Dva rumena Herculesa Sta v tandemu?igor72 napisal/-a:Rakek se dogaja....
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 84copy.jpg
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ne, ne....vsak posebej; verjetno strojevodje nista kompatibilnamkx napisal/-a:Dva rumena Herculesa Sta v tandemu?igor72 napisal/-a:Rakek se dogaja....
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 84copy.jpg
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ah.igor72 napisal/-a:Ne, ne....vsak posebej; verjetno strojevodje nista kompatibilnamkx napisal/-a:Dva rumena Herculesa Sta v tandemu?igor72 napisal/-a:Rakek se dogaja....
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 84copy.jpg
Pa imasta oba (mislim Herculesa ) SŽ numeracijo? Nekako imam v spominu, da "imamo" samo 645-003 od ta armenih?
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutnomkx napisal/-a:
Pa imasta oba (mislim Herculesa ) SŽ numeracijo? Nekako imam v spominu, da "imamo" samo 645-003 od ta armenih?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotivigor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Evo...velika šansa, da od Hrvatov kupimo kakšno "Ličanko"....Regan 664 napisal/-a:Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotivigor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ne izpolnjuje EDINEGA pogoja: ni Siemenscokla napisal/-a:Evo...velika šansa, da od Hrvatov kupimo kakšno "Ličanko"....Regan 664 napisal/-a:Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotivigor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če malo pohitijo jim bo uspelo speljati nabavo pred končano obnovo vozne mreže Borovnica-Logatec,seveda vmes pride še žled v letu 2015...........Regan 664 napisal/-a:Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotivigor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
ahh siemens, mašina za vozit praznino....
takih res ne rabimo...
takih res ne rabimo...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kdo kupuje v tako majhnih količinah razen če gre za dokup? Včasih grem na ta forum samo zato da sem potem presenečen. Poživi dan.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Potem so tudi 541 samo za prevoz praznine, je samo približno 10% razlike (80 ton:88 ton) potrebuje pa samo enega, kar več kot izenači učinek v približno 100 t manjši teži vlaka med 664 in Herculesom med Borovnico in Postojno. Ne govorit v tri dni.....ahh siemens, mašina za vozit praznino....
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Če mislijo imeti SŽ vleko v tujini, bi bilo bolj pametno nakupit kaj elektro, da se ne bo pol govorilo, da je pri nas premalo lokomotiv, ker so ostale v tujini.
Z elektrifikacijo prekmurja bo dizlov viška. Razen, če bomo socialni do južnih bratov in jim prodali večino od 20 reganov, španke pa poslali v večna lovišča, kenedija pa nazaj v muzej. Že leta 1928 so vedeli, kako se znebiti snega in ledu na daljnovodih.
O dizel siemensu: Vectron ne pride upoštev, razen, če ga oskubijo, namreč njegov osni pritisk je pri normalni variatni podoben seriji 541.
Z elektrifikacijo prekmurja bo dizlov viška. Razen, če bomo socialni do južnih bratov in jim prodali večino od 20 reganov, španke pa poslali v večna lovišča, kenedija pa nazaj v muzej. Že leta 1928 so vedeli, kako se znebiti snega in ledu na daljnovodih.
O dizel siemensu: Vectron ne pride upoštev, razen, če ga oskubijo, namreč njegov osni pritisk je pri normalni variatni podoben seriji 541.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Enega Herculesa bomo rabili za avtovlak, da uvedemo push-pull sistem.
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Čakaj Ljubitelj. Ti si doktor in Jaz ti verjamem. Ampak prej si razlagal to:Ljubitelj napisal/-a:kar več kot izenači učinek v približno 100 t manjši teži vlaka med 664 in Herculesom med Borovnico in Postojno. Ne govorit v tri dni.....ahh siemens, mašina za vozit praznino....
LPL
Zdaj pa trdiš,da močnejša lokomotiva prepelje manj tovora v hrib? A ti to na pamet....(kot naši politiki)Ljubitelj-fizik napisal/-a:Osnove fizike iz srednje šole pa govore drugače. V idealnem primeru, ko ni uporov, je za dvigovanje mase m za višinsko razliko dh potrebno vložiti energijo enako razliki potencialnih, dWp=mgdh, pri čemer je g=9,81 m/s^2. Vložena energija v tem idealnem primeru ni odvisna hitrosti vožnje in ne od dolžine poti, seveda je pa za dvigovanje potrebna moč P=mg(dh/dt), se pravi je sorazmerna s hitrostjo dvigovanja, od tod moja nevera v tvoje izvajanje.
V realnem primeru je seveda potrebno upoštevati upor. Ti so kotalni in krivinski, trenutno pa zračnega v primeru tovornega vlaka zanemarimo. Sila upora je sorazmerna teži in koeficientu upora, F=kupmg. Energija vložena v premagovanje upora na poti l, W=Fl, je torej sorazmerna poti, ki je tem daljša, čim manjši je naklon i, l=dh/i. Torej s podaljševanjem poti nekoristno trošimo energijo
LP
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
O ti TERMINATOR, me hočeš ujet. Povedal sem samo to, da ima hercules z maso 80 ton in enakim načinom krmiljenja motorjev kot 541 z maso 88 ton ustrezno manjšo vlečno silo, cca 10%, posledično lahko vleče iz Bo-Postojno kakih 100 ton lažji vlak. Ne vem natančno številk za kritične hitrosti, za 664 je okoli 25 km/h (moč cca 1500 kW), za herculesa je pa višja, saj ima moč od 1600-1700 kW ob nekoliko manjši vlečni sili (od oka 10% lažji vlak, 10% močnejši motor da 20% večjo kritično hitrost, torej ranga 30 km/h).Zdaj pa trdiš,da močnejša lokomotiva prepelje manj tovora v hrib? A ti to na pamet....(kot naši politiki)
Torej če lokomotive ne bi nekoristno stale, bi bil primerjalni učinek približno enak, ob samo 60% stroških dela. Seveda pa lahko Herculesa vozita v tandemu enako težek vlak kot 664 s kakih 50 km/h. Pa še vedno je en mašinfirer (45% stroškov SŽ so plače etc).
Zdaj vidiš, da me ne dobiš, saj nisem politik!
LP in malo heca ne škodi L