Hvala za pojasnilo. Kje konkretno pa so bili problemi s CAV Lucas - če se da nakratko po kmečko povedat, glede na to, da nisem ravno strokovnjak okrog te tematikeTono napisal/-a:CAV Lucas pumpe si lahko najdel pri kakšnih Polotih, Caddyjih in podobnih avtih. Niso se ravno obnesle.
Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ....
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
Ja, Bosch je boljši To je to
PS: običajno se je zapletalo okoli rezervnih delov in dostopnosti servisne mreže.
PS: običajno se je zapletalo okoli rezervnih delov in dostopnosti servisne mreže.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
Bu.... verjetno sem srečen z avtomobili....
Fiat 124 Special 1400cc (1974 mi je prišel v roke leta 1986), družinski, prevoženij 175.000 km. Samo sklopka pri 130.000km
Alfa 33 1.3S od 1988 do 1991 - 85.000 km - 0 problemov
VW Passat 1.8i GL od 1991 do 1998 - 250.000 km - pokvarla ABS pumpa (električna) pri 240.000 km
Fiat Marea Wagon 1.8 HLX - od 1998 do 2001 - 56.000 km - 0 problemov
Fiat Punto 1.1SX od 1994 do 2001 (vozila žena do leta 1999) - 135.000 km - 0 problemov
Fiat Punto 1.1S od 2008 do sedaj - 230.000 km - 0 problemov
Seat Alhambra 2.0 (letnik 1999) od 2001 do sedaj - 245.000 km - 1 kurčev relejček me je pustil na cesti, 3x zamenjal vžigno tuljavo
Poleg teh "uficjelnih" sem še vozil:
Citroen LNA 650cc - Super vozilo
Renault Clio 1.1 1 serija - 0 problemov
Autobianchi A112 Elegant 1974
Autobianchi A112 Abarth 1973
Fiat 124 Spider 1.6 - 1969
Fiat 124 Sport 1.8 - 1975
Jeep Viasa CJ3B diesel - 1974
Lancia Fulvia 1.3c - 1972
Alfa Romeo Giulia 1300 Super - 1971
Alfa Romeo GTV6 2.5 - 1983
Fiat 500 - 1965
Citroen Mehari - 1970
In tista, katere prodaja mi je dovolila nakup pohištva celega stanovanja: Lancia Delta Integrale Evo1 - 1991
Fiat 124 Special 1400cc (1974 mi je prišel v roke leta 1986), družinski, prevoženij 175.000 km. Samo sklopka pri 130.000km
Alfa 33 1.3S od 1988 do 1991 - 85.000 km - 0 problemov
VW Passat 1.8i GL od 1991 do 1998 - 250.000 km - pokvarla ABS pumpa (električna) pri 240.000 km
Fiat Marea Wagon 1.8 HLX - od 1998 do 2001 - 56.000 km - 0 problemov
Fiat Punto 1.1SX od 1994 do 2001 (vozila žena do leta 1999) - 135.000 km - 0 problemov
Fiat Punto 1.1S od 2008 do sedaj - 230.000 km - 0 problemov
Seat Alhambra 2.0 (letnik 1999) od 2001 do sedaj - 245.000 km - 1 kurčev relejček me je pustil na cesti, 3x zamenjal vžigno tuljavo
Poleg teh "uficjelnih" sem še vozil:
Citroen LNA 650cc - Super vozilo
Renault Clio 1.1 1 serija - 0 problemov
Autobianchi A112 Elegant 1974
Autobianchi A112 Abarth 1973
Fiat 124 Spider 1.6 - 1969
Fiat 124 Sport 1.8 - 1975
Jeep Viasa CJ3B diesel - 1974
Lancia Fulvia 1.3c - 1972
Alfa Romeo Giulia 1300 Super - 1971
Alfa Romeo GTV6 2.5 - 1983
Fiat 500 - 1965
Citroen Mehari - 1970
In tista, katere prodaja mi je dovolila nakup pohištva celega stanovanja: Lancia Delta Integrale Evo1 - 1991
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
Dolfe je pozabil dodati, da je to tudi rekviem o servisih za avtomobile
Glede na to, da sem poznan po lomljenju strojnih delov avtomobilov (motor in prenosni deli do koles...) tokrat ena mala zgodbica, ko pa ni v njo vključena moja težka noga ampak avtomobila...
Zgodilo se mi je pred par dnevi na glavni aveniji v mestecu Ioánnina v Epirju (SZ Grčije), pred hotelom s *****.
Nič hudega sluteč sem se premikal počasi od semaforja do semaforja v dveh pasovih (na tretjem so parkirali), ko se je pričelo kaditi okoli avta. Malo pogledam okoli in ugotovim, da iz mojega avta. Kaj hočem, ustavim avto, izključim motor in vključim vse štiri utripalke. Trikotnika nisem postavil, izgleda da so Grki navajeni na avtomobile s štirimi utripalkami, ko ljudje skočijo v trafiko kaj kupiti...
Stopim v zgoraj omenjen hotel in zaprosim za vodo. Seveda jo takoj dobim, še večjo plastenko mi dajo. Malo počakam, potem pa začnem počasi vlivati vodo v odprtino za nalivanje hladilne tekočine. Pol litra, liter, pa nič. Takrat se prikažeta od nekod policaja in: "Hey, Mister. You have big leakage in your cooling system." Pogledam na cesto in res, kar sem dolil vode, se je pocejala po cesti. Seveda se zahvalim policajema za pomoč in se odpravim v zgoraj navedeni hotel.
Receptor je bil profesionalec in me je takoj zaslišal o tipu avta in vrsti okvare ter poklical pooblaščen servis.http://ioannina-luxuryhotelgrandserai.clickhere.gr/#
Na žalost nimajo vleke, tako da sem avto potisnil ob rob ceste in se odpravil poiskati vleko. V Hertz rent-a-car centru so mi poklicali vleko, se domenili za ceno 40 € za približno 10 km vožnje. Prevoznik je rekel, da pride čez 20 minut.
Ja, fantje, to je Grčija. Čez eno uro ga pokličem in nekako izdavi, da pride čez 20 minut. Nič ne pomaga, da mu karkoli rečem, saj ne zna angleško, jaz pa ne grško.
Vmes se ustavi pri avtu en fantič na skuterju in mi ponudi pomoč tako, da bo poklical kolega inženirja. Ima pa prazno baterijo na mobiju, tako da z tega ni nič.
Res pride čez eno uro, strokovno naloži avto in odpelje mene, ženo in avto na servis.
Na servisu so strokovni na evropskem nivoju. Takoj ugotovijo, da je počila ekspanzijska posoda. Šef servisa mi pokaže sosednji avto, ki so mu pravkar zamenjali zadnjo takšno ekspanzijsko posodo in da mi zato lahko avto popravi šele čez dva dni. Predlagam možnost vgradnje kakšne stare, vendar mi to odsvetujejo, ko povem da grem naprej čez Albanijo. Tam imajo sam Mercedes servise...
Vendar poskusijo tudi to varianto, vendar ne najdejo pri avtoodpadih nobene...
Sam preverim v Ljubljani pri svojem serviserju, koliko sploh stane takšna ekspanzijska posodica. 80 €.
Končno najdejo možnost s hitro pošto z letalom iz Aten (imajo svoje letališče v Ioánnini), vendar moram sam plačati hitro pošto. V redu.
Šef servisa mi zagotovi, da bo avto popravljen naslednji dan ob 11. uri dopoldan.
Ob 10. uri bo dobil del iz Aten, potem pa potrebuje še 40 minut za montažo.
Res pridem ob 11. uri in avto že stoji popravljen pred delavnico.
Plačaš lahko v gotovini ali z bančno kartico in dobiš račun, kakor je treba.
Še prejšnji dan sva se dogovorila tudi za ceno. Rezervni del, 40 minut demontaža, 40 minut montaža, hladilna tekočina in plačilo hitre pošte je vse skupaj znašalo 140 €. Tudi naslednji dan je ta dogovor veljal in na računu je bila vsota za plačilo ista.
