Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
http://www.24ur.com/bin/video.php?media ... id=4034018" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...vse kaže - glede na njegove komentarje -, da se generalni res poslavlja.... ....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Pravi potniški promet do velike noči? Je to dejansko izvedljivo?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jaz stavim na meseca nekje Maj/ Junij 2015...elektificiran en tir Logatec...Borovnica.Vse kar bo prej bo na silo in še bolj napol.Mičo napisal/-a:Pravi potniški promet do velike noči? Je to dejansko izvedljivo?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zunaj je razpis za vlečenje žnur na prizadetem odseku. Glej stran SŽ.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tono,
O jakem toku sem en super laik, in sem si malo ogledal razpis. Močno bojim da bodo naši zbiralci barvnih kovin, če si ga preberejo, posebej tisti del o bakreni žici RiS100 (Ag-Cu DIN 17666), vse čez noč pokradli in se šli filigrane...... In bomo spet tam kot pred žledom.
O datumih in uvedbi potniškega prometa pa raje ne bi govoril, rok za oddajo ponudb je namreč 13.3.2015 10:00, delo pa obsega montažo preko 40 km (stran 30 razpisa), rok za desni tir pa je 40 dni od uvedbe v delo..........
LPL
O jakem toku sem en super laik, in sem si malo ogledal razpis. Močno bojim da bodo naši zbiralci barvnih kovin, če si ga preberejo, posebej tisti del o bakreni žici RiS100 (Ag-Cu DIN 17666), vse čez noč pokradli in se šli filigrane...... In bomo spet tam kot pred žledom.
O datumih in uvedbi potniškega prometa pa raje ne bi govoril, rok za oddajo ponudb je namreč 13.3.2015 10:00, delo pa obsega montažo preko 40 km (stran 30 razpisa), rok za desni tir pa je 40 dni od uvedbe v delo..........
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če dodamo zdraven še morebitne zaplete pri oddaji naročila se lahko vse skupaj še bolj zamakne. Zanimivo je tudi to, da je dokumentacija Borovnica-Verd in postaje Verd še v izdelavi.. leto po katastrofi, isto velja za ta razpis. Beda vseh vpletenih v vsem svojem sijaju.Ljubitelj napisal/-a:Tono,
O jakem toku sem en super laik, in sem si malo ogledal razpis. Močno bojim da bodo naši zbiralci barvnih kovin, če si ga preberejo, posebej tisti del o bakreni žici RiS100 (Ag-Cu DIN 17666), vse čez noč pokradli in se šli filigrane...... In bomo spet tam kot pred žledom.
O datumih in uvedbi potniškega prometa pa raje ne bi govoril, rok za oddajo ponudb je namreč 13.3.2015 10:00, delo pa obsega montažo preko 40 km (stran 30 razpisa), rok za desni tir pa je 40 dni od uvedbe v delo..........
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ampak to velaj samo za tiste, ki so zadolženi za JŽI v RS. Na visoko in nizkonapetosnem elektro prenosnem omrežju je bil obseg škode precej večji in so stvari leto po ujmi v precejšni meri že urejene. Na železnici pa še načrtov niso pripravili za najbolj poškodovan odsek, kar je še toliko bolj čudno, ker so menda vsi vedeli, da je povojna elektrifikacija ena sama beda od bede in je bila potrebna korenitih posegov brez žleda. Čudno, na elektro prenosnem omrežju ni bilo pa nobenih zadreg s popravili in pomanjkanjem načrtov......Beda vseh vpletenih v vsem svojem sijaju.
Glede na datum razpisa lahko optimistično pričakujemo začetek del nekje poleti in z malce optimizma lahko pričakujemo, da bodo električni vlaki po obeh tirih moogoče začeli voziti z novim voznim redom 2015/2016. Odkod pa ideje o elektrifikaciji desnega tira in omejenm potniškem prometu konec marca, se pravi tako rekoč v času zaključkae razpisa pa vedo samo v kakšni psihiatrični ustanovi.
LPL
Pri vsem tem
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Mes rad pojoka, da imajo mesečno večje stroške zaradi dizel vleke. To mu verjamem. Pozabi pa povedati, da imajo na račun uničene vozne mreže še bolj dominanten položaj na trgu in zato tudi več prihodkov. Verjetno več od stroškov dizel vleke. Zato se jim v resnici nikamor ne mudi. Računam, da bodo od davkoplačevalcev zahtevali tudi povračilo stroškov dizel vleke in poplačilo izgube, ki je nastala pri špekulaciji s švicarskim frankom. Med drugim terjajo od države tudi milijone iz naslova prenosa lastništva železniške infrastrukture.
Tega sprenevedanja bo konec, ko bosta lastnik infrastrukture in operater, dve ločeni pravni osebi. Dokler pa je v obeh glavni lastnik država, se bo dogajalo to kar se dogaja. Dodeljevanje vlakovnih poti bi morala prevzeti nadnacionalna entiteta, kakšna evropska agencija, ker to kar je zdaj, ne deluje optimalno. Italijani zajebavajo neItalijane, Slovenci neSlovence, vsak vsakega zajebava in zato je promet po cestah toliko bolj privlačen.
Tega sprenevedanja bo konec, ko bosta lastnik infrastrukture in operater, dve ločeni pravni osebi. Dokler pa je v obeh glavni lastnik država, se bo dogajalo to kar se dogaja. Dodeljevanje vlakovnih poti bi morala prevzeti nadnacionalna entiteta, kakšna evropska agencija, ker to kar je zdaj, ne deluje optimalno. Italijani zajebavajo neItalijane, Slovenci neSlovence, vsak vsakega zajebava in zato je promet po cestah toliko bolj privlačen.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Samo se očitno obeta ravno obratno(moj zadnji prispevek), upam na negativen feedback EU.ledeni napisal/-a:Mes rad pojoka, da imajo mesečno večje stroške zaradi dizel vleke. To mu verjamem. Pozabi pa povedati, da imajo na račun uničene vozne mreže še bolj dominanten položaj na trgu in zato tudi več prihodkov. Verjetno več od stroškov dizel vleke. Zato se jim v resnici nikamor ne mudi. Računam, da bodo od davkoplačevalcev zahtevali tudi povračilo stroškov dizel vleke in poplačilo izgube, ki je nastala pri špekulaciji s švicarskim frankom. Med drugim terjajo od države tudi milijone iz naslova prenosa lastništva železniške infrastrukture.
Tega sprenevedanja bo konec, ko bosta lastnik infrastrukture in operater, dve ločeni pravni osebi. Dokler pa je v obeh glavni lastnik država, se bo dogajalo to kar se dogaja. Dodeljevanje vlakovnih poti bi morala prevzeti nadnacionalna entiteta, kakšna evropska agencija, ker to kar je zdaj, ne deluje optimalno. Italijani zajebavajo neItalijane, Slovenci neSlovence, vsak vsakega zajebava in zato je promet po cestah toliko bolj privlačen.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Prej ali slej bo elektrovleka vzpostavljena. Pol bo hudič, ker bo lastnik-država silil zgubaški potniški promet na tire. Tovor bo imel manj tras in tako manj prihodka.
Se pa pozna, da je pri elektro distribuciji manj politike in se več dela na vzpostavitvi sistema zagotovitve nemoteno dobave energije porabnikom. Z razpisi ni nobenih problemov, dobave materialov so kratke,...še cestna vozila so jim zamenjali ( namesto berlingotov imajo zdaj toyotine džipe).
Se pa pozna, da je pri elektro distribuciji manj politike in se več dela na vzpostavitvi sistema zagotovitve nemoteno dobave energije porabnikom. Z razpisi ni nobenih problemov, dobave materialov so kratke,...še cestna vozila so jim zamenjali ( namesto berlingotov imajo zdaj toyotine džipe).
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Potemtakem, bi lahko bilo tudi logično, zakaj se štajerka tako počasi obnavlja in, da je do Šentilja še skoraj 10 let nenapredka. Tuji operaterji tako ne morejo pobirati smetane prevoza od naročnika do Kopra, ampak se vse ustavi na meji. Danes ni težko najeti e-lok s 3 kV, težje je dobiti, takšnega s skromin osnim pritiskom.ledeni napisal/-a:Zato se jim v resnici nikamor ne mudi.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če sem malo žleht, bi lahko rekli, da je SŽ s svojim obstojem v povezavi s politiko razvojno gledano infrastrukturi povzročila več škode kot koristi. Ista zgodba kot pri Telekomu.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
To da Sž ščiti svoje je pač posledica držav okoli nas,poglejte čudne italijane z svojimi čudnimi zahtevami pa hrvate z zahtevo po homologaciji vsakega posameznega motornika,btw sploh ne vem kdaj so homologirali fiate (med drugimi tudi fiati tudi nimajo hrvaških specialnih oznak gor ,kot jih ima npr kanarček ).
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Na OBB forumu znajo tudi kaj povedati o bizarnih slovenskih zahtevah. Zato sem predlagal nadnacionalno agencijo, ki bi končala lokalne posebnosti.SIMY napisal/-a:To da Sž ščiti svoje je pač posledica držav okoli nas,poglejte čudne italijane z svojimi čudnimi zahtevami pa hrvate z zahtevo po homologaciji vsakega posameznega motornika,btw sploh ne vem kdaj so homologirali fiate (med drugimi tudi fiati tudi nimajo hrvaških specialnih oznak gor ,kot jih ima npr kanarček ).