Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Da ne bo čisto "Off topic":
Taisti model med železniškimi "šinami":
Taisti model med železniškimi "šinami":
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Realno do 25 l/h, po cesti pa enih 16 l/100 km. Zdaj pa nehajmo o porabimiha30 napisal/-a: Koliko pa žre na terenu? Že mojo pandico, ki sicer žre okoli 7L, na terenu ni težko spravit na blizu 20L porabe?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Tone a se tudi tvojega pinca vžge na ključ od kasetne omarice ali pa šraufenciger?
Verjetno si ga sfriziral na daljinca......klik,klik....
Sem pa tu v enem kozolcu zvohal kar ohranjeno Fiat Balilla Militare.Samo stari jo ne da.Ni tega denarja niti lepe besede,da ga prepričaš.
Ostane samo še mučenje!
Verjetno si ga sfriziral na daljinca......klik,klik....
Sem pa tu v enem kozolcu zvohal kar ohranjeno Fiat Balilla Militare.Samo stari jo ne da.Ni tega denarja niti lepe besede,da ga prepričaš.
Ostane samo še mučenje!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Kaj je to za eno vozilo in kje so jih delali?
...
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Nurmi napisal/-a:Tone a se tudi tvojega pinca vžge na ključ od kasetne omarice ali pa šraufenciger?
Verjetno si ga sfriziral na daljinca......klik,klik....
Ne boš verjel - še vedno vžiga na knof Za kontakt pa je šraufnciger zadosti. Za vsak slučaj pa imam na obseku za ključe še originalni Bosch-ključ
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
JNA PinzGauer - od mojstra Puch.Dino S napisal/-a:Kaj je to za eno vozilo in kje so jih delali?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Dino,Dino S napisal/-a:Kaj je to za eno vozilo in kje so jih delali?
gre za vojaškega terenca, ki sliši na ime Steyr-Puch Pinzgauer, ki so ga proizvajali v avstrijskem Gradcu v Puhovi tovarni.
Z njim se dajo prevažati nevarne snovi v korpflašah...
voda mu ne škodi, če le ima suhe noge...
zna pa tudi plezati kot kozel (na sliki je avto mojega prijatelja)...
Moj primerek je letnik 1976 in je trofejno vozilo s pristnim poreklom iz JLA, kar dokazujejo različne inskripcije po volanu in oblogi motorja. Izgleda ga je najdlje dužil nek Mijulovič, ki je očitno užival pri rezljanju svoje cifre v volan. JLA je imela v svoji floti več kot 5.000 torstnih vozil v treh izvedbah: 710M - ceradar, 710MS - rešilni, in 710K - vezistični. Obstajale so še druge izvedenke, pa tudi triosna serija.
Je pa to prav pi**ohvatno vozilo Še ena slika v velikem formatu!
Lp,
T
Zadnjič spremenil Tono, dne 31.08.2011, 11:55, skupaj popravljeno 2 krat.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Tono, motor je bencinski?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Dolfe,
vgrajen je 2,5 l zračno hlajeni štiricilinderc z 89 konji. Motor napajata dva dvojna fergazerja. Stalni pogon na zadnjo os, priklopljivi pogon na sprednjo os, šperi sprednje in zadnje osi, reduktor. Najnižja oddaljenost od tal 335 mm na osrednji nosilni cevi. Če obvladaš vožnjo, si z avtom na terenu nepremagljiv. Aja, pa še to: večina tistih, ki so služili JLA, ve povedati, da si pinca samo malo bolj pogledal, pa se je že prevrnil na bok. Ni res, avto je glede na optično visoko težišče presenetljivo stabilen, tistih nekaj, ki se jih je prevernilo, pa se jim je to običajno zgodilo pri norenju kje na pisti ali krugu.
Še slika iz zimskega okolja koče na Pesku (Rogla).
