Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3369
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.12.2014, 9:05

napajalc napisal/-a:Sprejemajo se strateške odločitve.
Pravkar smo imeli krizni sestanek : kaj narediti v primeru, da se zadeva z žledom ponovi : kot sem v prejšnjih postih že enkrat napisal - služba za EE in pravna služba za obrambo, smo se povezali v tesni stik z ARSO. Na podlagi izdanega opozorila ''RDEČI ALARM ZA ŽLED'' bo potrebno ustaviti ves promet in delovne rokavice, škornje dolge palice v roke ter odstranjevati žled z delov SNEV - VSI ZAPOSLENI NA SŽ + SLOVENSKA VOJSKA. Drugače ne bo šlo.


Narediš tako kot so leta 1928, brez ogrožanja človeških življenj. Daljnovod so izklopili, ga ozemljili, na drugi strani pa "filaš" vod z kratkostičnim tokom 3-4 ure. Tako so delali. Samo vemo, zakonodaja pa birokracija pa papirji, pa ne strinjanje, pa table... Na ministrstvu za okolje je zaposlenih 1.523 večinoma birkokratov in bi bilo papirologije za vsakega.... :roll:
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 05.12.2014, 10:00

napajalc napisal/-a:
SIMY napisal/-a:
napajalc napisal/-a:Zamenjava vešalke je naše redno delo v katero so se nekateri vtaknili kao če nam jo javijo so rešili vozno mrežo pred apokalipso in hočejo za to nagrado...nagrade pa ne dobi prometnik in drugi delaveci infrastrukture - to pa je hecno ja.


Zakaj bi dobil nagrado za nekaj kar je tvoje redno delo ??

Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?


Zdaj to je malo gostilniško in stanovsko pisano.Jaz mislim,da ne poznate svojih pravic. Po navodilu 603 je do nagrade upravičen vsak delavec,ki je sodeloval pri preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, razen v primeru, če delovno mesto, na katerega je delavec razporejen, vključuje tudi dela pri ugotavljanju okvar in napak. Kot primeri preprečitve nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu štejejo: direktna preprečitev nesreče, najdba okvar na vozilih v prometu, preprečitev izrednega dogodka zaradi ovire na progi, najdba okvare na voznem omrežju ali na SVTK napravah,preprečitev požara, ugotovitev tatu,...... To velja tako zame,kot zate in progovnega delavca. Zdaj zakaj teh nagrad ne uveljavljate,oz. zakaj jih vaši šefi ne potrjuje, oz. zakaj vas vaši sindikati ne zagovarjajo in tega zahtevajo.Je pa druga stvar.

Zato dejte svoje šefiče in sindikaliste malo povprašati zakaj je tako kot je,prej kot zganjate kraval.Pri nas je to urejeno v nulo in zadeva laufa brez problema.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a napajalc » 05.12.2014, 18:48

cokla napisal/-a:
napajalc napisal/-a:Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?


Super...slovenska foušija na delu.


Podobno je bilo pred leti, ko so sprevodniki dobili provizije na prodane karte in so prometniki misleč, da bodo izsilili enako tudi oni dosegli ukinitev provizij za sprevodnike. Jaz sem za to, da se vešalk ne javlja več. Potem bomo videli ali se to splača. Samo kaj, ko človek " ne more pogledat v stran "....


Foušija grob slovenskega naroda; press


Moram priznati, da si me s tem malce užalil,...zagotovo to ni foušija, kajti s tem, da se dela razlike med zaposlenimi glede ( nepotrebnih ) nagrad je zgolj in samo - jeza. Jeza pa zato, ker so nas ( VM vzdrževalce ) kadrovsko popolnoma oskubili in , če primerjamo stare čase ter nas je bilo za 50 % več, smo dobivali od vsepovsod informacije o teh malenkostih (utrgana vešalka je malenkost, saj po izdelanih statistikah analiz ID - jev ni bil nikoli zaznan vzrok ID.ja : zaradi utrgane obešalke ) ZDAJ pa nam tovstne in še večje , ki so bolj problematične progovni delavci, prometniki ... sploh ne poročajo več - zakaj pa bi ?
Na postaji Črnotiče so nam pred časom odtujili bakerne kontinuitetne vezi zaradi česar je prišlo na nekem delu do odnašanja materiala tirnice...na ''B'' strani je povratni tok topil kretnico : TAKŠNE INFORMACIJE JE POTREBNO NAGRAJEVATI , ločilc v Rižani je bil ves zvit - to je potrebno nagrajevati.

