Rekonstrukcija petega (šestega) tira na postaji Ljubljana
Rekonstrukcija petega (šestega) tira na postaji Ljubljana
Imam nekaj slik s postaje Ljubljana, kjer so v aprilu obnavljali gramozno gredo 5 (6) in kasneje še 6 (7) tiru. Žal nisem omel časa, da bi te slike prej objavil, a ko sem videl, da nihče ni nič objavil o tem sem se odločil pokazati slike na forumu.
na zahdnem delu so bili že položeni leseni pragovi
za dvig pragov prirejeni rovokopač je na posebnem podstavku, da lahko vozi po tirih
podstavek od bližje
prenos moči z gume na voziček poteka prek te nazobčane osi
polaganje betonskih pragov
na sosednjem tiru pa so bili vagoni ČD, ki vozijo v sestavi vlaka Jože Plečnik
strojevodja pri premiku vagonov
nalaganje stare zablatene gramozne grede na tovornjak
z gramozom zasuti tiri omogočajo vožnjo tovornjakom, ki odvažajo staro gramozno gredo
Brižitka s tovornim vlakom čaka na zelen signal
speljala je in že pospešuje proti cilju
odmontirana avtostop omarica signala na obnavljajočem se tiru
OBB živa med premikom na "garažnem" tiru
zbirka znakov pred obnavljočim se tirom
zaščitna izolacija vozne mreže
znak za izolirani del
kretnica Donawitz iz leta 1970
No, toliko mi je uspelo poslikati.
Lep pozdrav,
Miha
na zahdnem delu so bili že položeni leseni pragovi
za dvig pragov prirejeni rovokopač je na posebnem podstavku, da lahko vozi po tirih
podstavek od bližje
prenos moči z gume na voziček poteka prek te nazobčane osi
polaganje betonskih pragov
na sosednjem tiru pa so bili vagoni ČD, ki vozijo v sestavi vlaka Jože Plečnik
strojevodja pri premiku vagonov
nalaganje stare zablatene gramozne grede na tovornjak
z gramozom zasuti tiri omogočajo vožnjo tovornjakom, ki odvažajo staro gramozno gredo
Brižitka s tovornim vlakom čaka na zelen signal
speljala je in že pospešuje proti cilju
odmontirana avtostop omarica signala na obnavljajočem se tiru
OBB živa med premikom na "garažnem" tiru
zbirka znakov pred obnavljočim se tirom
zaščitna izolacija vozne mreže
znak za izolirani del
kretnica Donawitz iz leta 1970
No, toliko mi je uspelo poslikati.
Lep pozdrav,
Miha
V redu slike.
Ta stroj ni rovokopač, tega ne zna delati, imenuje se nakladalec proizvajalca Geismar ( enaki so tudi firme Doneli ). Stroj se uporablja za naklade in razklade pragov, tirnic, kretnic, ima pa tudi dodatek magnet, ki lahko pobira drobne jeklene predmete ( pritrdilni material ), da se to ne dela ročno.
Ta stroj ni rovokopač, tega ne zna delati, imenuje se nakladalec proizvajalca Geismar ( enaki so tudi firme Doneli ). Stroj se uporablja za naklade in razklade pragov, tirnic, kretnic, ima pa tudi dodatek magnet, ki lahko pobira drobne jeklene predmete ( pritrdilni material ), da se to ne dela ročno.
+
Re: Rekonstrukcija petega (šestega) tira na postaji Ljubljan
oprosti, ne bi se popolnoma strinjal s tvojo trditvijo ..... poglej si tole:Brižita napisal/-a:Imam nekaj slik s postaje Ljubljana, kjer so v aprilu obnavljali gramozno gredo 5 (6) in kasneje še 6 (7) tiru. Žal nisem omel časa, da bi te slike prej objavil, a ko sem videl, da nihče ni nič objavil o tem sem se odločil pokazati slike na forumu.
[
No, toliko mi je uspelo poslikati.
Lep pozdrav,
Miha
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... highlight=
smo kar veliko napisali in poslikali .....
a vseeno lepo da si se spomnil dat sem slikce....
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
Re: Rekonstrukcija petega (šestega) tira na postaji Ljubljan
Super slike!!
Ta slika pa zelo zavaja, imaš (vsaj jaz) občutek, kot da gre z veliko hitrostjo mimo..
To ni nikakršna omarica, marveč tirni magnet ali po ajznponarsko baliza!Brižita napisal/-a:
odmontirana avtostop omarica signala na obnavljajočem se tiru
Brižita napisal/-a:
OBB živa med premikom na "garažnem" tiru
Ta slika pa zelo zavaja, imaš (vsaj jaz) občutek, kot da gre z veliko hitrostjo mimo..