Narediš tako kot so leta 1928, brez ogrožanja človeških življenj. Daljnovod so izklopili, ga ozemljili, na drugi strani pa "filaš" vod z kratkostičnim tokom 3-4 ure. Tako so delali. Samo vemo, zakonodaja pa birokracija pa papirji, pa ne strinjanje, pa table... Na ministrstvu za okolje je zaposlenih 1.523 večinoma birkokratov in bi bilo papirologije za vsakega....napajalc napisal/-a:Sprejemajo se strateške odločitve.
Pravkar smo imeli krizni sestanek : kaj narediti v primeru, da se zadeva z žledom ponovi : kot sem v prejšnjih postih že enkrat napisal - služba za EE in pravna služba za obrambo, smo se povezali v tesni stik z ARSO. Na podlagi izdanega opozorila ''RDEČI ALARM ZA ŽLED'' bo potrebno ustaviti ves promet in delovne rokavice, škornje dolge palice v roke ter odstranjevati žled z delov SNEV - VSI ZAPOSLENI NA SŽ + SLOVENSKA VOJSKA. Drugače ne bo šlo.
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zdaj to je malo gostilniško in stanovsko pisano.Jaz mislim,da ne poznate svojih pravic. Po navodilu 603 je do nagrade upravičen vsak delavec,ki je sodeloval pri preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, razen v primeru, če delovno mesto, na katerega je delavec razporejen, vključuje tudi dela pri ugotavljanju okvar in napak. Kot primeri preprečitve nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu štejejo: direktna preprečitev nesreče, najdba okvar na vozilih v prometu, preprečitev izrednega dogodka zaradi ovire na progi, najdba okvare na voznem omrežju ali na SVTK napravah,preprečitev požara, ugotovitev tatu,...... To velja tako zame,kot zate in progovnega delavca. Zdaj zakaj teh nagrad ne uveljavljate,oz. zakaj jih vaši šefi ne potrjuje, oz. zakaj vas vaši sindikati ne zagovarjajo in tega zahtevajo.Je pa druga stvar.napajalc napisal/-a:Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?SIMY napisal/-a:Zakaj bi dobil nagrado za nekaj kar je tvoje redno delo ??napajalc napisal/-a:Zamenjava vešalke je naše redno delo v katero so se nekateri vtaknili kao če nam jo javijo so rešili vozno mrežo pred apokalipso in hočejo za to nagrado...nagrade pa ne dobi prometnik in drugi delaveci infrastrukture - to pa je hecno ja.
Zato dejte svoje šefiče in sindikaliste malo povprašati zakaj je tako kot je,prej kot zganjate kraval.Pri nas je to urejeno v nulo in zadeva laufa brez problema.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Moram priznati, da si me s tem malce užalil,...zagotovo to ni foušija, kajti s tem, da se dela razlike med zaposlenimi glede ( nepotrebnih ) nagrad je zgolj in samo - jeza. Jeza pa zato, ker so nas ( VM vzdrževalce ) kadrovsko popolnoma oskubili in , če primerjamo stare čase ter nas je bilo za 50 % več, smo dobivali od vsepovsod informacije o teh malenkostih (utrgana vešalka je malenkost, saj po izdelanih statistikah analiz ID - jev ni bil nikoli zaznan vzrok ID.ja : zaradi utrgane obešalke ) ZDAJ pa nam tovstne in še večje , ki so bolj problematične progovni delavci, prometniki ... sploh ne poročajo več - zakaj pa bi ?cokla napisal/-a:Super...slovenska foušija na delu.napajalc napisal/-a: Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?
Podobno je bilo pred leti, ko so sprevodniki dobili provizije na prodane karte in so prometniki misleč, da bodo izsilili enako tudi oni dosegli ukinitev provizij za sprevodnike. Jaz sem za to, da se vešalk ne javlja več. Potem bomo videli ali se to splača. Samo kaj, ko človek " ne more pogledat v stran "....
Foušija grob slovenskega naroda; press
Na postaji Črnotiče so nam pred časom odtujili bakerne kontinuitetne vezi zaradi česar je prišlo na nekem delu do odnašanja materiala tirnice...na ''B'' strani je povratni tok topil kretnico : TAKŠNE INFORMACIJE JE POTREBNO NAGRAJEVATI , ločilc v Rižani je bil ves zvit - to je potrebno nagrajevati.
Seveda se ne more pogledati stran ker je v v€šalki kapital...zato pa se nemalokrat prevozi tam pa tam kakšen signal ker se strojevodja ukvarja z dokaznem fotografiranju ...vprašajte svojega kolega z začetnico priimka V.......c katerega prizadane, če napišemo v poročilo ''LAŽNA'' ter mu misli uhajajo vse naokoli samo kamor je potrebno (vožnjo vlaka) očitno ne.
