Zgornjesavska dolina 9.4.2007 (nekd. proga Jesenice-Rateče)
Zgornjesavska dolina 9.4.2007 (nekd. proga Jesenice-Rateče)
Da še jest prispevam mal fotk, učerej sm se odpravil s kolesom po delu trase nekdanje proge Jesenice-Rateče in sicer od Hrušice do Gozd Martuljka. Nadaljevanje (do Rateč) pa upam da sledi ob naslednji priliki.
Fotografije so večinoma posnete od Mojstrane do cestnega mostu v Gozd Martuljku ter okrog železniške postaje Hrušica in so bolj amaterske narave. Kljub temu želim prijeten ogled
za začetek
ostanki nadvoza pri Mojstrani
Nasip
Kilometrski kamen še vedno kljubuje času
Premikalni mejnik pred postajo Mojstrana (na žalost motna slika)
Sledi cestnega prehoda (tračnice so še vedno v asfaltu)
takoj za prehodom so tračnice odžagane
Na mestu kjer pride z leve na cesto pešpot je bil nekoč prehod
Takoj za potnim prehodom je sledil manjši most (širina za 2 tira, ker je v bližini postaja)
Včasih je bilo tu bolj živahno (postajno ozemlje)
Postaja v Mojstrani je lepo obnovljena in služi nekomu kot dom
Skladišče ob postaji (ni v uporabi, na daleč se vidi da je železniško (oblika)
Pogled proti Jesenicam, pot nam zapira nekdanji LIP Mojstrana
Kamniti usek pod glavno cesto
Prema proti Kranjski Gori
Mostič čez katerega je speljana kolesarska steza
Med demontažo proge so pozabili nekaj tračnic
tudi tu je proga potekala kar visoko po nasipu
Prvi malo daljši most na trasi, ornk ga načenja rja, zraven stoji vojaški bunker
Tud švelarje so pozabljali
na mostu so še originalni švelarji (vsaj tako zgledajo), na katere so nameščene nove lesene deske
Čuvajnica (morda postaja) pri Belci
Kjer kolesarska steza nekoliko zaide s trase, je le ta težko prehodna
Naslednji jekleni most, tudi tega veselo rja malča
14 kilometrov z Jesenic
3. most pri glavni cesti, prevozen z avtom, do bližnje kmetije
Zopet čuvajnica, preurejena v vikend
Ostanki jeklenega mostu pri Gozd Martuljku, konstrukcija je bila odpeljana nekam na Primorsko (popravite me, če ne drži). Tu pa sem se obrnil in se odpravil še nazaj do Hrušice
ŽP Hrušica
Kretniški nastavek
nekaj metrov za postajo nekdanja proga služi kar za vrtne gredice
drugi kretniški nastavek in kretnice
in njegovo leto izdelave
Tabla na postajnem poslopju
Med Hrušico in Jesenicami so tiri še vedno nameščeni, vendar ponekod zasuti ter zaraščeni, na levi vidna nakladalna rampa
Kretnice pred postajo, poleti vse zakrije zelenje
nadaljevanje proge proti Jesenicam mimo špedicijske cone
Podvoz pod progo, ki pelje skozi Karavanški predor
3 km do Jesenic, tiri izginjajo v zelenju...
... in v vodi
raztirnik sameva, zanimivo da je tista belo-modra tabla nanovo prebarvana
in dan se je zaključil
Lp, N€jc
Fotografije so večinoma posnete od Mojstrane do cestnega mostu v Gozd Martuljku ter okrog železniške postaje Hrušica in so bolj amaterske narave. Kljub temu želim prijeten ogled
za začetek
ostanki nadvoza pri Mojstrani
Nasip
Kilometrski kamen še vedno kljubuje času
Premikalni mejnik pred postajo Mojstrana (na žalost motna slika)
Sledi cestnega prehoda (tračnice so še vedno v asfaltu)
takoj za prehodom so tračnice odžagane
Na mestu kjer pride z leve na cesto pešpot je bil nekoč prehod
Takoj za potnim prehodom je sledil manjši most (širina za 2 tira, ker je v bližini postaja)
Včasih je bilo tu bolj živahno (postajno ozemlje)
Postaja v Mojstrani je lepo obnovljena in služi nekomu kot dom
Skladišče ob postaji (ni v uporabi, na daleč se vidi da je železniško (oblika)
Pogled proti Jesenicam, pot nam zapira nekdanji LIP Mojstrana
Kamniti usek pod glavno cesto
Prema proti Kranjski Gori
Mostič čez katerega je speljana kolesarska steza
Med demontažo proge so pozabili nekaj tračnic
tudi tu je proga potekala kar visoko po nasipu
Prvi malo daljši most na trasi, ornk ga načenja rja, zraven stoji vojaški bunker
Tud švelarje so pozabljali
na mostu so še originalni švelarji (vsaj tako zgledajo), na katere so nameščene nove lesene deske
Čuvajnica (morda postaja) pri Belci
Kjer kolesarska steza nekoliko zaide s trase, je le ta težko prehodna
Naslednji jekleni most, tudi tega veselo rja malča
14 kilometrov z Jesenic
3. most pri glavni cesti, prevozen z avtom, do bližnje kmetije
Zopet čuvajnica, preurejena v vikend
Ostanki jeklenega mostu pri Gozd Martuljku, konstrukcija je bila odpeljana nekam na Primorsko (popravite me, če ne drži). Tu pa sem se obrnil in se odpravil še nazaj do Hrušice
ŽP Hrušica
Kretniški nastavek
nekaj metrov za postajo nekdanja proga služi kar za vrtne gredice
drugi kretniški nastavek in kretnice
in njegovo leto izdelave
Tabla na postajnem poslopju
Med Hrušico in Jesenicami so tiri še vedno nameščeni, vendar ponekod zasuti ter zaraščeni, na levi vidna nakladalna rampa
Kretnice pred postajo, poleti vse zakrije zelenje
nadaljevanje proge proti Jesenicam mimo špedicijske cone
Podvoz pod progo, ki pelje skozi Karavanški predor
3 km do Jesenic, tiri izginjajo v zelenju...
... in v vodi
raztirnik sameva, zanimivo da je tista belo-modra tabla nanovo prebarvana
in dan se je zaključil
Lp, N€jc
Zadnjič spremenil N€jc, dne 15.05.2007, 22:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Hvala usem. Nadaljevanje do Rateč pa, če bo vse prav, sledi, vse v enem kosu bi bil kr velik zalogajE.L. napisal/-a:Super!!! Škoda edino le, da nisi šel še malo bolj proti zahodu ker bi lahko slikal urejen Železniški dom v KG in tudi lepo prenovljeno bivšo postajo v Podkorenu in še en železni most.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Res izjemna fotoreportaža. Zdaj šele vidim, da ŽP Hrušica v bistvu ni odrezana od obstoječe proge čez Jesenice, ampak je proga na pol zakopana in poleti, ko sem bil tam in slikal, se dejansko ni nikjer videlo tračnic.
Vseeno me pa zanima - tam kjer je podvoz pod progo čez Karavanški predor, a so še sploh tam tračnice ali so tudi povsem zakopane? Ker na sliki jih ni za videt.
Drugo vprašanje bi pa bilo glede tistega prehoda čez cesto pri Mojstrani: Je tisto glavna cesta Jesenice - Kranjska Gora ali kaka stranska cesta?
Še enkrat vse čestitke za res zanimive fotke, bo treba še kdaj it tja in si v živo pogledat.
Vseeno me pa zanima - tam kjer je podvoz pod progo čez Karavanški predor, a so še sploh tam tračnice ali so tudi povsem zakopane? Ker na sliki jih ni za videt.
Drugo vprašanje bi pa bilo glede tistega prehoda čez cesto pri Mojstrani: Je tisto glavna cesta Jesenice - Kranjska Gora ali kaka stranska cesta?
Še enkrat vse čestitke za res zanimive fotke, bo treba še kdaj it tja in si v živo pogledat.
Zgolj iz pripovedovanja, ker nisem bil zraven, ko so ga prestavljali.
To naj bi bilo na tem delu proge, ki jo Bojan lepo opisal.
Gre za tale mostiček, ki je do sedaj prenesel miljavžentkrat več tovora, kot pa njega dni na progi v Rateče. Če bi ostal tam, bi bil le še kup železja ...............
To naj bi bilo na tem delu proge, ki jo Bojan lepo opisal.
Gre za tale mostiček, ki je do sedaj prenesel miljavžentkrat več tovora, kot pa njega dni na progi v Rateče. Če bi ostal tam, bi bil le še kup železja ...............
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!