Beljak z okolico

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1401
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a 363 » 27.05.2014, 16:14

150 Jahre Eisenbahn in Kärnten

Am 29. Mai des Jahres 1864 beginnt ein neues Kapitel in der Geschichte unserer Stadt und allen war bewusst, dass mit der dampfschnaubenden Lokomotive des ersten Sonderzuges eine mit großen Erwartungen verbundene Zeit in Villach Einzug hielt", ist in einer alten Villacher Zeitung über die Anfänge des Eisenbahnzeitalters in Kärnten zu lesen.

Die Sendung "Erlebnis Österreich" aus dem Landesstudio Kärnten hält Nachschau was 150 Jahre nach der Eröffnung der Strecke Klagenfurt-Villach aus den "großen Erwartungen" der Anfangstage geworden ist.


Link do oddaje:
http://tvthek.orf.at/program/Erlebnis-Oesterreich/1200/Erlebnis-Oesterreich-150-Jahre-Eisenbahn-in-Kaernten/7959588

Lp
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a igor72 » 21.03.2017, 17:58

En par slikc, letošnjih, iz okolice Beljaka....
1.Ranžirna postaja v Furnitzu (Brnca po naše :) )
Slika


2.Strojni, dispečer, starejši, info, pa vrečke za čaj :)...vse na eni mizi
Slika


3. Prihajajo novi sodelavci....
Slika


4.Ven iz kurilnice in nazaj na vlak
Slika


5.Izvozni signali, z zelo zanimivi podatki =D>
Slika


6. Po poti v Italijo
Slika


7. Uvoz na postajo Trbiž, postavljen.
Slika


8. Na postaji se menja napetost, tehnične ovire premoščajo s tem malim zelenim....
Slika


9.RCCI....dvakrat
Slika


10. Uvoz iz italijanske strani na postajo Trbiž
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a igor72 » 21.03.2017, 17:58

11. Premik na Lejlo :)
Slika


12.Priprava za vrnitev v dolino
Slika


13. zvečer....sredi gora :D
Slika


14. Avstrijska stojna v Trbižu....samo za OBB, bite... 8)
Slika


15. Strojna iz Brnce
Slika


16. Ugasnjena, počasi kaže znake življenja...
Slika


17. Direkt iz Trsta; avstrijskih strojevodij še ni, zato stikalo na OFF :)
Slika


18. Še skrajšani, pa odhod!
Slika


19. In še Bombardier iz neke vesoljske zgodbe :D
Slika
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1724
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a holding » 22.03.2017, 15:13

igor72 napisal/-a:En par slikc, letošnjih, iz okolice Beljaka....

...hvala za fotke, @igor72....... =D> ....te že k'r nekaj časa ni b'lo "tam gor"...?...

8. Na postaji se menja napetost, tehnične ovire premoščajo s tem malim zelenim....
Slika


...yes, yes..... =D> ....ni odbijanja (odrivanja) elok z elok-om.... [-X ....kot je v praksa pr' nas....
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a igor72 » 05.03.2018, 12:37

saj jaz bi večkrat, ampak vsaj en apdejt na leto pa mora bit :)
Z Lego-tom preko Tur
Slika

V Spittalu postanek...poleg tandema spredaj je potrebna še doprega...
Slika

Cajt za merendo...v strojnih prostorih je tudi ponoči odlična ponudba :D
Slika

Medtem pa je začelo snežiti...fajn :mrgreen:
Slika

Praznina iz Linza za Koper... in postanek "iz prometnih ozirov" :mrgreen: :mrgreen:
Slika

Na Šajbi se je ravno švabica vrtela...
Slika

...so jo peljali na toplo =D>
Slika

Drugo pa ven...na arbajt 8)
Slika

Slika
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1724
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a holding » 07.03.2018, 21:10

igor72 napisal/-a:saj jaz bi večkrat, ampak vsaj en apdejt na leto pa mora bit :)
Z Lego-tom preko Tur

V Spittalu postanek...poleg tandema spredaj je potrebna še doprega...
Slika

...da, da, kljub temu, da sta isti vlak iz Kopra z "lahkoto" dva (vl+dp) Taurusa zvlekla/zrinla do Rodika.... :idea: ...pa sosedje na "autobahnu" čez Ture isto težo pri kakšnem %o manj vzpona furajo s tremi....
...me prav firbc matra: kolk je pa letel v klanc.. :?: ...saj ste imel rudo... :?: ...in traso od rude, a... :?: ...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2729
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.03.2018, 22:00

holding napisal/-a:...me prav firbc matra: kolk je pa letel v klanc


Vmin je 70 km/h. Zaradi povečanja kapacitete proge.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a igor72 » 08.03.2018, 0:33

holding napisal/-a:...me prav firbc matra: kolk je pa letel v klanc.. :?: ...saj ste imel rudo... :?: ...in traso od rude, a... :?: ...

So galipterji tudi oni, so... :D
Trasa je bila 48440 in ker po teji trasi običajno vozi premog, je bil tudi mušter temu prilagojen, se pravi tuneli 50km/h, Vmax na ostalem delu 80km/h.....v vagonih pa je bila ruda 8)
Ni bila potrebna max vlečna sila na kavlju, ki je mimogrede kar nekaj večja kot na Koprčanki :?: za dosego Vmax. Tudi povečana elektro zavora (240kN :shock: ), katero imajo, seveda pod nekaj pogoji, omogočeno na omrežju OBB, ni dala pravega učinka, saj je ob sneženju, pri cca 170-180kN že fajn drsala.
Pa še dve zanimivosti sta mi padli v oči....namreč ko vlak prečka karavanški tunel, vagoni čudežno nimajo več IP, kot je od Kopra do Jesenic in pa nalog da je zaradi nezadostnega DZO ročnih zavor, potrebno dodatno namestiti cokle iz lokomotive.....pa si napisal da je pri nas večji klanec :?: :?:
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1724
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a holding » 08.03.2018, 9:34

igor72 napisal/-a:
holding napisal/-a:...me prav firbc matra: kolk je pa letel v klanc.. :?: ...saj ste imel rudo... :?: ...in traso od rude, a... :?: ...

So galipterji tudi oni, so... :D
Trasa je bila 48440 in ker po teji trasi običajno vozi premog, je bil tudi mušter temu prilagojen, se pravi tuneli 50km/h, Vmax na ostalem delu 80km/h.....v vagonih pa je bila ruda 8)

...pa si opazil, da je bil 48440 čudežno reden, mogoče pol ure + ali -... :?: ..čeprav je pri nas običajno 200, 300, 500 ali več minut zamujen... :?: ...
..tudi skoraj vsi ostali vlaki iz Kp so zamujeni najmanj toliko.... :idea: ...od Karavank naprej pa redno... :thumbupl ...le kako...?..
Zadnjič spremenil holding, dne 08.03.2018, 9:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2729
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.03.2018, 9:37

igor72 napisal/-a:pa si napisal da je pri nas večji klanec :?: :?:

Maksimalni naklon na Turski je 25,5 promilov južna rampa v Kaponigtunnelu, 27,8 severna med Schwarzach im Pungau in Dorfgastein malo naprej od postaje Loifarn.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1724
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a holding » 08.03.2018, 9:44

...da, ampak Kaponigtunnel je skoraj v premi, Koperban pa v samih krivinah..... :idea: ....in zaradi tega predvidevam, da je odpor proge na Koperbanu kak %o hujši, kot na Tauren südrampe....

...P.S.:...kje s' pa "Streckenliste" našel.. :?: ...
...a si navedel naklon ali odpor..?..
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2729
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.03.2018, 16:41

Maksimalni nakloni so za vse alpske proge javno znani. No, za Ture se pojavlja več številk. Od zadnje prenove so južno rampo "zglihal" iz maksimalnega 26,03 na 25,5 promilov. Te ko sem jih zapisal so zadnje.

Za odpor, pa je treba pisat mail na ÖBB infra. Večino podatkov na njihovi strani, pa je na voljo samo za registrirane uporabnike. :roll:
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a igor72 » 08.03.2018, 18:42

holding napisal/-a:...pa si opazil, da je bil 48440 čudežno reden, mogoče pol ure + ali -... :?: ..čeprav je pri nas običajno 200, 300, 500 ali več minut zamujen... :?: ...
..tudi skoraj vsi ostali vlaki iz Kp so zamujeni najmanj toliko.... :idea: ...od Karavank naprej pa redno... :thumbupl ...le kako...?..

Opazil...Do Jesenic je prišu kot 48404 8)
Seveda je naprej redno, ko pa si delate na Jesenicah zalogo, da se lahko hvalite pred avstrijci :mrgreen:
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1724
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a holding » 08.03.2018, 19:25

... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .....zalogo... :mrgreen: ...
...če bi imeli ene 6 tirov več na Jesenicah in ene 120 vagonov več za obrt za ta tovor, potem bi, glede na "SŽ redovitost" tudi po ÖBB vsaka številka vlaka vozila svoj tovor....

...ker tega ni, se pač to, kar uspe priti iz Kopra na Jesenicah - v glavnem - pretrasira - (z ustrezno mediacijo glavnega jeseniškega prometnika med :roll: prevozniki RCA in SŽ-TP ter podizvajalci SŽ-VIT in RCA Produktion) -v časovno najbolj primerno traso, da se ne ruši turnus osebja, lok, VR...itd...

...če vozi v premogovi trasi ruda, ostane VR nespremenjen, [-X ...., če pa vozi v trasi rude premog, potem se ta trasa spremeni v elemente premogove trase, ker je zaradi prašenja premoga Vmax 80 km/h, tuneli Kaponig in Tauern pa 50 km/h.... :roll: ....(ruda ima Vmax 100 km/h...)..

...kot najbrž veš, "tam gor" vozne poti postavlja računalnik ..... [-X .., , sprememba elementov je strošek prevoznika, poleg tega pa, če bi vse trase spreminjal, bi bil rezultat:....70% rednih tras spremenjenih.......kar pa zahodni standardi ne prenesejo....in to,kar si ti trofu, je le posledica....

....to je samo drobec tega, da maš red in vse to, kar je posledica reda... :roll: ...in da lahko kljub temu, da ima sosed nered in vse to, kar je posledica nereda.. :mrgreen: ,...shajata eden z drugim.... [-o< ...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1724
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

OdgovorNapisal/-a holding » 21.03.2018, 18:59

igor72 napisal/-a:Pa še dve zanimivosti sta mi padli v oči....namreč ko vlak prečka karavanški tunel, vagoni čudežno nimajo več IP, kot je od Kopra do Jesenic in pa nalog da je zaradi nezadostnega DZO ročnih zavor, potrebno dodatno namestiti cokle iz lokomotive.....pa si napisal da je pri nas večji klanec :?: :?:

...pa poskusmo še ti dve uganki rešit'..:

...Izredna Pošiljka (IP)... :idea: ...na senčni strani Karavank vozijo vlaki po Voznem RED-u.... :thumbupl ...na sončni pa po VOZNEM red-u....

...no, ker je "tam gor" poudarek na RED-u, ni več naloga. ker so že vlaki, ki prevažajo rudo, voznoredno (bodisi v VK al' na tabl'c) definirani in označeni, da prevažajo tako in tako IP, zato je strojevodja že s samim VR vlaka obveščen o tem in o pogojih prevoza... :thumbupl ....in, ker jim je že dolgo znano, kak' mi furamo, imajo take VR-je za VSE vlake rude in premoga....

...podobno (voznoredno) imajo zrihtan' tudi za takoimenovane "kodificirane pošiljke", pa "hukepacke"...itd, itd....
...poleg tega imajo med seboj podobne IP-je in "kodificirane pošiljke", katere prevladujejo, združene v nekaj šifer, npr LÜ 25, LU26, LÜ27, Profil 170,..itd.... :shock:...in že takoj "na uč" utekaš, v kateri vlak ga smeš uvrstiti, ker je strojevodja že z VR obveščen o tem......(če me spomin ne vara, je "Huki" LÜ 27..)..

..----..
...zdej pa še cokle...
...Pravilnik o zavorah,varnost......itd.... https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/84199
...69. člen in Priloga 1 določata PZO in DZO ročnih in pritrdilnih zavor v vlaku glede na nagib proge, kjer bo vlak vozil.... :mrgreen: ...pri nas je zadeva stvar prevoznika......
...pri sosedih pa je zadeva kar precej drugačna...pa ne bom dlakocepil, ampak sam bistvo....

.."tam gor" si najbrž opazil, da nimajo "Nagibnih kazal" ob progi,.... [-X ...
..Strojevodja je odgovoren, da pripelje vlak od začetne do končne postaje.... :thumbupr ...ker vlak ni nikoli pretežek in nikoli premalo zavrt....(pa smo spet pri RED-u), ker je...
..Promet-(nik) odgovoren za obremenljivost lok in za "zavrtost vlaka"..(na podlagi podatkov prevoznika). :mrgreen: ...in mu niti na misel ne bo prišlo, da ga bo npr. strojevodja "namočil"...
..predvidevam, da iz tega sledi tudi nalog o uporabi ročnih cokel iz lokomotive za kritje DZO ročnih zavor zoper samopremaknitev.... :roll:....njihovih predpisov pa "'lih centoprocento" ne obvladam....

...P.S.:...ne hvalim prometnikov, samo razlagam njihov sistem.... :mrgreen: ....in posledice nespoštovanja...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov