Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ....
Rekviem o avtomobilih, njih proizvajalcih in voznikih ....
Sam francoski auti se pa bolj kvarijo
Na tem mestu je zrasla mogočna veja, ki naj še naprej raste ali zamre, tukaj.
Mod. Dolfe
Na tem mestu je zrasla mogočna veja, ki naj še naprej raste ali zamre, tukaj.
Mod. Dolfe
Re: Začetniška vprašanja
Ja. Ampak to negativno statistiko imamo zahvaliti le ŽC-ju, ker je fental amijevo kurblwelo.bikec napisal/-a:Sam francoski auti se pa bolj kvarijo
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Začetniška vprašanja
Francozi bodo naredili avto takrat, ko jim uspe narediti samohodno avtomatizirano samokolnico. Imel sem žal tri nove francoze, pregovor pravi: "Osel gre samo enkrat na led", se pravi jaz sem (bil) bil osel na kubik, težav pa ni in ni bilo konec, dokler se jih nisem znebil
Zanimivo pa je, zakaj niso Francozi in ravno tako Italjani uspeli na natečaju za večsistemske lokomotive. Bodite pošteni in priznajte, da ste se strojevodje (v veliki večini) bali, da bi izbrali italjansko ponudbo. Verjamem, da ste zaupali nemški "kvaliteti". Pri elektromotornikih, ni bilo prav srečne roke prav pri nobenem novem dobavitelju, kaj je vzrok pa vedo le posvečeni, domnevam pa da gre za "malo denarja, malo muzike".
Sledil je najem Helg, te so se v večini primerov izkazale kot hvaležne žvalce. Nekaj podobnega je tudi z Živami.
Dejstvo pa je, da je bila prav vsaka nova lokomotiva, katera je pripeljala na naše tire, bila zelo dobrodošla in to najman iz dveh razlogov. Prvi je bil zagotovo, da je z njo prišlo neko novo (sodobnejše) obdobje, drugi pa da je razbremenila dotrajan vozni park. In to kolo se bo vrtelo tudi v bodoče, pa čeprav lokomotive izdelajo v nevem kateri državi katera je trenutno še globoko za "svečo"
Zanimivo pa je, zakaj niso Francozi in ravno tako Italjani uspeli na natečaju za večsistemske lokomotive. Bodite pošteni in priznajte, da ste se strojevodje (v veliki večini) bali, da bi izbrali italjansko ponudbo. Verjamem, da ste zaupali nemški "kvaliteti". Pri elektromotornikih, ni bilo prav srečne roke prav pri nobenem novem dobavitelju, kaj je vzrok pa vedo le posvečeni, domnevam pa da gre za "malo denarja, malo muzike".
Sledil je najem Helg, te so se v večini primerov izkazale kot hvaležne žvalce. Nekaj podobnega je tudi z Živami.
Dejstvo pa je, da je bila prav vsaka nova lokomotiva, katera je pripeljala na naše tire, bila zelo dobrodošla in to najman iz dveh razlogov. Prvi je bil zagotovo, da je z njo prišlo neko novo (sodobnejše) obdobje, drugi pa da je razbremenila dotrajan vozni park. In to kolo se bo vrtelo tudi v bodoče, pa čeprav lokomotive izdelajo v nevem kateri državi katera je trenutno še globoko za "svečo"
Tine
Re: Začetniška vprašanja
Tine, pa ne da si imel OLTCITE. Ti niso bili glih francozi, veš.Tin€ napisal/-a:Francozi bodo naredili avto takrat, ko jim uspe narediti samohodno avtomatizirano samokolnico. Imel sem žal tri nove francoze, pregovor pravi: "Osel gre samo enkrat na led", se pravi jaz sem (bil) bil osel na kubik, težav pa ni in ni bilo konec, dokler se jih nisem znebil
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Začetniška vprašanja
Dolfe, moji francozi so bili nekako povezani z fabriko v NM, prvi je bil celo tam narejen in mi je po štirinajstih dneh crknil, (avtovleka je bila edina njegova alternativa takrat). Ostala dva pa sta bila izdelana v Franciji in Španiji. Slednji žal leta 1995 v času španske stavke in tako se je avto todi žal obnašal, pa čeprav naj bi bil to takrat njihov "top izdelek".