Popolnoma profesionalno.
Petros, tako je ime šefu servisa, je rekel, da še ni bil v Sloveniji in da bi se enkrat rad z motorjem zapeljal do Slovenije. Seveda sem ga povabil, da se oglasi in da si bo ogledal kakšen BMW servis v Sloveniji, pa še čez Vršič se bo lahko zapeljal.
Zakaj tako dolga pravljica?
Mislim, da podcenjujemo Grke sedaj v času krize. Imel sem priložnost spoznati se tudi z nekaterimi industrijami v Grčiji in lahko rečem, da smo mi v večji krizi kot oni. Grki se vsaj hočejo učiti, kako se izmazati iz krize, mi pa tiščimo glavo v pesek...
Se mi je prav dobro zdelo, da je na avtu crknilo nekaj, za kar nisem bil jaz kriv
Glede na to, da sem poznan po lomljenju strojnih delov avtomobilov (motor in prenosni deli do koles...) tokrat ena mala zgodbica, ko pa ni v njo vključena moja težka noga ampak avtomobila...
Zgodilo se mi je pred par dnevi na glavni aveniji v mestecu Ioánnina v Epirju (SZ Grčije), pred hotelom s *****.
Nič hudega sluteč sem se premikal počasi od semaforja do semaforja v dveh pasovih (na tretjem so parkirali), ko se je pričelo kaditi okoli avta. Malo pogledam okoli in ugotovim, da iz mojega avta. Kaj hočem, ustavim avto, izključim motor in vključim vse štiri utripalke. Trikotnika nisem postavil, izgleda da so Grki navajeni na avtomobile s štirimi utripalkami, ko ljudje skočijo v trafiko kaj kupiti...
Stopim v zgoraj omenjen hotel in zaprosim za vodo. Seveda jo takoj dobim, še večjo plastenko mi dajo. Malo počakam, potem pa začnem počasi vlivati vodo v odprtino za nalivanje hladilne tekočine. Pol litra, liter, pa nič. Takrat se prikažeta od nekod policaja in: "Hey, Mister. You have big leakage in your cooling system." Pogledam na cesto in res, kar sem dolil vode, se je pocejala po cesti. Seveda se zahvalim policajema za pomoč in se odpravim v zgoraj navedeni hotel.
Receptor je bil profesionalec in me je takoj zaslišal o tipu avta in vrsti okvare ter poklical pooblaščen servis.http://ioannina-luxuryhotelgrandserai.clickhere.gr/#
Na žalost nimajo vleke, tako da sem avto potisnil ob rob ceste in se odpravil poiskati vleko. V Hertz rent-a-car centru so mi poklicali vleko, se domenili za ceno 40 € za približno 10 km vožnje. Prevoznik je rekel, da pride čez 20 minut.
Ja, fantje, to je Grčija. Čez eno uro ga pokličem in nekako izdavi, da pride čez 20 minut. Nič ne pomaga, da mu karkoli rečem, saj ne zna angleško, jaz pa ne grško.
Vmes se ustavi pri avtu en fantič na skuterju in mi ponudi pomoč tako, da bo poklical kolega inženirja. Ima pa prazno baterijo na mobiju, tako da z tega ni nič.
Res pride čez eno uro, strokovno naloži avto in odpelje mene, ženo in avto na servis.
Na servisu so strokovni na evropskem nivoju. Takoj ugotovijo, da je počila ekspanzijska posoda. Šef servisa mi pokaže sosednji avto, ki so mu pravkar zamenjali zadnjo takšno ekspanzijsko posodo in da mi zato lahko avto popravi šele čez dva dni. Predlagam možnost vgradnje kakšne stare, vendar mi to odsvetujejo, ko povem da grem naprej čez Albanijo. Tam imajo sam Mercedes servise...
Vendar poskusijo tudi to varianto, vendar ne najdejo pri avtoodpadih nobene...
