Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11396
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 11.01.2015, 10:11

Vse se da, če se hoče. S kombinacijo elektro vleke in diesel vleke do končne ureditve razmer.

Potegne pa to za sabo seveda veliko več "razmišljanja" in določenih operacij.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4531
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 11.01.2015, 10:16

cokla napisal/-a:Vse se da, če se hoče. S kombinacijo elektro vlek in diesel vleke do končne ureditve razmer.

no dobr, dobr, pol pa naj bo....če gospoda tako rečejo :ups
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11396
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 11.01.2015, 10:17

igor72 napisal/-a:
cokla napisal/-a:Vse se da, če se hoče. S kombinacijo elektro vlek in diesel vleke do končne ureditve razmer.

no dobr, dobr, pol pa naj bo....če gospoda tako rečejo :ups


Ne vem kaj ima tu gospoda zraven? Če bi oni kaj rekli bi že zdavnaj "štrom tekel".... :mrgreen:


Vem pa, da je tovornemu prometu očitno v interesu, da stanje še traja.....status quo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a stjepan » 11.01.2015, 10:32

igor72 napisal/-a:niti slučajno!!
Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min ...


Končno eden, ki razmišlja =D> =D>

Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra :mrgreen:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3484
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.01.2015, 10:34

stjepan napisal/-a:Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra :mrgreen:

[-X Sedaj so v igri Opčine ... in v naslednjem poskoku Trst. Za Trst se pa ve, da je naš :mrgreen:
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11396
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 11.01.2015, 10:47

stjepan napisal/-a:
igor72 napisal/-a:niti slučajno!!
Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min ...


Končno eden, ki razmišlja =D> =D>

Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra :mrgreen:


Še vedno bolje , kot eni, ki bi uničili še vse ostalo, da bi le "ostali v copatih".... :thumbupr
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1402
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a preglednik » 11.01.2015, 11:01

igor72 napisal/-a: Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min (v najboljšem primeru, z lahkim vlakom, kar ni skoraj nikoli, ampak OK) in do Logatca še 10min. Na odjavnici (Dol in Zaplana) lahko takoj pozabiš, saj štroma še za zgornji primer ni dovolj! Se pravi dva vlaka, če vozita eden za drugim potrebujeta 30 min za pot od Borovnice do Logatca in potem obrneš smer in v naslednjih 30min imaš dva vlaka iz Logatca v Borovnici. Pomembno je, da vlaki v Logatcu lahko čakajo na križanje samo na ENEM tiru, saj zaradi blesave tirne situacije je iz postaje možen izvoz/uvoz na D50 le iz dveh tirov. Se pravi, večino dneva bi vlaki čakali v Rakeku, saj zaradi varovanja potnikov nebi smeli pripeljati do Logatca in ravno tako ne do Planine. To čas križanja podaljša za naslednji 15min, in tako imaš enotirno progo, od 4h do 23h med Borovnico in Rakekom.
Tako bi lahko v optimalnih (beri: nikoli) pogojih prepeljal morda 3, tistih par ur ponoči 4 vlake na uro, kar znese 72 (ponoči pa 98) vlakov/dan. Ker je ta teorija daaaaleč od kotaljenja koles, si izračunajte sami, koliko bi bilo dejansko možno jih prepeljat.
Sedaj, ko ni potniških (no, trije pari so) obrnemo na več kot 100 vlakov na dan!




Vsak pameten gospodar bi poskrbel za urejen obvoz v podobnih primerih!
preglednik
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 92
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a kristko1 » 11.01.2015, 11:01

cokla napisal/-a:
stjepan napisal/-a:
igor72 napisal/-a:niti slučajno!!
Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min ...


Končno eden, ki razmišlja =D> =D>

Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra :mrgreen:


Še vedno bolje , kot eni, ki bi uničili še vse ostalo, da bi le "ostali v copatih".... :thumbupr

1. problem tega je, da lastnik - država nima jasnih ciljev in jih pri taki dinamiki razvoja še dolgo ne bo imela.
2. problem, da je na infrastrukturi SŽ vsak projekt narejen samo na pol (zaradi navskrižnih interesov posameznih ciljnih skupin) in vrstni red projektov je takšen, kot bi hišo gradili od strehe navzdol proti temelju. Rezultat: cena projekta X 3!
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a stjepan » 11.01.2015, 14:00

cokla napisal/-a:Še vedno bolje , kot eni, ki bi uničili še vse ostalo, da bi le "ostali v copatih".... :thumbupr


Uničili??? Copate varujejo, dodatki so ti, ki uničujejo... :thumbupl
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3391
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 11.01.2015, 15:37

Aleš, jaz sem prvi, ki bi bil zato, da se ju3 peljem s potnikom v obe smeri. Ampak žal po enem tiru, da bi zvozil vse tovorne, ki jih je kdaj tudi preko 80 na dan in še 38 potnikov je to nemogoče. Poleg tega moreš pred potnikom spucat progo, da gre vsaj normalno skoz z minimalno zamudo. (Malo več dodatnega in rezervnega časa oz. zgubljena kapaciteta).
Na uro spelješ, kot je že Igor povedal 3 do 4 vlake.
Poleg tega imaš med verdom in borovnico počasno 30 km/h v dolžini 5 km, kljub temu, da sta dve delovišči s skupno dolžino nekaj 100 metrov.
Pa tudi ko bo en tir zrihtan bo z elok težko proti verdu poslal dva težka vlaka na odjavo "Dol", ker ne bo zadost štroma. Bo brižita porivala regana pred sabo :lol:

Bohinjka bi prevzela kakšen par tovornih, toda naš nacionalni prevoznik trenutno nima mašin na razpolago.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1215
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a desiro » 11.01.2015, 23:34

No ja saj dalo bi se tudi tako urediti da bi določeni vlaki recimo ob konicah vozili določeni pa z nadomestnim avtobusom.
ali pa morda še bolje, na relaciji Ljubljana-Logatec avtobus....ta je tako predčasen, potem pa naprej po voznem redu vlak, mogoče bi še vedno kako traso zamenjal avtobus, a vendar vsaj zamud nebi bilo velikih. Namreč avtobusi v Postojno redno zamujajo. :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4531
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 13.01.2015, 8:28

desiro napisal/-a:...
ali pa morda še bolje, na relaciji Ljubljana-Logatec avtobus....ta je tako predčasen,

pozabljaš da gre mimo Brezovice, Notranjih,Preserji in Borovnice....sicer bi bil kreeepko zamujen
-------------------------------------------------------
Pa še malo številk....na včerajšnji dan:
Med Borovnico in Verdom sem naštel 246 stebrov (med ločišči). Kot že rečeno prva cca. 2.km ( to je 66 stebrov) se ne dogaja nič in nametani so že kanaleti, kar še bolj potrjuje moj strah, da bodo stebri tukaj ostali stari :evil:
Slika

Potem je narejenih 45 temljev, s tem da na propustih, mostovih, nasipih, bodo verjeno ostali stari, ker so železni. Takih je na tem odseku 7.
Slika


Slika


Zadnji del, pred Verdom so uspeli postaviti 50 temeljev + 7,ki jih verjetno ostane. Tako za del ki manjka, ostane še 73 temeljev, od katerih jih je 16.železnih.
Tako je moja teorija pokazala, da je potrebnih še 57 temeljev. Seveda je to teorija, pa še moja povrh....da ne bi kdo zapel ;)


Se je pa včeraj začel dogajati tudi Logatec. Namreč kompletna postaja se bo prenovila, seveda govorimo o VM, in menda izpod Čeških peres, naj bi dobili tudi pri nas dobili, prvo postajo na portalih =D>
Slika


Slika
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11396
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a cokla » 13.01.2015, 8:53

Tako....zjutraj med vožnjo domov sem poslušal poročila. Mes je obljubil en elektrificiran tir, po katerem bo stekla vleka vlakov z elektrovleko, marca. Napovedal je tudi uvedbo nekaj parov potniških vlakov. Bo treba copate v omaro pospravit. :mrgreen:

Drugi tir se bo urejal naknadno. Torej se bo le MORALO dati.... :thumbupl

Če bo seveda res. 8)
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1215
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a desiro » 13.01.2015, 10:05

igor72 napisal/-a:pozabljaš da gre mimo Brezovice, Notranjih,Preserji in Borovnice....sicer bi bil kreeepko zamujen


Ja na to pa res nisem pomislil, čeprav bi bila pomojem taka povezava še vedno boljša kot avtobus, dokler se ne vzpostavi tako stanje kot pred žledom.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4531
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 13.01.2015, 11:45

cokla napisal/-a:Tako....zjutraj med vožnjo domov sem poslušal poročila. Mes je obljubil en elektrificiran tir, po katerem bo stekla vleka vlakov z elektrovleko, marca. Napovedal je tudi uvedbo nekaj parov potniških vlakov. Bo treba copate v omaro pospravit. :mrgreen:

Drugi tir se bo urejal naknadno. Torej se bo le MORALO dati.... :thumbupl

Če bo seveda res. 8)

[-o< ....Ti si zadnji, ampak čiiiiisto zadnji, od katerega bi pričakoval zgoraj napisano....
LEP DAN
Igor

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov