Železniški krog Ljubljana-Karlovac-Zagreb-Ljubljana
Železniški krog Ljubljana-Karlovac-Zagreb-Ljubljana
Kot sem obljubil bom objavil slike z mojega izleta v Karlovac in Zagreb. Na to pot sem se odpravil predvsem zato ker sem slišal, da je v tistem času zaradi rekonstrukcije mostu čez Kolpo med Metliko in Karlovcem vozil šinobus., zanimala pa me je tudi proga med Novim Mestom in Metliko.
vlak s katerim sem se pripeljal iz Ljubljane...
...in se vrača za Ljubljano
namesto šinobusa je priropotala "litorina" ali "Šveđan", malo sem bil razočaran, čeprav me je zanimalo tudi to vozilo
pogled iz potniškega prostora proti strojevodski kabini v "Šveđanu"
v kabini strojevodje je na desni strani celo električna plošča za kuhanje! ne vem ali je to vgrajeno serijsko ali naknadno, da si strojevodje lahko skuhajo "kafico"
pogled iz "Šveđana" proti Karlovcu tik pred odhodom iz Metlike
malo postajno poslopje samotne vasice Zorkovac
"Šveđan" na prvem peronu postaje v Karlovcu
"Šveđan" in "Končarica" na postaji Karlovac
voni napajalnik in zapuščen šinobus v ozadju na postaji Karlovac
šinobusi na tirih pred depojem v Karlovcu
še dva od spredaj, nisem vedel, da jih imajo oz. so jih imeli toliko
komandna plošča v enem od propadajočih šinobusev
okretnica na depoju Karlovac
detajl kolesa z okretnice
depo "garaže" v Karlovcu
številka šinobusa in logotip Hrvaških železnic
šinobus na servisnem jašku, žal ga ne bodo popravili
šinobus in litorina njegova naslednica na progi Metlika-Karlovac
ta pa je bil čisto osamljen malo izven postaje Karlovac
še enkrat komandna plošča v šinobusu
dva lepo ohranjena in vozna šinobusa v lokomotivski lopi na postaji Karlovac
no ta je res lepo ohranjen in je morda tisti, ki je pred kratkim vozil med Metliko in Karlovcem
zraven pa sta bili parkirani še dve delovni drezini
vlak iz Reške proge ali pa Liške, kar bi bilo bolj verjetno
morda to ne spada sem a vseeno so tirna vozila, novi tramvaji ZET-a v Zagrebu
starejši model tramvaja
palača Hrvaških železnic v Zagrebu
dvojčka na postaji v Zagrebu, žal ne vem čigavi so ti vlaki a se mi zdijo kar vredu, veliko boljši kot naše gomulke predvidevam, da so bili kupleni v istem obdobju
vlak iz Thessalonikov, ki me bo opeljal nazaj v Ljubljano
Lep pozdrav,
Miha
vlak s katerim sem se pripeljal iz Ljubljane...
...in se vrača za Ljubljano
namesto šinobusa je priropotala "litorina" ali "Šveđan", malo sem bil razočaran, čeprav me je zanimalo tudi to vozilo
pogled iz potniškega prostora proti strojevodski kabini v "Šveđanu"
v kabini strojevodje je na desni strani celo električna plošča za kuhanje! ne vem ali je to vgrajeno serijsko ali naknadno, da si strojevodje lahko skuhajo "kafico"
pogled iz "Šveđana" proti Karlovcu tik pred odhodom iz Metlike
malo postajno poslopje samotne vasice Zorkovac
"Šveđan" na prvem peronu postaje v Karlovcu
"Šveđan" in "Končarica" na postaji Karlovac
voni napajalnik in zapuščen šinobus v ozadju na postaji Karlovac
šinobusi na tirih pred depojem v Karlovcu
še dva od spredaj, nisem vedel, da jih imajo oz. so jih imeli toliko
komandna plošča v enem od propadajočih šinobusev
okretnica na depoju Karlovac
detajl kolesa z okretnice
depo "garaže" v Karlovcu
številka šinobusa in logotip Hrvaških železnic
šinobus na servisnem jašku, žal ga ne bodo popravili
šinobus in litorina njegova naslednica na progi Metlika-Karlovac
ta pa je bil čisto osamljen malo izven postaje Karlovac
še enkrat komandna plošča v šinobusu
