Železniško progo Savski Marof - Kumrovec je zgradila inženirija JLA, predana pa je bila v promet leta 1956. Tri leta pozneje so jo podaljšali do Stranj in jo priključili na železnico Grobelno - Zabok. Danes je aktivna na slovenski strani do postaje Imeno, na hrvaški strani pa do postaje Harmica, kamor vozijo primestni vlaki. Železniška proga od postaje Vukovo Selo do Kumrovca je bila v osemdesetih letih prejšnjega stoletja remontirana in prilagojena za osni pritisk 20 t/os, 3 km dolg odsek od Harmice do Vukovega Sela pa je ostal v prejšnjem stanju in je izpostavljen propadanju zaradi dveh državi ne moreta doseči dogovora o izvedbi remonta (železnica na tem odseku je v katastrskem območju Slovenije, prav tako postaja Vukovo Selo). Po vstopu Hrvaške v schengenski režim se bo to verjetno rešilo.
Fotografija prvega vlaka z lokomotivo serije JŽ 01 na novi progi Savski Marof - Kumrovec, Glavni kolodvor Zagreb leta 1956:
Isti vlak na postaji Savski Marof:
Postaja Vukovo Selo na fotografijah posnetih 12. avgusta 2019:
Malo znano je da naj bi v okviru projekta zgradili neposredno povezavo kumrovaške železnice z glavno železnico Zagreb - Zidani Most med postajama Dobova in Vukovo Selo. Zgrajen je bil nasip, vendar tiri niso bili nikoli položeni, prav tako ni bil zgrajen most čez Sutlo. Danes sem šel na sprehod v Dobovo da raziščem sledi nasipa in bom svoje vtise posredoval v besedi in sliki.
HŽ 6112-010 v Harmici pripravljen za delo:
Tu ni prometa:
