Ozkotira proga Kalka-Shimla (Indija)

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

Ozkotira proga Kalka-Shimla (Indija)

OdgovorNapisal/-a Brižita » 17.04.2007, 15:10

Oktobra in Novembra 2006 sem bil na potovanju po Indiji, kjer sem si med drugim imel namen ogledati tudi eno od mnogih zanimivih ozkotirnih železnic, ki se uporabljajo za redni promet.

Moja želja je bila videti progo med Siliguri-jem in Darjeeling-om a mi zaradi pomanjkanja časa tja (vzhodni del Indije) ni uspelo priti. Odločil sem se za podobno progo, ki poteka med mestoma Kalka (600 m nadmorske višine) in Shimla (2100 m nadmorske višine). Žal zaradi množice drugih slik nisem mogel fotografirati proge toliko kot bi sicer hotel toda za prvi vtis o progi bo upam dovolj slik.

Slika

to so vagoni indijskih državnih železnic, ta na sliki je spalnik s posteljami v treh nadstropjih in brez kupejev

Slika

vagoni ozkotirne železnice na postaji v Kalki, širina te proge je 760 mm

Slika

peron in ozkotirna proga, postaja Kalka

Slika

vagoni kompozicije našega vlaka za Shimlo, obstajata dva razreda in sicer prvi, ki ima malo udobnejše sedeže in drugi, ki ima lesene klopi in ponavadi veliko potnikov

Slika

modro in rdeče pobarvani vagoni na postaji v Kalki

Slika

postajni siganali, tipični Angleški

Slika

Slika

pogled iz vlaka med vožnjo skozi oprta vrata vagona, to početje ni tako nevarno, saj gre vlak zelo počasi cca 25 km/h

Slika

eden izmed številnih viaduktov, ki se mi je zdel še najbolj zanimiv

Slika

pogled na progo, ki smo jo že prevozili, se namreč vzpenja v serpentinah

Slika

še en viadukt na ovinku proge

Slika

dizelska lokomotiva, ki je vlekla naš vlak si je mogla na tretjini poti malo odpočiti, odpočili pa smo si tudi potniki, predvsem tisti v drugem razredu in si pretegnili ude

Slika

odhod s postaje Dharampur Himachal 1469 m nad morjem

Slika

na ostrem ovinku sem lahko slikal tudi lokomotivo

Slika

X križanje na končni postaji v Shimli

Slika

del proge med potniško postajo Shimla in tovorno postajo Shimla, ki je kakšna dva kilometra višje a je žal opuščena

Slika

naprava za iztirjanje po klancu pobeglih vagonov

Slika

na opuščenem delu proge med aktualno potniško postajo Shimla in tovorno postajo Shimla se pasejo koze, ob kretnici je videti zanimiv signal, ki sporoča ali je kretnica odprta ali zaprta

Slika

nadstrešek za lokomotive na postaji Shimla

Slika

X kretnica na potniški postaji Shimla

Slika

lepo restavrirana in vzdrževana parna lokomotiva, ki je nekoč vozila med Kalko in Shimlo, sedaj vozi le še ob posebnih priložnostih, predvsem organizirane skupine ljubiteljev železnic iz Anglije in Amerike

Slika

kretniški signal

Slika

detajl postajnega signala

Slika

ročna okretnica na postaji Shimla

Slika

lepo vzdrževana notranjost muzejske parne kokomotive s prejšnje slike

Slika

tehtnica za vagone na opuščeni tovorni postaji Shimla je že brez dovoznih tirov

No to so žal vse slike. Proga je bila zgrajena v 19.st (189?), dolga je 98 km, in gre skozi 90 tunelov, ki so večinoma bolj kratki, pri vzponu pa si vlak nikjer ne pomaga z zobato tirnico. Zaradi počasne voznje in postankov traja potovanje dobrih 5 ur, a je zaradi zanimive konfiguracije proge in pokrajine kratkočasno.

Lep pozdrav,

Miha
Zadnjič spremenil Brižita, dne 17.04.2007, 21:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a N€jc » 17.04.2007, 15:41

Zelo zanimivo :!: kolk prbližn pa so najmanjši radiji na ovinkih? zgleda da kar majhni...
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1286
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

OdgovorNapisal/-a bart » 17.04.2007, 18:52

Brižita fenomenalno. =D> =D> =D> =D> =D>
Ko sem gledal slike "sem bil skoraj tam". Dober si jih skupaj nanizal.

Hvala
Bart
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 17.04.2007, 21:24

zelo zanimivo s sliko za v indijske železnice je mnogo slabo tiri, še drugo. že vem da ima težav država indija! res škoda!

drugače zelo res lepo sliko in full!!!! :)

jaz bom grem v ameriko od drugoleto , bom pelje vlake za ACELA ,hehe :)

LP
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Griffith » 17.04.2007, 21:53

Tud jest sem not padu. V slike. ;)
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 19.04.2007, 21:42

Pozdrav

Špica!!! :shock: Krasne slike! Ima pa Indija kar nekaj železniških biserov, kot so poleg prikazane proge in omenjene linije za Darjeeling še proga v gorovje Nilgiri in pa proga čez Bore Ghat. Nekaj o omenjenih progah najdete na naslednjih linkih:


Najprej povratek v leto 1935:
http://mikes.railhistory.railfan.net/r019.html


Pa nekaj o železnici v gorovje Nilgiri (wikipedija):
http://en.wikipedia.org/wiki/Nilgiri_Mountain_Railway


Pozdrav

Jože
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 19.04.2007, 21:56

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

Špica!!! :shock: Krasne slike! Ima pa Indija kar nekaj železniških biserov, kot so poleg prikazane proge in omenjene linije za Darjeeling še proga v gorovje Nilgiri in pa proga čez Bore Ghat. Nekaj o omenjenih progah najdete na naslednjih linkih:


Najprej povratek v leto 1935:
http://mikes.railhistory.railfan.net/r019.html


Pa nekaj o železnici v gorovje Nilgiri (wikipedija):
http://en.wikipedia.org/wiki/Nilgiri_Mountain_Railway


Pozdrav

Jože


gledam na netu je zelo zanimivo in lepo! :)

Lp :)
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 19.04.2007, 22:21

Odlične slike Miha!! =D> =D> =D>

Te ni bilo nič strah peljat z vlakom? Kakor mi je poznano so Indijske železnice kar nevarne, z zelo zastarelo infrastrukturo!
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Brižita » 20.04.2007, 16:20

Hvala za pohvale, kot sem že omenil sem prvotno hotel obiskati železnico v Darjeeling, vem pa tudi za tisto v gorovju Nilgiri, ki je zelo blizu Mumbai-a. Ko si tam je toliko stvari na katere moraš misliti, da sem le redko pomislil na morebitno nesrečo na železnici. Proge v Indiji niti niso v tako zelo slabem stanju, morda so nevarni nekateri mostovi in viadukti, ki so bolj slabo vzdrževani, sicer pa so glavne proge dvotirne in elektrificirane, vlaki pa vozijo kar presenetljivo hitro. Je pa na nekaterih odsekih prog kar nekaj počasnih voženj. Na progi v Shimlo sem pomisli, kako bi bilo če bi pri spustu vlak zbezljal. No vse je bilo uredu in imam zato na Indijo lepe spomine, morda bom šel še kdaj, da obiščem še katero od drugih ozkotirnih gorskih prog.

Lep pozdrav,

Miha
Uporabniški avatar
marklinfan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 571
Pridružen: 01.08.2006, 19:47
Kraj: Stari grad Celje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marklinfan » 20.04.2007, 20:51

sm bil pred enim leto mtut tam...sicer sem se pelu z rdečimi vagono (kao 1 class) mam tu filmčke...in je res zanimiva vožnja... a si bil v železnišme muzeju v New Delhiju...majo maketo kjer so modeli od Mehana not zanimivo?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov