Avtovlak Mallnitz-Obervellach, Bad Gastein
Avtovlak Mallnitz-Obervellach, Bad Gastein
Avtovlak Mallnitz-Obervellach, Bad Gastein pozimi
Zloženka in lokacija:
Povratna karta (28 evrov, v eno smer 17 evrov):
Mallnitz:
Reševalni vlak:
Prihod avtovlaka iz Obervellacha:
Vagoni z nadstreškom in prazen avtovlak (ponedeljek okoli 10 h):
Na čelu (avtovlak je na obeh straneh identičen, stran menjava le lokomotiva):
Bad Gastein v poznem popolndnevu:
V torek zvečer je začelo snežiti:
Vreme v četrtek zjutraj:
Popoldne se je megla dvignila...
...in nastali so taki panoramski posnetki:
Za konec panorama Bad Gasteina:
Se nadaljuje ...
Zloženka in lokacija:
Povratna karta (28 evrov, v eno smer 17 evrov):
Mallnitz:
Reševalni vlak:
Prihod avtovlaka iz Obervellacha:
Vagoni z nadstreškom in prazen avtovlak (ponedeljek okoli 10 h):
Na čelu (avtovlak je na obeh straneh identičen, stran menjava le lokomotiva):
Bad Gastein v poznem popolndnevu:
V torek zvečer je začelo snežiti:
Vreme v četrtek zjutraj:
Popoldne se je megla dvignila...
...in nastali so taki panoramski posnetki:
Za konec panorama Bad Gasteina:
Se nadaljuje ...
Zadnjič spremenil E.L., dne 12.08.2007, 23:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
Hvala ! Le nikar ne hvali zimo v Bad Gasteinu, lestos je tam rekordno topla zima in rekordno malo snega. Glede snega na slikah pa-v nedeljo zvečer je zapadlo nekaj snega, nato se je cel dan topil in bi se stopil, če ne bi prišla še ena pošiljka v torek zvečer. Po torku je sijalo sonce in deževalo, bilo je okoli 6 stopinj. Če bo v ponedeljek še kaj snega......se bom čudil
Have a nice day!
Za orientacijo, del glavne proge med Koroško in Salzburgom (ker imam veliko slik jih bom dodajal kar po delih):
1. DEL - Bad Gastein poleti
Postajna zgradba:
Severni del postaje (proti Salzburgu):
Nadhod:
Južni del postaje (proti Koroški):
Blagovno skladišče in konec postaje:
Edini industrijski tir na celotni postaji za majhen lesnopredelovalni obrat:
Ker daleč naokoli ni nobene dizelske premikalke je tir elektrificiran (ne cel, nanj se lahko le zapelje ):
Vlaki, panorame:
SŽ :
Izredno dolg vlak:
...
1. DEL - Bad Gastein poleti
Postajna zgradba:
Severni del postaje (proti Salzburgu):
Nadhod:
Južni del postaje (proti Koroški):
Blagovno skladišče in konec postaje:
Edini industrijski tir na celotni postaji za majhen lesnopredelovalni obrat:
Ker daleč naokoli ni nobene dizelske premikalke je tir elektrificiran (ne cel, nanj se lahko le zapelje ):
Vlaki, panorame:
SŽ :
Izredno dolg vlak:
...
Zadnjič spremenil E.L., dne 15.01.2009, 12:21, skupaj popravljeno 3 krat.
Have a nice day!
2 DEL - Böckstein, Tauerntunnel, avtovlak
Od daleč:
Tauerntunnel:
- dolžina 8550 m
- nadmorska višina 1226 m
- odprtje 1909
- avtovlak vozi poleti na pol, pozimi pa na eno uro
- cena: povratna karta 28 evrov, v eno smer 17 evrov
(če pomotoma kupite karto za samo eno smer jo je potem ceneje kupiti na bližnjih bencinskih črpalkah)
Satara slika:
Nov železiški most pred postajo:
Za njim stoji star most s sporočilom, da je leta 1909 umrlo 26 delavcev med gradnjo tega dela železnice:
Postaja kot na dlani:
Star vhod v dvotirni predor z imenom cesarja Franca Jožefa I. in letnico MCMIX = 1909:
Pod bivšim vhodom v Tauerntunnel stojijo vagoni, ki posredujejo ob ID v predoru:
Še kompozicija z lokomotivo:
Nov vstop/izstop v/iz Tauerntunnela:
Avtovlak, ta slika mi je kar dobro uspela:
Lokomotiva med premikom iz enega konca avtovlaka na drugega:
Pripravljena na povratek v Mallnitz:
V Tauerntunnel:
Star vagon avtovlaka in hišica za palčilo:
Postaja:
Pogled proti Koroški iz mesta, kjer izstopijo potniki avtovlaka, nad postajo se dviga Gamsstubenwand:
Pogled proti Gasteiner Tall:
Še nekaj drugih vlakov:
Helga:
Obe strani (Mallnitz in Böckstein) imata ploščad za pristajanje helikopterjev, imel sem srečo da sem enega ujel, čeprav slika ni ravno najboljša:
...
Od daleč:
Tauerntunnel:
- dolžina 8550 m
- nadmorska višina 1226 m
- odprtje 1909
- avtovlak vozi poleti na pol, pozimi pa na eno uro
- cena: povratna karta 28 evrov, v eno smer 17 evrov
(če pomotoma kupite karto za samo eno smer jo je potem ceneje kupiti na bližnjih bencinskih črpalkah)
Satara slika:
Nov železiški most pred postajo:
Za njim stoji star most s sporočilom, da je leta 1909 umrlo 26 delavcev med gradnjo tega dela železnice:
Postaja kot na dlani:
Star vhod v dvotirni predor z imenom cesarja Franca Jožefa I. in letnico MCMIX = 1909:
Pod bivšim vhodom v Tauerntunnel stojijo vagoni, ki posredujejo ob ID v predoru:
Še kompozicija z lokomotivo:
Nov vstop/izstop v/iz Tauerntunnela:
Avtovlak, ta slika mi je kar dobro uspela:
Lokomotiva med premikom iz enega konca avtovlaka na drugega:
Pripravljena na povratek v Mallnitz:
V Tauerntunnel:
Star vagon avtovlaka in hišica za palčilo:
Postaja:
Pogled proti Koroški iz mesta, kjer izstopijo potniki avtovlaka, nad postajo se dviga Gamsstubenwand:
Pogled proti Gasteiner Tall:
Še nekaj drugih vlakov:
Helga:
Obe strani (Mallnitz in Böckstein) imata ploščad za pristajanje helikopterjev, imel sem srečo da sem enega ujel, čeprav slika ni ravno najboljša:
...
Zadnjič spremenil E.L., dne 15.01.2009, 12:09, skupaj popravljeno 3 krat.
Have a nice day!
E.L. super slike. Predvsem me pa navdušuje, kako so Avstrijci poskrbeli za star portal (+ star vagon itd.) in s tem ohranjajo tehniško kulturo.
Se pa čudim, kako je bil lahko za dvotirno železnico, saj glede na postavitev sedanjega tira deluje kot za en komot tir, dva bi pa bila precej stisnjena.
Mmg, ima kdo kaj podatkov o predelavi tega predora, barbapapa?
Se pa čudim, kako je bil lahko za dvotirno železnico, saj glede na postavitev sedanjega tira deluje kot za en komot tir, dva bi pa bila precej stisnjena.
Mmg, ima kdo kaj podatkov o predelavi tega predora, barbapapa?
Goran
Rispo, temu se reče krmilni vagon, kateri je zelo praktičen, saj ni treba lokomotive vsakokrat menjat na drug konec vlaka!!RisPo napisal/-a:Nekaj me zanima glede potniškega vagona na sliki:
Http://img105.imageshack.us/img105/7373/medo097wf2.jpg
...vidim, da je na eni strani raven, na drugi strani pa, kot, da gre za začetek garniture in na prednjih steklih ima brisalce. Čemu je to tako Je ta del namenjen potnikom ali ima kakšno drugo funkcijo
V Nemčiji in Avstriji že dolgo to uporabljajo! Našim pa: