Stran 109 od 129

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 04.05.2015, 11:00
Napisal/-a gorican
Do jeseni naj bi obnovili primorsko železniško progo

Po elektrifikaciji obeh tirov in drugih delih bodo opravljena še druga manjša dela, zato bodo vse aktivnosti zaključene predvidoma jeseni, so še navedli na Slovenskih železnicah.

http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... znisko-pro" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 04.05.2015, 15:58
Napisal/-a holding
...yes, yes...jesen je pa doollgga.... tja do konca leta... :roll: ...

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 04.05.2015, 16:36
Napisal/-a Ljubitelj
...yes, yes...jesen je pa doollgga.... tja do konca leta... ...
...in prinese novi vozni red!

LPL

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 04.05.2015, 18:19
Napisal/-a SandiP
A tako, kot optika pri T2?
Jeseni...
Ja, samo katerega leta???

:twisted:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 05.05.2015, 9:23
Napisal/-a gradbenikmiha
Moje slike železniške postaje Logatec 3.5.2015

http://gradbenikmiha.shrani.si/?%C5%BEe ... ogatec+3-5

Miha

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 7:44
Napisal/-a igor72
Portali so postavljeni
Slika


Začenja se montaža konzol,...
Slika


v Verdu pa nič več kot je bilo...
Slika

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 9:00
Napisal/-a Ljubitelj
Kako pa mislijo na Verdu postaviti portale, če so temelji pripravljeni samo na eni strani (nasprotno postaji)?

LPL

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 9:26
Napisal/-a cokla
Ljubitelj napisal/-a:Kako pa mislijo na Verdu postaviti portale, če so temelji pripravljeni samo na eni strani (nasprotno postaji)?

LPL
Tudi meni se zdi, da bodo le stebri. Ker vidim tudi temlje za sidranje stebra.

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 10:43
Napisal/-a mkx
cokla napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Kako pa mislijo na Verdu postaviti portale, če so temelji pripravljeni samo na eni strani (nasprotno postaji)?

LPL
Tudi meni se zdi, da bodo le stebri. Ker vidim tudi temlje za sidranje stebra.
Če so si glede portalov premislili na pol poti, bodo pač vlili temelje še na drugi (postajni) strani. Temelje za sidranja stebra bodo pa pustili neuporabljene.

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 11:15
Napisal/-a cokla
mkx napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Kako pa mislijo na Verdu postaviti portale, če so temelji pripravljeni samo na eni strani (nasprotno postaji)?

LPL
Tudi meni se zdi, da bodo le stebri. Ker vidim tudi temlje za sidranje stebra.
Če so si glede portalov premislili na pol poti, bodo pač vlili temelje še na drugi (postajni) strani. Temelje za sidranja stebra bodo pa pustili neuporabljene.

Nič ni bilo na pol poti. Temelji so vliti na novo.

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 11:46
Napisal/-a mkx
cokla napisal/-a:Nič ni bilo na pol poti.
Pri "na pol poti" sem mislil na to, da so se morebiti za portale odločili potem, ko so temelje za stebre že vlili. Mislim si, da bi moral par temeljev za stebre zadoščati tudi za en portal?

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 13:51
Napisal/-a Regan 664
Na Verdu pridejo portali na "Manesmanovih" drogovih, kakršni so še na odprti progi. Pika amen, konc......

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 13:58
Napisal/-a _Borsig_
[joke mode on] Mogoče bo pa na Verdu elektrificiran samo en tir!?!
:mrgreen:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 17:50
Napisal/-a ledeni
Zakaj bi na nepomembni postaji sploh postavljali portale?

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Objavljeno: 06.05.2015, 20:40
Napisal/-a mkx
ledeni napisal/-a:Zakaj bi na nepomembni postaji sploh postavljali portale?
"Pomembnost" postaje tukaj nima nič veze. Gre za nosilnost in trpežnost. Kadar so ročice, ki nosijo konzole VM, dolge, so sile, ki delujejo prečno na stebre, velike. To se dogaja kadar se na isto ročico obesi VM dveh (ali celo večih) vzporednih tirov, recimo na postaji. Kar se trdnosti tiče bi lahko to težavo reševali tako, da bi za vsak par tirov postavili po eno vrsto stebrov na sredi med obema tiroma. Ampak na postajah to precej zmanjša preglednost po postaji (kar je pomembno pri premiku), na nekaterih mestih to niti ni možno (v bližini kretnic), ... Če je tirov več, je takšno postavljanje stebrov dražje, kot postavitev manjšega števila (sicer masivnejših) portalnih nosilcev.