Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
541 napisal/-a:Torej rušijo nadvoz kljub malo neprijaznemu vremenu? Torej proga bi bila danes in jutri do 19. ure v vsakem primeru zaprta, pa je žled ali ne ...
Vreme je res neprijazno ... vedno bolj me skrbi to, da se besede izrečene kot nedolžna šala kruto uresničijo ...
Proga na glavnem primorskem križu ( Pivka - Prestranek -Postojna ) bo res za dlje časa zaprta za ves železniški promet ...
V Postojni in Prestranku je podobno stanje ....
Ta bot smo ga naj....li.
Prebral sem, da naj bi se razmere na progi proti Štajerski slabšale. Mogoče kdo ve kako je trenutno na območju Zasavja oz. na relaciji Zagorje - Ljubljana?
Uf, je ta žled res naredil veliko sranje. Glede na to, da sem imel jutri namen obiskati Postojno (sicer z avtom, ne vlakom), me kar veseli da je zadeva odpadla. Kaj žled ne popušča kljub pozitivnim temperaturam?
Predvidevam torej, da boste morali najprej osvoboditi podrte žice, šele nato pride v poštev dizelska vleka? Kako se pa sedaj prazni kopersko pristanišče? Nič?
Čeprav na Državni meteorološki službi že dve leti opozarjajo,da bodo ekstremne vremenske neprilike postale zaradi podnebnih sprememb stalnica.Nas še vedno preseneti in država nima popolnoma nobenega načrta.Računa na pregovorno Slovensko prostovoljstvo.Tako v raznih Gasilskih,Lovskih,Planinskih društvih,prostovoljstvo znotraj delavnih organizacij.... .Kot tudi na Slovensko solidarnost na splošno.V dveh dneh se je sesul v prah Slovenski železniški križ.In šele sedaj se bodo pokazale napačne odločitve reorganizacije,kakor tudi zmanjševanja zaposlenih v izvršilnih službah.Pokazale se bodo zgrešene odločitve prioritet infrastrukture,ohranjanja zdravih by-passov (Bohinjka,Dolenjski krog..).... Tovornemu in potniškemu prometu bo upam potegnilo,da dizel vleka ni sama sebi namen in da je kvalitetna dizel flota hrtenica vsakega odgovornega prevoznika.
Pa sej so sami inžinirji,magistri,doktorji.Zakaj bi jim mi izvršilci govorili kaj rabimo.Zaslužite si vaše individualne pogodbe in po domače "tam se maste"!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ko gledam tele slike z žledom na voznem vodu, se mi pojavlja vprašanje.
Kako to da v avstriji ni žledu na voznem vodu? Ali je to zaradi večje napetosti in je žica toplejša?
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
desiro napisal/-a:Ko gledam tele slike z žledom na voznem vodu, se mi pojavlja vprašanje.
Kako to da v avstriji ni žledu na voznem vodu? Ali je to zaradi večje napetosti in je žica toplejša?
Lp Nejc
Ravno obratno, toplejša je lahko samo zaradi nižje napetosti, kar pomeni večji tok in s tem večje toplotne izgube napeljave.
Cisto tako na splosno se sprasujem, ko gledam slike opustosenja po postajah.. Bi bilo mozno to kako prepreciti? Pa ne da bi hotel s prstom kazati na koga, ampak tako pac, ali sploh je kaksna uporabna preventiva proti taksni akumulaciji zledu? Ce bi recimo med vsakim vlakom poslali se krizarko? Ali se veckrat.. Ali je nastajanje zledu enostavno prehitro?
Kako se zoper temu postavljajo v tujini? Pred casom sem videl neki ruski video kjer se je vse bliskalo... nimajo nobenega pametnega "cistilnega" nacina?