Pozabljeno...( trasa nekdanje proge Velenje-Dravograd )

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 12.04.2007, 19:50

Pozdrav

Šarganska osmica se ni obdržala, temveč je bila v turistične namene na novo izgrajena in posebej za njo obnovljen vozni park ter kupljena nova dizelka (mislim, da je Romunska).

Aja, prav ohranjena (nikoli ni prenehala z delom) ozkotirna proga (760mm) je na področju rudnika Banovići. Na njej obratujejo lokomotive (parne), ki so nekoč vozile po ozkotirnem omrežju v BiH.

LP

Jože
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

OdgovorNapisal/-a jure80 » 12.04.2007, 21:49

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

Šarganska osmica se ni obdržala, temveč je bila v turistične namene na novo izgrajena in posebej za njo obnovljen vozni park ter kupljena nova dizelka (mislim, da je Romunska).

LP

Jože


Vidim, da sem ga res polomil, ker sem napisal da se je obdržala. Hotel sem povedati, da je danes proga spremenjena v muzej. Proga je bila ukinjena l.1974, l.1999 pa so začeli z njeno revitalitacijo, planirajo pa njeno podaljšanje do Višegrada.
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 315
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Dare » 01.07.2007, 21:31

Včeraj smo se z družino potepali z kolesi v okolici Velenja in Šoštanja, pa smo se zapeljali še do Mislinje in se na hitro odpelali po trasi železnice do Doliča. S seboj sem imel fotoaparat pa sem malo poslikal in tu je rezultat :roll: Za kvaliteto slik ne garantiram :oops:

Viadukt pri Doliču, pogled v smeri Mislinje
Slika

Na drugi srtani viadukta, pogled proti Doliču
Slika

Pred predorom
Slika

V predoru - niša
Slika

Proti izhodu
Slika

Na drugi strani predora
Slika

Vzpon proti Mislinji
Slika

Podporni zid v zelenju
Slika

Pred Mislinjo
Slika

Takoj za vhodom v predor sem pod stropom na levi in desni strani naletel na dve odprtini. Morda kdo ve čemu so služile(morda prezračevalni sistem???)
Slika

Predor so zgleda nekoč popravljali, ker je na mestih obok betoniran
Slika

In spet niša
Slika

Svetloba na koncu predora
Slika

Severni portal, tudi tu se vidi da so popravljali obok
Slika

Prispeli smo na postajo Mislinja
Slika


Kondukter upam, da ne boš jezen ker slikam po tvojem "revirju", :roll: :oops: , skušnjava je bila prevelika :lol: .
Lep pozdrav - DARE
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 15.01.2009, 21:00

Zelo lepo,da je proga poslikana,nekoč je bilo zanimivo,spomnim se površnga preklapljanja tovornega vlaka v Mislinji,in ko je peljal vlak naprej proti Turiški vasi,so se odpreli vagoni,strojevodja na 116,pa je lokmotivi zlomil ojnice,v Doliču je bil še en odstavni tir ,kjer so na vagone natovarjali pesek.

Lepi časi.

Lep pozdrav.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 15.01.2009, 21:02

To je tako na hitro,napisano,ko se zasledil tole zanimivo temo.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3534
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 15.01.2009, 21:05

Fantje in morda tudi kako dekle, kaj ko bi se po trasi oz. ob trasi v bližnji prihodnosti popeljali s kolesi. Peš bi bila verjetno prehuda.
Tine
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Branko » 31.01.2009, 16:36

Tin€ napisal/-a:Fantje in morda tudi kako dekle, kaj ko bi se po trasi oz. ob trasi v bližnji prihodnosti popeljali s kolesi. Peš bi bila verjetno prehuda.

Predlagam vam, da del nekdanje prog opravite peš, tam kjer je sedaj asfalt pa s kolesi (asfalt je od cca Pameč pa skoraj do Mislinje, naprej je še kake 3 km makadama potem pa mačeta in po pod noge čez Hudo luknjo do Velenja.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 31.01.2009, 19:54

Branko,to pa ne bo šlo,del proge je popolnoma žaraščen-(Huda luknja-Velenje).
Do Velenja so ohranjeni le stebri mostov,drugo je vse zarastel gozd.

Lp.
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Branko » 31.01.2009, 20:02

parna napisal/-a:Branko,to pa ne bo šlo,del proge je popolnoma žaraščen-(Huda luknja-Velenje).
Do Velenja so ohranjeni le stebri mostov,drugo je vse zarastel gozd.

Lp.

Preberi kaj sem napisal. Sam sem jo že večkrat prehodil v zimskem in zgodnjem spomladanskem času.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 31.01.2009, 20:59

Narobe sva se razumela,jes sem mislil odsek Huda luknja-Paka.A si šel tudi mim Vegrada,kjer je tekla proga.

Lp.
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Branko » 01.02.2009, 12:57

parna napisal/-a:Narobe sva se razumela,jes sem mislil odsek Huda luknja-Paka.A si šel tudi mim Vegrada,kjer je tekla proga.

Lp.

Se pride tudi za Vegradom, samo malce iznajdljivosti in vztrajnosti potrebuješ pa seveda kar sem zgoraj napisal . Močna svetilka pa tudi prav pride (en tunel se pa sesuva in sem ga rajši obšel).
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 02.02.2009, 16:20

Ali ima kdo kake črnobele fotografije,ko je proga še delovala.Spomnim se,da so tire prodali v Bosno,lokomotive pa uničili.Neumno dejanje,to bi bila ena najlepših gorskih prog,muzejski vlak pa bi lahko vozil tudi tu,ne samo na Bohinjski progi.

Lp.
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Branko » 02.02.2009, 18:03

parna napisal/-a:Ali ima kdo kake črnobele fotografije,ko je proga še delovala.Spomnim se,da so tire prodali v Bosno,lokomotive pa uničili.Neumno dejanje,to bi bila ena najlepših gorskih prog,muzejski vlak pa bi lahko vozil tudi tu,ne samo na Bohinjski progi.

Lp.

Mislim, da so fotografije še v muzeju v Slovenj Gradcu, nekaj jih je pa tudi pri mostu na severni strani mesta. Pa tudi na forumu jih je nekaj pod funkcijo "išči" (vsaj mislim da sem jih videl).
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 02.02.2009, 18:25

Hvala.

Lp.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3534
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 02.02.2009, 19:03

Branko napisal/-a:
parna napisal/-a:Branko,to pa ne bo šlo,del proge je popolnoma žaraščen-(Huda luknja-Velenje).
Do Velenja so ohranjeni le stebri mostov,drugo je vse zarastel gozd.

Lp.

Preberi kaj sem napisal. Sam sem jo že večkrat prehodil v zimskem in zgodnjem spomladanskem času.


Branko a imaš morda tudi kakšne fotografije tvojih potepanj :?:
Tine

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov