Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
igor72 napisal/-a:
...in na Bohinjki vse postaje na rapolago 24 ur...nič več dormeo
A bodo vozili po obvozu, ki je krajši in po besedah šefa ne obstaja? Bodo potem po TV govorili, kako jim ves promet stoji in kako veliko izgubo imajo?
Človek ne ve, ali bi se smejal ali jokal. Po več kot enem letu so se spet spomnili na Bohinjko. Saj smo veseli, da se bo kaj vozilo, ampak ker je odnos do te proge vse prej kot dober, imam zle slutnje (beri:iztroši do konca in zapri).
holding napisal/-a:...očitno je "zagustilo do daske"..... ...na vseh nivojih....baje s samega državnega vrha...
..po skoraj letu in pol obnove.... ..."mobilizacija" v smislu ZELO intenzivnih del (beri: zapor) od 20. 6. dalje.... ... za dokončanje sanacije do 1. 9. 2015..
.....kljub dopustniškemu terminu... ..."na juriš"...
...in na Bohinjki vse postaje na rapolago 24 ur...nič več dormeo
Hja, v tem času se v centralni Sloveniji prične čas dopustov. Na avtocesti konec del, ker je gneča in se čistijo vikendie na morju, postavljajo prikolice itd, na železnici pa čim več okoli. Naj delajo provincialci, saj celo leto spijo he, he...
Ni lih za se hvalit s tem... Kvečjemu za se zjokat.
Končno je konec leto in pol trajajoče farse. Sramota bo pa ostala - za večno zapisana v zgodovino železnic v Sloveniji.
suha napisal/-a:
Me pa zanima ali bodo sedaj še vedno vozili z Regani, ter preklapljali lokomotive, ali je en tir dovolj prepusten, da bo šlo samo na štrom?
...po enem tiru (kadar je bil ta drug' zaprt zaradi del) se je z dizli zvozilo cca 75 vlakov/dan.... ....z eloki se jih bo - zaradi večje hitrosti navzgor - nekaj več...
...najbrž bodo po sosednjem tiru (kadar ne bo zaprt zaradi obnove elektrifikacije) še mal "pendlali" z dizli.... ...pa jih bo še nekaj več.... ...pa še nekaj po Bohinjki (zaradi delne sprostitve dizlov) pa ni daleč "stotka/dan".....kar približno pokrije trenutne potrebe
...uff.... ....ma bo živo.... ....
holding napisal/-a:
...po enem tiru (kadar je bil ta drug' zaprt zaradi del) se je z dizli zvozilo cca 75 vlakov/dan.... ....z eloki se jih bo - zaradi večje hitrosti navzgor - nekaj več...
...najbrž bodo po sosednjem tiru (kadar ne bo zaprt zaradi obnove elektrifikacije) še mal "pendlali" z dizli.... ...pa jih bo še nekaj več.... ...pa še nekaj po Bohinjki (zaradi delne sprostitve dizlov) pa ni daleč "stotka/dan".....kar približno pokrije trenutne potrebe
...uff.... ....ma bo živo.... ....
Bi bilo nekako tako, če ... ne bi bila elektrika na D50 od Borovnice do Rakeka brez odklona - Verd in Logatec sta trenutno za vlake z elektrovleko samo "odjavnici". Na "koridorju" ostaja 6 dizlov, načeloma za vožnjo Rakek - Borovnica po L50. Čez kakšna 2 tedna bi naj bil elektrificiran tudi Logatec, potem bo mogoče voziti v Logatcu odklon na L50 proti Rakeku. Ampak glede na kretniške zveze sta za vlake z elektrovleko v Logatcu uporabna le tira 2 in 3. Tir 4 in 5 pa samo, če elektrovleka pripelje vlak do Logatca z Rakeka po L50, pa se potem v Logatcu doda priprega dizla.
Ima morda že kdo informacijo ali to pomeni vračanje potniških vlakov nazaj iz avtobusov na železnico? Predvsem me zanima za vlak Ljubljana-Pula. Hvala za info!
Drugače pa čestitke in super, da so končno (delno) zrihtali nazaj elektrifikacijo. Je morda kakšna razlika v presekih vodnikov? ENP vem da ni nobene nove
Še kar lep čas bodo avtobusi v pogonu... Sicer pa 25.06. začne vozit t.i. kopalni vlak RG 1605 med Mariborom in Koprom, kateri bo vozil vse do 30.08. Glede Pule pa ni še nič rečeno.
Zadnjič spremenil Blaž, dne 18.06.2015, 23:10, skupaj popravljeno 2 krat.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
Sezonski vlak za Pulo bo svojo pot pričenjal na postaji Hrpelje-Kozina z odhodom ob 8.03. Zveza iz Maribora in Ljubljane bo organizirana z vlakom RG 1605 (Mb 3.40, Lb 6.06, HK 7.57).
Tudi večerni povratek je vezan na prestopanje na Kozini.
Drugače pa čestitke in super, da so končno (delno) zrihtali nazaj elektrifikacijo.
Logatec-Borovnica so trenutni tir res spodobno uredili, toda čestitke si ne zasluži nihče (razen za neposrednih izvajalcev, ki so pa za delo itak plačani), ker je obnova trajala skoraj 16 mesecev. Za primerjavo naj bodo skrbniki visokonapetostnega omrežja, ki so obnovo končali, ko na železnici še načrtov niso imeli narejenih......