Verjetno najdaljši vlak na svetu

Humor in bedarije so pol zdravja :)
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

Verjetno najdaljši vlak na svetu

OdgovorNapisal/-a BoBi19 » 26.05.2007, 13:26

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yXXFZCsuQPk[/youtube]

ali je res najdaljši ?? Če ni, mogoče kdo ve, kolk pa je bil najdalši do zdaj uradno ?? :)

p.s: To se pa načakaš pred prehodom :)
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 945
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

OdgovorNapisal/-a mario » 26.05.2007, 15:03

Najdaljši vlak na svetu naj bi bil dolg 3 km, vozi v Mauretaniji ( Afrika ) in sicer železovo rudo med Zoueratom in Nouadhibouom, relacija 700 km, za pot pa potrebuje 12 ur. Če se želite peljati z njim, vas bo stalo 5 $.

Toliko sem našel ...


Slika Slika
+
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Verjetno najdaljši vlak na svetu

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 26.05.2007, 15:14

BoBi19 napisal/-a:
ali je res najdaljši ?? Če ni, mogoče kdo ve, kolk pa je bil najdalši do zdaj uradno ?? :)

p.s: To se pa načakaš pred prehodom :)



Se mi zdi da ta vlak vozi tudi ilegalce. Na 1/3 posnetka so trije brez pasoša in brez vizuma gor. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

OdgovorNapisal/-a RisPo » 26.05.2007, 15:47

In ta 3km dolg vlak vlečejo samo 3 lokomotive :shock: :shock: :shock: (saj na sliki zgleda tako) :?:
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 26.05.2007, 16:07

Pri tako dolgem vlaku se zadnji vagon ali lokomotiva (če je doprega ;)) po speljavi čelne lokomotive premakne šele 3 minute kasneje!! :!: :!:
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 26.05.2007, 16:34

Zdravo

Mislim, da filmček, ki ga je nalinkal BoBi19 in pa mariotove slike kažejo eno in isto stvar. Pred slabim letom je bila o omenjeni progi na enem nemškem kabelskem programu približno enourna oddaja. Če se prav spomnim, vlak res vlečejo 3 ali 4 lokomotive saj nekih velikih strmin in ostrih ovinkov na progi ni. Tudi teža vlaka je rekordna - povprečno 22.000 ton. Vlak se med potjo celo dva ali trikrat ustavi v vaseh, ki jim s tisitma dvema cisternama dovažajo pitno vodo, pa potnike tudi pobira. Če plačaš voznino, se lahko pelješ na enem izmed zadnjih vagonov, ki imajo gori klimatizirane kontejnerje in služijo spremljevalnemu osebju in pa potnikom, ki plačajo voznino. Če se želite peljati zastonj, tudi ni problema, vas ne bo nišče naganjal, nimate pa pravice do vožnje na zadnjih vagonih. Tako se morate spraviti na kak vagon z rudo...Zanimiva je bila tudi pripoved enega od strojevodij (te lokomotive nimajo budnikov, strojevodja se med vožnjo celo sprehaja po lokomotivi, pogosto gre na sprednjo platformo, da bolje vidi). Glavni sovražnik v puščavskem okolju je veter, saj lahko tirnice zasuje v nekaj urah tako močno, da pride celo do iztirjenja. Pa tudi tehnika zelo trbi zardi finega peska, ki neusmiljeno brusi vse, v čemer se znajde. Če pride do zastoja vlaka, je prva naloga strojevodje in pa spremljevalnega osebja, da javijo zastoj v bazo po radijski zvezi, nato pa zavarujejo vlak z razpočniki. In da to naredijo, morajo pereteči po progi vsaksebi kar nekaj kilometrov, da so zasčiteni odseki dovolj dolgi za varno ustavljanje nasproti vozečega vlaka. To je tudi nujno potrebno, saj je na tej progi redno v obtoku 6 vlakov, trije natovorjeni in trije prazni....

Nekaj malega več informacij pa na naslednjem linku:

http://www.snim.com/carnet/trainEn.html

LP

Jože
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Griffith » 26.05.2007, 17:32

Tudi jaz sem gledal dokumentarec na nemški TV o tem vlaku. Spomnim se recimo strojevodja ki je pravil da včasih povozi celo čredo kamel ker se ne umaknejo, vlak pa se sevede ne more ustaviti.
Slika
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a BoBi19 » 26.05.2007, 17:57

Kruti posnetek, ampak tak je...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=w94lFJq8H8s[/youtube]

najbolj groziljiv je zvok, ki ga naredi lokomotiva...
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a N€jc » 26.05.2007, 21:24

ojoj :cry: :cry: :cry: vsaj druga je ušla...
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

OdgovorNapisal/-a OrientExpress » 26.05.2007, 21:42

če sem prav zračunal po podatkih na tisti strani - se pravi so vse tri lokomotive skupaj (3*3300 KM = 7382.43 kW) komaj malo močnejše od naše žive :shock: ? Pa 22.000 ton, khm.

Pri nas so pa ob taki konjenici težave spravit 1750 ton na Črni Kal ...
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 26.05.2007, 22:26

Pozdrav

Moč ni vse. Pomembna je tudi vlečna sila. Vlečna sila pa je odvisna od trenja med kolesom in tirnico. Na internetni strani je omenjeno, da je osni pritisk na tej progi 25 ton/os in če so lokomotive grajene tako, da ga v polni meri izkoriščajo, potem tehta ena lokomotiva 150 ton, skoraj dvakrat več, kot Živa in premosorazmerno je tudi njena vlečna sila večja. Torej bi za vleko omenjenga vlaka iz stališča vlečne sile potreboval skoraj šest Živ.

Tako na hitro razloženo....


LP

Jože
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

OdgovorNapisal/-a OrientExpress » 26.05.2007, 23:09

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

Moč ni vse. Pomembna je tudi vlečna sila. Vlečna sila pa je odvisna od trenja med kolesom in tirnico. Na internetni strani je omenjeno, da je osni pritisk na tej progi 25 ton/os in če so lokomotive grajene tako, da ga v polni meri izkoriščajo, potem tehta ena lokomotiva 150 ton, skoraj dvakrat več, kot Živa in premosorazmerno je tudi njena vlečna sila večja. Torej bi za vleko omenjenga vlaka iz stališča vlečne sile potreboval skoraj šest Živ.

Tako na hitro razloženo....


LP

Jože


Hvala za hitro razlago. Zakaj so pa potem pri nas sploh kupovali tako močne lokomotive, kot je živa? Za tovorne vlake se jih očitno ne da izkoristiti v polni meri (pri 3000 V in 4 oseh ... zlasti v dežju :twisted: ), za potniške pa očitno tudi ne, saj žive pri nas še 160 km/h ne vozijo (naj me kdo popravi, če se motim) - kakorkoli, več kot 160 gotovo ne. Še ena ponesrečena investicija? Preden bodo pri nas hitre proge, bodo žive že tako ali tako zastarele. Toliko kot mehi ob vsej svoji elektroniki že ne bodo zdržale ...

P. S.
So žive sploh grajene za tovorne vlake ali so mišljene predvsem za vleko hitrih potniških ... ali oboje? (op.: nisem ne železničar ne strojnik - da ne bo prevelikega javnega pohujšanja, če sem vprašal kaj obupno neumnega :D )
Po nji peljal te ženico

bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 27.05.2007, 5:45

Ne gre za ponesrečeno investicijo.
541 je univerzalna lokomotiva, ki je namenjena takorekoč za vse vrste vleke. Tako za potniške vlake, pri katerih je potrebna visoka hitrost, kot za počasne tovorne vlake. To univerzalnost omogoča nova tehnika asinhronskih vlečnih motorjev, ki dajo maksimalen izkoristek v vseh pogojih. Za to ni ta lokomotiva nič dražja kot bi sicer bila, če bi se jo kupovalo naprimer za hitrost le do 140 km/h.
Vozni park se posodablja za daljše obdobje in smiselno je da ga imaš že na začetku čim bolj naprednega, zmogljivega. Saj že čez par let bodo te lokomotive že precej zastarele.

Poleg vsega pa se čedalje bolj uveljavlja interoperabilnost. Tako naša 541 sprosti dušo na avstijskih progah, vsaj kar se hitrosti tiče. Če pa bo slučajno takšna hitrost zašla tudi na naše tire, smo pa že pripravljeni.


Samo zaprežemo kobilo in hiiiijaaaaaa ...... po dolinici zeleni. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a hulk » 27.05.2007, 9:32

Orient nakup Živ je ena pametnejših investicij SŽ, ki prinaša kup prednosti in rešitev. Naštevanje vseh prednosti bi mi vzelo veliko časa in še zagotovo bi kaj pozabil lahko pa naštejem okvirne prednosti.
1 poraba energije je občutno manjša
2 propustnost prog se poveča
3 požarna varnost ob progi se poveča
4 stroški vzdrževanja so manjši
5 možnost interoperabilnosti
6 udobnost strojnega osebja se poveča
.
.
.
Na koncu koncev je bila obnova voznega parka nujna in mislim, da je bil izbor zelo pravilen.
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 27.05.2007, 10:47

zelo zanimivo za turčijske železnice "TCCD" :P :)

lp :)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost