Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jaz ne vem kaj je treba tukaj takšno filozofijo uganjat - šolde na mizo in DELAT...če je železniški promet res tako pomemben za državo kot pravijo da je, je tistih 50 miljončkov ( napram 1 milijardi za teš6) zanemarljivo malo.
Kot pa smo spoznali je trenutna situacija -ko potniški promet dejansko ne dela, ugodnejša saj tovorni nima nikakršnih ovir...in...zakaj bi se potemtakem mudilo z obnovo ko bi zopet terali moteče potnike na tire?
Kot pa smo spoznali je trenutna situacija -ko potniški promet dejansko ne dela, ugodnejša saj tovorni nima nikakršnih ovir...in...zakaj bi se potemtakem mudilo z obnovo ko bi zopet terali moteče potnike na tire?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Naši so se malo zaj....! Od kar pomnim obstaja neka teorija,da je Slovenija na taki fantastični geografski legi,da brez nas v sistemu evropskih koridorjev pa res ne gre.Infrastrukturo so zanemarjali,ker so računali,da jim bo Evropa popravljala proge na 5 in 10 koridorju,eventuelno jim gradila še 6 koridor.Vse ostalo z Bohinjko,Dolenjko,..... vred pa pustila crknit k vragu.
E pa so se zajebali! Evropa ima pun k.... kradljivih Balkancev in njihovih 1000% rebalansov.Izviseli smo skoraj na vseh Evropski planih in zaradi napačne politike ne samo stagniramo,ampak nazadujemo.
Dobrih 100 let so zdržale palisade,ki jih je postavil Franc Jožef.Sedaj popuščajo ali pa jih sploh ni več.Zato bodo dogodki iz prejšnjega tedna na našem koncu postajali stalnica.Celotna infrastruktura je na psu in postaja hoteli to vedeti ali ne.NEVARNA!
E pa so se zajebali! Evropa ima pun k.... kradljivih Balkancev in njihovih 1000% rebalansov.Izviseli smo skoraj na vseh Evropski planih in zaradi napačne politike ne samo stagniramo,ampak nazadujemo.
Dobrih 100 let so zdržale palisade,ki jih je postavil Franc Jožef.Sedaj popuščajo ali pa jih sploh ni več.Zato bodo dogodki iz prejšnjega tedna na našem koncu postajali stalnica.Celotna infrastruktura je na psu in postaja hoteli to vedeti ali ne.NEVARNA!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Točno, kar si napisal. Koper, če ne drugače, si bo sam pomagal in zgradil tistih nekaj "lojter" tja do Žavelj, Balkan se bo servisiral preko Budimpešte, Hrvaška pa je pripravljena zgraditi tudi tunel med Miljami in Savudrijo, samo, da se nas reši. Mi sami pa sploh nimamo pojma zakaj bi rabili železnico. "Pri nas bomo gradili raje avtoceste" , je nekoč izjavil nek naš minister.
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Rahlo off-topic, pa vendarle posredno povezano s stanjem JŽI ... za plačevanje cestnine na AC imamo sedaj vinjete, ki so skrajno krivične saj so daleč od principa "plačaj koliko uporabljaš". Svoje čase smo imeli bistveno bolj pravičen sistem z zaprtim cestninjenjem vsaj na večini takrat zgrajenih cestnih odsekov. Potem pa se je zgodil narod: Celju naenkrat ni zadoščal en priključek na AC, sedaj ima 3. In da bi se omogočilo tudi Celjanom tisto, kar so Ljubljančani takrat imeli (pa nimajo več) - brezplačna vožnja po AC okoli mesta, je bilo treba ukiniti zaprti sistem na Štajerski AC.
Mmg, da ne bo kdo od Celjanov poskočil: takšen narod se ni zgodil le tam, je pa po mojem spominu začetek nekega procesa, ki se je nadaljeval z nategovanjem okoli lokacij čelnih postaj in izbiranja na katerih priključkih se bo gradilo dodatne "stranske" cestninske postaje.
Izkušnje iz Hrvaške (Dalmatina) kažejo, da ne le da ni nujno, da AC poteka tik mimo vsakega malce večjega naselja (Zadar, Šibenik, Split ... so vsi po vrsti kar spodobne velikosti, po podatkih Wikipedije ima Celje malo manj kot 40.000 prebivalcev, Šibenik kot najmanje od prej navedenih okoli 37.000, Zadar okoli 70.000, Split pa kar 175.000), tudi priključna cesta je lahko ena (ali morda dve) in je lahko dolga kar nekaj kilometrov (v primeru Zadra je to 20km od AC do centra ne glede na izbrani izvoz). Pri nas pa se recimo sanja o 3. razvojni osi, pri tem pa je Slovenj Gradec kot sedež regije (Koroške) od AC oddaljen "borih" 40km. In celotna Koroška regija šteje le malenkost več prebivalcev kot mesto Zadar. In niso vsi kraji Koroške regije oddaljeni od AC prej omenjenih 40km, Mislinja recimo 23km. Da ne omenjamo dejstva, da je turističnega prometa na vpadnicah Dalmatinskih mest ogromno.
Na koncu pa se tale Slovenski fenomen (hočem AC pred sosedovim pragom - pred mojim mora biti mir, bolj daleč pa je že predaleč) se odseva tudi pri fantazijah o hitrih vlakih, ki bi dosegali hitrosti nad 200 km/h, seveda pa ustavljali pred vsakim pragom.
Mmg, da ne bo kdo od Celjanov poskočil: takšen narod se ni zgodil le tam, je pa po mojem spominu začetek nekega procesa, ki se je nadaljeval z nategovanjem okoli lokacij čelnih postaj in izbiranja na katerih priključkih se bo gradilo dodatne "stranske" cestninske postaje.
Izkušnje iz Hrvaške (Dalmatina) kažejo, da ne le da ni nujno, da AC poteka tik mimo vsakega malce večjega naselja (Zadar, Šibenik, Split ... so vsi po vrsti kar spodobne velikosti, po podatkih Wikipedije ima Celje malo manj kot 40.000 prebivalcev, Šibenik kot najmanje od prej navedenih okoli 37.000, Zadar okoli 70.000, Split pa kar 175.000), tudi priključna cesta je lahko ena (ali morda dve) in je lahko dolga kar nekaj kilometrov (v primeru Zadra je to 20km od AC do centra ne glede na izbrani izvoz). Pri nas pa se recimo sanja o 3. razvojni osi, pri tem pa je Slovenj Gradec kot sedež regije (Koroške) od AC oddaljen "borih" 40km. In celotna Koroška regija šteje le malenkost več prebivalcev kot mesto Zadar. In niso vsi kraji Koroške regije oddaljeni od AC prej omenjenih 40km, Mislinja recimo 23km. Da ne omenjamo dejstva, da je turističnega prometa na vpadnicah Dalmatinskih mest ogromno.
Na koncu pa se tale Slovenski fenomen (hočem AC pred sosedovim pragom - pred mojim mora biti mir, bolj daleč pa je že predaleč) se odseva tudi pri fantazijah o hitrih vlakih, ki bi dosegali hitrosti nad 200 km/h, seveda pa ustavljali pred vsakim pragom.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kar se tiče hitrih vlakov, če sploh v Sloveniji sploh kdaj bodo, potrebujemo samo eno postajo in priključek ali dva na obstoječe regionalno omrežje. Saj imamo tudi mednarodno letališče samo eno.
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Za 69 eur sem letel na pijačo v Barcelono in nazaj.Hvala lepa vlaki.Kar drugi naj se vozijo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj to sem hotel z zgornjim postom povedati: potniki na Slovenskih železnicah so stranskega pomena in so v povečini ovira tovorne mu prometu kateri naj bi baje koval dobičke...potniški vlaki pa pridelujejo samo izgube ker italk vozijo prazni kjer pač že vozijo.Nurmi napisal/-a:Za 69 eur sem letel na pijačo v Barcelono in nazaj.Hvala lepa vlaki.Kar drugi naj se vozijo.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Mi/oz politiki hočemo/jo AC tudi v Belo krajino, ki ima v vseh treh občinah 26,942 prebivalcev, kar je za eno KS v Ljubljani. Ob tem, da imamo okoli 2,5 km AC/prebivalca od Nemčije!Izkušnje iz Hrvaške (Dalmatina) kažejo, da ne le da ni nujno, da AC poteka tik mimo vsakega malce večjega naselja
Pa na Koroškem ni bistveno bolje!
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ko smo že ravno pri Beli Krajini: od Črnomlja do AC je 26 km. Kar je samo enkrat več kot od Kamnika do AC.Ljubitelj napisal/-a:Mi/oz politiki hočemo/jo AC tudi v Belo krajino, ki ima v vseh treh občinah 26,942 prebivalcev, kar je za eno KS v Ljubljani. Ob tem, da imamo okoli 2,5 km AC/prebivalca od Nemčije!Izkušnje iz Hrvaške (Dalmatina) kažejo, da ne le da ni nujno, da AC poteka tik mimo vsakega malce večjega naselja
Pa na Koroškem ni bistveno bolje!
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
In vendar se. Pa še plačajo za to...Nurmi napisal/-a:Za 69 eur sem letel na pijačo v Barcelono in nazaj.Hvala lepa vlaki.Kar drugi naj se vozijo.
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Najbolje da našo lepo deželico prevlečemo z asfaltom pa se bo vsak lahko še na Triglav pripeljal z avtom
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zdaj se spet menja vlada in je slišati z vseh koncev zahteve po novih (avto)cestah v vse smeri, v vsako slovensko vas. Korošci zahtevajo 3. razvojno os, ki si jo želijo tudi v Beli Krajini, svojo os želijo tudi sredi ničesar v Idrijskem hribovju, novo hitro cesto do slepega čreva v Kočevje itd. Očitno naši mislijo, da je edini strošek (avto)cest njih gradnja. Kaj pa vzdrževanje? Se lepo vidi danes pri nas kaj se zgodi, če zgradiš razvejano (avto)cestno omrežje, denarja pa nimaš za vzdrževanje.
Zato imamo danes železnice in ceste v razsulu. Pri železnicah ni to nič novega, saj so v razsulu že od pamtiveka, ceste pa tudi z izjemo avtocest in nekaterih regionalk niso bile nikoli v res dobrem stanju.
Bomo videli, če se bo pod Cerarjevo vlado situacija vsaj za železnice kaj izboljšala. Osebno mislim, da bo naša infrastruktura še naprej počasi propadala, ker enostavno ni nobene volje niti za vdrževanje kaj šele za novogradnje ali konkretnejše nadgradnje.
Zato imamo danes železnice in ceste v razsulu. Pri železnicah ni to nič novega, saj so v razsulu že od pamtiveka, ceste pa tudi z izjemo avtocest in nekaterih regionalk niso bile nikoli v res dobrem stanju.
Bomo videli, če se bo pod Cerarjevo vlado situacija vsaj za železnice kaj izboljšala. Osebno mislim, da bo naša infrastruktura še naprej počasi propadala, ker enostavno ni nobene volje niti za vdrževanje kaj šele za novogradnje ali konkretnejše nadgradnje.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Vzdrževanje razkošne cestne infrastrukture je problem domala vseh razvitih držav. Pred leti sem zaprepaščen ugotovil, da so ameriški ekvivalenti AC v Kaliforniji dodobra razsut, oziroma se je v zadnjih 20 letih stanje občutno poslabšalo, zadnjič sem prebral, da je okoli 50% mostov na nemških AC nujno potrebnih sanacije, posledično sledijo prihodnje leto ali 2016(?) cestnine, pa ne verjamite v obljubo politikov, da bodo nemci dobili povrnjeno pri davkih, ker je bilo že lepo rečeno, da se potem cestnin ne splača uvajat. V ZDA celo razmišljajo, da bi se v ruralnih območjih zadovoljili z makadamskimi cestami, saj enostavno ni denarja za asfalt v vsako vas. Začenja se propad zahodne civilizacije, podobno kot se je zgodilo v starem Rimu, prvi pokazatelj je bil zanemarjanje cestne infrastrukture......Zato imamo danes železnice in ceste v razsulu. Pri železnicah ni to nič novega, saj so v razsulu že od pamtiveka, ceste pa tudi z izjemo avtocest in nekaterih regionalk niso bile nikoli v res dobrem stanju.
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ja, ja nasa zeleznica je propadla. Tudi sveta je bilo ze konec 2012.
Mislim jamranje, smiljenje samemu sebi in nerganje o vsemu bo ziher pomagalo.
Ne morem verjet, kak pesimizem zganjate (po vase realizem) - sram vas bilo!
Situacija je kakrsna pac je, ampak dokler vlaki vozijo zeleznica ni propadla, dokler dela tv zahodna civilizacija ni propadla in dokler vi jamrate ni konec sveta.
In ga ne bo, tudi ce nehate jamrat.
Mislim jamranje, smiljenje samemu sebi in nerganje o vsemu bo ziher pomagalo.
Ne morem verjet, kak pesimizem zganjate (po vase realizem) - sram vas bilo!
Situacija je kakrsna pac je, ampak dokler vlaki vozijo zeleznica ni propadla, dokler dela tv zahodna civilizacija ni propadla in dokler vi jamrate ni konec sveta.
In ga ne bo, tudi ce nehate jamrat.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ja res gre tud meni ta pesimizem na q..AC, in povsod ga je ogromno..sploh je kar neki mimo ko nekateri forumaši tukaj komentirajo zadeve na katere se spoznajo toliko kot kelnarca na vozno mrežo al MTS...in potem nastane zgodba polna zgražanja ter ''pametnih'' ugotovitev kako bi bilo če bi bilo po ''moje'' OH in sploh..seveda začinjeno z večnim jokom kako smo v Sloveniji vsi za en Q...c.zelencek napisal/-a:Ja, ja nasa zeleznica je propadla. Tudi sveta je bilo ze konec 2012.
Mislim jamranje, smiljenje samemu sebi in nerganje o vsemu bo ziher pomagalo.
Ne morem verjet, kak pesimizem zganjate (po vase realizem) - sram vas bilo!
Situacija je kakrsna pac je, ampak dokler vlaki vozijo zeleznica ni propadla, dokler dela tv zahodna civilizacija ni propadla in dokler vi jamrate ni konec sveta.
In ga ne bo, tudi ce nehate jamrat.
Zdaj ko smo končno ugotovili,da potrebujemo moderno železnico in še več-celo delavski kader bi se gleda na izobrazbeni potencial hitro dobilo , dela je oooogggrrommno - pa v jok..ehhh