Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

napajalc napisal/-a:Izdelati je potrebno cca 1150 temeljev VM.
Seveda je moč ekonomistov večja kot si mislimo in nam politiki ne pustijo montirati nove nosilne opreme in bakra na obstoječe-tiste betonske stebre, ki so pač ostali celi...mi bi, da bi bilo bolj poceni...tudi če bi bilo narejeno bolj po cigansko...
Milijoni pa niso potrebni za plačilo dela, gradbenega materiala, nosilnih konstrukcij, bakra itd. ampak za dvig plač delavcev, ki bomo tam prisotni in morda tudi kakšen šrauf zatisnili.
To je najhitrejši tempo...in res bo potrebno tam okoli 4-5 let...pa še nekvalitetno bo narejeno....zadovoljen?
Napajlc, ne zameri, nočem niti nikogar napadati ampak, če bodo vsi stebri, temelji, nosilci itd. novi, zakaj bi bilo nekvalitetno narejeno? Zaradi hitrosti in človeške nenamerne pozabljivosti (malomarnosti), zaradi slabo usposobljenih dodatnih delavcev...?
Goran
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Gorchi napisal/-a:
napajalc napisal/-a:Izdelati je potrebno cca 1150 temeljev VM.
Seveda je moč ekonomistov večja kot si mislimo in nam politiki ne pustijo montirati nove nosilne opreme in bakra na obstoječe-tiste betonske stebre, ki so pač ostali celi...mi bi, da bi bilo bolj poceni...tudi če bi bilo narejeno bolj po cigansko...
Milijoni pa niso potrebni za plačilo dela, gradbenega materiala, nosilnih konstrukcij, bakra itd. ampak za dvig plač delavcev, ki bomo tam prisotni in morda tudi kakšen šrauf zatisnili.
To je najhitrejši tempo...in res bo potrebno tam okoli 4-5 let...pa še nekvalitetno bo narejeno....zadovoljen?
Napajlc, ne zameri, nočem niti nikogar napadati ampak, če bodo vsi stebri, temelji, nosilci itd. novi, zakaj bi bilo nekvalitetno narejeno? Zaradi hitrosti in človeške nenamerne pozabljivosti (malomarnosti), zaradi slabo usposobljenih dodatnih delavcev...?
Opravičujem se vsem za moj sarkastičen izpad v prejšnjem postu ...ne vem kaj mi je bilo...Za nekvalitetno opravljena dela izvajalec ne sme dobiti plačila.Za to skrbi nadzor in upravljalec infrastrukture. Trenutno smo na točki, ko je smiselno delati dela ''v kompletu'' in ne neke flikarije sam da se kao neki prihrani pol je pa vse na pol narejeno. In kadar se čez takšno flikarijo potem spusti promet te za nadaljnjih 10-20 letne spustijo zdraven ...Obnova vozne mreže na način kot je bila narejena na p.o. Pivka-G.Ležeče bi se morala dogajati tudi na Prestranek-Borovnica...potem imaš 30-40 let mir.
Dela pa bodo kvalitetno narejena tako kot so bila do sedaj, brez strahu...dvignejo pritisk le ko nekateri uporabljajo preveč cinično-sarkastičnih zaključkov...potem takim poiskušam odgovoriti na isti način na področju kjer ga kolikor toliko dobro poznam...
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

napajalc napisal/-a:
Gorchi napisal/-a:
napajalc napisal/-a:Izdelati je potrebno cca 1150 temeljev VM.
Seveda je moč ekonomistov večja kot si mislimo in nam politiki ne pustijo montirati nove nosilne opreme in bakra na obstoječe-tiste betonske stebre, ki so pač ostali celi...mi bi, da bi bilo bolj poceni...tudi če bi bilo narejeno bolj po cigansko...
Milijoni pa niso potrebni za plačilo dela, gradbenega materiala, nosilnih konstrukcij, bakra itd. ampak za dvig plač delavcev, ki bomo tam prisotni in morda tudi kakšen šrauf zatisnili.
To je najhitrejši tempo...in res bo potrebno tam okoli 4-5 let...pa še nekvalitetno bo narejeno....zadovoljen?
Napajlc, ne zameri, nočem niti nikogar napadati ampak, če bodo vsi stebri, temelji, nosilci itd. novi, zakaj bi bilo nekvalitetno narejeno? Zaradi hitrosti in človeške nenamerne pozabljivosti (malomarnosti), zaradi slabo usposobljenih dodatnih delavcev...?
Opravičujem se vsem za moj sarkastičen izpad v prejšnjem postu ...ne vem kaj mi je bilo...Za nekvalitetno opravljena dela izvajalec ne sme dobiti plačila.Za to skrbi nadzor in upravljalec infrastrukture. Trenutno smo na točki, ko je smiselno delati dela ''v kompletu'' in ne neke flikarije sam da se kao neki prihrani pol je pa vse na pol narejeno. In kadar se čez takšno flikarijo potem spusti promet te za nadaljnjih 10-20 letne spustijo zdraven ...Obnova vozne mreže na način kot je bila narejena na p.o. Pivka-G.Ležeče bi se morala dogajati tudi na Prestranek-Borovnica...potem imaš 30-40 let mir.
Dela pa bodo kvalitetno narejena tako kot so bila do sedaj, brez strahu...dvignejo pritisk le ko nekateri uporabljajo preveč cinično-sarkastičnih zaključkov...potem takim poiskušam odgovoriti na isti način na področju kjer ga kolikor toliko dobro poznam...
=D> =D>
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Jest bi samo tole dodal :
Če ne bi bilo Reganov, bi bila že kompletna proga usposobljena. Če pa ne bi bila, bi bilo na njej vsak dan 10 bagrov in 200 delavcev, ki bi delali na puno ..
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tretja, prav nič manj verjetna, možnost pa je, da bi bila proga polna Herkulesov (ki jih ne bi operirali SŽ VIT za SŽ tovorni promet, ampak ÖBB/AT/... za lastni račun) ...

Rahlo dvomim, da ima SŽ Tovorni promet takšne lobistične zmogljivosti, da bi v tem primeru popolnoma spremenili vladni pogled na vso stvar. Bojim se, da bi v tem primeru vlada prej pustila, da SŽ tovorni promet tragično premine :cry:

Ne smemo namreč pazabiti, da celoten Holding SŽ z vsemi hčerinskimi firmami na tempo obnove nima (skoraj) nič vpliva, škarje in platno ima v rokah država (vlada s svojim top-level aparatom).
LP, Metod
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Še nekaj zanimivega sem prebral na OBB forumu, da so baje Herculesi z gorivom precej potratni in da gredo zato v nakup starih e.lok.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

ledeni napisal/-a:Še nekaj zanimivega sem prebral na OBB forumu, da so baje Herculesi z gorivom precej potratni in da gredo zato v nakup starih e.lok.
Najbrž je dizel, ki ga skuri Hercules, res dražji kot elektrika, ki jo porabi Moped ... na isti trasi in pri istem brutu. Še posebej zato, ker bi/bodo malo rabljene Mopede lahko kupili za kakšnih 10-20% cene malo manj rabljenega Herculesa (ki jih menda na tržišču itak ni). Če pa bi primerjali cene porabljenega goriva za različne dizelke, pa precej dvomim da bi bil Hercules med dražjimi. Vprašanje pa je tudi ali ne bi Herculesov bolje uporabili na kakšnih neelektrificiranih progah, ne pa da jih lajhajo pod žicami po Slovenski Štajerski (lahko bi jih recimo po premijski ceni oddali v najem SŽ za vleko na odseku Borovnica-Prestranek ;) )
LP, Metod
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Če ste dobro prebrali razpis za nakup lokomotiv,tam jasno piše,da se iščejo LAHKE lokomotive. O porabi goriva ni nobene črke kaj šele stavka.Dejstvo je,da na štajersko in s tem posledično tudi proti Hodošu še lep čas ne bo šlo več kot 20 ton na os in to je vsa umetnost.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a ledeni »

V razpisu je pogoj da je lokomotiva električna. Torej očitno takšna, ki bo po štajerski progi vozila ceneje kot njihove dizelke. Ne dajo se tile sosedje, jim nastaviš poleno, hop, pa ga preskočijo. :)
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a holding »

...hej, tud' Ilirska Bistrica - Pivka je 20t/os...... :roll: ....moped tandem pa potegne za enga pojačanega Taurusa....
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Regani nam rešujejo dupe vsem skupaj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Andrejc
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 76
Pridružen: 12.06.2008, 22:59
Kraj: Borovnica

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Andrejc »

Regani nam rešujejo dupe vsem skupaj.
Podpis =D>
Siti nismo bili, žejni pa! :D
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

urednik napisal/-a:Jest bi samo tole dodal :
Če ne bi bilo Reganov, bi bila že kompletna proga usposobljena. Če pa ne bi bila, bi bilo na njej vsak dan 10 bagrov in 200 delavcev, ki bi delali na puno ..
Tak komentar bi pričakoval od kakšnega mlečnozobca, ne od nekoga ki se ima za Urednika...
Dejstvo je da država nima šoldow. Tebe skrbi samo za svojo rit (beri: občasni hrup reganov), mene pa za svojo (beri: 10 let čakanja v koloni proti/iz Kopra) :
Slika

...Iz Ljubljane pa se nama smejijo...OBEMA!
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Medtem se postavljanje temeljev počasi nadaljuje.... nekatere ulivajo na samem mestu:
Slika


...druge pripeljejo že narejene:
Slika


...in jih z avtodvigalom sadijo v luknje:
Slika

Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a bubaiva363 »

trajno rešenje protiv ledenog virusa...
http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 73&nseq=22
Odgovori