Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Humor in bedarije so pol zdravja :)
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

O:312050


Pozdravljeni,

po dolgem času (po 6.000 ogledih brez novega posta) mi je uspelo naložiti na shrani.si prvo fotko:

Alvis 12/60 Beetle-back
Built year: 1931
Engine type / cc: 4 in line / 1,645cc
Engine output: 60bhp / 4,500km/h
Top speed: 128 km/h


Torej Alvis v objektivu profesionalcev iz muzeja avtomobilov v Atenah:

Slika

Ali je shrani.si preživel virus, bomo kmalu videli :-k

pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 16.05.2020, 19:27, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Nadaljujmo, če bo šlo....

Adler Trumpf Junior Sport 30 KM
Built year: 1935
Engine type / cc: 4 in line / 996cc
Engine output: 30bhp / 4,300rpm pm
Top speed: 110 km/h

Slika



Rolls Royce Wraith Sports Sedan
Built year: 1939
Engine type / cc: 6 in line / 4,257cc
Engine output: 90bhp (aprox.)/N/A rpm
Top speed: 137 km/h

Slika


Bugatti Type 57 Ventoux
Built year: 1934
Engine type / cc: 8 in line / 3,257cc
Engine output: 180bhp / 5,500rpm
Top speed: 155 km/h

Slika



Delage D8 15S Drop Head Coupe
Built year: 1934
Engine type / cc: 8 in line / 2,660cc
Engine output: 80bhp / 4,257rpm
Top speed: 144 km/h

Slika



Packard Standard Eight Sedan Town Car
Built year: 1931
Engine type / cc: 8 in line / 6,300cc
Engine output: 105bhp / 5,200rpm
Top speed: 128 km/h

Slika

wikipedija:
Slika


pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 16.05.2020, 19:14, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
tamtam
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 16.01.2016, 12:39

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a tamtam »

Samo zadnji link pravilno deluje :cry:
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Linke na tej strani sem odstranil, so pa ostali za te avtomobile na prejšnji strani.


Ja, ravno zato, ker včasih ne deluje link muzeja zaradi preobremenjenosti, sem dodal fotografije na shrani.si, ki pa ga tudi napada virus in je priključen na nove "ventilatorje"...

Problemi s shrani.si pa so najmanj 10 dni.


Zato sem dodal tudi fotko iz wikipedije, ki pa je ne znam zmanjšati...

Dolgoročna rešitev za forum je lastni server.

Če "crkne" shrani.si, bo forum neuporaben. Tudi če se fotke shranjujejo, je potem ogromen problem zamenjati vse "izginule fotke".
Trenutno se s problemom obnove fotografij spopada forum zeljeznice.net
Na tem forumu so vsi spravljali fotke na photobucket, ki je šel rakom žvižgat.
Edina sreča je, da fotke niso čisto izginile in imajo velik vodni znak čez fotko. Tako je fotka prepoznavna in jo lahko moderator zamenja s pravo. Vendar je to delo za nekaj let za nekaj forumašev.
Seveda le v primeru, da je kdo spravljal fotke na kak server, ki deluje.
Jaz jih recimo nisem urejal in je ogromen problem a diskih najtih fotografijo. Velikokrat obupam...

Ni slabšega kot tekst brez slik :( #-o


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Darko, v vsakem primeru je to "šmoren". Lastnik "shrani.si" je "TSmedia", ki je v 100% lasti Telekoma. Kakšen je njihov interes za obstoj oz. razvoj spletne strani "shrani.si", ne vem. V primeru, da je samo komercialen, potem se nam ob "izgubah", bolj slabo piše. Zadeve ugašajo, zaposlenih je manj, strežniki se ne posodabljajo itd.

Vse skupine, društva, ki imajo nek interes širiti znanja iz določenega področja, bi "morala" imela pravico dostopa do skupnega strežnika. Obstajala bi morala neka oblika garancije. Menim, da moramo zahtevati, kajti veliko truda je bilo vnešeno ob pojasnjevanju določenih vprašanj. Idealizem ?

V primeru, da nam se "shrani.si" ugasne, potem ne vem kaj storiti.

Prvo ali sploh obstoji trajna alternativa. Se pravi strežnik "xxx".

Drugo, vse kar imam na "shrani.si", bi moral že sedaj spraviti na svoj PC. Nisem vzor "urejenosti", kjer bi imel vse evidentirano po predalčkih.

Tretje, tudi če najdem strežnik in naložim vse "slike", potem bi moral na "vlaki.info" spremeniti vse "povezave". Trenutno nimam te možnosti. Smiselno bi bilo edino, če bi ves postopek potekal avtomatično. V smislu zamenjaj povsod, kjer je "shrani.si" s strežnikom "xxxxxx.si".

Četrtič, zapis na "shrani.si" je vezan na osebo in ne na skupino. V primeru, da njegov "profil ugasne", fotografije izginejo.

Petič, morda ni tako tragično, če so to fotografije iz člankov, kajti te se bodo še našle. Kaj pa fotografije, ki so "unikatne" ? Za primer lahko dam "tramvajsko kljuko", ki je izginila ob prenovi fasade gostilne "Šestica".


Kakšna bo bodočnost "vlaki.info", "shrani.si", ne vem ? Bodimo realni. "Vlaki.info" je "forum" namenjen trenutni debati in ne trajni hrambi. Zatorej, če bo enkrat zadeva ugasnila, pač bo. Morda čez 1 leto ali pa 10 let. Na to moramo biti, pa želeli ali ne, biti pripravljeni.

LP Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Igor, pozdravljen,

ja, naštel si vse probleme, ki nas tarejo.

Očitno je forum vlaki.info eden od tistih, ki dvigujejo in ohranjajo nivo tehnične kulture v Sloveniji.
Vendar je to tako kot pri drugih forumih in društvih, ki to delajo, "njihova stvar".
Nekateri so se znašli in pristali pod krili države (sofinanciranje revij, časopisov), nekateri so se vrgli v komercialne vode in z oglasi, reklamami rešujejo finančno plat obstoja.

Tudi ta naš forum ima finančno plat, ki se tudi sama od sebe ne rešuje. Torej se lahko zahvalimo lastniku, da vse deluje tako kot deluje. Preskok na lastni server pa bi pomenil finančno injekcijo, ki jo država pač ne zmore. Posebej še sedaj ne. Morda bi bila rešitev oglasi na forumu. Še vedno bolje, kot da ostanemo brez fotografij.

Za primerjavo sem že zapisal, da se je forum zeljeznice.net "zagnal" v "regeneracijo fotk" popolnoma oskubljenega foruma. Seveda je lastnik poskrbel za lastni server, da se ne bi zadeva ponovila z naslednjim propadlim "zastonj" serverjem. Moram reči, da so se forumaši, moderatorji in administratorji kar zagnali v delo in nekatere teme izgledajo že kar solidno. Sam ne morem pomagati nič, ker nimam posebej shranjenih fotk, ki sem jih dodal na forum, da pa bi jih našel na šestih trdih diskih bi pa potreboval še eno življenje...
Da nekatere teme izgledajo malo bolje, je moj doprinos z novimi prispevki.
Je pa prišlo do odločitve, da se forum zapre pred gosti. Verjetno do takrat, ko bo kolikor toliko urejen.

Drug problem pa so napadi hekerjev. Kako naj majhen forum ali društvo poskrbi, da se mu to ne bo dogajalo ? Seveda je to zopet povezano z denarjem.
Na društvu, kjer delujem, so nam pred leti zakriptirali računalnik in adijo vsi podatki. Zadevo smo rešili tako, da imamo sedaj en računalnik priključen na splet (majli, brskanje po internetu), na drugem pa imamo shranjene podatke.
Tako sem potem naredil tudi doma pri sebi, saj sem videl, da policija sploh ne more nič ukrepati proti tem hekerjem, ki so nekje v Afriki, Rusiji ali v Aziji. Nedosegljivi....

