Stran 4 od 4

Re: Šapjane CRO

Objavljeno: 21.10.2016, 7:37
Napisal/-a trocken
Kakšna pa je kaj donosnost tega prevažanja premoga v Linz, to me je zanimalo zmeraj. Še takrat,ko je to šlo po Soškem koridorju. Vse te menjave lokomotiv, premiki, strojne vožnje nazaj... A ne bi bilo ceneje to furat z ladjami po Donavi ?!

Re: Šapjane CRO

Objavljeno: 21.10.2016, 9:18
Napisal/-a Peter 5
Zdravo!
Z ladjami po Donavi je nekoč že šlo. Vsaj delno - mimo Slovenije po železnici iz Bakra do Vukovara, tam pa pretovor na donavske šlepe.
LP - Peter

Re: Šapjane CRO

Objavljeno: 21.10.2016, 12:46
Napisal/-a holding
...tole, kar speljemo iz Kopra in Reke v Linz (cca 8 -10 vlakov/dan oz. cca 8 - 10 000 ton/dan), je po moji grobi oceni cca 15-20% vložka, ki ga dobi Voest Alpine..... :shock: ...ostalih cca 80% pa pride po železnici od drugod (Severno morje, Črno morje, Poljska, Češka, itd...) in po Donavi.... :roll: ....bodisi iz jugovzhoda ali severa (tudi iz severnomorskih luk)......