ŽP Črnomelj

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

ŽP Črnomelj - antene....

Odgovor Napisal/-a s52r »

Lep pozdrav vsem !!!!
Antene lahko vsak vidi na moji spletni strani...se jih ne upam prilepit sem...
Bom pa se peljal v nedeljo do Metlike, pa bo še nekaj novih slik...
Rad bi šel še do Karlovca, a me je malo strah, če se spomnim, kaj pišejo
v soseščini o fotografiranju...pa tolikokrat sem peljal vlak na tisti konec...
nekaj let sem celo vsako tretjo noč spal v Karlovcu...tak je bil pač turnus..
Bom videl, morda mi kaj uspe....
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: ŽP Črnomelj - antene....

Odgovor Napisal/-a mario »

s52r napisal/-a:Lep pozdrav vsem !!!!
Antene lahko vsak vidi na moji spletni strani...se jih ne upam prilepit sem...
Bom pa se peljal v nedeljo do Metlike, pa bo še nekaj novih slik...
Rad bi šel še do Karlovca, a me je malo strah, če se spomnim, kaj pišejo
v soseščini o fotografiranju...pa tolikokrat sem peljal vlak na tisti konec...
nekaj let sem celo vsako tretjo noč spal v Karlovcu...tak je bil pač turnus..
Bom videl, morda mi kaj uspe....
Da vidimo Tone, do takat pa 73 !
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Tone, kolikor jaz poznam strojevodje, ki vozijo Fiate do Metlike, ti bodo brez problema dovolili slikanje proge iz kabine vlaka...... no odvisno na koga boš naletel ....
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Kaj ne vozijo po dolenjski progi večinoma kanarčki?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Regan 664 napisal/-a:Kaj ne vozijo po dolenjski progi večinoma kanarčki?

Tone ima v mislih hrvaški del proge. Med Metliko in Karlovcem. Hrvati pač vozijo Fiate in o Mercedesih so le sanjali .......... :wink:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Mogoče pa je mislil da hrvaške fiate od Karlovca do Metlike.
Ups, sem videl da je odgovor že podan.
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Sem pa pozabil, na brate hrvate d aimajo fiate.

Ker se v kratkem tudi sam odpravljam na "Dalenjsko" me zanima, če bom v Metliki sploh še videl šinobus, ker vem, da je nekje na tem forumu bila debata, pa sedaj ne vem, ali so jih brata hrvata skenslali ali še vozijo?
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Kolikor se razumem v to, naj bi šinobusi vozili le določen čas, zaradi poškodovanega mostu čez Kolpo (pri Ozlju). Potem sedaj spet vozijo Fiati (Šveđani).
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Aleš664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 536
Pridružen: 27.11.2006, 20:38

Odgovor Napisal/-a Aleš664 »

Zelo lepe slike. Mene pa zanima zakaj Kenedi nima Ampermetra tam zraven manometrov tako kot je to na Reganu in Španki.
LP

Slika
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

ŽP Črnomelj

Odgovor Napisal/-a s52r »

Info za vse, ki jih zanima.....
Vzrok zapore proge med Črnomljem in Metliko je večja menjava dotrajanih pragov...
Slika kaže njihovo raztovarjanje na ŽP Črnomelj.

Slika

Pa še pogled iz kabine TMD-ja...

Slika

Res bo malo iz teme....Miro je omenil 25-005, jaz sem jo videl takole aprila v muzeju v Ljubljani....

Slika
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Tone, kaj pa od Gradaca do Metlike so še vedno tirnice iz leta 1918, ali so jih (že) zamenjali?
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

ŽP Črnomelj

Odgovor Napisal/-a s52r »

Pozdrav !!!
Marko, bom v ponedeljek vprašal nadzornika proge, pa ti prenesem, kaj bo rekel.....
ne bi rad kaj mutil....po pravici povem, da se že 13 let nisem vozil od Črnomlja do Metlike....
pa bom šel sedaj v nedeljo, ko imam čas...
Bom malo poslikal in tule prilepil.....
Do takrat pa prav lep pozdrav vsem iz Bele krajine !!!!!
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

ŽP Črnomelj

Odgovor Napisal/-a s52r »

Pozdrav vsem !!!!

Še moje skromno mišljenje in odgovor ALEŠU664....
Kenediju bo kmalu 50 let, kar vozi na naših progah, pa verjetno tudi v času
nabave je bil v USA že kar nekaj let v uporabi....stroji pa se dopolnjujejo...
prve lokomotive tudi niso imele EDZ, pa če pogledaš 415
je tudi čisto drugačen od prve serije....
Meni kot strojevodju je bil A meter na 644 in 664 zelo všeč...saj sem lahko kontroliral
trenutno obremenitev el. vlečnega motorja, pa tudi šentiranje sem lahko
spremljal na instrumentu.
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
IC-Pohorje503

Re: ŽP Črnomelj

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Res bo malo iz teme....Miro je omenil 25-005, jaz sem jo videl takole aprila v muzeju v Ljubljani....

Slika[/quote]

25-005 je kam bo ogledal ? bo v celju ? ali ostali v ljubljani muzeji stoji?! :(

hočem ogleda na pragerskem za 25-005 :) :)


Lp
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

Črnomelj-zapora proge....

Odgovor Napisal/-a s52r »

Lep pozdrav vsem !!!!
Danes, 14. 05. 07 je spet zapora proge iz Črnomlja proti Metliki...
Tolčenec so razložili in pričela se je strojna regulacija...

Nič več ročnega krampanja, kot so ga imenovali....
delo opravlja stroj - podbijalec
Slika
Slika
Slika

S strojem upravljata dva delavca...
Ta je v čelni kabini stroja
Slika
Slika
Slika

Drugi delavec je v kabini na sredini in neposredno upravlja z podbijanjem...
ima instrumentarij, kot v kakšnem avionu....a tudi zelo močan hrup !!!!
Slika
Slika
Slika

Za strojem podbijalcem opravi delo še stroj za urejanje tirne grede...ker že dolgo ni deževalo, se močno kadi....
Slika
Slika
Slika

S strojem upravljata dva delavca v isti kabini...
Slika
Slika

Oba stroja v tandemu....
Slika

Žal popolnoma brez ročnega dela ne gre...da je TIRNA SLIKA KOT SE ŠIKA !!!!
Slika

Ker Kenedi ne sme na tir 5, so tir malo pošlihtali...zamenjali nekaj pragov, odpeljali precej sipine
in nasuli novega tolčenca, jutri stroja obdelata še ta tir...
Slika
Slika

Razlaganje tolčenca na petem tiru so opravili z TMD-jem, ki je potem dostavil prazna vozova na prvi tir...
Slika

Kenedi jemlje prazna vozova da ju uvrsti v vlak proti Novemu mestu...
Slika

To je bil utrinek dela na moji postaji...saj se skozi nekaj dogaja.....
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
Odgovori