311-223
311-223
Včeraj ponoči (?) je na Jesenicah zagorela in delno zgorela gomulka, ki je stala na tiru in čakala na jutranjo vožnjo v Ljubljano. Vzrok požara še ni znan.
M.
M.
Res zanimivo, da naj bi zagorelo na dveh mestih Se kaj ve, je bila garnitura v času ko je zagorela pod napetostjo? Mimogrede, milchy mogoče ves, ali se garnitura ogreva celo noč, ali tako kot potniški vagoni, le določen čas pred odhodom?
Drugače pa kar škoda, nekaj dni nazaj sem se peljal z omenjeno gomulko, pa je zgledala še kar v dobri kondiciji Se mogoče ve njena usoda, kolikor se mi zdi je imela še kar nekaj kilometrov v dobrem do poteka revizije?
Drugače pa kar škoda, nekaj dni nazaj sem se peljal z omenjeno gomulko, pa je zgledala še kar v dobri kondiciji Se mogoče ve njena usoda, kolikor se mi zdi je imela še kar nekaj kilometrov v dobrem do poteka revizije?
garnitura kolikor vem ni bila pod napetostjo, ker bi drugače strojevodja najverjetneje opazil, da gori,gapi_1 napisal/-a:Res zanimivo, da naj bi zagorelo na dveh mestih Se kaj ve, je bila garnitura v času ko je zagorela pod napetostjo? Mimogrede, milchy mogoče ves, ali se garnitura ogreva celo noč, ali tako kot potniški vagoni, le določen čas pred odhodom?
Drugače pa kar škoda, nekaj dni nazaj sem se peljal z omenjeno gomulko, pa je zgledala še kar v dobri kondiciji Se mogoče ve njena usoda, kolikor se mi zdi je imela še kar nekaj kilometrov v dobrem do poteka revizije?
garnitura se ne ogreva celo noč ampka občasno (na 2 do 3 ure), ker če jo ne bi ogrevali bi znali zjutraj biti problemi ob začetku vožnje....
- tisto pa , kar je novinar Šubic napisal o zelo starem vagonu ...... kaj je treba na to pripomniti ? ...saj ni sam kriv da je novinar ......
M.
Ja, sem tudi sam zjutraj videl omenjen članek v cajtngu, pa se najprej mislil, da je govora še o kakšnem drugem vagonu. Šele potem mi je potegnilo da gre za novinarjevo površnost.
Glede same vrednosti gomulke je verjetno res, da ni v denarju veliko vredna, je pa vseeno vsak dan uspela prepeljati kar lepo število potnikov.
Me pa, glede nato, da je število voznih sredstev za prevoz potnikov (garnitur in potniških vagonov) čedalje manjše, zanima ali je v kratkoročnem ali vsaj srednjeročnem načrtu SŽ nabava kakšnih dodatnih kapacitet?
Glede same vrednosti gomulke je verjetno res, da ni v denarju veliko vredna, je pa vseeno vsak dan uspela prepeljati kar lepo število potnikov.
Me pa, glede nato, da je število voznih sredstev za prevoz potnikov (garnitur in potniških vagonov) čedalje manjše, zanima ali je v kratkoročnem ali vsaj srednjeročnem načrtu SŽ nabava kakšnih dodatnih kapacitet?