajo navodilo, da se izogibajo piskanjem, v kolikor je to mogoče. (Fantje dejte se mal usmilt folka okrog postaje...)
- Pri proizvajalcu lokomotiv se pozveduje ali je varno ugašati lokomotive, ki ne obratujejo. Načrt je, da se bi ugašalo lokomotive, ki ne bodo v uporabi naslednje pol ure. Prav tako se bo prometnika opozorilo, da naj "parkira" lokomotive na čakanju na dele postaje, ki niso v bližini hiš. (Če vas pošlje pod kak okn, ga opozorite ...)
- Za protihrupne ograje ni časa, projekt bi trajal cca 2 leti od načrtov do izvedbe. Obljube o začetku priprave sogovorniki niso podali.
- Sogovorniki se tudni niso opredelili o najvišji zakonsko določeni ravni hrupa. Predvidevam, da so jo modro zamolčali. Sklicevali pa so se na sklep vlade, da so SŽ dolžne zagotoviti pretočnost prometa.
Naj dopolnim še informacijo glede zadnjega konca tedna.
Na postaji Borovnica je bilo zelo živahno. Predvsem je bilo veliko policistov in kriminalistov. Popisali so 4 občane, ki pa baje niso imeli nobene veze z "vročim" dopisom. Krivci za obsedno stanje mi tako ostajajo neznani. Lahko pa dodam le še komentar iz današnje razprave:
Če ne bi bilo grožnje z zaprtjem proge tudi današnjega sestanka ne bi bilo.
Zadovoljen ?? Če bo po planu sem ... Pa tudi ostali so bili veseli, da je tam nekje v daljavi lučka na koncu tunela ...
.
Danes je bil v OŠ Borovnica, kar malo v naglici sklican sestanek z predstavniki Slovesnkih železnic, delegacijo ministrstva za infrastrukturo, izvajalci omrežja GSM-R ter občani.
Pogovor je tekel seveda o dveh ključnih temah naše doline: Sanaciji proge po žledolomu ter o postavitvi oddajnikov za vodenje železniškega prometa (sistem GSM-R).
Naj na kratko le povzamem:
- Na dan gre čez našo dolino cca 100 vlakov, za katere potrebujejo 12 do 15 diesel lokomotiv. Za nakup novih lokomotiv je dobavni rok dve leti, stane pa okvirno 5mio€, za najem pa je potrebno čakati nekaj mesecev (3-6), a v Evropi trenutno ni prostih diesel lokomotiv, ki bi jih lahko najeli.
Trenutno si na našem odseku "služi" kruh 5 glasnih lokomotiv tipa Regan, za konec tedna pa se jim pridružijo še tri.
Kmalu bosta v Slovenijo prispeli še dve novejši lokomotivi.
- Sanacija proge je ocenjena na 40-50mio€. Sredstva so s sklepom vlade zagotovljena v proračunu za leto 2014 in 2015.
V letošnjem letu naj bi sanirali progo do Logatca. V prvi polovici leta 2015 pa še preostanek proge do Borovnice. Na žalost se bo s skrajšanjem proge "upokojilo" le 2 lokomotivi tipa Regan, tako da bo hrup ostal tudi še v letu 2015.
- Piski lokomotiv so določeni po pravilniku. Vozniki imajo navodilo, da se izogibajo piskanjem, v kolikor je to mogoče. (Fantje dejte se mal usmilt folka okrog postaje...)
- Pri proizvajalcu lokomotiv se pozveduje ali je varno ugašati lokomotive, ki ne obratujejo. Načrt je, da se bi ugašalo lokomotive, ki ne bodo v uporabi naslednje pol ure. Prav tako se bo prometnika opozorilo, da naj "parkira" lokomotive na čakanju na dele postaje, ki niso v bližini hiš. (Če vas pošlje pod kak okn, ga opozorite ...)
- Za protihrupne ograje ni časa, projekt bi trajal cca 2 leti od načrtov do izvedbe. Obljube o začetku priprave sogovorniki niso podali.
- Sogovorniki se tudni niso opredelili o najvišji zakonsko določeni ravni hrupa. Predvidevam, da so jo modro zamolčali. Sklicevali pa so se na sklep vlade, da so SŽ dolžne zagotoviti pretočnost prometa.
Naj dopolnim še informacijo glede zadnjega konca tedna.
Na postaji Borovnica je bilo zelo živahno. Predvsem je bilo veliko policistov in kriminalistov. Popisali so 4 občane, ki pa baje niso imeli nobene veze z "vročim" dopisom. Krivci za obsedno stanje mi tako ostajajo neznani. Lahko pa dodam le še komentar iz današnje razprave:
Če ne bi bilo grožnje z zaprtjem proge tudi današnjega sestanka ne bi bilo.
Zadovoljen ?? Če bo po planu sem ... Pa tudi ostali so bili veseli, da je tam nekje v daljavi lučka na koncu tunela ...
.