Napajlc, ne zameri, nočem niti nikogar napadati ampak, če bodo vsi stebri, temelji, nosilci itd. novi, zakaj bi bilo nekvalitetno narejeno? Zaradi hitrosti in človeške nenamerne pozabljivosti (malomarnosti), zaradi slabo usposobljenih dodatnih delavcev...?napajalc napisal/-a:Izdelati je potrebno cca 1150 temeljev VM.
Seveda je moč ekonomistov večja kot si mislimo in nam politiki ne pustijo montirati nove nosilne opreme in bakra na obstoječe-tiste betonske stebre, ki so pač ostali celi...mi bi, da bi bilo bolj poceni...tudi če bi bilo narejeno bolj po cigansko...
Milijoni pa niso potrebni za plačilo dela, gradbenega materiala, nosilnih konstrukcij, bakra itd. ampak za dvig plač delavcev, ki bomo tam prisotni in morda tudi kakšen šrauf zatisnili.
To je najhitrejši tempo...in res bo potrebno tam okoli 4-5 let...pa še nekvalitetno bo narejeno....zadovoljen?
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Goran
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Opravičujem se vsem za moj sarkastičen izpad v prejšnjem postu ...ne vem kaj mi je bilo...Za nekvalitetno opravljena dela izvajalec ne sme dobiti plačila.Za to skrbi nadzor in upravljalec infrastrukture. Trenutno smo na točki, ko je smiselno delati dela ''v kompletu'' in ne neke flikarije sam da se kao neki prihrani pol je pa vse na pol narejeno. In kadar se čez takšno flikarijo potem spusti promet te za nadaljnjih 10-20 letne spustijo zdraven ...Obnova vozne mreže na način kot je bila narejena na p.o. Pivka-G.Ležeče bi se morala dogajati tudi na Prestranek-Borovnica...potem imaš 30-40 let mir.Gorchi napisal/-a:Napajlc, ne zameri, nočem niti nikogar napadati ampak, če bodo vsi stebri, temelji, nosilci itd. novi, zakaj bi bilo nekvalitetno narejeno? Zaradi hitrosti in človeške nenamerne pozabljivosti (malomarnosti), zaradi slabo usposobljenih dodatnih delavcev...?napajalc napisal/-a:Izdelati je potrebno cca 1150 temeljev VM.
Seveda je moč ekonomistov večja kot si mislimo in nam politiki ne pustijo montirati nove nosilne opreme in bakra na obstoječe-tiste betonske stebre, ki so pač ostali celi...mi bi, da bi bilo bolj poceni...tudi če bi bilo narejeno bolj po cigansko...
Milijoni pa niso potrebni za plačilo dela, gradbenega materiala, nosilnih konstrukcij, bakra itd. ampak za dvig plač delavcev, ki bomo tam prisotni in morda tudi kakšen šrauf zatisnili.
To je najhitrejši tempo...in res bo potrebno tam okoli 4-5 let...pa še nekvalitetno bo narejeno....zadovoljen?
Dela pa bodo kvalitetno narejena tako kot so bila do sedaj, brez strahu...dvignejo pritisk le ko nekateri uporabljajo preveč cinično-sarkastičnih zaključkov...potem takim poiskušam odgovoriti na isti način na področju kjer ga kolikor toliko dobro poznam...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
napajalc napisal/-a:Opravičujem se vsem za moj sarkastičen izpad v prejšnjem postu ...ne vem kaj mi je bilo...Za nekvalitetno opravljena dela izvajalec ne sme dobiti plačila.Za to skrbi nadzor in upravljalec infrastrukture. Trenutno smo na točki, ko je smiselno delati dela ''v kompletu'' in ne neke flikarije sam da se kao neki prihrani pol je pa vse na pol narejeno. In kadar se čez takšno flikarijo potem spusti promet te za nadaljnjih 10-20 letne spustijo zdraven ...Obnova vozne mreže na način kot je bila narejena na p.o. Pivka-G.Ležeče bi se morala dogajati tudi na Prestranek-Borovnica...potem imaš 30-40 let mir.Gorchi napisal/-a:Napajlc, ne zameri, nočem niti nikogar napadati ampak, če bodo vsi stebri, temelji, nosilci itd. novi, zakaj bi bilo nekvalitetno narejeno? Zaradi hitrosti in človeške nenamerne pozabljivosti (malomarnosti), zaradi slabo usposobljenih dodatnih delavcev...?napajalc napisal/-a:Izdelati je potrebno cca 1150 temeljev VM.
Seveda je moč ekonomistov večja kot si mislimo in nam politiki ne pustijo montirati nove nosilne opreme in bakra na obstoječe-tiste betonske stebre, ki so pač ostali celi...mi bi, da bi bilo bolj poceni...tudi če bi bilo narejeno bolj po cigansko...
Milijoni pa niso potrebni za plačilo dela, gradbenega materiala, nosilnih konstrukcij, bakra itd. ampak za dvig plač delavcev, ki bomo tam prisotni in morda tudi kakšen šrauf zatisnili.
To je najhitrejši tempo...in res bo potrebno tam okoli 4-5 let...pa še nekvalitetno bo narejeno....zadovoljen?