Seveda se ne more pogledati stran ker je v v€šalki kapital...zato pa se nemalokrat prevozi tam pa tam kakšen signal ker se strojevodja ukvarja z dokaznem fotografiranju ...vprašajte svojega kolega z začetnico priimka V.......c katerega prizadane, če napišemo v poročilo ''LAŽNA'' ter mu misli uhajajo vse naokoli samo kamor je potrebno (vožnjo vlaka) očitno ne.
Zadnjič spremenil napajalc, dne 05.12.2014, 19:06, skupaj popravljeno 1 krat.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a napajalc » 05.12.2014, 19:03

Zdaj to je malo gostilniško in stanovsko pisano.Jaz mislim,da ne poznate svojih pravic. Po navodilu 603 je do nagrade upravičen vsak delavec,ki je sodeloval pri preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, razen v primeru, če delovno mesto, na katerega je delavec razporejen, vključuje tudi dela pri ugotavljanju okvar in napak. Kot primeri preprečitve nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu štejejo: direktna preprečitev nesreče, najdba okvar na vozilih v prometu, preprečitev izrednega dogodka zaradi ovire na progi, najdba okvare na voznem omrežju ali na SVTK napravah,preprečitev požara, ugotovitev tatu,...... To velja tako zame,kot zate in progovnega delavca. Zdaj zakaj teh nagrad ne uveljavljate,oz. zakaj jih vaši šefi ne potrjuje, oz. zakaj vas vaši sindikati ne zagovarjajo in tega zahtevajo.Je pa druga stvar.

Zato dejte svoje šefiče in sindikaliste malo povprašati zakaj je tako kot je,prej kot zganjate kraval.Pri nas je to urejeno v nulo in zadeva laufa brez problema.

Jaz sem javil močno iskrenje izpod koles vagonov vlaka iz hrastovelj v rižano .. lahko domnevam, da je iz teh isker kasneje nastal požar ( leta 2012 ) ...nisem dobil nič, javil sem požar ob progi pri Divači nisem dobil nič, javil sem, da manjkajo vijaki/ tirfoni nisem dobil nič, javil sem plaz -- e, tu sem kasiral 300 €, počena tirnica ( kolega) 300€.
In pretrgana vešalka je manjša okvara voznega omrežja kot pretrgana zaščitna vez ali ozemljitev ...v temu je point - ne kakšno politično moč ima moj šefić ( majhno ) in big BOSS , ki jo je podedoval še iz časov vrlega Kmetiča.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 05.12.2014, 19:16

napajalc napisal/-a:
cokla napisal/-a:
napajalc napisal/-a:Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?


Super...slovenska foušija na delu.


Podobno je bilo pred leti, ko so sprevodniki dobili provizije na prodane karte in so prometniki misleč, da bodo izsilili enako tudi oni dosegli ukinitev provizij za sprevodnike. Jaz sem za to, da se vešalk ne javlja več. Potem bomo videli ali se to splača. Samo kaj, ko človek " ne more pogledat v stran "....


Foušija grob slovenskega naroda; press


Moram priznati, da si me s tem malce užalil,...zagotovo to ni foušija, kajti s tem, da se dela razlike med zaposlenimi glede ( nepotrebnih ) nagrad je zgolj in samo - jeza. Jeza pa zato, ker so nas ( VM vzdrževalce ) kadrovsko popolnoma oskubili in , če primerjamo stare čase ter nas je bilo za 50 % več, smo dobivali od vsepovsod informacije o teh malenkostih (utrgana vešalka je malenkost, saj po izdelanih statistikah analiz ID - jev ni bil nikoli zaznan vzrok ID.ja : zaradi utrgane obešalke ) ZDAJ pa nam tovstne in še večje , ki so bolj problematične progovni delavci, prometniki ... sploh ne poročajo več - zakaj pa bi ?
Na postaji Črnotiče so nam pred časom odtujili bakerne kontinuitetne vezi zaradi česar je prišlo na nekem delu do odnašanja materiala tirnice...na ''B'' strani je povratni tok topil kretnico : TAKŠNE INFORMACIJE JE POTREBNO NAGRAJEVATI , ločilc v Rižani je bil ves zvit - to je potrebno nagrajevati.

Seveda se ne more pogledati stran ker je v v€šalki kapital...zato pa se nemalokrat prevozi tam pa tam kakšen signal ker se strojevodja ukvarja z dokaznem fotografiranju ...vprašajte svojega kolega z začetnico priimka V.......c katerega prizadane, če napišemo v poročilo ''LAŽNA'' ter mu misli uhajajo vse naokoli samo kamor je potrebno (vožnjo vlaka) očitno ne.



Glej....razumi kakor češ. Vešalke nikoli nisem javil zaradi tistih tako opevanih €. Kdovekoliko jih sploh nisem napisal v poročilo...se pač čutim dolžnega o nepravilnosti na vozni mreži javit za to nadležnim.

"Pacienti" pa so tu, tam ali tudi - "pri njih". Lepo pa ti je @nurmi napisal....nagrade so določene z navodilom 603.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a napajalc » 05.12.2014, 19:31

[/quote]Glej....razumi kakor češ. Vešalke nikoli nisem javil zaradi tistih tako opevanih €. Kdovekoliko jih sploh nisem napisal v poročilo...se pač čutim dolžnega o nepravilnosti na vozni mreži javit za to nadležnim.

"Pacienti" pa so tu, tam ali tudi - "pri njih". Lepo pa ti je @nurmi napisal....nagrade so določene z navodilom 603.[/quote]

To je edino pravilno... in , da, nagrade so res določene z navodilom, ki je napisano tako da povzroča nemir med zaposlenimi ( SŽ - ne RCA da se razumemo ), ker dela razlike. Podeljevalci upoštevajo kriterije kjer se zaobide stroko - ni seznama kaj, kdo - kdaj...pa pustimo zdaj to.
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a stjepan » 05.12.2014, 19:35

A specijalisti??? Nehajte dokler je še čas, v nasprotnem primeru vas bom prijavil moderatorjem zaradi smetenja teme :mrgreen:
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 05.12.2014, 19:49

Imamo Navodilo 603,ki je veljavno za vse.O odobritvi nagrade in njeni višini s posamičnim sklepom, najkasneje v 30-ih dneh po
preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, odloči pristojni direktor poslovne enote po Iastni pobudi ali na predlog vodje sekcije oziroma drugega predlagatelja.Na infrastrukturi so bili s tem vedno problemi.Ampak za to ni kriv Silvo Berdajs.Imate dobro plačane sindikaliste,ki naj namesto za svoje debele riti poskrbijo za vaše nagrade.Nagrade vam ne odobri vaš direktor.Kar ne pomeni da je navodilo nepošteno.Bo treba pomest v svoji bajti s svojimi sindikalisti in vodstvom. Upam da vam uspe.Kar vam pripada vam nobeden ne more vzeti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 05.12.2014, 20:54

Nurmi napisal/-a:Imamo Navodilo 603,ki je veljavno za vse.O odobritvi nagrade in njeni višini s posamičnim sklepom, najkasneje v 30-ih dneh po
preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, odloči pristojni direktor poslovne enote po Iastni pobudi ali na predlog vodje sekcije oziroma drugega predlagatelja.Na infrastrukturi so bili s tem vedno problemi.Ampak za to ni kriv Silvo Berdajs.Imate dobro plačane sindikaliste,ki naj namesto za svoje debele riti poskrbijo za vaše nagrade.Nagrade vam ne odobri vaš direktor.Kar ne pomeni da je navodilo nepošteno.Bo treba pomest v svoji bajti s svojimi sindikalisti in vodstvom. Upam da vam uspe.Kar vam pripada vam nobeden ne more vzeti.


:thumbupl
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4543
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 10.12.2014, 20:44

Danes....betoniranje zadnjih 5 temeljev na odseku Logatec-Verd
Slika


Na več kot polovici trase, stebri že stojijo
Slika


Zakaj neprekinjena zapora, tudi ponoči, tistih 8h, ko ne delajo, se vidi (tudi) tukaj, saj je marsikje oviran svetli profil
Slika


Na Verdu čakajo na postavitev...še ta teden
Slika


Premeščanje optike iz starih stebrov na nove in nameščanje in minusa
Slika


Prvi vtisi so izjemni....veliiiiki izolatorji in vpenjalo za DVE nosilni vrvi :shock: :shock:
Slika


Na spodnjem odseku pa nič novega....
Slika


...bo pa kmalu. Ponovna vzpostavitev odjavnice Dol, že daje tak občutek =D>
Slika

Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3501
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.12.2014, 16:51

Kakšno je pa stanje med Logatcem in Rakekom, je VM že sanirana? Kaj pa sama postaja Logatec?
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4543
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 11.12.2014, 18:20

mkx napisal/-a:Kakšno je pa stanje med Logatcem in Rakekom, je VM že sanirana? Kaj pa sama postaja Logatec?

Med Rakekom in Logatcem je bila vozna mreža sanirana že par mesecev nazaj, je bilo tam pač najmanj škode....vse do ločišča postaje Logatec; od tam naprej pa nič! Glej stran 90 :wink:
LEP DAN
Igor
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 310
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a električar » 12.12.2014, 22:41

Prvi vtisi so izjemni....veliiiiki izolatorji in vpenjalo za DVE nosilni vrvi




Vprašanje za Napajalca: Ali se vgrajuje izolacija za 25 kV AC?

lp
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3501
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a mkx » 13.12.2014, 11:25

Moje laično mnenje je, da so tole kar lepo 3kV izolatorji. So pa najbrž mehansko trdnejši kot dosedanji.
LP, Metod
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 523
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a dingo » 13.12.2014, 12:01

To so izolatoriji za 25kv. Identični so se vgrajevali na postaji Hodoš.

http://img33.imageshack.us/img33/2556/dsc1002g.jpg

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov