Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a mateja » 16.12.2014, 20:49

igor72 napisal/-a: goriške proge nam ne dajo, saj tudi po novem infra uživa "spanje pravičnega" #-o


Kakšen je argument? Raje vse zagužvano kot vožnja po Bohinjki?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1441
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a preglednik » 17.12.2014, 8:33

Saj ne vedo zanjo. Tudi v novi strategiji razvoja SŽ ni nikjer niti omenjena.
preglednik
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4543
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 17.12.2014, 14:35

napajalc napisal/-a:Da,..sicer ne vem od kje ti te info., ker so generirne v ožjih strokovnih krogih. So pa detalji pravkar v ...no začetku izvajanj.


Te so zrasli na zelnikih tistih, ki dnevno uživamo na koridorju in logično povezujemo niti skupaj....da ne bi mislil da imaste kakšnega špijona v svojih vrstah :mrgreen:

pa še en MMG: v Franciji sem videl (na 1,5kV omrežju) da so določeni odseki ko postavijo samo en steber in povlečejo VM čez oba tira...ali bi bilo to pri nas izvedljivo in zakaj ne :wink:
LEP DAN
Igor
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 355
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a ledeni » 17.12.2014, 15:06

Dobro vprašanje. Statično je to enostavno rešljivo, vprašanje kako je s temeljem. Je ta potisnjen pod progo ali pa je samo višji (globji)? Na list bi zdaj morali zmetati cifre v € enotah.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1441
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a preglednik » 17.12.2014, 15:10

Temelj bi moral biti v tem primeru še enostavnejši, ker ni momentov (če je steber v sredini med tiroma).
preglednik
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 310
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a električar » 17.12.2014, 23:25

v Franciji sem videl (na 1,5kV omrežju) da so določeni odseki ko postavijo samo en steber in povlečejo VM čez oba tira...ali bi bilo to pri nas izvedljivo in zakaj ne

Saj imamo tudi pri nas po nekje v Zasavju le po en steber zaradi omejenega prostora. Pomanjkljivost je manjša avtonomija. Morebitna poškodba stebra prizadene oba tira.

lp
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a stjepan » 18.12.2014, 20:52

mateja napisal/-a:
igor72 napisal/-a: goriške proge nam ne dajo, saj tudi po novem infra uživa "spanje pravičnega" #-o


Kakšen je argument? Raje vse zagužvano kot vožnja po Bohinjki?


Enostavno ni potrebe. Tovorni promet noče vozit po Bohinjki ...
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 619
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a trocken » 18.12.2014, 22:51

stjepan napisal/-a:
mateja napisal/-a:
igor72 napisal/-a: goriške proge nam ne dajo, saj tudi po novem infra uživa "spanje pravičnega" #-o


Kakšen je argument? Raje vse zagužvano kot vožnja po Bohinjki?


Enostavno ni potrebe. Tovorni promet noče vozit po Bohinjki ...


Saj smo sami krivi, kaj se silimo s tem tovorom...
Nekaj turistov za en kontejner, to bi moral biti naš cilj!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 19.12.2014, 12:15

Bohinjka je tipični rezultat reorganizacije.Vodenje "kao" varčuje in meče postaje v prekinitev.Čeprav ljudje z dodatkom za prekinitev niso skoraj nič slabše plačani,niti netto ne privarčuje.Tovorni promet gre po liniji najmanjšega odpora.Dela imajo zadosti, tovor podira rekorde tudi če kak vlak stoji razpuščen se nobeden ne sekira.Za vsak zakaj imajo 100 izgovorov zato? Če že pomislijo,da bi kaj peljali po Bohinjki jim Vodenje upali tako ceno da te mine.Začaran krog,ker ni gospodarja,ki bi to presekal.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 919
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a SIMY » 19.12.2014, 13:45

Z potniškim prometom je isto,radi bi povečali št. vlakov ob sobotah,nedeljah ,a ko izvejo ceno za zasedbo postaj jih mine,najbolj smešno je to da prometniki bi delali a jim vodstvo ne da.
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a stjepan » 20.12.2014, 18:21

Nurmi napisal/-a:Bohinjka je tipični rezultat reorganizacije.Vodenje "kao" varčuje in meče postaje v prekinitev.Čeprav ljudje z dodatkom za prekinitev niso skoraj nič slabše plačani,niti netto ne privarčuje.Tovorni promet gre po liniji najmanjšega odpora.Dela imajo zadosti, tovor podira rekorde tudi če kak vlak stoji razpuščen se nobeden ne sekira.Za vsak zakaj imajo 100 izgovorov zato? Če že pomislijo,da bi kaj peljali po Bohinjki jim Vodenje upali tako ceno da te mine.Začaran krog,ker ni gospodarja,ki bi to presekal.


Kje pa, in ti to dobro veš. Čas prekinitve gre na breme Vodenja, preostali čas pa na račun Agencije, saj za njen račun opravljajo to delo. Drobiž, ki ga Vodenje zaračuna za neprekinjeno službo sploh omembe ni vreden. Problem je, da Tovorni promet in SŽ VIT (saj se izgovarjajo eni na druge) niso sposobni zagotovit vožnjo vlaka v dogovorjenem terminu in je ponavadi tako, da napovedani vlak pripelje na Bohinjko šele potem ko prekinitve ni več. Zahtevano neprekinjeno službo pa treba je plačati in potem nastanejo podobni izgovori kot jih navajaš. Če pa bi Tovorni promet zagotovil dodatno število vlakov, prekinitve sploh ne bi bilo, niti bi jo bilo treba plačati.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 21.12.2014, 12:42

Jaz imam pa kontra podatke,pa sem bil na par sestankih z vsemi vpletenimi. Bomo videli kaj se bo skuhalo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Igor T » 21.12.2014, 13:47

Kot kaže smo končno dočakali delavce ...

Stebri so že prešteti:

Slika

Šine so spolirane ...

Slika

Nekateri junaki še stojijo ...

Slika

Drugi pa bodo ostali na tleh..

Slika

Tihožitje ...

Slika

Pozimi je bil revež ledu - poleti mu je bilo prevroče ...

Slika

Razsvetljava je/bo - da ne bo treba z lučmi vozit ..

Slika

Predsednik tud dela na polno ...

Slika

Slika

HEJ !! Kam pa greste ??? Sej še niste postavl niti enga stebra !! PRIDTE NAZAJ !!!

Slika
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Igor T » 23.12.2014, 20:31

Eno vprašanje za vseznalce iz gradbene stroke ...

Če moraš postavt drog v živo skalo kaj naredit ?

a) Zvrtaš 4 lukne za sidra, daš not HILTI maso za sidra in postaviš drog VM
b) Cel dan nabijaš z pikhamerjem ...

Jest bi izbral prvo varjanto ...
Uporabniški avatar
SandiP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 11.11.2007, 9:39
Kraj: Ljubljana Moste
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a SandiP » 23.12.2014, 20:51

urednik napisal/-a:...
b) Cel dan nabijaš z pikhamerjem ...
...

I've been working on a railroad...
:wink:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov