Danes, 24. decembra 2012, Ozalj kot nadomestna ladja plove na liniji Mali Lošinj-Susak-Unije-Srakane-Mali Lošinj. Trenutno nadomešča ladjo Premuda. Ozalju plovno dovoljenje (klasa) poteče čez približno dva meseca. Ali bo klasa podaljšana bomo kmalu videli.
Nekaj osnovnih podatkov o ladji:Planet 1830 napisal/-a:Ozalj
Od vseh po drugi svetovni vojni novozgrajenih ladij Jadrolinije, večjih od 100 brt, danes na rednih linijah plovejo še štiri. Ena med njimi je Ozalj. Slednja je večji del svojega časa rezerva za preostale tri. Kje je trenutno ne vem. Ne vem do kdaj bo še aktivna. Vem pa, kam bo šla na svoji zadnji poti. Odplula bo v legendo.
Med plovbo njen dizel, 6 cilindrski Sulzer s 330 kW, prav lepo brni. Spominja me na 661. K sreči na širjavah morja ne moti miru v kakšni alpski dolini. Zvok na videoposnetku je posnet povsem na kljunu ladje. Je pa res, da se ga s kopnega komaj, ali pa sploh ne sliši:
- ladjar: Jadrolinija
- matična luka: Reka (Rijeka)
- od leta 1991 Ozalj, prej Valjevo
- leto gradnje: 1955
- kraj gradnje: Ladjedelnica Split
- skupna dolžina: 37,6m
- širina: 7m
- hitrost: ca 12,4 vozla
- pogonski motor: en kos Sulzer 6TW24, 330 kW, Winterthur 1954
foto: Planet 1830
Podrobnejša slikovna predstavitev te ladje sledi.