Zadnjič spremenil napajalc, dne 05.12.2014, 19:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jaz sem javil močno iskrenje izpod koles vagonov vlaka iz hrastovelj v rižano .. lahko domnevam, da je iz teh isker kasneje nastal požar ( leta 2012 ) ...nisem dobil nič, javil sem požar ob progi pri Divači nisem dobil nič, javil sem, da manjkajo vijaki/ tirfoni nisem dobil nič, javil sem plaz -- e, tu sem kasiral 300 €, počena tirnica ( kolega) 300€.Zdaj to je malo gostilniško in stanovsko pisano.Jaz mislim,da ne poznate svojih pravic. Po navodilu 603 je do nagrade upravičen vsak delavec,ki je sodeloval pri preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, razen v primeru, če delovno mesto, na katerega je delavec razporejen, vključuje tudi dela pri ugotavljanju okvar in napak. Kot primeri preprečitve nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu štejejo: direktna preprečitev nesreče, najdba okvar na vozilih v prometu, preprečitev izrednega dogodka zaradi ovire na progi, najdba okvare na voznem omrežju ali na SVTK napravah,preprečitev požara, ugotovitev tatu,...... To velja tako zame,kot zate in progovnega delavca. Zdaj zakaj teh nagrad ne uveljavljate,oz. zakaj jih vaši šefi ne potrjuje, oz. zakaj vas vaši sindikati ne zagovarjajo in tega zahtevajo.Je pa druga stvar.
Zato dejte svoje šefiče in sindikaliste malo povprašati zakaj je tako kot je,prej kot zganjate kraval.Pri nas je to urejeno v nulo in zadeva laufa brez problema.
In pretrgana vešalka je manjša okvara voznega omrežja kot pretrgana zaščitna vez ali ozemljitev ...v temu je point - ne kakšno politično moč ima moj šefić ( majhno ) in big BOSS , ki jo je podedoval še iz časov vrlega Kmetiča.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
napajalc napisal/-a:Moram priznati, da si me s tem malce užalil,...zagotovo to ni foušija, kajti s tem, da se dela razlike med zaposlenimi glede ( nepotrebnih ) nagrad je zgolj in samo - jeza. Jeza pa zato, ker so nas ( VM vzdrževalce ) kadrovsko popolnoma oskubili in , če primerjamo stare čase ter nas je bilo za 50 % več, smo dobivali od vsepovsod informacije o teh malenkostih (utrgana vešalka je malenkost, saj po izdelanih statistikah analiz ID - jev ni bil nikoli zaznan vzrok ID.ja : zaradi utrgane obešalke ) ZDAJ pa nam tovstne in še večje , ki so bolj problematične progovni delavci, prometniki ... sploh ne poročajo več - zakaj pa bi ?cokla napisal/-a:Super...slovenska foušija na delu.napajalc napisal/-a: Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?
Podobno je bilo pred leti, ko so sprevodniki dobili provizije na prodane karte in so prometniki misleč, da bodo izsilili enako tudi oni dosegli ukinitev provizij za sprevodnike. Jaz sem za to, da se vešalk ne javlja več. Potem bomo videli ali se to splača. Samo kaj, ko človek " ne more pogledat v stran "....
Foušija grob slovenskega naroda; press
Na postaji Črnotiče so nam pred časom odtujili bakerne kontinuitetne vezi zaradi česar je prišlo na nekem delu do odnašanja materiala tirnice...na ''B'' strani je povratni tok topil kretnico : TAKŠNE INFORMACIJE JE POTREBNO NAGRAJEVATI , ločilc v Rižani je bil ves zvit - to je potrebno nagrajevati.
Seveda se ne more pogledati stran ker je v v€šalki kapital...zato pa se nemalokrat prevozi tam pa tam kakšen signal ker se strojevodja ukvarja z dokaznem fotografiranju ...vprašajte svojega kolega z začetnico priimka V.......c katerega prizadane, če napišemo v poročilo ''LAŽNA'' ter mu misli uhajajo vse naokoli samo kamor je potrebno (vožnjo vlaka) očitno ne.
Glej....razumi kakor češ. Vešalke nikoli nisem javil zaradi tistih tako opevanih €. Kdovekoliko jih sploh nisem napisal v poročilo...se pač čutim dolžnega o nepravilnosti na vozni mreži javit za to nadležnim.
"Pacienti" pa so tu, tam ali tudi - "pri njih". Lepo pa ti je @nurmi napisal....nagrade so določene z navodilom 603.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
[/quote]Glej....razumi kakor češ. Vešalke nikoli nisem javil zaradi tistih tako opevanih €. Kdovekoliko jih sploh nisem napisal v poročilo...se pač čutim dolžnega o nepravilnosti na vozni mreži javit za to nadležnim.
"Pacienti" pa so tu, tam ali tudi - "pri njih". Lepo pa ti je @nurmi napisal....nagrade so določene z navodilom 603.[/quote]
To je edino pravilno... in , da, nagrade so res določene z navodilom, ki je napisano tako da povzroča nemir med zaposlenimi ( SŽ - ne RCA da se razumemo ), ker dela razlike. Podeljevalci upoštevajo kriterije kjer se zaobide stroko - ni seznama kaj, kdo - kdaj...pa pustimo zdaj to.
