Zgornjesavska dolina 9.4.2007 (nekd. proga Jesenice-Rateče)
Ne bo držalo. Ta prehod na moji fotografiji se nahaja tik pred postajo Mojstrana (na zemljevidu 2mm proti vzhodu). Glavna cesta je ob času proge že bila in je tudi vrisana v ta zemljevid. Tisti prehod ki si ga obkrožil z rdečim krogom je bil pa pred vasjo Dovje (tudi na sedanji ali nekdanji glavni cesti) ob dnu rahlega klanca ter začetku ovinka takoj za odcepom v dolino Vrat.
In še nekaj; V temi opuščena proga Jesenice-Rateče je nekdo nalepil fotografijo (cestni prehod), ter smo nato ugotavljali kje na progi je bila posneta. Ta prehod (pri p. Mojstrana) je zelo podoben tistemu na stari fotografiji (žal sedanjega stanja nimam fotografiranega iz istega zornega kota kot je tista), le v ozadju je pobočje danes manj visoko, možno da so ga kasneje prekopali, ker je sumljivo ravno...
pa še link:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... c&start=15
In še nekaj; V temi opuščena proga Jesenice-Rateče je nekdo nalepil fotografijo (cestni prehod), ter smo nato ugotavljali kje na progi je bila posneta. Ta prehod (pri p. Mojstrana) je zelo podoben tistemu na stari fotografiji (žal sedanjega stanja nimam fotografiranega iz istega zornega kota kot je tista), le v ozadju je pobočje danes manj visoko, možno da so ga kasneje prekopali, ker je sumljivo ravno...
pa še link:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Ta prehod na sliki je pred postajo Mojstrana in sem ga na zemljevidu oznacil z rumenim krogom.
Cesta od Hrušice do Mojstrane je pred izgradjo cesnega Karavanškega predora potekala drugače. Cesta je vodila preko vasi Hrušice in višje od današnje na karti označeno z rdečo vendar so jo zaprli ko so zgradili nov predor, ker je potekala približno v višini portala. Današja cesta pa poteka približno po trasi nekdanje proge in danes služijo podporni zidovi proge cesti. Na zemljevidu označeno z modro črto.
Se bom odpravil na kolo pa naredil malo slik, da bo bolj jasno.
Lp
Cesta od Hrušice do Mojstrane je pred izgradjo cesnega Karavanškega predora potekala drugače. Cesta je vodila preko vasi Hrušice in višje od današnje na karti označeno z rdečo vendar so jo zaprli ko so zgradili nov predor, ker je potekala približno v višini portala. Današja cesta pa poteka približno po trasi nekdanje proge in danes služijo podporni zidovi proge cesti. Na zemljevidu označeno z modro črto.
Se bom odpravil na kolo pa naredil malo slik, da bo bolj jasno.
Lp
Sem šel zdej malo poslikat, da bo bolj jasno.
Sem se izposodil malo zemljevid, da bom malo bolj nazorno pojasnil.
1. Tukaj je bil prehod preko proge na zemljevidu označen z rdečim krogom. Proga je potekala v višini belega kombija na desni strani ceste se vidi bivša čuvajnica z oznako 7.
2. Na sliki se vidi želežnisli nasip v ozadju ceste kot se vidi je zelo zaraščen.
Na tem odseku sta dva nekdanja podvoza pod progo.
3.Ostanek podpornega zidu.
4. Tu je bil prehod stare ceste preko proge označen z rumenim krogom, katera je potekala kjer je danes nova cesta. V ozadju se vidijo ostanki stare ceste.
Pogled z druge strani.
5. Partizanski prehod nekdaj preko proge zdaj ceste. Tu je potekala kurirska pot iz Karavank na Mežekljo. Nakoč je tu stala čuvajnica.
6. Podpirni zid, ki zdaj služi cesti nekoč pa železnici.
V soboto bom šel še malo slik naredit pa malo bol opisati nekdanji izgled postaje na Hrušici.
Lp
Sem se izposodil malo zemljevid, da bom malo bolj nazorno pojasnil.
1. Tukaj je bil prehod preko proge na zemljevidu označen z rdečim krogom. Proga je potekala v višini belega kombija na desni strani ceste se vidi bivša čuvajnica z oznako 7.
2. Na sliki se vidi želežnisli nasip v ozadju ceste kot se vidi je zelo zaraščen.
Na tem odseku sta dva nekdanja podvoza pod progo.
3.Ostanek podpornega zidu.
4. Tu je bil prehod stare ceste preko proge označen z rumenim krogom, katera je potekala kjer je danes nova cesta. V ozadju se vidijo ostanki stare ceste.
Pogled z druge strani.
5. Partizanski prehod nekdaj preko proge zdaj ceste. Tu je potekala kurirska pot iz Karavank na Mežekljo. Nakoč je tu stala čuvajnica.
6. Podpirni zid, ki zdaj služi cesti nekoč pa železnici.
V soboto bom šel še malo slik naredit pa malo bol opisati nekdanji izgled postaje na Hrušici.
Lp
Uf, hvala za ta izčrpna pojasnila okrog tistega prehoda! Človek vedno kaj novega izve. Se vidi, da nisem doma iz tega konca pa tudi še prekolesaril nisem tisti del od Hrušice do Mojstrane.
To, da je včasih cesta mimo Hrušice potekala višje, se pa tudi sam dobro spomnim. Točno vem, da se iz stare ceste ni videlo ŽP Hrušice, videla se je šele iz nove ceste, ki teče nižje in vzporedno z nekdanjo postajo. Spet me popravite, če se motim ampak zelo dobro so mi v spominu ostali stari potniški vagoni, ki so še nedolgo tega (par let nazaj) samevali na postaji, iz stare ceste se pa ne spomnim, da bi jih videl.
V soboto pa le nove fotke gor oz. novo poročilo!
To, da je včasih cesta mimo Hrušice potekala višje, se pa tudi sam dobro spomnim. Točno vem, da se iz stare ceste ni videlo ŽP Hrušice, videla se je šele iz nove ceste, ki teče nižje in vzporedno z nekdanjo postajo. Spet me popravite, če se motim ampak zelo dobro so mi v spominu ostali stari potniški vagoni, ki so še nedolgo tega (par let nazaj) samevali na postaji, iz stare ceste se pa ne spomnim, da bi jih videl.
V soboto pa le nove fotke gor oz. novo poročilo!
res je glede vagonovrock_rail napisal/-a:Uf, hvala za ta izčrpna pojasnila okrog tistega prehoda! Človek vedno kaj novega izve. Se vidi, da nisem doma iz tega konca pa tudi še prekolesaril nisem tisti del od Hrušice do Mojstrane.
To, da je včasih cesta mimo Hrušice potekala višje, se pa tudi sam dobro spomnim. Točno vem, da se iz stare ceste ni videlo ŽP Hrušice, videla se je šele iz nove ceste, ki teče nižje in vzporedno z nekdanjo postajo. Spet me popravite, če se motim ampak zelo dobro so mi v spominu ostali stari potniški vagoni, ki so še nedolgo tega (par let nazaj) samevali na postaji, iz stare ceste se pa ne spomnim, da bi jih videl.
V soboto pa le nove fotke gor oz. novo poročilo!
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Tu pa še zadnji del nekdanje proge keterega še nismo omenili v tej temi.
To je odsek, ki poteka med Mojstano in Dovjem do postaje v Mojstrani. Poletni čas ni bil ravno primeren za slikanje, ker je bilo vse zarašeno. Ta del je še najbol nedotaknen od ukinitve proge in se lepo vidi kaj nardi narava v 40 letih in Sava je že na dveh delih odnesla nasip trase. Lepo se vidijo ostanki grede, kilometerski kamni in druge oznake ob progi.
Po trasi vodi sprehajalna pot
Ostanki mostu preko potoka
Tolčenec
km 8,6
Drevesa na trasi so že kar velika
Vidni so še ostanki barve
km 9,1
Pogled proti postaji v Mojstrani
Lp
To je odsek, ki poteka med Mojstano in Dovjem do postaje v Mojstrani. Poletni čas ni bil ravno primeren za slikanje, ker je bilo vse zarašeno. Ta del je še najbol nedotaknen od ukinitve proge in se lepo vidi kaj nardi narava v 40 letih in Sava je že na dveh delih odnesla nasip trase. Lepo se vidijo ostanki grede, kilometerski kamni in druge oznake ob progi.
Po trasi vodi sprehajalna pot
Ostanki mostu preko potoka
Tolčenec
km 8,6
Drevesa na trasi so že kar velika
Vidni so še ostanki barve
km 9,1
Pogled proti postaji v Mojstrani
Lp
Če bo vse po sreči naj nebi bila več dolgo , ker naj bi tu potekala kolesarska proga in nato ob cesti do Hrušice in naprej do Bleda. Prejšnje leto, ko sem slikal to džunglo so bili zabit po celem delu količki sam to kot vendno traja malo dalj časa, vendar bo takrat manj ostankov kilometerskih kamnov in drugega kar spominja na želežniško progo.
Pred leti pa je obstajala tudi ideja, da bi v Kranjski Gori na mostu kjer je potekala proga postavili kot spomenik postavili parno lokomotivo.
Tekla pa je tudi tema glede kje bi dobili več podatkov glede same proge in pomoje bi se največ tega našlo v arhivih gornjesavskega muzeja, ker sem zasledil kar nekaj slik, ki izhajajo od tam.
Bolj mračno se spominjam tudi dukumentarnega filma, ki je bil posnet ob 30 obletnici zaprtja proge in so bili intrvjuji z strojevodji in drugimi delavci na progi, sam to je že 11 let nazaj in takrat sem bil še majhen in se spominjam samo nekej odlomkov in še to bolj megleno. Predvajan pa je bil, če se ne motim na gorenjski televiziji.
Lp
Pred leti pa je obstajala tudi ideja, da bi v Kranjski Gori na mostu kjer je potekala proga postavili kot spomenik postavili parno lokomotivo.
Tekla pa je tudi tema glede kje bi dobili več podatkov glede same proge in pomoje bi se največ tega našlo v arhivih gornjesavskega muzeja, ker sem zasledil kar nekaj slik, ki izhajajo od tam.
Bolj mračno se spominjam tudi dukumentarnega filma, ki je bil posnet ob 30 obletnici zaprtja proge in so bili intrvjuji z strojevodji in drugimi delavci na progi, sam to je že 11 let nazaj in takrat sem bil še majhen in se spominjam samo nekej odlomkov in še to bolj megleno. Predvajan pa je bil, če se ne motim na gorenjski televiziji.
Lp
Re: Zgornjesavska dolina 9.4.2007 (nekd. proga Jesenice-Rateče)
Na telem krajšem prispevku o Planici je med časom 2:56 in 3:03 prikazana proga, ko je še obratovala.
MMG: Kje bi bil lahko tisti prehod čez železniški prehod?
MMG: Kje bi bil lahko tisti prehod čez železniški prehod?
Re: Zgornjesavska dolina 9.4.2007 (nekd. proga Jesenice-Rateče)
Med Kranjsko Goro in Podkornom.Cepi napisal/-a:MMG: Kje bi bil lahko tisti prehod čez železniški prehod?
Se vidi tukaj na zemljevidu.
Malo naprej po cesti, ki je desni strani slike.
(slika pa najdena tule:http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.p ... &start=300)
Lp