1. Aprilske šale v letu 2010
1. Aprilske šale v letu 2010
Zbirka prvo aprilskih potegavščin v letu 2010, ki jih je sproducirala peščica srčnih forumašev z namenom, da popestrimo sivo monotonijo tega foruma.
Nikakor nismo imeli namena kogar koli naplahtati, temveč zgolj na hudomušen način prikazati teze: "kako bi bilo - če bi bilo ...".
Zahvala vsem, ki ste pripomogli s svojimi duhovitimi prispevki, da so se teme vsaj malo obdržale v namenjenem okvirju, "večnim minerjem" na vkljub. Kot tudi tistim, ki so se raje modro vzdržali in niso rušili sproduciranih zgodbic.
Ob enem se opravičujem vsem, katere je to 1.aprilsko "nakladanje" zmotilo v svojem virtualno - relalnem bistvu in so na svoj način izražali nestrinjanje, oz. nezadovoljstvo.
Na videz je ta zbirka malce nepregledna, ker so vse teme združene v eno in so sporočila (posti) v časovnem zaporedju. Za izvleček so lahko v pomoč naslovi nad posameznim sporočilom, tako da se še vedno lahko vé, kam kaj paše.
Lp
Moderator Dolfe
Od prvega junija bo osebje SŽ-ja , v skladu s posebnim dogovorom, vozilo vlake na relaciji Ljubljana Reka. Posledica pomanjkanja lokomotiv za 3kV je botrovala temu bilateralnemu sporazumu, ki predvideva vožnjo vlakov 482, 482, 483 in 480 do Reke. Po potrebi se lahko prepelje tudi tovrni vlak po predhodni zahtevi HŽ-ja.
Nikakor nismo imeli namena kogar koli naplahtati, temveč zgolj na hudomušen način prikazati teze: "kako bi bilo - če bi bilo ...".
Zahvala vsem, ki ste pripomogli s svojimi duhovitimi prispevki, da so se teme vsaj malo obdržale v namenjenem okvirju, "večnim minerjem" na vkljub. Kot tudi tistim, ki so se raje modro vzdržali in niso rušili sproduciranih zgodbic.
Ob enem se opravičujem vsem, katere je to 1.aprilsko "nakladanje" zmotilo v svojem virtualno - relalnem bistvu in so na svoj način izražali nestrinjanje, oz. nezadovoljstvo.
Na videz je ta zbirka malce nepregledna, ker so vse teme združene v eno in so sporočila (posti) v časovnem zaporedju. Za izvleček so lahko v pomoč naslovi nad posameznim sporočilom, tako da se še vedno lahko vé, kam kaj paše.
Lp
Moderator Dolfe
Od prvega junija bo osebje SŽ-ja , v skladu s posebnim dogovorom, vozilo vlake na relaciji Ljubljana Reka. Posledica pomanjkanja lokomotiv za 3kV je botrovala temu bilateralnemu sporazumu, ki predvideva vožnjo vlakov 482, 482, 483 in 480 do Reke. Po potrebi se lahko prepelje tudi tovrni vlak po predhodni zahtevi HŽ-ja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
1. Aprilske šale v letu 2010
Premika se, premika. Ne moreš verjamet, da se lahko tudi to dogaja, današnjim časom na vkljub.
Prihajajo avtomati za prodajo voznih kart. Naj frekventnejše postajališče je končno dobilo avtomat za prodajo vozovnic.
Tako bo večen problem z voznimi kartami na postajališču Radeče dokončno rešen.
1.
Začasna lokacija »Condukteuro-mata«.
Kaže, da so s pridobitvijo malce prehiteli obstoječe stanje. Namreč, postajališče je v fazi prenove, ki naj bi bila zaključena 24. Maja, 2010.
Tako so se odločili za salamonsko rešitev in »karto-mat« postavili kar v improvizirani nadstrešek.
2.
Glede na to, da nisem v stiku s sistemom Slovenskih Železnic, me zanima, koliko postaj in postajališč že ima to digitalno posodobitev.
Po nekih informacijah naj bi bilo za začetek kupljenih 45 terminalov, katere bi postavili po srednje frekventnih postajah in postajališčih.
Znanega kaj več?
Prihajajo avtomati za prodajo voznih kart. Naj frekventnejše postajališče je končno dobilo avtomat za prodajo vozovnic.
Tako bo večen problem z voznimi kartami na postajališču Radeče dokončno rešen.
1.
Začasna lokacija »Condukteuro-mata«.
Kaže, da so s pridobitvijo malce prehiteli obstoječe stanje. Namreč, postajališče je v fazi prenove, ki naj bi bila zaključena 24. Maja, 2010.
Tako so se odločili za salamonsko rešitev in »karto-mat« postavili kar v improvizirani nadstrešek.
2.
Glede na to, da nisem v stiku s sistemom Slovenskih Železnic, me zanima, koliko postaj in postajališč že ima to digitalno posodobitev.
Po nekih informacijah naj bi bilo za začetek kupljenih 45 terminalov, katere bi postavili po srednje frekventnih postajah in postajališčih.
Znanega kaj več?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Hitrost serije 541 Živa
Živa 541 bo vozila v Maribor!
Vem, čuden datum je danes, ampak, sem pač toliko čemeren, da hočem biti s "frišno" novico na tem forumu, če se le da, prvi.
Evo, pojasnilo:
Proga Zidani Most - Celje in Dolga gora - Poljčane je oklasificirana z 20 t/osno obremenitvijo. Vsi se zavedajo, da je država ne bo sanirala še najmanj 10 let. Nabrž pa bi mirne duše ta čas pomnožili s faktorjem 3.
In domislili so se. Siemensove lokomotive 541 (Helga,Živa,....) so homologirane z lastno maso 87 ton. Takšno homologacijo so poslali Nemci in proizvajalcu je treba pač verjeti.
Povsem slučajno so v CD-Moste izvedli kontrolno tehtanje in prišli do presenetljivega rezultata, da je Živa 541 v resnici težka vsega 82 ton. MMG, v to verjamem, saj sem enkrat za špas tehtal Đuro 642-011 in je bilo okrog 4,5t razlike, kakor pa so beležili rasterji in tabele v vseh znanih navodilih JŽ.
Torej, Živa ima dejansko osno obremenitev 20,5t/os. Kar pa je še vseeno 2000 kg preveč. Zato je padel sklep, da se iz frema odstrani nekaj balastnih vložkov, toliko, da bo dejanska masa 79,5 tone.
Tako so se s soglasjem lastnika teh lokomotiv (PE Tovorni promet), odločili za razbremenitev lokomotiv 541 - 001, .......do .... 010. Glede na to, da je vzpon čez Mount Lipoglav vsega borih 9‰, obremenilne karkteristike teh lokomotiv ne bo potrebno spreminjati. Izgubile pa bodo certifikate za vožnjo po progah ÖBB in DB. Kar je čisto OK, saj jodlarji že itak preveč kurijo naše revice; od 101 do 110.
Še to. Bojda pa vseeno obstaja problem. Dokler za vožnjo ne bodo izvežbali mariborskih strojevodij, toliko časa bodo ljubljanski vozili do Špilja. In to že buri kri v žilah. Predvsem pri štajercih, saj se bojijo za svoj teren.
Sicer pa, čas bo že pokazal svoje. Potrpljenje je božja mast, pravijo.
lp
Dolfe
Lokomotive serije 541 -001 do 010 bodo od 30. maja dalje vozile v Maribor in celo v Špilje.Dolfe napisal/-a:Na obzorju so spremebe. In to zelo konkretne in korenite.SZ541-006 napisal/-a: js že sanjam od takrat k smo dobil žive..kk bojo začele vozit u Maribor ampak očitno še doug ne bodo
Vem, čuden datum je danes, ampak, sem pač toliko čemeren, da hočem biti s "frišno" novico na tem forumu, če se le da, prvi.
Evo, pojasnilo:
Proga Zidani Most - Celje in Dolga gora - Poljčane je oklasificirana z 20 t/osno obremenitvijo. Vsi se zavedajo, da je država ne bo sanirala še najmanj 10 let. Nabrž pa bi mirne duše ta čas pomnožili s faktorjem 3.
In domislili so se. Siemensove lokomotive 541 (Helga,Živa,....) so homologirane z lastno maso 87 ton. Takšno homologacijo so poslali Nemci in proizvajalcu je treba pač verjeti.
Povsem slučajno so v CD-Moste izvedli kontrolno tehtanje in prišli do presenetljivega rezultata, da je Živa 541 v resnici težka vsega 82 ton. MMG, v to verjamem, saj sem enkrat za špas tehtal Đuro 642-011 in je bilo okrog 4,5t razlike, kakor pa so beležili rasterji in tabele v vseh znanih navodilih JŽ.
Torej, Živa ima dejansko osno obremenitev 20,5t/os. Kar pa je še vseeno 2000 kg preveč. Zato je padel sklep, da se iz frema odstrani nekaj balastnih vložkov, toliko, da bo dejanska masa 79,5 tone.
Tako so se s soglasjem lastnika teh lokomotiv (PE Tovorni promet), odločili za razbremenitev lokomotiv 541 - 001, .......do .... 010. Glede na to, da je vzpon čez Mount Lipoglav vsega borih 9‰, obremenilne karkteristike teh lokomotiv ne bo potrebno spreminjati. Izgubile pa bodo certifikate za vožnjo po progah ÖBB in DB. Kar je čisto OK, saj jodlarji že itak preveč kurijo naše revice; od 101 do 110.
Še to. Bojda pa vseeno obstaja problem. Dokler za vožnjo ne bodo izvežbali mariborskih strojevodij, toliko časa bodo ljubljanski vozili do Špilja. In to že buri kri v žilah. Predvsem pri štajercih, saj se bojijo za svoj teren.
Sicer pa, čas bo že pokazal svoje. Potrpljenje je božja mast, pravijo.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 362 - konec poti
Konec zime je, sneg kopni, z njim pa še kaj.
Sedaj je jasna usoda Meha 362-034, ki domuje v Zidanem Mostu.
AVE!
Sedaj je jasna usoda Meha 362-034, ki domuje v Zidanem Mostu.
AVE!
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Železniška povezava Maribor - Ptuj v letu 1861!!!
Pozdravljeni,
žal zadeve nisem smel obelodaniti prej, toda zaradi varovanja informacijskih virov kratko-malo ni šlo:
v arhivu smo odkrili dokumentacijo o neposredni železniški povezavi Maribora s Ptuju, dokumentacija pa tudi odkriva, da so se dela dejansko tudi že začela ter so bila kasneje ustavljena. Pričelo se je namreč s kopanjem predora pod Vurberkom. Slike ostankov delovišča, ki je presenetljivo dobro ohranjeno, sledijo, na tem mestu pa bi se zahvalil požrtvovalnim soforumašem na čelu z ŽCjem, ki je na zadevo naletel čisto slučajno naletel pri brskanju po arhivih.
Lep pozdrav,
Tono
žal zadeve nisem smel obelodaniti prej, toda zaradi varovanja informacijskih virov kratko-malo ni šlo:
v arhivu smo odkrili dokumentacijo o neposredni železniški povezavi Maribora s Ptuju, dokumentacija pa tudi odkriva, da so se dela dejansko tudi že začela ter so bila kasneje ustavljena. Pričelo se je namreč s kopanjem predora pod Vurberkom. Slike ostankov delovišča, ki je presenetljivo dobro ohranjeno, sledijo, na tem mestu pa bi se zahvalil požrtvovalnim soforumašem na čelu z ŽCjem, ki je na zadevo naletel čisto slučajno naletel pri brskanju po arhivih.
Lep pozdrav,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Hitrost serije 541 Živa
Muti se muti Dolfe.
Re: SŽ do Reke
A ne že od danes naprej?
Re: SŽ do Reke
Ne. Na železnici ni nič čez noč. Spremeba se uveljavi s poletnim voznim redom.
Sicer pa se je o tem že dalj časa šušljalo. R Hrvaška in HŽ pač poklekajo pod težo bremena, imenovanega €U.
Sicer pa se je o tem že dalj časa šušljalo. R Hrvaška in HŽ pač poklekajo pod težo bremena, imenovanega €U.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Železniška povezava Maribor - Ptuj v letu 1861!!!
Tono, z ŽC-jem malce preverita datume.
Namreč, v knjigi Karola Rustje je omenjen datum 1866. Rustjevi podatki pa so do sedaj kar držali, kot zelo verodostojni.
Namreč, v knjigi Karola Rustje je omenjen datum 1866. Rustjevi podatki pa so do sedaj kar držali, kot zelo verodostojni.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 362 - konec poti
,1.04.
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Hitrost serije 541 Živa
Kaj si ti pameten?!Nejc napisal/-a:Muti se muti Dolfe.
A sem lohk tvoj prjatu?
MMG, če že spodbijaš, potem to utemlji z dejstvi, prosim.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SŽ do Reke
O tem se je pač že dolgo šušljajo. In , če hočejo pridet v Evropo jim je to idealna priložnost, da pokažejo dobro voljo. Pa še njim v korist je, ker jim ne bo treba najemati lokomotiv za prehodno obdobje, ker močno zamujajo z reelektrifikacijo. V tem času imajo namen narediti tečaje za svoje 25 kV lokomotive.
MMG-moram priznat, da mi to ( in še komu ) vsekakor ustreza. Lepše je počakat na obljudenem mestu kot v Šapjanah.
MMG-moram priznat, da mi to ( in še komu ) vsekakor ustreza. Lepše je počakat na obljudenem mestu kot v Šapjanah.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 362 - konec poti
Bilo kuda, Strojani svuda....le kam so dali vse dele , ki jih ne morejo prodati kot staro železo?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 362 - konec poti
Mafija se je bojda pripeljala z rdečim Unimogom in enim kamionom, iz CD-Moste. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Avtomatska prodaja vozovnic na SŽ
Dolfe,
vsak Ljubitelj opazi, da tvoji nadstrešek v Radečah visi v zraku. Boljšo tehniko rabiš da bo vžgalo, tudi za 1. april.
LPL
vsak Ljubitelj opazi, da tvoji nadstrešek v Radečah visi v zraku. Boljšo tehniko rabiš da bo vžgalo, tudi za 1. april.
LPL