"Pacienti" pa so tu, tam ali tudi - "pri njih". Lepo pa ti je @nurmi napisal....nagrade so določene z navodilom 603.[/quote]
To je edino pravilno... in , da, nagrade so res določene z navodilom, ki je napisano tako da povzroča nemir med zaposlenimi ( SŽ - ne RCA da se razumemo ), ker dela razlike. Podeljevalci upoštevajo kriterije kjer se zaobide stroko - ni seznama kaj, kdo - kdaj...pa pustimo zdaj to.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
A specijalisti??? Nehajte dokler je še čas, v nasprotnem primeru vas bom prijavil moderatorjem zaradi smetenja teme
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Imamo Navodilo 603,ki je veljavno za vse.O odobritvi nagrade in njeni višini s posamičnim sklepom, najkasneje v 30-ih dneh po
preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, odloči pristojni direktor poslovne enote po Iastni pobudi ali na predlog vodje sekcije oziroma drugega predlagatelja.Na infrastrukturi so bili s tem vedno problemi.Ampak za to ni kriv Silvo Berdajs.Imate dobro plačane sindikaliste,ki naj namesto za svoje debele riti poskrbijo za vaše nagrade.Nagrade vam ne odobri vaš direktor.Kar ne pomeni da je navodilo nepošteno.Bo treba pomest v svoji bajti s svojimi sindikalisti in vodstvom. Upam da vam uspe.Kar vam pripada vam nobeden ne more vzeti.
preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, odloči pristojni direktor poslovne enote po Iastni pobudi ali na predlog vodje sekcije oziroma drugega predlagatelja.Na infrastrukturi so bili s tem vedno problemi.Ampak za to ni kriv Silvo Berdajs.Imate dobro plačane sindikaliste,ki naj namesto za svoje debele riti poskrbijo za vaše nagrade.Nagrade vam ne odobri vaš direktor.Kar ne pomeni da je navodilo nepošteno.Bo treba pomest v svoji bajti s svojimi sindikalisti in vodstvom. Upam da vam uspe.Kar vam pripada vam nobeden ne more vzeti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nurmi napisal/-a:Imamo Navodilo 603,ki je veljavno za vse.O odobritvi nagrade in njeni višini s posamičnim sklepom, najkasneje v 30-ih dneh po
preprečitvi nastanka materialne škode ali nesreče v železniškem prometu, odloči pristojni direktor poslovne enote po Iastni pobudi ali na predlog vodje sekcije oziroma drugega predlagatelja.Na infrastrukturi so bili s tem vedno problemi.Ampak za to ni kriv Silvo Berdajs.Imate dobro plačane sindikaliste,ki naj namesto za svoje debele riti poskrbijo za vaše nagrade.Nagrade vam ne odobri vaš direktor.Kar ne pomeni da je navodilo nepošteno.Bo treba pomest v svoji bajti s svojimi sindikalisti in vodstvom. Upam da vam uspe.Kar vam pripada vam nobeden ne more vzeti.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Danes....betoniranje zadnjih 5 temeljev na odseku Logatec-Verd
Na več kot polovici trase, stebri že stojijo
Zakaj neprekinjena zapora, tudi ponoči, tistih 8h, ko ne delajo, se vidi (tudi) tukaj, saj je marsikje oviran svetli profil
Na Verdu čakajo na postavitev...še ta teden
Premeščanje optike iz starih stebrov na nove in nameščanje in minusa
Prvi vtisi so izjemni....veliiiiki izolatorji in vpenjalo za DVE nosilni vrvi
Na spodnjem odseku pa nič novega....
...bo pa kmalu. Ponovna vzpostavitev odjavnice Dol, že daje tak občutek
Na več kot polovici trase, stebri že stojijo
Zakaj neprekinjena zapora, tudi ponoči, tistih 8h, ko ne delajo, se vidi (tudi) tukaj, saj je marsikje oviran svetli profil
Na Verdu čakajo na postavitev...še ta teden
Premeščanje optike iz starih stebrov na nove in nameščanje in minusa
Prvi vtisi so izjemni....veliiiiki izolatorji in vpenjalo za DVE nosilni vrvi
Na spodnjem odseku pa nič novega....
...bo pa kmalu. Ponovna vzpostavitev odjavnice Dol, že daje tak občutek
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kakšno je pa stanje med Logatcem in Rakekom, je VM že sanirana? Kaj pa sama postaja Logatec?
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Med Rakekom in Logatcem je bila vozna mreža sanirana že par mesecev nazaj, je bilo tam pač najmanj škode....vse do ločišča postaje Logatec; od tam naprej pa nič! Glej stran 90mkx napisal/-a:Kakšno je pa stanje med Logatcem in Rakekom, je VM že sanirana? Kaj pa sama postaja Logatec?
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Vprašanje za Napajalca: Ali se vgrajuje izolacija za 25 kV AC?Prvi vtisi so izjemni....veliiiiki izolatorji in vpenjalo za DVE nosilni vrvi
lp
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Moje laično mnenje je, da so tole kar lepo 3kV izolatorji. So pa najbrž mehansko trdnejši kot dosedanji.
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
To so izolatoriji za 25kv. Identični so se vgrajevali na postaji Hodoš.
http://img33.imageshack.us/img33/2556/dsc1002g.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img33.imageshack.us/img33/2556/dsc1002g.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;