Dela pa bodo kvalitetno narejena tako kot so bila do sedaj, brez strahu...dvignejo pritisk le ko nekateri uporabljajo preveč cinično-sarkastičnih zaključkov...potem takim poiskušam odgovoriti na isti način na področju kjer ga kolikor toliko dobro poznam...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jest bi samo tole dodal :
Če ne bi bilo Reganov, bi bila že kompletna proga usposobljena. Če pa ne bi bila, bi bilo na njej vsak dan 10 bagrov in 200 delavcev, ki bi delali na puno ..
Če ne bi bilo Reganov, bi bila že kompletna proga usposobljena. Če pa ne bi bila, bi bilo na njej vsak dan 10 bagrov in 200 delavcev, ki bi delali na puno ..
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tretja, prav nič manj verjetna, možnost pa je, da bi bila proga polna Herkulesov (ki jih ne bi operirali SŽ VIT za SŽ tovorni promet, ampak ÖBB/AT/... za lastni račun) ...
Rahlo dvomim, da ima SŽ Tovorni promet takšne lobistične zmogljivosti, da bi v tem primeru popolnoma spremenili vladni pogled na vso stvar. Bojim se, da bi v tem primeru vlada prej pustila, da SŽ tovorni promet tragično premine
Ne smemo namreč pazabiti, da celoten Holding SŽ z vsemi hčerinskimi firmami na tempo obnove nima (skoraj) nič vpliva, škarje in platno ima v rokah država (vlada s svojim top-level aparatom).
Rahlo dvomim, da ima SŽ Tovorni promet takšne lobistične zmogljivosti, da bi v tem primeru popolnoma spremenili vladni pogled na vso stvar. Bojim se, da bi v tem primeru vlada prej pustila, da SŽ tovorni promet tragično premine
Ne smemo namreč pazabiti, da celoten Holding SŽ z vsemi hčerinskimi firmami na tempo obnove nima (skoraj) nič vpliva, škarje in platno ima v rokah država (vlada s svojim top-level aparatom).
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Še nekaj zanimivega sem prebral na OBB forumu, da so baje Herculesi z gorivom precej potratni in da gredo zato v nakup starih e.lok.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Najbrž je dizel, ki ga skuri Hercules, res dražji kot elektrika, ki jo porabi Moped ... na isti trasi in pri istem brutu. Še posebej zato, ker bi/bodo malo rabljene Mopede lahko kupili za kakšnih 10-20% cene malo manj rabljenega Herculesa (ki jih menda na tržišču itak ni). Če pa bi primerjali cene porabljenega goriva za različne dizelke, pa precej dvomim da bi bil Hercules med dražjimi. Vprašanje pa je tudi ali ne bi Herculesov bolje uporabili na kakšnih neelektrificiranih progah, ne pa da jih lajhajo pod žicami po Slovenski Štajerski (lahko bi jih recimo po premijski ceni oddali v najem SŽ za vleko na odseku Borovnica-Prestranek )ledeni napisal/-a:Še nekaj zanimivega sem prebral na OBB forumu, da so baje Herculesi z gorivom precej potratni in da gredo zato v nakup starih e.lok.
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če ste dobro prebrali razpis za nakup lokomotiv,tam jasno piše,da se iščejo LAHKE lokomotive. O porabi goriva ni nobene črke kaj šele stavka.Dejstvo je,da na štajersko in s tem posledično tudi proti Hodošu še lep čas ne bo šlo več kot 20 ton na os in to je vsa umetnost.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
V razpisu je pogoj da je lokomotiva električna. Torej očitno takšna, ki bo po štajerski progi vozila ceneje kot njihove dizelke. Ne dajo se tile sosedje, jim nastaviš poleno, hop, pa ga preskočijo.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...hej, tud' Ilirska Bistrica - Pivka je 20t/os...... ....moped tandem pa potegne za enga pojačanega Taurusa....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Regani nam rešujejo dupe vsem skupaj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
PodpisRegani nam rešujejo dupe vsem skupaj.
Siti nismo bili, žejni pa!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tak komentar bi pričakoval od kakšnega mlečnozobca, ne od nekoga ki se ima za Urednika...urednik napisal/-a:Jest bi samo tole dodal :
Če ne bi bilo Reganov, bi bila že kompletna proga usposobljena. Če pa ne bi bila, bi bilo na njej vsak dan 10 bagrov in 200 delavcev, ki bi delali na puno ..
Dejstvo je da država nima šoldow. Tebe skrbi samo za svojo rit (beri: občasni hrup reganov), mene pa za svojo (beri: 10 let čakanja v koloni proti/iz Kopra) :
...Iz Ljubljane pa se nama smejijo...OBEMA!
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Medtem se postavljanje temeljev počasi nadaljuje.... nekatere ulivajo na samem mestu:
...druge pripeljejo že narejene:
...in jih z avtodvigalom sadijo v luknje:
...druge pripeljejo že narejene:
...in jih z avtodvigalom sadijo v luknje:
LEP DAN
Igor
Igor
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
trajno rešenje protiv ledenog virusa...
http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 73&nseq=22
http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 73&nseq=22