Tine
Re: Začetniška vprašanja
Tine, torej sta te zajebnila Auto Emocion pa Createur d'autmobile Boš moral na Das Auto prešaltat
@Dolfe: od kod si še Oltcita privlekel? Sosed jih je uvažal iz Češke za 5000 DEM
@Dolfe: od kod si še Oltcita privlekel? Sosed jih je uvažal iz Češke za 5000 DEM
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Začetniška vprašanja
Spomnil sem se na štorijo mojega znanca.Tono napisal/-a: @Dolfe: od kod si še Oltcita privlekel? Sosed jih je uvažal iz Češke za 5000 DEM
Najprej je kupil enega zase, za 5 jurjev DEM in ga prodal za 8. Hitro je šel še po eno porcijo in jih privlekel kar tri. Po dveh letih jih je praktično razšenkal, ker se jih ni mogel znebiti niti za 1 jurja DEM po komadu.
Naredil je takšno "bulo", da bi se še tovšakovca režala do ušes. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Začetniška vprašanja
Ja, ampak moram proznati, da sem pred mesecem dni, ko sem skočil vDolfe napisal/-a:Ja. Ampak to negativno statistiko imamo zahvaliti le ŽC-ju, ker je fental amijevo kurblwelo.bikec napisal/-a:Sam francoski auti se pa bolj kvarijo
"ftrgal" diferencial na bimerju...
Ja, to so pa ljubeljski ovinki...in mušice na stranskih steklih...
Ga je bilo potrebno celega zamenjati. Rezervni del je samo celota. Nič ležajev, pa zobniki itd.
Samo celota.
Olje je bilo v njem do predpisanega nivoja. Elemente diferenciala je utrudila le težka noga (po 220.000 km) .
Tudi Nemci niso računali na tako težko nogo
Ali pa so se šli "downsizing", kot pri Siemensovih ICE-jih....
Novega starega smo sneli z avta, ki ni zvozil ovinka in je obležal na boku...
P.S.
Imam pa na vesti tudi en razsut diferencial pri Z-101 po 50.000 km.
Edini avto, ki je ostal celovit je AUDI 100
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Začetniška vprašanja
Sunce mu, ŽC, pa ti delaš genocid nad avti. Se ti prav nič ne smilijo?
Moj prvi, NSU 1200C, bi še danes bil vozen, če ga ne bi kupec ovil okrog domače hruške, ki je čisto slučajno stala tam že svojih 120 let.
Moj prvi, NSU 1200C, bi še danes bil vozen, če ga ne bi kupec ovil okrog domače hruške, ki je čisto slučajno stala tam že svojih 120 let.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Začetniška vprašanja
Tisti diferencial od Z-101 sem sestavil "per partes". Vse rezervne dele si dobil v vsaki trgovini. Pa kaj, ko so bili zanič.
Pri fičkotu so mi v garancijski dobi (1 leto) zamenjali 12 ali 13 sinhonov in zobnikov v menjalniku (iz 3. v 2. prestavo). Zaviranje z motorjem...sem šparal zavorne obloge in okolje, da ni azbest letel v ozračje
Po izteku garancije sem se odpeljal v Trst, kupil sinhron in zobnik in potem mi je služil (sinhron) brez problema par let. Je pa revež po par letih dobil naduho (beri: izgubil kompresijo ) in je moral od hiše...
Pri fičkotu so mi v garancijski dobi (1 leto) zamenjali 12 ali 13 sinhonov in zobnikov v menjalniku (iz 3. v 2. prestavo). Zaviranje z motorjem...sem šparal zavorne obloge in okolje, da ni azbest letel v ozračje
Po izteku garancije sem se odpeljal v Trst, kupil sinhron in zobnik in potem mi je služil (sinhron) brez problema par let. Je pa revež po par letih dobil naduho (beri: izgubil kompresijo ) in je moral od hiše...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Začetniška vprašanja
Vsem, ki jamrate nad avtomobili in kako so vam crkali en za drugim. Ali pretiravate, ali ste nesrečkoti, ali pa totalni bimboti, ki ne znate delati z avtomobili. Sam vse življenje vozim Francoski avto iz preprostega razloga, ker so nemški podobni potujočim drvarnicam (joj kako se je jezil sestričnin mož ko sem pošimfal trdo udobje njegovega BMW serije xxx), včasih pa so bili Francozi tudi mnogo priročnejši. V cca 40 letih vožnje nisem imel nobenih večjih težav....
Kolega pa je bentil nad Francoze kako se mu vsak pokvari, ampak pokvaril se mu je do pred nedavne še vsak avto, tudi Nemec in Japonec.....
Torej ne pretiravat, vsak avto se lahko pokvari, nekaterim pa še posebej.
LPL
Kolega pa je bentil nad Francoze kako se mu vsak pokvari, ampak pokvaril se mu je do pred nedavne še vsak avto, tudi Nemec in Japonec.....
Torej ne pretiravat, vsak avto se lahko pokvari, nekaterim pa še posebej.
LPL
Re: Začetniška vprašanja
Ljubitelj,
23 let se ukvarjam z diagnostiko na avtih, in iz lastnih izkušenj lahko potrdim, da so francoski avti iz leta v leto slabši, da o stroških popravil sploh ne govorim. Če torej voziš francoza, ki ti doslej ni crknil, hitro potrkaj na les.
23 let se ukvarjam z diagnostiko na avtih, in iz lastnih izkušenj lahko potrdim, da so francoski avti iz leta v leto slabši, da o stroških popravil sploh ne govorim. Če torej voziš francoza, ki ti doslej ni crknil, hitro potrkaj na les.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Začetniška vprašanja
Ja, bi rekel popolni bimbo...
Vendar...tovarne prodajajo avtomobile z garancijo....
Garantirajo to in ono...
Recimo pri kateri hitrosti lahko "prešaltaš" v nižjo prestavo...ja, ko je preizkusni šofer v Avto Celje poskušal po zamenjavi sinhrona izvesti to garancijsko zahtevo, je zaropotalo in je moral iti avto nazaj na servis...
Pri fičkotu mi je sklopka zdržala 15.000 km...
Pri amiju mi je zdržala 30.000 km...
Pri Z-101 mi je zdržala 20.000 km...
Pri Golfu mi je zdržala 50.000 km...
Pri Audi 100 mi je zdržala 250.000 km...
Pri BMW mi je zdržala 210.000 km. Toliko mi je zdržala zato, ker sem jo predelal (izgradil hidravlično dušilko). Sicer bi jo moral pri 70.000 km zamenjati. Ja, tudi BMW je začel prirejati avte za vožnjo tistih, ki se jim sanja ko vozijo in ki ustvarjajo kolone in gužvo, ko pazijo na svoj avto in vozijo "penzionersko"...in ne znajo speljevati...
Ali pa šparajo in vozijo pri 1500 vrtljajih v 6. prestavi...in uničujejo motor...
Toliko o bimbotih
Vendar...tovarne prodajajo avtomobile z garancijo....
Garantirajo to in ono...
Recimo pri kateri hitrosti lahko "prešaltaš" v nižjo prestavo...ja, ko je preizkusni šofer v Avto Celje poskušal po zamenjavi sinhrona izvesti to garancijsko zahtevo, je zaropotalo in je moral iti avto nazaj na servis...
Pri fičkotu mi je sklopka zdržala 15.000 km...
Pri amiju mi je zdržala 30.000 km...
Pri Z-101 mi je zdržala 20.000 km...
Pri Golfu mi je zdržala 50.000 km...
Pri Audi 100 mi je zdržala 250.000 km...
Pri BMW mi je zdržala 210.000 km. Toliko mi je zdržala zato, ker sem jo predelal (izgradil hidravlično dušilko). Sicer bi jo moral pri 70.000 km zamenjati. Ja, tudi BMW je začel prirejati avte za vožnjo tistih, ki se jim sanja ko vozijo in ki ustvarjajo kolone in gužvo, ko pazijo na svoj avto in vozijo "penzionersko"...in ne znajo speljevati...
Ali pa šparajo in vozijo pri 1500 vrtljajih v 6. prestavi...in uničujejo motor...
Toliko o bimbotih
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Začetniška vprašanja
Človek bi rekel, da je Rally nacionalni šport po tehle prispevkih...
Sam sem tudi vozil francoze od leta 1991, ko sem dobil vozniškega pa do 2010, ko sem Peugeota 307SW zamenjal za Octavio. Nikoli nekih problemov je pa res, da so se začeli dražiti servisi... Ampak v spominu mi je najbolj ostala moja katrca, ki je imela obratomer na instrument plošči, poleg brzinomera Tanartabuljši avto vseh cajtov
Sam sem tudi vozil francoze od leta 1991, ko sem dobil vozniškega pa do 2010, ko sem Peugeota 307SW zamenjal za Octavio. Nikoli nekih problemov je pa res, da so se začeli dražiti servisi... Ampak v spominu mi je najbolj ostala moja katrca, ki je imela obratomer na instrument plošči, poleg brzinomera Tanartabuljši avto vseh cajtov
Goran