Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Eno čist preprosto vprašanje glede hrupa. Kaj je bilo prej, vaša bajta al železnica na tem koncu in pa kje ste bili zadnjih 157 let... Vagoni so vedno bili hrupni, pa naj si bo dizel ali elektro vleka...
Kakšno razmišljanje nevredno človeka iz XXI stoletja. Pa idi nazaj v črno kuhinjo, so bile prej kot današnje, pa tudi dokazano se da dobro skuhat.

NlPL
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a stjepan »

preglednik napisal/-a:Mi ni jasno in mi ne bo. Raje, kot da bi "zlovešči regan" zakljukal vlak v Sežani in ga potegnil direktno na Jesenice, ne, raje menjava lokomotiv v zabasani Pivki, cijazenje ob raznih zaporah do Borovnice, tam še ena menjava lokomotiv, nato še ena v Ljubljani in nato še pot do Jesenic. Da ne omenjam problemov zaradi hrupa nevajenih prebivalcev itd... Kje je tu logika?
A kot poznavalec, nam ljubiteljem lahko poveš koliko lokomotiv, nafte in časa rabiš, da prepelješ povprečen vlak 1450t na Jesenice in koliko za relacijo Pivka - Borovnica?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

preglednik napisal/-a:Mi ni jasno in mi ne bo. Raje, kot da bi "zlovešči regan" zakljukal vlak v Sežani in ga potegnil direktno na Jesenice, ne, raje menjava lokomotiv v zabasani Pivki, cijazenje ob raznih zaporah do Borovnice, tam še ena menjava lokomotiv, nato še ena v Ljubljani in nato še pot do Jesenic. Da ne omenjam problemov zaradi hrupa nevajenih prebivalcev itd... Kje je tu logika?
Tisti ki vas moti hrup - ste morda razmišljali, da bi zamenjali stavbno pohištvo na hiši?
Dobite za to celo subvencijo s strani Eko sklada, samo lesena okna in vrata morajo biti....

Bohinjka ni sposobna prevzeti kakšnega resnega obvoza tovora ker:
-je infrastruktura kakršna je (dolgi medpostajni odseki, kratki postajni tiri...)
-na voljo je premalo dlok
-ni volje oz. strateškega razmišljanja da bi sploh kaj vozili.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tisti ki vas moti hrup - ste morda razmišljali, da bi zamenjali stavbno pohištvo na hiši?
Dobite za to celo subvencijo s strani Eko sklada, samo lesena okna in vrata morajo biti....
Zanimiva logika, totalno skregana s pravno ureditvijo. Zakonodaja lepo pravi kdo je odgovoren za kakšne ukrepe. In navedeno je, da je prvi ukrep zmanjšanje hrupa na izvoru, šele nato sledijo ostale zaščitne mere. In nikakor ni dolžnost stanovalcev prizadetih področij urejanje protihrupne zaščite ampak povzročitelja prekomernega hrupa! Iz tega naslova se gradijo protihrupne ograje in zvočna zaščita s stavbnim pohištvom na odseku Pragersko-Hodoš.

Subvencije eko sklada so namenjene izboljševanju toplotne zaščite z vgradnjo novih (lesenih) oken z manjšo toplotno prevodnostjo!

LPL
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mmatja »

Ljubitelj napisal/-a:...totalno skregana s pravno ureditvijo...
Kaj pa je v tej naši "ljubi" SLO sploh pravno urejeno????? :hmm Urejeno na papirju... :wink: Že mogoče... :-k Dočim je v stvarnosti to vse "popolnoma druga pesem"... :wc
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Regan 664 napisal/-a:[Bohinjka ni sposobna prevzeti kakšnega resnega obvoza tovora ker:
-je infrastruktura kakršna je (dolgi medpostajni odseki, kratki postajni tiri...)
-na voljo je premalo dlok
-ni volje oz. strateškega razmišljanja da bi sploh kaj vozili.
- ad1.: medpostajni odseki so dolgi zato, ker so ukinjali vmesne postaje, verjetno zaradi tega, da bi lahko kasneje nenehno ponavljali tvojo trditev. Postajni tiri niso nič krajši kot kje drugje, kolikor vem so jih na nekaterih postajah celo krajšali, ker so bili predolgi (Hudajužna-pred ukinitvijo). Tudi o drugih "pomanjkljivostih" bi se dalo na veliko razpravljati (vzponi, dolžina, nadmorska višina...) - govorim o smeri Divača - Jesenice
- ad 2: dlok je premalo, ker so jih pač pobrali za "Primorko". Del tovora, vsaj ponoči, bi se dalo še vedno preusmeriti, da bi vsaj Borovničani lahko mirneje spali.
- ad 3: se popolnoma strinjam, to je tudi bistveni razlog za prvi dve točki.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kaj pa je v tej naši "ljubi" SLO sploh pravno urejeno????? Urejeno na papirju... Že mogoče... Dočim je v stvarnosti to vse "popolnoma druga pesem
Stvarnost se pa vidi po izjavah nekaterih forumašev, ki se jim sladko j....e za predpise in mirne duše predlagajo, da si bolje izoliraj okna, če on proizvaja nepotreben prekomeren hrup.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a: zmanjšanje hrupa na izvoru, šele nato sledijo ostale zaščitne mere.
Ali zakonodaja predvideva stalen in začasni hrup?

Torej če se to meče v isti koš, lahko jaz potemtakem zahtevam prepoved prometa ponoči na glavni cesti, ker je avtocesta zaprta?
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Če bi bila zaprta dve leti, kot bo očitno trajala reelektrifikacija Primorke, in bi hrup presegal mejne vrednosti določene v zakonu, ne vidim razloga zakaj ne. Kaj bi pa dosegel s svojo zahtevo, je pa drugo vprašanje. Bolj kot na naše organe bi se moral obrniti na evropske, če bi hotel kaj doseči. Našim se glede tega milo hebe. Saj se vidi koliko dajo na lastne predpise že pri novogradnjah v Ljubljani. Ko so zgradili Viško Sončavo, je bilo v projektu zapisano, da je potrebno zgraditi tudi protihrupno ograjo ob novih blokih, ki pa je še danes ni...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a holding »

Regan 664 napisal/-a: Bohinjka ni sposobna prevzeti kakšnega resnega obvoza tovora ker:
-je infrastruktura kakršna je (dolgi medpostajni odseki, kratki postajni tiri...)
-na voljo je premalo dlok
-ni volje oz. strateškega razmišljanja da bi sploh kaj vozili.
..na prvi pogled je tako... :( .... s poglobljeno analizo in spremembo razmišljanja pod tretjo alinejo pa bi bila Bohinjka sposobna prevzet cca 10%....
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Drži! S prihodom Herculesov,bi se dalo sprostiti dva Regana in kako Goriško ekipo in bi mirne duše pokrivali praznino via Jesenice.Ampak jbg,nism jaz tu plačan da razmišljam. 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a kvak »

klasika za slovenistan- samo jamranje in vsakogar vse moti če je osebno udeležen, drugače mu je pa popolnoma vseeno. Verjetn se v vaši vasi niste obremenjevali za lafarge cementom, pa z deponijami, pa s cigani,... tko da je kr prav da mate tud vi svojga hudiča :twisted: . Pač to je cena sodobne družbe. Po domači navadi pa stvar rešite tako, da prodate hiše in se preselite na bolj mirne lokacije.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Mene pa motijo (pre)glasne klime na Desirojih, še posebej na tistih, ki zdaj vozijo v Borovnico. Ker jih tam tako ali tako motijo glasni vlaki, predlagam da se čim prej ukine potniški promet do Borovnice. Iz izjav je videti, da se tudi oni s tem strinjajo, se pravi ni nobenega razloga, da bi se še vozilo, razen če se vozi zanalašč, samo zato da motijo mene. Ampak to mene moti, a res nihče ne zastopi tega? Se pravi čim prej je treba prenehati s potniškim prometom do Borovnice. Meni je vseeno, če se uvede nadomestni avtobusni prevoz do tja, ali pa če se ne, mi je res vseeno. Sicer je res, da se bo zaradi tega precej podaljšal potovalni čas, ampak ker bo manj ropotalo, bo tako vseeno bolje. Samo če se bo uvedel nadomestni prevoz z avtobusi, ti ne smejo biti preglasni (+ treba je še gledati na ekološki vidik), in seveda najbolj pomembno je, da se izbere tako traso, da ne bodo motili mene!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:-k do neke mere moramo tu razumeti Coklarje.Je neprijetno,sploh zdaj ko je poletje in bi človek spal pri odprtih oknih.Najbolj moteče je po mojem to ker traja in traja in traja... Ni nobenih zagotovil do kdaj bo tko,niti se nič ne dela,.... Je pa res,tu se zdaj pokaže moč kapitala.In se jim j.... za Borovničane, da daljšamo službe je že kar pravilo in ne izjema.Prej bog ne daj da si vozi 1 minuto več kot 4 ure so ti grozili s suspenzom.Čez noč si kar na enkrat sposoben vozit 5 ur neprekinjeno,...... In še kar nekaj takih cvetk.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Nurmi napisal/-a:Najbolj moteče je po mojem to ker traja in traja in traja... Ni nobenih zagotovil do kdaj bo tko,niti se nič ne dela,....
Letos ne bo nič z deli, drugo leto pa "če"... Drugače zanimanja firm za delo je ogromno, celo iz firm, ki delajo za dalekovod Zagreb, samo očitno to nekatere moti, vemo zakaj... :?
Odgovori