Kreplje-Repentabor d.m. (in čez mejo :))
Ma kako sva se falila? Jaz sem prišel na kraj zločina (Kreplje) ob 12.30 in se potem vrnil nazaj čez kakšni dve uri in pol.Brižita napisal/-a:Super reportaža. Jaz sem bil tam ravno vceraj, toda nisem sel tako dalec, samo od Krepelj do prvega predora. Nato pa sem se z avtom odpeljal še na Italijansko stran. Proga je kar dobro ohranjena, se pa od Krepelj do predora kar lepo vzpenja.
LP
Miha
Proga se res vzpenja, ampak za takega izkušenega pohodnika kot sem jaz, še opazil nisem.
Sicer pa sem danes malo pobrskal po dokumentih in videl, da celotna proga omogoča vožnjo 65 km/h. No, jaz zagotovo ne bil vozil toliko, sploh ne s kakšnim težjim vozilom. Sicer pa je deklariran osni pristisk C, kar pomeni 20 ton/os in 6,4 tone po tekočem metru.
Dodatne slike bom dal gor, ko bom doma oz. ko bomimel čas.
No, sem obljubil še 11 slik, da jih napopam kar v tale post.
Italjanski predor s "slovenske" strani, čista prema.
Kretnica št. 2 v Repentaborju
Mejni kamen med Slovenijo in "Lahijo".
Predor Dol v smeri Repentaborja
Iz predora Dol proti repentaborju
Še 1x predsignal Krepelj (tokrat brez mene)
Edini potni prehod na progi, zavarovan celo z Andrejevim križem
Edini razirnik na progi
Predor Dol proti Krepljam (nema preme)
Hvala za pozornost.
Italjanski predor s "slovenske" strani, čista prema.
Kretnica št. 2 v Repentaborju
Mejni kamen med Slovenijo in "Lahijo".
Predor Dol v smeri Repentaborja
Iz predora Dol proti repentaborju
Še 1x predsignal Krepelj (tokrat brez mene)
Edini potni prehod na progi, zavarovan celo z Andrejevim križem
Edini razirnik na progi
Predor Dol proti Krepljam (nema preme)
Hvala za pozornost.
Zadnjič spremenil Regan 664, dne 15.07.2007, 18:00, skupaj popravljeno 2 krat.
Kakšni so razlogi, da danes po tej progi ne pelje noben vlak več, če so pred malo več kot 20imi leti peljali kar pogosto in zakaj so jih potem ukinili?
Zadnjič spremenil E.L., dne 02.04.2007, 18:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
Prva (in edina) funkcija raztirnika je ta, da ti vagoni iz stranskega (slepega) tira ne uidejo na prevozni tir (glavno progo).
Se pravi, če bi se že kakšen mulc špilal z odstavljenimi vagoni na tiru in spodmaknil coklo, ali jih odbremzal, da se ne bi vseskupaj odpeljajo po progi je namenjen raztirnih, da jih zadrži oz. če bi bila prevelika hitrost bi ti vagoni iztirili.
Pa še replika E.L.
Logično je, da ne morejo laufati trije železniški prehodi z Italijo na tako krati razdalji, saj je še za dva "premalo" tovora. Poleg tega, gre vsa roba iz pristanišča Trst po italijanskih progah do Avstrije.
Sej če bi na italjanski strani res kaj zagustilo, kakšen potres v Alpah ali kaj podobnega, bi morda celo še odprli to progo, seveda v smeri Trst-Repentabor-Jesenice.
Se pravi, če bi se že kakšen mulc špilal z odstavljenimi vagoni na tiru in spodmaknil coklo, ali jih odbremzal, da se ne bi vseskupaj odpeljajo po progi je namenjen raztirnih, da jih zadrži oz. če bi bila prevelika hitrost bi ti vagoni iztirili.
Pa še replika E.L.
Logično je, da ne morejo laufati trije železniški prehodi z Italijo na tako krati razdalji, saj je še za dva "premalo" tovora. Poleg tega, gre vsa roba iz pristanišča Trst po italijanskih progah do Avstrije.
Sej če bi na italjanski strani res kaj zagustilo, kakšen potres v Alpah ali kaj podobnega, bi morda celo še odprli to progo, seveda v smeri Trst-Repentabor-Jesenice.
Nadvse zanimive fotke. Lepa reportaža, zares.
Ne obupajte prehitro, glede na veliko zanimanje se zna še letos zgoditi kakšna vožnja... (rumours...!)jure80 napisal/-a:Nažalost narava dela svoje in proga bo spet tako zaraščena, kot je bila in spet bo treba čakati na novo obletnico da po njej zapelje kakšen muzejc.
LPB
Saj lahko prideš kaj na progo Celje - Velenje, sam konkurence pa ne smeš delat!! |Regan 664 napisal/-a:Marko, saj sem dal slike obsotelske proge (trikotnik Stranje-Imeno-Grobelno) v galerijo. Naslednja proga pa bo po vsej verjetnosti koroška, kdaj pa bo, pa še ne vem.541 napisal/-a:Regan664 zanimive slike.
MMG, kaj pa po štajerskem koncu tudi kaj fotografiraš?
P.S. Stranje - Imeno - Grobelno ni trikotnik, iz Grobelnega greš v Imeno preko Stranj. Lahko bi se temu reklo V proga Celje - Stranje - Imeno in Celje - Stranje - Sveti Rok ob Sotli