Sam preverim v Ljubljani pri svojem serviserju, koliko sploh stane takšna ekspanzijska posodica. 80 €.
Končno najdejo možnost s hitro pošto z letalom iz Aten (imajo svoje letališče v Ioánnini), vendar moram sam plačati hitro pošto. V redu.
Šef servisa mi zagotovi, da bo avto popravljen naslednji dan ob 11. uri dopoldan.
Ob 10. uri bo dobil del iz Aten, potem pa potrebuje še 40 minut za montažo.
Res pridem ob 11. uri in avto že stoji popravljen pred delavnico.
Plačaš lahko v gotovini ali z bančno kartico in dobiš račun, kakor je treba.
Še prejšnji dan sva se dogovorila tudi za ceno. Rezervni del, 40 minut demontaža, 40 minut montaža, hladilna tekočina in plačilo hitre pošte je vse skupaj znašalo 140 €. Tudi naslednji dan je ta dogovor veljal in na računu je bila vsota za plačilo ista.
Popolnoma profesionalno.
Petros, tako je ime šefu servisa, je rekel, da še ni bil v Sloveniji in da bi se enkrat rad z motorjem zapeljal do Slovenije. Seveda sem ga povabil, da se oglasi in da si bo ogledal kakšen BMW servis v Sloveniji, pa še čez Vršič se bo lahko zapeljal.
Zakaj tako dolga pravljica?
Mislim, da podcenjujemo Grke sedaj v času krize. Imel sem priložnost spoznati se tudi z nekaterimi industrijami v Grčiji in lahko rečem, da smo mi v večji krizi kot oni. Grki se vsaj hočejo učiti, kako se izmazati iz krize, mi pa tiščimo glavo v pesek...
Se mi je prav dobro zdelo, da je na avtu crknilo nekaj, za kar nisem bil jaz kriv
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
Moja mati ima firmo in je poslovno povezana z Grčijo in lahko povem o Grkih vse drugo kot pa kaj dobrega oz. ne morem povedati niti ene dobre stvari.
BMW je pa tako ali tako znan po tem, da pri prodajalcih in serviserjih zahteva popolno strokovnost in je zaradi tega v Sloveniji že nekaj prodajalcev/serviserjev izgubilo BMW.
BMW je pa tako ali tako znan po tem, da pri prodajalcih in serviserjih zahteva popolno strokovnost in je zaradi tega v Sloveniji že nekaj prodajalcev/serviserjev izgubilo BMW.
...
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
ŽC, pa kako se to zgodi glih tebii? Drugače pa, na tvojega bemfla bi lahkonamesto raztezne montiral kar glaž za vlaganje
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
Izgleda, da je to okvara. Serviser v Ljubljani ima vedno na zalogi vsaj dve taki posodi. Hudič je v tem, da ima skoraj vsak motor drugačno (4 cilinderski ima drugačno kot 6 cilinderski).
Izgleda, da so kopirali japonsko Toyoto. Tam so točno izračunali, da začnejo deli crkovati po 12 letih. Moraš biti projektant-specialist, da ti to uspe
V redu je bilo to, da je bila zraven žena. Je že začela varčevati za nov avto
Izgleda, da so kopirali japonsko Toyoto. Tam so točno izračunali, da začnejo deli crkovati po 12 letih. Moraš biti projektant-specialist, da ti to uspe
V redu je bilo to, da je bila zraven žena. Je že začela varčevati za nov avto
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ..
Vedno sem se spraševal, zakaj bi moški na potepanja s seboj jemal tudi ženo (in kljub temu počnem prav to ). Sedaj je ta misterij razjasnjenželezocestnik napisal/-a:V redu je bilo to, da je bila zraven žena. Je že začela varčevati za nov avto
LP, Metod
Re: Začetniška vprašanja
Tin€ napisal/-a:Francozi bodo naredili avto takrat, ko jim uspe narediti samohodno avtomatizirano samokolnico.
Naredili pa so jo slovenski pubeci: http://www.youtube.com/watch?v=oi-At8KhFmw
lp
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.