Verjetno najdaljši vlak na svetu

Humor in bedarije so pol zdravja :)
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

OdgovorNapisal/-a holding » 28.05.2007, 21:43

Ljubitelj napisal/-a:


LP Ljubitelj

Pa še to: Pri ans vsi jamrajo, da se bodo strgale spenjače med vagoni, če bosta vlekli dve lokomotivi. Očevidno "zamorci" znajo stvar s spenjačami urediti mnogo uspešnejše kot na Zahodno Evropskih železnicah


1.- Obremenitev na vlečni kavelj je odvisna od tipa vlečne naprave in od odpora (vzpon + krivina ) proge.

2.- "Evropska" (RIV) spenjača z odbojniki je šibki člen in je pač posledica zgodovinskih dejstev....

3.- Rusi, Američani, Avstralci in še mnogo drugih uporabljajo drugačne sisteme za spenjanje vozil. Na hrvaškem forumu sem zasledil podatek, da je npr. v Kaliforniji pri 22%o odpora obremenitev na vlečne naprave 6000 ton.

4.-Tudi na tem videu se dobro vidijo "avtomatske kuple" brez "pufarjev".
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

OdgovorNapisal/-a holding » 28.05.2007, 21:47

Dolfe napisal/-a:
milchy napisal/-a:
Dolfe .... Nemci so imeli kar nekaj 6 osnih lokomotiv ..... serije 150, 151, 193 194, avstrijci tudi - 1020, 1110, 1010, 1189.


Ampak so bolj redek pojav. V veliki večini prevladujejo 4 osne lokomotive. Takorekoč, specializirali so se na štiriosne vlečne stroje.

lp


Kolikor je meni znano naj bi jim šestosne zverine preveč "matrale" progo in so že od sedemdesetih dalje (vsaj Avstijci) šli na štiriosne. (1043, 1044)....
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 28.05.2007, 22:26

hulk napisal/-a:Kjer je dim je tudi ogenj. Imam že rezervirano 541-117 [-(


hulk , kaj pa če bo 017 ?
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 29.05.2007, 7:35

milchy napisal/-a:
hulk napisal/-a:Kjer je dim je tudi ogenj. Imam že rezervirano 541-117 [-(


hulk , kaj pa če bo 017 ?




Ko bo, če bo, bo 541-117.

Zanesljivo. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 29.05.2007, 7:44

TERMINATOR napisal/-a:.............Švabi pa tko vozjo v spregah, je bolj zanesljivo pa še 8 vlečnih osi ma. 8)


To je v bistvu naša pogruntavščina. Švabi in jodlarji nas le kopirajo. Potniške EMG-312 furamo z osmimi pogonskimi osmi že od vsega zažetka. :D


Smo priznano zelo inovativen narod. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

OdgovorNapisal/-a Kremšnita » 29.05.2007, 8:37

Ko bo, če bo, bo 541-117.

Zanesljivo. press

Kaj pa če bo 542-017 ?
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 29.05.2007, 8:44

Kremšnita napisal/-a:
Ko bo, če bo, bo 541-117.

Zanesljivo. press

Kaj pa če bo 542-017 ?


Kak prototip pa si si potem ti zamislu, da bo kar 542?? :-k
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 29.05.2007, 12:09

Kremšnita napisal/-a:
Ko bo, če bo, bo 541-117.

Zanesljivo. press

Kaj pa če bo 542-017 ?



Ni variante. Če bi se šlo v nabavo nove serije, (novega modela), ki bi imela oznako 542, so postopki takšni kot običajno. Zbiranje sredstev, razpis, zbiranje ponudnika in modela, ter na koncu podpis pogodbe. Za vsem tem se šele prične izdobava lokomotive. Vse to pa bi trajalo v najboljšem primeru najmanj 2 leti.

Kolikor se še spomnim, je bila takrat sklenjena pogodba s Siemensom o dobavi do 40 lokomotiv. Za takojšno dobavo so se takrat odločili o kontingentu 10 + 10 lokomotiv. Ker so stvari v sedanjem času dozorele, so se odločili še za nekaj lokomotiv. Koliko jih ravno bo, raje malce počakajmo da bo stvar uradna.

Edino vprašanje ki se zastavlja je, za katero podserijo se bo odločalo. Glede na veliko zainteresiranost interoperabilnosti, so smiselne le lokomotive podserije 100.
Sicer pa, počakajmo še kakšen dan, da bo stvar uradno potrjena.



Milči bo moral še naprej na klopci spat, da mu ne bo katera mimo ušla. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

OdgovorNapisal/-a Kremšnita » 29.05.2007, 14:29

Kak prototip pa si si potem ti zamislu, da bo kar 542??

V mislih sem imel povsem novo serijo.
Nisem vedel da je bila podpisana pogodba za dobavo do 40 lokomotiv.
Če pa bi se sedaj nakupovale npr. Helge pa bi le te dobile oznako 542.
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

OdgovorNapisal/-a TERMINATOR » 29.05.2007, 18:00

8) Po mojem 541-2XX. Imenovala pa se bo VOS-ovka. :lol:
Zaradi "makaron flajšta" 8)
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 29.05.2007, 20:41

Nejc napisal/-a:
Kremšnita napisal/-a:
Ko bo, če bo, bo 541-117.

Zanesljivo. press

Kaj pa če bo 542-017 ?


Kak prototip pa si si potem ti zamislu, da bo kar 542?? :-k


kmalu bo novo za 542-001 do 025, moj za "542-017". hehe hihi haha :)

moj števlika je "017,107, 007,117" generalni števliki je "017"

hehe Lp 8)
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

OdgovorNapisal/-a OrientExpress » 29.05.2007, 21:36

TERMINATOR napisal/-a:8) Po mojem 541-2XX. Imenovala pa se bo VOS-ovka. :lol:
Zaradi "makaron flajšta" 8)


ma pri tebi je pa tud vse nekam komunistično :D No ja, kolikor sem slišal o VOS-u, to ni bila ravno obveščevalna služba, ki bi se je človek s ponosom spominjal kaj šele kaj poimenoval po njej ... zlasti pa ne nemških kapitalističnih produktov (ja še zmer ne morm prebolt tiste partizanke namesto žive :lol: ) Če bi vsaj kupili (vzhodno)nemško ljudmilo, pa bi ji potem rekli partizanka, ne rečem ... :P
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 30.05.2007, 4:37

Čez partizane pa nič šimfat. Smo vedno zmagal. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

OdgovorNapisal/-a TERMINATOR » 30.05.2007, 18:45

OrientExpress napisal/-a:
TERMINATOR napisal/-a:8) Po mojem 541-2XX. Imenovala pa se bo VOS-ovka. :lol:
Zaradi "makaron flajšta" 8)


ma pri tebi je pa tud vse nekam komunistično :D No ja, kolikor sem slišal o VOS-u, to ni bila ravno obveščevalna služba, ki bi se je človek s ponosom spominjal kaj šele kaj poimenoval po njej ...


Eeeej! Nisem tako mislil. Nakazano je bilo z "makaron flajštom", da pri
sosedih makaronarjih ni vse v redu. Jodlarske kravce so razglasili za zastarele in jim omejili hitrost na 120km/h, našim Partizankam ne dajo uporabnega dovoljenja in tako.....
Situacijo bi lahko rešil samo kakšen specialni oddelek. Imena jodlarskega ali makaronarskega ne poznam, KOSa in UDBE se ne upam omenit(verjetno še travme iz bivše JLA :lol: )Kakega novejšega pa tudi nebi omenjal.....nikoli ne veš! 8)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 30.05.2007, 20:41

TERMINATOR napisal/-a:
OrientExpress napisal/-a:
TERMINATOR napisal/-a:8) Po mojem 541-2XX. Imenovala pa se bo VOS-ovka. :lol:
Zaradi "makaron flajšta" 8)


ma pri tebi je pa tud vse nekam komunistično :D No ja, kolikor sem slišal o VOS-u, to ni bila ravno obveščevalna služba, ki bi se je človek s ponosom spominjal kaj šele kaj poimenoval po njej ...


Eeeej! Nisem tako mislil. Nakazano je bilo z "makaron flajštom", da pri
sosedih makaronarjih ni vse v redu. Jodlarske kravce so razglasili za zastarele in jim omejili hitrost na 120km/h, našim Partizankam ne dajo uporabnega dovoljenja in tako.....
Situacijo bi lahko rešil samo kakšen specialni oddelek. Imena jodlarskega ali makaronarskega ne poznam, KOSa in UDBE se ne upam omenit(verjetno še travme iz bivše JLA :lol: )Kakega novejšega pa tudi nebi omenjal.....nikoli ne veš! 8)


TERMINATOR .... a pa morjo naše lokomotive po njihovih progah vozit? SAj imajo dost svojih lokomotiv, očitno se nečesa bojijo, da tko spreminjajo predpise in zaostrujejo pogoje ..... naj bojo s svojimi na svojem .... naše lokomotive naj pa vozijo tam, kjer ni problemov ne s predpisi , ne z osebjem
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov