milchy napisal/-a:
TERMINATOR .... a pa morjo naše lokomotive po njihovih progah vozit? SAj imajo dost svojih lokomotiv, očitno se nečesa bojijo, da tko spreminjajo predpise in zaostrujejo pogoje ..... naj bojo s svojimi na svojem .... naše lokomotive naj pa vozijo tam, kjer ni problemov ne s predpisi , ne z osebjem
BRAVO!!!!!
Se povsem strinjam in upam da se bodo vsak mesec kaj novega zmislil.
Se povsem strinjam in upam da se bodo vsak mesec kaj novega zmislil.
A potem (naše) žive sploh še niso vozile po Italiji? Sem pa že ravno hotel vprašat, kakšne prihajajo nazaj - ko vas je, še preden so bile dobavljene, skrbelo, kaj bodo makaronarji naredili iz njih ... kakšne smetnjake predvsem
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Baje da Italijani niso navdušeni nad našo interoperabilnostjo in se čist nič ne hudujejo, da ni naših vlakov na njihovi strani. Menda bo Pendolino vozil le še do novega leta do Benetk. Med drugim pa Italijani menda kuhajo nove varnostno-signalne naprave...
TERMINATOR napisal/-a: Hja..Kaj pa interoperabilnost. Saj zato so bile plačane. Mi bomo vozili 200km/h leta.......a Mario?
Hmm interoperabilnost nas vse matra, po malem, ampak sem prepričan, da je pot prava. Na začetku prihaja do težav, ampak se stvari izboljšujejo, vsaj kar se tiče materialov.
200 Dobro, polepšal si mi dan, če ti to kaj pomeni
kaj se pa vagonov tiče, sem jih okoli 200 preštel +/- 3 vagoni :D
Te vagone lahko šteješ celo noč, kot pravi Jure, prideš do 20, pa se spomniš da si pozabu enga prištet, vmes ti pa uide 5 vagonov, pa vse zaj****, pa gremo spet od začetka!
Če bi bili taki vlaki pri nas, potem sploh ne bi več rabil zapornic. Eni bi poizkušan na vsak način prit čez pred vlakom in bi bile vse zapornice polomljene, ostali bi pa obrnil in poizkušal najt kak podvoz.