Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

igor72 napisal/-a:Rakek se dogaja....
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 84copy.jpg
Dva rumena Herculesa :?: Sta v tandemu?
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Rakek se dogaja....
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 84copy.jpg
Dva rumena Herculesa :?: Sta v tandemu?
Ne, ne....vsak posebej; verjetno strojevodje nista kompatibilna :mrgreen:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

igor72 napisal/-a:
mkx napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Rakek se dogaja....
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 84copy.jpg
Dva rumena Herculesa :?: Sta v tandemu?
Ne, ne....vsak posebej; verjetno strojevodje nista kompatibilna :mrgreen:
Ah. :mrgreen:

Pa imasta oba (mislim Herculesa :mrgreen: ) SŽ numeracijo? Nekako imam v spominu, da "imamo" samo 645-003 od ta armenih?
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a:
Pa imasta oba (mislim Herculesa :mrgreen: ) SŽ numeracijo? Nekako imam v spominu, da "imamo" samo 645-003 od ta armenih?
Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno :wink:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

igor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno :wink:
Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotiv :lol:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

Regan 664 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno :wink:
Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotiv :lol:
Evo...velika šansa, da od Hrvatov kupimo kakšno "Ličanko".... :mrgreen: :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

cokla napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno :wink:
Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotiv :lol:
Evo...velika šansa, da od Hrvatov kupimo kakšno "Ličanko".... :mrgreen: :mrgreen:
Ne izpolnjuje EDINEGA pogoja: ni Siemens :mrgreen:
LEP DAN
Igor
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a bronz »

Regan 664 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Ne, drugi je od ADT, 922. Mi imamo samo enega....trenutno :wink:
Nadzorni svet SŽ je že dal soglasje k postopku nabave 5 dizel lokomotiv :lol:
Če malo pohitijo jim bo uspelo speljati nabavo pred končano obnovo vozne mreže Borovnica-Logatec,seveda vmes pride še žled v letu 2015...........
Ni ga junaka...............................................................................................................
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a boris »

ahh siemens, mašina za vozit praznino....
takih res ne rabimo...
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Kdo kupuje v tako majhnih količinah razen če gre za dokup? Včasih grem na ta forum samo zato da sem potem presenečen. Poživi dan.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ahh siemens, mašina za vozit praznino....
Potem so tudi 541 samo za prevoz praznine, je samo približno 10% razlike (80 ton:88 ton) potrebuje pa samo enega, kar več kot izenači učinek v približno 100 t manjši teži vlaka med 664 in Herculesom med Borovnico in Postojno. Ne govorit v tri dni.....

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Če mislijo imeti SŽ vleko v tujini, bi bilo bolj pametno nakupit kaj elektro, da se ne bo pol govorilo, da je pri nas premalo lokomotiv, ker so ostale v tujini.

Z elektrifikacijo prekmurja bo dizlov viška. Razen, če bomo socialni do južnih bratov in jim prodali večino od 20 reganov, španke pa poslali v večna lovišča, kenedija pa nazaj v muzej. :roll: Že leta 1928 so vedeli, kako se znebiti snega in ledu na daljnovodih. #-o

O dizel siemensu: Vectron ne pride upoštev, razen, če ga oskubijo, namreč njegov osni pritisk je pri normalni variatni podoben seriji 541. :roll:
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a trocken »

Enega Herculesa bomo rabili za avtovlak, da uvedemo push-pull sistem.
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Ljubitelj napisal/-a:
ahh siemens, mašina za vozit praznino....
kar več kot izenači učinek v približno 100 t manjši teži vlaka med 664 in Herculesom med Borovnico in Postojno. Ne govorit v tri dni.....

LPL
Čakaj Ljubitelj. Ti si doktor in Jaz ti verjamem. Ampak prej si razlagal to:
Ljubitelj-fizik napisal/-a:Osnove fizike iz srednje šole pa govore drugače. V idealnem primeru, ko ni uporov, je za dvigovanje mase m za višinsko razliko dh potrebno vložiti energijo enako razliki potencialnih, dWp=mgdh, pri čemer je g=9,81 m/s^2. Vložena energija v tem idealnem primeru ni odvisna hitrosti vožnje in ne od dolžine poti, seveda je pa za dvigovanje potrebna moč P=mg(dh/dt), se pravi je sorazmerna s hitrostjo dvigovanja, od tod moja nevera v tvoje izvajanje.

V realnem primeru je seveda potrebno upoštevati upor. Ti so kotalni in krivinski, trenutno pa zračnega v primeru tovornega vlaka zanemarimo. Sila upora je sorazmerna teži in koeficientu upora, F=kupmg. Energija vložena v premagovanje upora na poti l, W=Fl, je torej sorazmerna poti, ki je tem daljša, čim manjši je naklon i, l=dh/i. Torej s podaljševanjem poti nekoristno trošimo energijo
Zdaj pa trdiš,da močnejša lokomotiva prepelje manj tovora v hrib? A ti to na pamet....(kot naši politiki)

LP
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zdaj pa trdiš,da močnejša lokomotiva prepelje manj tovora v hrib? A ti to na pamet....(kot naši politiki)
O ti TERMINATOR, me hočeš ujet. Povedal sem samo to, da ima hercules z maso 80 ton in enakim načinom krmiljenja motorjev kot 541 z maso 88 ton ustrezno manjšo vlečno silo, cca 10%, posledično lahko vleče iz Bo-Postojno kakih 100 ton lažji vlak. Ne vem natančno številk za kritične hitrosti, za 664 je okoli 25 km/h (moč cca 1500 kW), za herculesa je pa višja, saj ima moč od 1600-1700 kW ob nekoliko manjši vlečni sili (od oka 10% lažji vlak, 10% močnejši motor da 20% večjo kritično hitrost, torej ranga 30 km/h).
Torej če lokomotive ne bi nekoristno stale, bi bil primerjalni učinek približno enak, ob samo 60% stroških dela. Seveda pa lahko Herculesa vozita v tandemu enako težek vlak kot 664 s kakih 50 km/h. Pa še vedno je en mašinfirer (45% stroškov SŽ so plače etc).
Zdaj vidiš, da me ne dobiš, saj nisem politik!

LP in malo heca ne škodi L
Odgovori