Lp,
T
vgrajen je 2,5 l zračno hlajeni štiricilinderc z 89 konji. Motor napajata dva dvojna fergazerja. Stalni pogon na zadnjo os, priklopljivi pogon na sprednjo os, šperi sprednje in zadnje osi, reduktor. Najnižja oddaljenost od tal 335 mm na osrednji nosilni cevi. Če obvladaš vožnjo, si z avtom na terenu nepremagljiv. Aja, pa še to: večina tistih, ki so služili JLA, ve povedati, da si pinca samo malo bolj pogledal, pa se je že prevrnil na bok. Ni res, avto je glede na optično visoko težišče presenetljivo stabilen, tistih nekaj, ki se jih je prevernilo, pa se jim je to običajno zgodilo pri norenju kje na pisti ali krugu.
Še slika iz zimskega okolja koče na Pesku (Rogla).
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Tono, lahko prosim to malo bolje pojasniš? Glede na to, da ima po tvojih slikah sodeč, vsaj spredaj posamične obese, mi to nekako ne gre skupaj? Bi bila možna kakšna slika podvozjaTono napisal/-a:... na osrednji nosilni cevi...
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Avto je konstruiran kot traktor. Sprednji in zadnji diferencial sta povezana z osrednjo nosilno cevjo, v kateri tečejo pogonske gredi, na cev pa je poveznjena karoserija. Obese so spredaj in zadaj posamične. Sliko moram poiskati.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Preden začne @Tono o detaljih svojega vozilca še tole:
Slika od TUKAJ
Oz. še eden od modelov Balille:
Od TUKAJ
@Dolfe: Imam občutek, da @Dino S sprašuje po @Nurmijevem:Dolfe napisal/-a:JNA PinzGauer - od mojstra Puch.Dino S napisal/-a:Kaj je to za eno vozilo in kje so jih delali?
To bi bil pa verjetno tale:Nurmi napisal/-a: ...Sem pa tu v enem kozolcu zvohal kar ohranjeno Fiat Balilla Militare...
Slika od TUKAJ
Oz. še eden od modelov Balille:
Od TUKAJ
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Pozdrav
Sem malo počakal, da nisem @Tonotu "odgovora vkradel" . @miha30, če si videl kfaj kakšen Tatrin tovornjak, boš vedel o čem je govora. Pinc je Tatri glede izvedbe transmisije in obes konstrukcijsko skorajda "sumljivo" podoben
LP
Jože
Sem malo počakal, da nisem @Tonotu "odgovora vkradel" . @miha30, če si videl kfaj kakšen Tatrin tovornjak, boš vedel o čem je govora. Pinc je Tatri glede izvedbe transmisije in obes konstrukcijsko skorajda "sumljivo" podoben
LP
Jože
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Barbarpapa1 napisal/-a:@miha30, če si videl kfaj kakšen Tatrin tovornjak, boš vedel o čem je govora. Pinc je Tatri glede izvedbe transmisije in obes konstrukcijsko skorajda "sumljivo" podoben
LP
Jože
Hja... po pravici povedano sem imel ravno Tatre v mislih, ko sem Tonotu zastavil vprašanje... Tater se spomnim bolj kot otrok, ampak zmotilo me je ravno to, da ima Pinz posamične obese. Kolikor se spomnim in kolikor sem uspel videti z mojimi otroškimi očmi, je imela Tatra tri toge preme, ki so bile uležajene na osrednji nosilni cevi, tako da se je lahko vsaka od osi po svoje nagibala in prilagajala terenu, se pravi, da vzdolžna nosilna cev (po Tonotovem odgovoru sodeč) za razliko od Pinza ni bila del šasije, je bila pač nevzmetena masa, na katero je bila postavljena šasija z motorjem in vsem ostalim... Se opravičujem, to sem napisal glede na to česar se megleno spomnim
Re: Off topic - starodobniki (avtomobili, motorji...)
Kar se sicer še Tater tiče... včasih je sosed imel dve... dajem en filmček iz Youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=JVl1yP5j ... r_embedded
Uživajte v zvoku transmisij, tako kot sem jaz včasih, in malo pomislite, na kakšnem naklonu in s kakšnim tovorom je človek speljal
http://www.youtube.com/watch?v=JVl1yP5j ... r_embedded
Uživajte v zvoku transmisij, tako kot sem jaz včasih, in malo pomislite, na kakšnem naklonu in s kakšnim tovorom je človek speljal