železocestnik napisal/-a:
Pokazalo pa se je, da ljudje v SLO še niso prilagojeni polzapornicam in da bo potrebno začeti graditi polne zapornice na obeh straneh ceste, zaprtih z mrežo, tako kot včasih, pa verjetno še povišane, da jih ne bodo mogli preskakovati...
Ja, ko smo bili mi pokovci, so bile zapornice takšne
vir: Mali tir št.2/71
Po celi širini ceste
Danes pa vozijo mimo polzapornic mularija, frajerji, adrenalinci...in ja, tudi penzijonerji
Policaji pa nič: hop Cefizelj, pa te imam...
Minister Gregor pa nič
železocestnik napisal/-a:
Ja, ko smo bili mi pokovci, so bile zapornice takšne
vir: Mali tir št.2/71
Po celi širini ceste
Danes pa vozijo mimo polzapornic mularija, frajerji, adrenalinci...in ja, tudi penzijonerji
Policaji pa nič: hop Cefizelj, pa te imam...
Minister Gregor pa nič
Sem našel še ene take zapornice v MB...
Za mlajše člane iz MB je bolje, da navedemo, kje so bile, sicer ne bodo verjeli
Kaj je bil Borsig postavljen kot spomenik? Tega a se ne spomnim.
Aja, Prinz: pred nekaj leti sem bil ponosni lastnik enega NSU-ja 1200C, letnik 1971, bele barve, z originalnimi 29.000 in nekaj kilometri. Pol pa sem ga žrtvoval za drugega oldtimerja
Tono napisal/-a:
Aja, Prinz: pred nekaj leti sem bil ponosni lastnik enega NSU-ja 1200C, letnik 1971, bele barve, z originalnimi 29.000 in nekaj kilometri. Pol pa sem ga žrtvoval za drugega oldtimerja
Lp,
T
Enako, le pred malce več leti ter malce več kilometrov je imel. In bil je moj prvi avto. Spredaj obtežen, široke gume in nagel kot raketa de lux.
Hja, totimato, pri fičaku nisi smel imeti obutih gojzarjev. Je vsak mislil, da greš z rukzakom na Triglav.