Maribor-Prevalje-d.m. (s podaljškom do Pliberka:))
Maribor-Prevalje-d.m. (s podaljškom do Pliberka:))
Da ne pozabimo Koroščev, sem izbral nekaj zanimivih slik iz omenjene proge.
Mimogrede, proga je kar posejana z vlakovnimi ODPRAVNICAMI (prometnicami), kraljica vseh pa je bila v Dravogradu, a se mi ni pustila slikati. Slikal sem lahko samo relejno
Mimogrede je imela veliko dela, ker je med Vuzenico in Dravogradom crknila motorka (TMD) in jo je bilo potrebno šlepati. tako smo imeli celo uro zamude.
Vzdrževanje mostiča pred Studenci
ŽP MB Studenci
Pokopališče lokomotiv na Studencih
Upam, da Regan še ni odpisan
Pozdrav sprevodnika
Lepa Koroška
Likovni predsignal postaje Podvelka
Postajališče Sveti Vid, trava čaka na košnjo
Čakanje v Vuzenici zaradi pokvarjene TMD
18-005 v Dravogradu
Relejna Dravograda, prometnica pa je na levi strani
Uvoz na postajo Vuzenica
Križanje potnika je bilo zaradi zamude prestavljeno v Vuhred (namesto Podvelka)
Levo Otiški Vrh, desno Prevalje
Zares porihtana postaja Pliberk
Porihtani Pliberk in naša čačkopacka-popisani fiat
Bleiburg in Svinja planina
Res tihi avstrijski dizli, križanje tovornega
Križanje potniškega neslišnega dizla
Prosto!
Pogled z avstrijske strani proti Holmecu
Holmec, kjer se je leta 91 odvijala bitka vseh bitk
predor med Holmecom in Prevaljami
Mimogrede, proga je kar posejana z vlakovnimi ODPRAVNICAMI (prometnicami), kraljica vseh pa je bila v Dravogradu, a se mi ni pustila slikati. Slikal sem lahko samo relejno
Mimogrede je imela veliko dela, ker je med Vuzenico in Dravogradom crknila motorka (TMD) in jo je bilo potrebno šlepati. tako smo imeli celo uro zamude.
Vzdrževanje mostiča pred Studenci
ŽP MB Studenci
Pokopališče lokomotiv na Studencih
Upam, da Regan še ni odpisan
Pozdrav sprevodnika
Lepa Koroška
Likovni predsignal postaje Podvelka
Postajališče Sveti Vid, trava čaka na košnjo
Čakanje v Vuzenici zaradi pokvarjene TMD
18-005 v Dravogradu
Relejna Dravograda, prometnica pa je na levi strani
Uvoz na postajo Vuzenica
Križanje potnika je bilo zaradi zamude prestavljeno v Vuhred (namesto Podvelka)
Levo Otiški Vrh, desno Prevalje
Zares porihtana postaja Pliberk
Porihtani Pliberk in naša čačkopacka-popisani fiat
Bleiburg in Svinja planina
Res tihi avstrijski dizli, križanje tovornega
Križanje potniškega neslišnega dizla
Prosto!
Pogled z avstrijske strani proti Holmecu
Holmec, kjer se je leta 91 odvijala bitka vseh bitk
predor med Holmecom in Prevaljami
Hvala za čestitke,
ne, album se mi ni pomešal, samo mi smo krožili po progi, najprej od Mb do Dravograda, nato prestop nazaj proti Vuhredu, in nato prestop v Vuhredu za Prevalje in naprej.
Motilo me je edinole to, da smo se od Vuhreda proti Prevaljam vozili proti soncu, ki se je uprlo v kabino fiata in so bile slike nikakve. Tako Mario, da je ona cepna kretnica slaba slika ravno zaradi tega.
Bobi19, slikal sem v torek, 10 aprila, tako da sva se grešila.
ne, album se mi ni pomešal, samo mi smo krožili po progi, najprej od Mb do Dravograda, nato prestop nazaj proti Vuhredu, in nato prestop v Vuhredu za Prevalje in naprej.
Motilo me je edinole to, da smo se od Vuhreda proti Prevaljam vozili proti soncu, ki se je uprlo v kabino fiata in so bile slike nikakve. Tako Mario, da je ona cepna kretnica slaba slika ravno zaradi tega.
Bobi19, slikal sem v torek, 10 aprila, tako da sva se grešila.
Še sedem slik.
Viaduktek med Holmecom in Prevaljami.
Uvozni signal postaje Prevalje
Desno se priključi ind. tir železarne Ravne
Desno se priključi proga iz Otiškega Vrha
Eden redkih premikalnih signalov te vrste v MB Studenci
Kot vidite (oz. ne vidite) mi nočne slike sploh ne uspevajo. Slikal sem na Rakeku, le katera lokomotiva bi bila to?
Pa še relejna tabla postaje Rakek.
Viaduktek med Holmecom in Prevaljami.
Uvozni signal postaje Prevalje
Desno se priključi ind. tir železarne Ravne
Desno se priključi proga iz Otiškega Vrha
Eden redkih premikalnih signalov te vrste v MB Studenci
Kot vidite (oz. ne vidite) mi nočne slike sploh ne uspevajo. Slikal sem na Rakeku, le katera lokomotiva bi bila to?
Pa še relejna tabla postaje Rakek.
vidim da omenjaš otiški vrh. Zanima me, kaj je še sploh kaj prometa za Otiški vrh ??
P.S: super slikice
P.S: super slikice
Zadnjič spremenil BoBi19, dne 14.04.2007, 9:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Boštjan
Regan je jasno! Ob polnoči z njim ropotajo po glavni progi.
Na koroški progi pogrešam kakšen tunelček več in pa kakšen impresiven mostič. Se mi zdi, da je vseeno Bohinjska bolj impresivnejša.
Ja, na otiškem vrhu kar dogaja, dva para tovornih vlakov dnevno. Ravno, ko smo bili v Dravogradu, je tovorni (mislim, da isto španka) šaril po Otiškem Vrhu, regan pa je bil v Rušah.
Peroni so prekrati v primeru dvojnih DMG, ali pa takrat, ko strojevodja fali peron.
Na koroški progi pogrešam kakšen tunelček več in pa kakšen impresiven mostič. Se mi zdi, da je vseeno Bohinjska bolj impresivnejša.
Ja, na otiškem vrhu kar dogaja, dva para tovornih vlakov dnevno. Ravno, ko smo bili v Dravogradu, je tovorni (mislim, da isto španka) šaril po Otiškem Vrhu, regan pa je bil v Rušah.
Peroni so prekrati v primeru dvojnih DMG, ali pa takrat, ko strojevodja fali peron.
A tovorni vlaki vozijo za tovarno ivernih plošč v Otiškem vrhu? Ali je za kakšen drug tovor?Regan 664 napisal/-a:Regan je jasno! Ob polnoči z njim ropotajo po glavni progi.
Na koroški progi pogrešam kakšen tunelček več in pa kakšen impresiven mostič. Se mi zdi, da je vseeno Bohinjska bolj impresivnejša.
Ja, na otiškem vrhu kar dogaja, dva para tovornih vlakov dnevno. Ravno, ko smo bili v Dravogradu, je tovorni (mislim, da isto španka) šaril po Otiškem Vrhu, regan pa je bil v Rušah.
Peroni so prekrati v primeru dvojnih DMG, ali pa takrat, ko strojevodja fali peron.
LP
Izidor
Izidor