Delujem v manjšem društvu, ki poskuša dvigniti nivo tehničnega znanja, ki je nujno potrebno za višji profit podjetij, obenem pa tudi varno okolje. Štirikrat na leto izdajamo solidno revijo, smo člani evropskega združenja in posredno svetovnega. Delujemo pa v vedno težjih razmerah. Oglasov v reviji je vedno manj, tako da smo zašli v izgubo. Prej smo še lahko reševali finančno stanje s posvetovanji, delavnicami, sedaj to lahko za nekaj časa pozabimo. Prihodnost izgleda zelo negotova. Stroške klestimo na vseh področjih.

Se pravi, niso na "udaru" samo forumi, tudi društva z nekim koristnim delom za razvoj države.
Vprašanje je, kako se bo zadeva iztekla.

Delujem pa tudi na nekem nemškem forumu za raziskovanje druge svetovne vojne, ki ima poleg foruma tudi leksikon.
Lastnik se je naveličal napadov hekerjev in nam je ponudil odkup foruma, leksikon pa je zadržal, ker z njim "služi".
Ker smo bili že prej forumaši organizirani (vsakoletno srečanje v kraju, oddaljenem 1000 km od LJ), prihaja do neke solidne rešitve z lastnikom foruma. Seveda s svojim serverjem. Slej ko prej pa bo potrebno na strani začeti z oglasi, tako kot to dela konkurenčni angleško "govoreči" forum. In zbirati donacije....


Sedaj bi moral zaključiti z grškim muzejem avtomobilov. Imam še ene deset fotk.

Upam, da bo shrani.si zdržal toliko, da jih naložim :roll:


pozdravljen
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

O:313100

Pozdravljeni,

nekako smo se prebili do skupine starodobnikov: "Classic". Narejeni so bili med leti 1946 do 1964.

Poglejmo si, za katere avtomobile te skupine imajo podatke na spletni strani grškega muzeja avtomobilov:

Lagonda 2.6-litre Saloon
Aston Martin DB2 Fixed Head Coupe
Daimler Conquest Roadster
Abarth 1000 Zagato Record Monza Bialbero
Abarth Fiat 850 TC
Abarth Simca 1300
Auto Union DKW F12 Roadster Saxomat
Alfa Romeo 2600 Sprint
Ferrari 250 GTE 2+2
Facel Vega Facellia F2 B
Lancia Appia Zagato GTE Stradale
Bentley S2 Standard Steel Saloon
Auto Union 1000 Sp Coupe
Chrysler Imperial Crown Convertible
Borgward Isabella Coupe
Jaguar XK 150 S 3.8 Fixed Head Coupe
Mercedes – Benz 190 SL
Lincoln Premiere
Porsche 356 A Coupe
Bristol 405 Saloon
Ford Thunderbird
MG TD
Daimler DB 18 Special Sports Drop Head Coupe
Healey Tickford 2.4 Sports Saloon
Bristol 401 Saloon
Triumph 2000 Roadster
Alfa Romeo 6C 2500 Berlinetta Sport
Bentley Mk VI Two Doors Sports Saloon


Vsi skupaj so zbrani na eni strani in s klikom se dokopljemo do tehničnih podatkov in fotografij: https://www.hellenicmotormuseum.gr/en/c ... n/classic/

Mi si bomo pogledali le profesionalno fotko iz muzeja in tehnične podatke za Abarth Fiat 850 TC:

Built year: 1962
Engine type / cc: 4 in line / 843cc
Engine output: 55bhp / 6,200rpm
Top speed: 135 km/h

Slika


Če pomislim, da smo navadne fičke s 750 ccm "gonili" 110 km/h, to le ni tako strašen stroj, kot se nam je zdel takrat.
Šele sedaj razumem Einsteinovo teorijo relativnosti Slika


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

tudi iz skupine starodobnikov: "Post Classic" imajo v muzeju kar nekaj predstavnikov predstavljenih na spletni strani muzeja. Izdelani so bili med leti 1965 do 1974:

Aston Martin V8 Series III
Ferrari 365 GT4 Berlinetta Boxer
Ferrari 365 GT4 2+2
Ferrari Dino 308 GT4
Ferrari Dino 246 GTS
ISO RIVOLTA Lele
Jaguar E-Type Series III V12 Roadster
Morgan 4/4 1600
Citroen SM Coupe
Alfa Romeo Montreal
Maserati Indy
Fiat Dino 2400 Spyder
Lamborghini Espada 400 GTE Series II
Bentley “T” M.P.W. Fixed Head Coupe
Jensen Interceptor FF1
Jaguar 420 G Saloon
Fiat Dino 2000 Coupe
Jaguar Mk II 3.8 Saloon
Maserati Quattroporte Mk I
ISO Rivolta GT
Maserati Mistral 4 Litre Coupe
Mercedes – Benz 230 SL
Austin Healey 3000 BJ8 Mk III
Jensen C V8 Mk II
Bristol 409 Saloon

Vsi skupaj so zbrani na eni strani in s klikom se dokopljemo do tehničnih podatkov in fotografij: https://www.hellenicmotormuseum.gr/en/c ... t-classic/


Mi si bomo pogledali le enega od teh avtomobilov: Fiat Dino 2000 Coupe

Built year: 1967
Engine type / cc: V6 / 1,987cc
Engine output: 158bhp / 7,200rpm
Top speed: 200 km/h

Zakaj ?

Zato ker se ga je dalo videti tudi na naših cestah, sicer pa v Italiji.
Za tiste čase napreden motor in predvsem lepa karoserija...

Slika


Slika


Slika


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

iz zadnje skupine starodobnikov, "modernih", imajo v muzeju predstavljenih samo pet "hudih" avtov. Izdelani so med leti 1975 do 1999.

Ferrari 308 GTSi
Cadillac Seville “Gucci”
Maserati Merak SS
Bristol 412 Convertible
Maserati Khamsin

Mi si bomo pogledali samo legendo, Ferrari 308 GTSi:

Built year: 1980
Engine type / cc: V8 / 2,921cc
Engine output: 214bhp / 7,000rpm
Top speed: 256 km/h
Number produced: 4,785 (12,000 all 308 models)

Samo stranski pogled na Pininfarinovo oblikovanje:

Slika

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

O:313580

Pozdravljeni,

sem tako presenečen, da je shrani.si sprejel eno fotko, da sploh ne vem, kaj bi pripisal k tej fotki iz grškega muzeja avtomobilov...

Slika


Nekaj v zvezi s CHRYSLER avtomobili :batina

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

v grškem muzeju avtomobilov imajo razstavljenih tudi nekaj motornih koles...

Slika

Ostalo mi je še osem fotk :wink:

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

O:314750

Pozdravljeni,

izgleda, da je števec ogledov čez vikend nastavljen na "dvojne točke", torej "dvojne oglede"...
Sicer ne bi bilo možno v enem dnevu "zbrati" preko tisoč ogledov....

Še ena fotka: Jaguarja in "1952 pre-James Bond Aston Martin" na desni....

Slika



Aston Martin v objektivu profesionalnih fotografov grškega muzeja avtomobilov...

Slika

Še tehnični podatki:

Built year: 1952
Engine type / cc: 6 in line / 2,580cc
Engine output: 127bhp / 5,000rpm
Top speed: 200 km/h


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

v grškem muzeju avtomobilov pripravijo vsake toliko časa tudi specializirane razstave.

Med drugimi so jo pripravili leta 2013 ob 100-letnici Aston Martina...

Slika

Seveda je bil med eksponati tudi tale ASTON MARTIN V8 SERIES III

Slika


Tako izgleda V-8 motor tega Aston Marina...

Slika

Še tehnični podatki:

Built year: 1974
Engine type / cc: V8/5,340cc
Engine output: 304bhp/6,200rpm
Top speed: 233 km/h
Number produced: 967


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

na razpolago imam še eno fotografijo avtomobilov iz skupine "Post Classic": Mercedes-Benz 230 SL:

Built year: 1966
Engine type / cc: 6 in line / 2,308cc
Engine output: 150bhp / 5,500rpm
Top speed: 198 km/h

Slika

Še ena fotka profesionalcev iz muzeja:

Slika

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

ali ima kdo kakšno pametno zamenjavo za shrani.si.

Jaz sem obupal :roll:

Ostalo mi je še 6 (z besdo: šest) fotk...

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori