tu bi se pa v celoti strinjal. železničarji bi se lako potrudili in se postavili v kožo nevednega človeka, tako pa večinoma mislijo, da ljudje vse vedo. še menene, ki sem nekoliko domač na razmerah na železnicah me včasih kakšna stvar preseneti in bil sem že deležen kritike, da to pa res vsi vedo 8recimo da je postajališče Št.Lovrenc v D. Praprečah itd. Da pa ljudje res marsikaj ne vedo sem videl nekoč na p. Dolga gora. primarširamo iz Boča, in postavim zahrbtno vprašanje, kje stoji vlak za LJ. več kot polovica ni imela pojma na kateri tir se postaviti. seveda pa ni (vsaj takrat) bilo nobene oznake s katerega tira vozi kakšen vlak..... saj to je pa vendar vsem jasno bi dejali poklicani. Torej sploh ni čudno, da se zgodi takšen dogodek. če se prav spomnim, je bil takrat na postajališču Tivoli en zanikrni listek, ki je obveščal o spremembi. Če ga ravno nisi iskal, ga nisi mogel videti. In to bi naj bilo obveščanje......Vse dokler se bo (tudi s strani zaposlenih v SŽ) od potnikov pričakovalo, da se bodo ravnali po nekih (internih) pravilnikih, bo prihajalo do takšnihle nesporazumov (v najboljšem primeru) ali pa do nesreč. In zgražanje nad neumnim ravnanjem množice v tem primeru nikakor ni upravičeno, množica se v primeru nenadnih dogodkov obnaša nepredvidljivo. Česar bi se morali vsi, ki se potencialno soočajo z množico (in izvajalec javnih prevozov se vsekakor sooča z množico), vsekakor zavedati. In izgovarjanje na to, da je bila zapora levega tira pričakovana, je čisto sprenevedanje ... če ni bila vsaj dva tedna prej v teku množična kampanija obveščanja (vsaj rednih) potnikov o tem. Za večino potnikov je bila zapora tira zelo verjetno nepričakovana.
LPL