dva lepo ohranjena in vozna šinobusa v lokomotivski lopi na postaji Karlovac
no ta je res lepo ohranjen in je morda tisti, ki je pred kratkim vozil med Metliko in Karlovcem
zraven pa sta bili parkirani še dve delovni drezini
vlak iz Reške proge ali pa Liške, kar bi bilo bolj verjetno
morda to ne spada sem a vseeno so tirna vozila, novi tramvaji ZET-a v Zagrebu
starejši model tramvaja
palača Hrvaških železnic v Zagrebu
dvojčka na postaji v Zagrebu, žal ne vem čigavi so ti vlaki a se mi zdijo kar vredu, veliko boljši kot naše gomulke predvidevam, da so bili kupleni v istem obdobju
vlak iz Thessalonikov, ki me bo opeljal nazaj v Ljubljano
Lep pozdrav,
Miha
Emm, Litorina je nekaj zelo podobnega naši gomuljki, gre pa za predelavo Italijanskih motornikov. V Italiji gre za temu podobne motornike:
V glavnem, na Hrvaškem je to garnitura, serije 6011, ena dobra fotka pa je tukaj
Ona dvojčka, ki si ju videl na Zagrebški postaji pa sta po rodu iz Madžarske, v bivši jugici pa je bila tudi malenkost boljša notranja oprema in se je imenoval Olimpik ekspres. Za kaj več pa poglej na froum www.zeljeznice.net, je tam bilo precej o tem napisanega.
V glavnem, na Hrvaškem je to garnitura, serije 6011, ena dobra fotka pa je tukaj
Ona dvojčka, ki si ju videl na Zagrebški postaji pa sta po rodu iz Madžarske, v bivši jugici pa je bila tudi malenkost boljša notranja oprema in se je imenoval Olimpik ekspres. Za kaj več pa poglej na froum www.zeljeznice.net, je tam bilo precej o tem napisanega.
Miha , super potopis,
dodal bi samo par malenkosti ....
- litorina je gomulka - električna , nikoli ni to dizel garnitura,
- v Karlovcu v lopi stoji en šinobus in poleg 1 prikolica, ker ju morajo imeti v voznem stanju, za slučaj, da Fiat ne bi mogel peljat v Metliko,
- vlak je pa 99.9 % iz Reke, ker so za lokomotivo Inine cisterna, s katerimi vozijo gorivo v Zgb,
- elektromotorni vlaki so pa madžarski (Ganz-Mavag)
dodal bi samo par malenkosti ....
- litorina je gomulka - električna , nikoli ni to dizel garnitura,
- v Karlovcu v lopi stoji en šinobus in poleg 1 prikolica, ker ju morajo imeti v voznem stanju, za slučaj, da Fiat ne bi mogel peljat v Metliko,
- vlak je pa 99.9 % iz Reke, ker so za lokomotivo Inine cisterna, s katerimi vozijo gorivo v Zgb,
- elektromotorni vlaki so pa madžarski (Ganz-Mavag)
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
poznam vlakGorchi napisal/-a:Emm, Litorina je nekaj zelo podobnega naši gomuljki, gre pa za predelavo Italijanskih motornikov. V Italiji gre za temu podobne motornike:
V glavnem, na Hrvaškem je to garnitura, serije 6011, ena dobra fotka pa je tukaj
Ona dvojčka, ki si ju videl na Zagrebški postaji pa sta po rodu iz Madžarske, v bivši jugici pa je bila tudi malenkost boljša notranja oprema in se je imenoval Olimpik ekspres. Za kaj več pa poglej na froum www.zeljeznice.net, je tam bilo precej o tem napisanega.
to je iz FS za hiter vlaki, tudi prej enako naš JŽ, zdej ni več!
Lp
Hvala za pohvale. Ja mi je pa želo žal, da so slike tako grdo nazobčane, sem mislil, da se tako vidi samo na monitorju v službi pa sem sedaj doma opazil, da je isto. Bom videl, če bom imel čas bom to popravil. Nejc, vlak Olympus je imel zamude le nekaj minut, je pa bil nabito poln. Pa tudi vlak med Karlovcem in Zagrebom je bil čisto poln, ker so bile takrat počitnice so pri nas vlaki vozili bolj prazni sem bil na Hrvaškem kar malo presenečen koliko ljudi uporablja vlak.
Lep pozdrav.
Lep pozdrav.