Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
sej ima železnica načrt borbe proti zimi.Vsako leto ga podpisujemo,pa še celo nek štab obstaja,ki ima plačana dežurstva.Ampak ko ti je zametlo kretnice in je bilo treba spucat perone,je bila številka nedosegljiva in smo jih kidali sami.Pa če bi vi vprašali ta krizni štab,kaj počne.Jaz kot nižja kasta skoraj ne smem ogovoriti "strokovnjakov" ki so spisali plane borbe proti zimi.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
So se baje danes zelo pomembni gostje pelal po tirih ..
Stroji so že danes prišli na postajo v Borovnici. Baje je ukaz, da mora promet steči v treh dneh ... Ker sicer zmanjka nafte...
A nimamo nekje ob neki progi zalog ???
Pa začnimo z odštevanjem ...
- 3.2.2014 Do sanacije še 3 dni ..
Stroji so že danes prišli na postajo v Borovnici. Baje je ukaz, da mora promet steči v treh dneh ... Ker sicer zmanjka nafte...
A nimamo nekje ob neki progi zalog ???
Pa začnimo z odštevanjem ...
- 3.2.2014 Do sanacije še 3 dni ..
Re: Žled 2014 - zapora primorska proge
Imaš prav, pri računanju sem se zmotil za tri velikostne razrede. V resnici bi rabili 62W na tekoči meter oziroma tok približno 35kA. Takšnega toka pa normalna vozna mreža ne prenese.TERMINATOR napisal/-a:Brez zamere. Pa si ti predstavljaš kaj je 1kg ledu in kaj je 62mW?
In tale drugi rezultat pojasnjuje, da nikakršno gretje žice ne more preprečiti žledenja ...
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Potem bi bila edina rešitev, na obstoječe stebre, ki so dimenzionirani za 3 kV enosmerne napetosti montirat 25 kV vode za izmenično napetost. Pa bi mogoče kaj zdržalo. Šansa je sedaj idealna...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
borba proti zimi sta dve bakli in sirkova metla na postajo,ne pa nova vozna mreža.Jst uživam ker vse stoji.Upam da jih bo RCA pa Luka Koper tožila za poslovno škodo.Po moje RCA naslednjih 100 let vozi brez uporabnine.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Bi mi lahko nekdo prosim povedal kakšna bo predvidena situacija za jutri, če slučajno kdo ve? Sem iz Zagorja in danes mi ni uspelo priti z vlakom do Ljubljane. Ob cca. 6.20 je na postajo pripeljal kanarček. Na ta vlak nisem šel, ker sem takrat ravno prišel na postajo. Ob 6.37 bi moral priti MV 314, a so najprej po zvočniku sporočili, da bo imel 30 min zamude. Ob 6.45 bi moral priti LP, za tega so sporočili, da naj bi imel 40 min zamude. Čez nekaj časa pa je bilo rečeno, da mednarodni vlak odpade oz. nekaj v tem smislu (nisem slišal natančno, ker je bil zvočnik precej potiho). Ko sem prišel domov sem šel takoj gledati zamude na stran SŽ in opazil sem, da so vsi vlaki proti Ljubljani ustavljali na postajah Zidani Most, Trbovlje, Litija, Kresnice, Laze, Ljubljana.
Zanima me, če bo jutri ista situacija, da ne bom zastonj čakal na vlak na postaji.
Zanima me, če bo jutri ista situacija, da ne bom zastonj čakal na vlak na postaji.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Trenutno je tako, da se situacija na tem koncu počasi normalizira.....začela je voziti elektrovleka....Žiga napisal/-a:Bi mi lahko nekdo prosim povedal kakšna bo predvidena situacija za jutri, če slučajno kdo ve? Sem iz Zagorja in danes mi ni uspelo priti z vlakom do Ljubljane. Ob cca. 6.20 je na postajo pripeljal kanarček. Na ta vlak nisem šel, ker sem takrat ravno prišel na postajo. Ob 6.37 bi moral priti MV 314, a so najprej po zvočniku sporočili, da bo imel 30 min zamude. Ob 6.45 bi moral priti LP, za tega so sporočili, da naj bi imel 40 min zamude. Čez nekaj časa pa je bilo rečeno, da mednarodni vlak odpade oz. nekaj v tem smislu (nisem slišal natančno, ker je bil zvočnik precej potiho). Ko sem prišel domov sem šel takoj gledati zamude na stran SŽ in opazil sem, da so vsi vlaki proti Ljubljani ustavljali na postajah Zidani Most, Trbovlje, Litija, Kresnice, Laze, Ljubljana.
Zanima me, če bo jutri ista situacija, da ne bom zastonj čakal na vlak na postaji.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
RCA nima kaj tožit, ker tudi pri njih ni porihtano. Koroška je štala, okrog Beljaka ne vozi praktično nič, Beljak - Podrožca zaprto. Tako da naj prvo pometejo pred svojim pragom. Isto velja za Luko - ne stoji samo pri nas in zaradi nas.Nurmi napisal/-a: borba proti zimi sta dve bakli in sirkova metla na postajo,ne pa nova vozna mreža.Jst uživam ker vse stoji.Upam da jih bo RCA pa Luka Koper tožila za poslovno škodo.Po moje RCA naslednjih 100 let vozi brez uporabnine.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Hvala za odgovor. Potem najbolje, da jutri zjutraj vidim kako bo, ker baje je spet napovedan ledeni dežcokla napisal/-a:Trenutno je tako, da se situacija na tem koncu počasi normalizira.....začela je voziti elektrovleka....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Samo realno gledano... Kolko hitro lahko vse skupaj spravijo v prvotno stanje? Glede na cimpranje in ceno ki se govori za Prekmurje popravilo lahko traja več let in stane par 100 milijonov...
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Re: Žled 2014 - zapora primorska proge
To mkx. Rabiš še ene par let dela na terenu, da boš razlikoval med potrebnim delom in močjo. In ko boš doktor terena(ne naših univerz) boš še upošteval izgube zaradi prestopa pa tudi prehoda toplote, razlike temperature. Vse to bo tvoj nevronski računalnik ocenil v trenutku +-10% in teh 10% bodo "zombiji" izravnali brez izgovorov in posmeha.mkx napisal/-a: Imaš prav, pri računanju sem se zmotil za tri velikostne razrede. V resnici bi rabili 62W na tekoči meter oziroma tok približno 35kA. Takšnega toka pa normalna vozna mreža ne prenese.
LP
Re: Žled 2014 - zapora primorska proge
Ampak to si ti računal za primer ko hočeš stopiti led ko je enkrat že na žicah?mkx napisal/-a: V resnici bi rabili 62W na tekoči meter oziroma tok približno 35kA. Takšnega toka pa normalna vozna mreža ne prenese.
In tale drugi rezultat pojasnjuje, da nikakršno gretje žice ne more preprečiti žledenja ...
Če bi v žicah ustvarili nek tok takoj ko bi bile razmere idealne za začetek žledenja bi po moji logiki preprečili nabiranje ledu na vozni mreži??
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Razmere na vozni mreži okrog Postojne in Pivke so res katastrofalne, bi rekel, da že podobne tistim kar se je v osemdesetih letih prejšnjega stoletja v Quebecu (ne najdem podatka točno kdaj je bilo to). Človeku se kar oko orosi.
Mislim, da je vse presenetila debelina ledu na vodnikih, ki se je nabrala v teh dneh in ko so se nosilne konzole začele zvijati pod težo je bilo za kakršnokoli reševanje oz. preprečevanje uničenja prepozno. Zanima me ali bi sploh kakorkoli bilo možno preprečiti tako razdejanje?
Možnost segrevanja vodnika torej ni možna niti teoretično. Ali bi kaj pomagalo npr. da dizel lokomotiva vleče električno z dvignenima odjemnikoma. Ali pa "hand betrieb" varianta, da se pač ročno z latami tolče po vodniku, da se vsaj malo razbremeni vse skupaj. Mislim, da bi z dobro organizacijo in z zadostnim številom ljudi na drezinah in vagonih kar hitro oklestili led z drotov, da bi vsaj poškodb ne bi bilo. Ker ustavitve elektro vleke se pa tako ali tako ob takih razmerah ne da preprečiti.
Mislim, da je vse presenetila debelina ledu na vodnikih, ki se je nabrala v teh dneh in ko so se nosilne konzole začele zvijati pod težo je bilo za kakršnokoli reševanje oz. preprečevanje uničenja prepozno. Zanima me ali bi sploh kakorkoli bilo možno preprečiti tako razdejanje?
Možnost segrevanja vodnika torej ni možna niti teoretično. Ali bi kaj pomagalo npr. da dizel lokomotiva vleče električno z dvignenima odjemnikoma. Ali pa "hand betrieb" varianta, da se pač ročno z latami tolče po vodniku, da se vsaj malo razbremeni vse skupaj. Mislim, da bi z dobro organizacijo in z zadostnim številom ljudi na drezinah in vagonih kar hitro oklestili led z drotov, da bi vsaj poškodb ne bi bilo. Ker ustavitve elektro vleke se pa tako ali tako ob takih razmerah ne da preprečiti.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Pa ne samo tam! Štajerska tudi: Werndorf - Spielfeld Stras zapora predvidena do 08.02.2014!TGV Lyria napisal/-a:... tudi pri njih ni porihtano. Koroška je štala, okrog Beljaka ne vozi praktično nič, Beljak - Podrožca zaprto. ...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tako kot to delajo v MB?!?anzovc napisal/-a:...... Ali bi kaj pomagalo npr. da dizel lokomotiva vleče električno z dvignenima odjemnikoma. ...
Slikal Miro in objavil v temi:
viewtopic.php?f=15&t=5278&view=unread#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!